ikke; lief hoe jenthe doet! s6 bij de psych meid, denk aan je! pooh; voordat ik het vergeet... Heel veel s6 morgen, zal aan je denken!!!
oh meiden....waarom kan niemand me vertellen of ik snel mama wordt wordt zo gek van die onzekerheid he!!!!!!
Lievelieve Sasje...ik wou dat ik je kon helpen meid!!! Maar hoop dat je heeeeeeeel snel mama wordt!!! Knuff... @Ikke...je leest het niet meer maar heel veel succes bij de psych!!! Hoop dat het je helpt!!! @Wolfje...al een idee wat je gaat doen dan morgen? @hier.... nou moest wachten op een pakketje van manlief voordat ik naar mijn moeder kon, is het pakketje net pas gebracht... dus ga nu vanavond maar bakkie doen, wordt anders zo gehaast... In de tussen tijd was opgehangen en magnetron uitgesopt, voorraadkast opgeruimd, flesjes alvast gesteriliseerd! ... en keukenblok opgeruimd en schoongemaakt!!! Nu lekker ff met chippies op de bank en zo atwt kijken ... Daarna gyros maken...!!! Liefs
@ dolfijn het gaat steeds beter kan veel meer doen soms nog wel even moe maar ik voel me echt een stuk beter hoe gaat het met jou meid @ sasje ik wou dat ik het je kon vertellen het blijft wel spannend hoor ik hoop dat op roze mag @ stampertje het zal best triest geweest zijn zoiets is altijd naar doe rustig aan @ wolfje het komt allemaal goed nog even volhouden dan kunnen jullie het kindje zien en horen @ ikke hoe is het gegaan vandaag is het mee gevallen knuffel voor jou @ poohbeer wij reageren ook niet altijd hoor hoe gaat het met je buil is het al minder pijnlijk @ smyltje balen dat je een rotdag had gisteren ik hoop dat het vandaag beter was @ biancje lekker dat jullie de voeding om en om doen komje toch aan de rust die je nodig hebt @ hier een drukke dag gehad vandaag nu even op de bank dan met de hondjes wandelen nog even op de koffie bij mijn vriendin en dan vanavond nog even voor de buis het
@ sasje ik heb geen idee zal zo eens kijken op welke dag ik zit de laatste cyclus was 36 dagen dus ga ervan uit dat hij deze ronde ook wat langer op zich laat wachten vanwege de operatie
Goed te horen dat je lekker in de weer bent geweest Twinkel...betekent dat je je een stuk beter voelt!!! @Sasje...als ik jou was zou ik maar snel kijken ..... Ga nu ff eten maken... Liefs
@ sasje zit vandaag op dag 24 @ stampertje eetsmakkelijk voel me een heel stuk beter alleen bukken en rekken blijft nog wel pijn doen maar ook dat word al en stuk minder
Echt meiden...koop niet de gyros van Knorr!!! Ulgh..wat een tegenvaller zeg... de rijst echt niet lekker, de tzatziki niet te vreten (sorry voo rmijn taal)... nou dan houdt je alleen nog vlees over met paprika en ui!!! Beetje saai... Wat een tegenvaller...!!! Noujah maar een flinke bak, yoghurt gegeten ...