Sorry, ikke, het zal niet meer gebeuren. Voortaan zal ik op je wachten voor ik iets plaats. Laat haar lekker slapen, ze heeft het nodig vandaag Stampertje:geniet ervan, van die verwennerij. Wat laat je doen daar?
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Hihi jij plaatst maar lekker hoor Pooh . Ik had het straks ook echt koud Twinkle, maar het is buiten no ook niet bepaald lekker. Die wind is koud!!!
ik liep gewoon 13 pagina's achter!! pff dat red ik niet hoor haha. wat een kletskoppen gister 2x zelf bv gegeven, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu alleen maar voordelen van kolven zie! bv: 2x 20 minuten, vriend kan geen voeding geven en zere tepels kolf: 15 minuten kolven +5 min schoonmaken, vriend kan ook voeding geven en geen zere tepels... dilemma!! vannacht kwam ze zelf! ze had 22 uur fles gehad en kwam toen om 4 uur. alleen inderdaad pooh, mn (.)(.) waren niet blij hihi. kon er bijna 2 voedingen uithalen haha! CB kwam nog ff langs. donderdag was ze 4210. vandaag 4380! nu weer ff verder kolven en dan rondje lopen. hoe is t met wolfje?
@ Smyltje; Meis dan blijf je toch lekker kolven... Als je je daarbij beter voelt waarom niet? En ze krijgt gewoon dezelfde melk binnen hoor . En ze groeit goed zo te lezen!!!
@sasje; tegen de tijd van nod en nu nog had ik heel erg veel witverlies, wat normaal altijd gelig was... sorry voor de uitleg duim duim duim werkse @ikke; hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes! haptomie; dat is om je gedachten rustiger te krijgen ofzo? ja sorry hoor @dolfijn; tja natuurlijk moet hij zijn melkfabriek in de gaten houden bij mij komt het echte genieten pas na de echo... ben nu zo bezig om mezelf te beschermen... hopelijk is alles gewoon goed @stamp;doe je rustig aan meid? oh je laat je nu lekker verwennen oh heerlijk @pooh; wat leuk dat je meid al zo tekenen kan, hier worden er 4krassen op papier gezet en meneer is er klaar mee.. . @twinkle; af en toe buikpijn, maar komt door me darmen, moet nogal vaak naar de wc hihi ja post normaal ook altijd wat, maar was ontzettend druk...dus heb er nu pas de tijd voor had het uurtje terug ook zooo koud, bbrrr @smyltje; doe waar jij je goed bij voelt meid knuf @hier; zo ben wel gemist las ik vanmorgen eerst alle boodschappen gedaan, toen naar me ouders, pa heeft een laptop gekregen, dus ik alles instellen van antivirus, mail en favorieten... en weet ik veel wat nog meer... merk alleen dat ik de laaste dagen snel moe ben en eerder mopper op sem... mijn vader nam hem nu even mee naar de vuilnisstort, dus even tijd voor mezelf... ga zo eten koken... daarna lekker zwemmen dan glee kijken en als ik puf heb kom ik nog even langs, anders morgen weer... knuffels
@ ikke ja die wind is echt heel koud het zonnetje schijnt dan wel maar warm is anders @ smyltje als je je prettiger voelt bij het kolven meid dan doe je dat toch gewoon ze krijgt net wat ikke zegt dezelfde melk en groeien doet ze ook harstikke goed
@ wolfje je hebt een drukke dag gehad zeg geniet vanavond van het zwemmen dan kan je weer een beetje tot rust komen
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Hallo meiden, Hier ben ik weer es..beetje druk.. @Sasje, ik heb ook 4 dagen voor NOD getest..en een lichte streep en een paar dagen erna echt een duidelijke..het is zo verwarrend je doet de test en dan nog ben je niet zeker tot MvM langs komt..dat had ik.. @ all moet nog even alles bijlezen zodra ik echt ff tijd heb. We hebben nog steeds kraamvisite en die blijven meestal langer hangen dan een uurtje, en daarna moet ik ff lekker kroelen met Quint hihihihi.. Hij doet het goed iedereen is dol op hem, iedereen mag en wilt hem vasthouden en/of voeden en/of verschonen als we buiten de deur zijn..dus ik mag niet klagen..Dus als we thuis zijn wil ik even zelf met hem kroelen en dat kunnen we heel goed..hahaha Mijn vriend is zondag en maandag vrij daarom ben ik die dagen wat afwezig, dan gaan we meestal wat leuks doen. Gisteren moesten we naar de tandarts, Quint ging gezellig mee, dus weer veel aanspraak in de wachtkamer..zo leuk. Ik maak straks lekker asperges schotel in de oven..mmm gisteren broccoli met zalm.. woeps ik moet even bij Quint kijken hij wordt wakker.. Fijne avond allemaal. xxx
