jaja tuurlijk heb ik die al geprobeerd meteen uit de doos en rennen maar!!!! jaja zitten lekker!!! morgen ga ik weer rennen.....
@ stampertje: met mij is alles prima hoor..... had alleen vanmorgen wat last van buikkramp:S:S:S nuw eerw eg, dus geen idee wat dat was hahhahahah
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Wel vreemd dat MamaEs van de week online was en niks heeft gepost hoop dat alles goed gaat. Hier klaar met strijken, Jenthe was wakker geworden dus de box in en nu ligt ze in de box weer te slapen . Zou dat nog van de inentingen kunnen zijn?
@ ikke ik weet het ook niet vorige week was alles goed met haar en de smurf zou kunnen dat Jenthe daar slaperig van is geworden
@pooh; zorg wel goed voor mezelf, eet alleen geen fruit, nooit gedaan ook... maar moet ik nu eigenlijk echt gaan doen... @twinkle; gezellig bij paps en mams? Veel plezier in stad... ! @sasje; nee zaterdag 7wk... nu 6wk4dg...vanmorgen huisje helemaal van boven naar beneden schoongemaakt, dus ergdruk geweest, net asperges geschild... nu ff lekker zitten met kop thee... fijn dat je schoenen lekker rennen @ikke; jij ook alweer druk geweest? @biancje; fijn dat alles goed gaat! \ @stamp; misschien nu een idee om snachts gewoon standard bh aan te doen met compressen erin, want dit is niet lekker wakker worden zo @mom; over 5dg testen zie ik, ben voor je aan ht duimen @hier; voel me wel goed, alleen erg moe... en als ik ineens vlug opsta steek in me buik... maar verder gaat het allemaal goed knuffels voor jullie
Ben ik weer ... @Mom fijn dat alles goed is meid...ben hard aan het duimen voor je hoor!!! @Sasje..super dat de schoenen goed zitten!!! @Twinkel...nog wat leuks gedaan in de stad? @Wolfje..fijn dat het goed gaat..en ja die vermoeidheid...is gewoon een teken van je zw .... Idd nu lekker met koppie thee meid!!! @hier...was gezellig mooi ff bij geteut!!! We hebben zaterdag een personeelsuitje, en nu hebben we 's middags een workshop, hoe vindt jij je werk>! Echt zo stom!!!! Daarna gaan we bbq'en...en borrelen voor wie wilt!! Mag hopen dat het een geintje is..heb verlof hoor!!! xxxx
kopje thee weggegooid, heb er in plaats van 1zoetje, 2 ingedaan.....hoezo blond stamp... hmm nou ja als je geen zin hebt ga je niet
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@Wolfje... dan maar een nieuw bakkie thee .. En ik ga wel, vind het wel gezellig met al mijn collega's..maar ik bedoel het is een uitje..dan ga je toch wat leuks doen!! Maar goed..misschien is het wel een grapje!! Hoop het......
haha... tja bbq is leuk uitje... hihi geen nieuw kopje thee gezet, maar glas sap... weet niet of ik er vanavond ben hoor, erg moe hier... knuffels
Ineens visite vandaag.. dus vandaar niet zoveel gepost Hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad! Ga vanavond even rustig bijlezen.. maar wou nu even een mooie foto spammen Dus bij deze....
@ wolfje fijn dat alles goed gaat een glaasje sap is ook lekker was gezellig bij me ouders ben blij dat ze toch wel in de buurt wonen @ stampertje het was gezellig in de stad jammer dat het zonnetje het af en toe laat afweten @ dolfijn je mag altijd spammen hoor wat een lieve foto's ik zit hier weer te smelten
@Twinkelstar..mooi dat het gezellig was in de stad!! Nog wat leuks gekocht? Of ging je niet om te shoppen? @Dolfijn...wat een super lieve foto van Beau met de beer... Wat een enorme zeg!!! En wat al eerder werd gezegd het is echt heel duidelijk een jongen ... @hoe gaat het met de rest? Iedereen een lekkere dag gehad?? hier..erg relaxed...komt weinig uit me handen vandaag..maar dat is misschien ook maar een keertje goed!!! hahaha... Morgen komt mijn s-moeder langs, en 's avonds ga ik met mijn zusje wat eten in de stad en dan een jurk shoppen voor een bruiloft...!! Dus gezellig... liefs
Het ging redelijk.. alleen hij kreeg rond 03u krampjes Dus daarna tot 7u met hem in de rondte gelopen.. hij was echt zo zielig aan het krijsen! niets was meer goed.. maar gelukkig hebben we vandaag een goede dag gehad met een echt vrolijk ventje.. dus hopelijk hebben we het weer gehad.. Hoe voel jij je vandaag? Zo twee minuten stilte.. doen jullie daar eigenlijk ook allemaal aan?