Moest wel lachen gisteravond...manlief komt thuis en vroeg hoe het ging...dus ik zo van ja opzich wel goed alleen beetje krampen en steekjes in mijn onderbuik... Hij gelijk: "owh is dat een teken dat het begonnen is?!"... hahaha...ik zo "nee hoor schat, waarschijnlijk betekent het dat de kleine goed aan het indalen is!"... owh okeey!! hahahaa... vond het wel lief..
@ ikke dat is ook lekker hoor pizza ik ben macaroni aan het koken het water kookt bijna dan kan het erin
@ Stampertje; Wat denken jullie zelf dat jullie krijgen een jongen of meisje? @ Twinkle; Oh dat is ook lekker
@ Stampertje; Geloof mij, dat gaat alleen maar erger worden hoor met je mannetje, totdat je er helemaal gek van word
@ ikke het was onverwachts anders hadden we aardappels gegeten maar anders was het zo haasten dus morgen maar aardappels
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
ik ga mijn mannetje uit bed halen dan kan hij even eten en dan gaat hij aan het werk ben er straks weer
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Zo de was is opgehangen en nog even wat gestreken!! @Twinkel...idd dan is macaroni een stuk sneller klaar! @Ikke...ben benieuwd of manlief idd echt zo erg wordt ... En ik heb echt geen idee wat het is... en manlief heeft vanaf het begin gezegd dat het een jongentje is!!! De meeste in mijn omgeving denken ook een jongentje!! @Poohbeer...ben erg benieuwd naar je plantenbak! @Mom hoe gaat het meid?? @Wolfje...hoe is het met jou?? xxx
hehe stampertje eindelijk nou fijn dat alles goed is!!!! ga er toch maar over na denken hoor dat jij binnenkort mama wordt!!! en het gaat echt niet meer lang duren meiden ik ben werken, niet te veel kletsen!
@ laurier gaan jullie nog wat leuks doen op de vrije dagen die jullie samen hebben gepland @ biancje hoe gaat het met jou en Quint @ smyltje hoe gaat het met de bv helpt het kolven en natuurlijk hoe gaat het met jou en Ninthe @ mamaes ik hoop dat je comp snel weer is gemaakt
@Sasje...vindt het wel echt heel grappig dat je het zegt!! Ben er zelf eigenlijk totaal nog niet mee bezig, dus ben heel erg benieuwd!!!
Jeetje meiden, wat kunnen jullie ineens kletsen. Soms is het een dag heeel rustig en zo moet ik 4 blz bijlezen! Ikke: wat fijn zoveel oppas. Konden ze het alleen niet af?? Zo moeilijk kan een luier verschonen toch niet zijn.... Wel gezellig! Ik hoop dat het gauw beter met je gaat nu je hulp hebt. Doe rustig aan meid. Hoe gaat het vandaag met je meisje? Blijft haar temp goed? Dolfijn: Ik hoop dat het beter gaat met Beau! Stampertje: wat lief hé al die meiden die met smart zitten te wachten op je berichtje. Terwijl ik door aan het lezen was vond ik het steeds spannender worden, vaak ben ik diegene die het mist omdat er iets gebeurt terwijl ik niet online kon zijn. Gelukkig plaatste je een berichtje. Heb dus nog niks gemist... Twinkle: wat fijn dat alles zo goed gaat tussen jullie. Het is ook zo enorm pittig zo'n weg bewandelen lijkt mij! Sasje: Oh meid, je geduld raakt nu a bijna op en je moet nog een week wachten. Het valt niet mee. Ik duim met de rest mee hoor! Heb vorige week blarenpleister in huis gehaald, dus ik ben goed voorbereid! Vanochtend mijn vriendinnetje gehad om op te passen, brood gebakken en geknutseld. Ze was weer helemaal blij! Het brood was heerlijk. De jongste (haar zusje kan zo heerlijk knuffelen alleen zo stevig en vaak iets te enthousiast. En ja hoor, waar ik al weken op wachtte gebeurde. Ik zat op mijn hurken en ze kwam aangerend om me te knuffelen. Op de kop in de bosjes met z'n tweeën. Heb in tijden niet meer zo hard gelachen!!! Vanmiddag niet zoveel plannen. We zien wel!