roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ga me zo klaar maken voor de bios (ladys night) we gaan naar alle tijd lijkt me echt niks maar heb gratis kaarten

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    veel plezier es!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Have Fun mama Es!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff net ff in bed gelegen heb me toch erge hoofdpijn zeg......zal wel van clomid komen....

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Is het nu een beetje gezakt?

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamaes. gratis kaarten zijn altijd leuk :D
    @sasje. hopelijk voel je je nu wat beter!
    @pooh. ook lekker actief geweest!

@hier. heb de was opgeruimd, nog 2 enveloppen geschreven (oeps, waren we er anders toch gewoon 2 vergeten!!) en net ff 1,5 uur geslapen. heb ik van mn moeder een smsje dat ze van 16.15 tot 16.45 niet bereikbaar is hahahaha. die wordt met de dag gestresster :p

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje hier ook mega hoofdpijn:( heb al wat ingenomen maar het lijkt nog niet echt te werken komt van de zenuwen denk ik:) ik hoop dat je snel weer beter voelt;)

@ poohbeer doe rustig aan meid ik hoop dat je je snel weer fit zult voelen;)

@ mama es veel plezier gratis kaarten altijd leuk:)

@ smyltje het blijft spannend meid;)

@ jullie hebben goed je best gedaan en me niet te veel leeswerk bezorgd;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @smyltje maar goed dat het je inviel dat je er nog 2 moest schrijven :) en haha je moeder...die van mij zal ook zo zijn hoor ;)

@hoofdpijn zit er wel nog maar nu niet meer misselijk maar volgens mij beetje opvliegers pff af en toe kei warm :(

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje fijn dat het een beetje is afgezakt;)

ik ga even met de hondjes op pad en dan even een bakkie doen bij me vriendin misschien tot vanavond en ander tot morgen fijne avond;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    voor jou ook een fijne avond twinkle!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah Smyltje, moet wel lachen om je mams hoor ;) een half uurtje niet bereikbaar.. stel je voor dat het net dan begint :p
    hoe voel je je verder?

@mamaEs; veel plezier met ladys night!
    @Pooh; neem je rust meis! en loop er niet te lang mee door als je het niet vertrouwt.. KNUF
    @Twinkle; veel plezier met bakkie doen :)
    @Sasje; hopelijk hou je er niet te lang last van! KNUF

@Hier; drukke dag gehad, met huis schoonmaken, was doen, strijken, visite en heel veel Beau :) hij drinkt vandaag echt in etapes dus ben elke keer bijna een uur bezig met voeden.. hihih wel gezellig maar kom dus niet meer tot zoveel.. dus vandaar dat ik nu pas wat laat horen..
    Nu even zitten.. dacht ik... en ja hoor.. daar is Beau weer :p hahah ik ga dus weer voeden :D

Fijne avond meiden! xx

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    voor jullie allemaal een fijne avond...morgen vroeg moet ik eerst werken en morgen middag naat het amc op bezoek naar een vriendin die geopereerd is maar het gaat niet zo goed daarom ook naar het zh toe :(

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    owh jee sasje. wat heeft ze?

@dolfijn. tja, moeders :p ze belt en smst me nu elke dag wel een paar keer. ze vindt het gewoon zo spannend! 1e kleinkind..
    hoe ik me verder voel? vandaag een goede dag! niet zo heel erg actief, maar dat is het de laatste week al niet haha. wel net even een rondje gelopen met vriendje. lekker om even buiten te zijn! ga toch niet zo snel in mn eentje een rondje lopen hoor..
    je hebt je 'handen'(;)) maar vol met voeden! hoop voor je dat er straks wat meer ritme inkomt voor je.

nou, de kids uit mijn klas hadden grotendeels op 14-04 gegokt als geboortedatum, dus ik ben benieuwd! ze zeggen nog wel eens dat kids een 6e zintuig hebben.. :D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    uhm ze heeft nog maar 1 nier en deze werkt bijna niet daarom had ze dialyse....maar een aantal jaren geleden hebben ze haar dus haar nieren weg gehaald en 1 terug geplaats van haar moeder....ze heeft toen heel slecht gelegen en ook half jaar in het zh gelegen want kreeg vele infecties!!!! en is vaak geopereerd!!!
    nu is het zo dat ze deze nier weer heeft afgestoten en maar klein beetje nog werkte dus moest 3 keer p.w dialyseren! nu heeft een nieuwe nier gekregen van haar vader..maar deze werkt ook nog niet!!!!!! ze kan nog steeds niet plannen dus ze heeft weer gedialyseerd...dus is erg spannend wat haar lichaam gaat doen!!!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah dan hoop ik met de kids mee dat 14-4 jullie dag gaat worden :D je weet maar nooit!

En dat ritme komt vast wel goed hoor, nu 4 slokken gehad en heerlijk slapen.. hahah dus nu even tijd voor gtst en zp :)

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    pff.. heftig Sasje! kan me voorstellen dat je naar haar toe wilt..
    Zeker erg spannend..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja en dan komt het allemaal erg dichtbij van wat als hij niet aanslaat.... is het dan einde verhaal????? :( ze is pas 25 jaar..........

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Jeetje Sasje, wat een heftig verhaal. Wens je vriendin sterkte! Fijn dat je hoofdpijn iets is gezakt.
    Twinkle: hoe gaat het met jouw hoofdpijn? Zakt het al wat?
    Smyltje: wat lief van je moeder dat ze zo met je meeleeft. Af en toe misschien een beetje vervelen, maar zo lief! Oma's....
    Dolfijn: dat klinkt als een regeldag. Wen er maar aan, er komen er meer. Hoop dat hij morgen het ritme weer een beetje te pakken heeft.

Heb vandaag niet veel gedaan. Ga zo ook op tijd naar bed. Had wel gelijk met mijn meisje mee kunnen gaan, maar dat leek me een beetje te vroeg. Dan lig ik vannacht wakker. Dus nog even verplicht opblijven

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden ik reageer morgen op iedereen. Hier n drukke dag gehad, ben kapot dus ga nu lekker m'n bedje in! Welterusten!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Slaap lekker Ikke! Neem je rust.. ik hoop dat je lekker slaapt.. xx

Deel Deze Pagina