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Daar ben ik weer.... @Wolfje...dat komt waarschijnlijk door de vermoeidheid dat wat sneller mopperen!!! Maar vanavond ff lekker zwemmen... Knuff... @Poohbeer..broodje kaas met suiker...blegh...heb ok wel rare combinaties maar dit!!! hahaha... En heb eerst reiniging gehad en toen alle onzuiverheden weg, wimpers laten verfen, massage gezicht en schouders/nek, nog een masker, wenkbrauwen laten harsen... Dus kan met een "mooi" gezicht de bevalling in..hahaha... @Twinkel..jij ook eetse meid! @Biancje..wat leuk dat iedereen zo graag met Quint in de weer is.... @Smyltje...als ik het zo hoor over de voor en nadelen dan zou ik het wel weten en gewoon kolven!!! Maar kan me ook voorstellen dat het heel fijn is om je meisje zelf te voeden! @Sasje...lekker gewerkt meid? @vandaag ook wel weer wat last van lichte kramp onder in mijn buik..het komt en gaat weer weg!!! Nu een beetje een soort spierpijn in mijn onderbuik!.. Nou ik ga aan het eten... liefs
@sasje; ik duim hard dat jij verder geen arts meer nodig zult hebben! Jij hebt toch ook hormonen gehad of niet...? Ik weet niet precies hoe het zit hoor maar als je hormonen hebt gehad mag je pas op of na je nod testen geloof ik.... Net zoals ik zeg: weet niet precies hoe het zit.... @ikke; de eerste 2 keer dat ik naar de psycholoog ging wist ik ook niet wat het me opleverde of wat ik ermee moest.... Ik krijg veel vragen en veel om over na te denken van de psycholoog en stukje bij beetje beginnen er dingen duidelijk te worden daardoor... Ik hoop dat je er snel wat aan gaat hebben! @dolfijn: fijn dat het beter gaat met Beau! @Stampertje; lief van je ventje zeg! Ik ben het ermee eens: laat hem idd maar zorgen dat jij t wat rustiger aan doet Je rent en vliegt aan alles kanten ja...! @twinklestar; lief dat je het vraagt! wij gaan 4 mei niets speciaals doen, wel naar de herdenking hier in het dorp natuurlijk! 5 mei gaan we naar het bevrijdingsfestival in de stad Groningen. 6 mei dagje voor het bijkomen. 7 mei gaan we met mn neefje naar het circus en 8 mei naar mn schoonmoeder.... Hebben jullie nog plannen? Hoe gaat het nu met jou?? @Poohbeer; fijn dat je zo hebt gelachen Mooie tekening hoor! hmm dat broodje lijkt mij niets hoor hahaha! @wolfje; dank je! Geniet jij ook een beetje meid! Doe een beetje rustig aan, je lichaam moet hard werken voor jullie 2e wonder vergeet dat niet knuff @biancje; fijn dat jullie kleine vent het zo goed doet.. En hoe gaat het nu met zijn mama....? @smyltje; je moet doen waar jij/jullie je het beste bij voelen meid!! Ik moet morgen naar de ha voor mijn lies die na 4 jaar pijn nog niet beter is geworden.... Dus ga er maar weer eens mee heen ondanks dat de pijn nu niet vreselijk erg is! 4 jaar geleden had ik een lies blessure, na wat oefeningen mee naar huis gekregen te hebben van de fisio die ik moest doen zou het wel over gaan... Maar soms doet het nu nog zoon pijn dat ik amper normaal kan lopen of mn been op kan tillen en de tranen in mn ogen staan.... Dus er klopt schijnbaar iets niet. Verder heb ik niet zoon top dag vandaag, loop een beetje achter mezelf aan en ben er niet helemaal bij.... Vanavond maar vroeg op bed en hopen dat het morgen over is! Voor allemaal een dikke knuffel en een fijne avond...
@ biancje geniet van de vrije dagen met vriendlief fijn om te horen dat Quint het zo goed doet @ stampertje ik denk dat sasje gelijk krijgt en he niet meer zolang gaat duren meid @ laurier klinkt als een paar drukke maar wel leuke dagen geniet van elkaar meid balen dat zo'n last hebt van je lies je hebt gelijk dat je toch even naar de ha gaat ik hoop dat het meevalt hier gaat het wel goed hoor heb vandaag heb weinig last van pijn gehad zag net alleen wel dat ik een hele grote blauwe plek om mijn buik heb maar dat trek wel weer weg ik ga lekker voor de buis hangen allemaal een hele fijne avond
@Laurier; Dankjewel voor je berichtje! Ja het is erg veel weer allemaal, weet ook niet zo goed wat ik daarmee moet. Hoop dat je je morgen beter voelt meis! Lekker op tijd naar bed. Knuff!
Pff hier is het weer erg gezellig vriendlief snapt me nu gewoon ff niet en ik kan het nu allemaal even niet zo goed hebben merk ik. Gaat steeds vaker zo de laatste tijd en weet even niet zo goed hoe het anders kan... Sorry voor dit klaag berichtje maar zit er weer even goed doorheen
Lieve, lieve Ikke.. ik vind het zo rot voor je dat je vriend het niet begrijpt.. Snap wel dat het moeilijk voor hem is, maar jij bent jezelf niet.. en hebt gewoon iemand nodig die je steunt.. Je kan het nu niet veranderen meis, hoe graag je ook zou willen.. Zorg voor wat eigen tijd en ruimte.. en probeer toch, ondanks alles te blijven praten! KNUFFEL