roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja Jenthe en ik waren stil :) Vriendlief is naar de herdenking hier in de stad. Hier is het nog hetzelfde vandaag... Heb je gister iets pittigs gegeten dat Beau daar krampjes van had? Zielig is dat he? Anders iets van cinababy of inflacol halen.

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik heb het helaas niet terug kunnen halen wat het is geweest.. heb geen pittige dingen gegeten of iets dergelijks.. dus geen idee :(
    Kijk het even aan en ga idd anders wat halen..

Beau was ook heel netjes stil :D

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Snap trouwens niks van m'n banner. Morgen is ze 10 weken dus vandaag 2 maanden en 6 dagen....

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    euhm dat moet natuurlijk 2 maanden 1 week en 6 dagen zijn he :)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo meiden

ben ik ook weer straks vriendin op bezoek gehad en net ff bij schoonzusje geweest.

@dolfijn wat een leuke en mooie fotos hoor!!!!

@ikke is het weer helemaal oke met vriendlief?

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Nee...

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is shit zeg....

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Wij zijn ook 2minuten stil geweest!!!

Wou even melden dat ik met manlief film aan het kijken ben en dus niet meer online kom... morgen weer :D...

Fijne avond...
    Liefs

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ga ook vanuit bed nog ff tv kijken, ik ben er morgen vroeg nog even, daarna morgen werken....

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

#1250 Zeepaardje, 4 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2011
    @dolfijn; leuke foto's van je mooie ventje!

@stamp; ik woon ook heeeel dicht bij me ouders, super, had niet anders gewild...
    veel plezier morgen!

@2min. stilte... sem ziet de vlag; oh kijk mama, daar is ook een mens jarig:D kon me lach ff niet inhouden, gewoon dat koppie en hoe het eruit kwam...

11. Zeepaardje

Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: succes met je blauwe plek.
    Ikke: dat vele slapen kan best van de prikjes zijn hoor. Ze krijgt een beetje van de ziektes ingespoten zodat haar lichaampje er anti-stoffen tegen gaat maken en dat kost veel energie en daarom kunnen ze eventueel ook beetje koortsig, hangerig en huilerig worden. Laat haar lekker slapen maar let op de voedingen. Te weinig drinken is natuurlijk niet goed voor haar, ze heeft de energie wel nodig.
    Waarom kijk je niet of de psychiater, of huisarts aan je vriend uit kan leggen wat er met jou aan de hand is. Zij kunnen dat misschien beter verwoorden dan dat jij dat kunt...

Stampertje: En...hoe vind jij je werk???? Rare vraag, als je het niet leuk had gevonden was je vast al wel op zoek naar iets anders, lijkt mij.

Dolfijn: Misschien had hij krampjes. Venkelthee of cinababy (k weet niet of ik het goed schrijf) helpen goed. Maar over zijn buikje wrijven (even opzoeken of het nu met de klok mee of juist tegen de klok in was) of op zijn buik op je arm dragen kan soms ook helpen. Of de tegen de voetjes drukken zodat hij het 'van zich af kan duwen' wil soms ook helpen. Kan hij kracht zetten bij het poepen of windjes laten. Krampjes hoeven niet alleen te komen van pittig eten. Kan ook van zuur fruit, zoals kiwi of ananas of koolsoorten als spruitjes en boerenkool. En soms kan je er ook helemaal niks aan doen!
    Enne.. spam maar zoveel je wilt, voor mij is het nooit genoeg!!
    Ik doe aan 2 minuten stilte. Moet zelf ook optreden met de muziek.

Wolfje: Voor kleine kinderen is dat ook heel moeilijk te begrijpen. Mijn meisje wilde taart gaan eten omdat de koningin jarig was op koninginnedag.

Hier; Hard gewerkt, morgen weer vrij, tenminste alleen morgenavond werken. Vanavond met de muziek gespeeld voor dodenherdenking.
    Nu lekker op de bank opwarmen en bijlezen. Brr, toch wel koud vanavond.

13. Zeepaardje

pooh; ja haha sem ook, hihi dus toen maar gebakje gehaald:)

ik vind het ook vreselijk koud, bbrrr!

geniet van je vrije dag morgen!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke wat balen dat het nog niet goed is met vriendlief ik hoop dat het snel veranderd het is moeilijk als iemand je niet begrijpt:) dikke knuffel voor jou

@ stampertje nee niks gekocht kon ni echt slagen volgende keer beter:D jij veel plezier met het uitzoeken van een jurk heb je al een idee wat het gaat worden:( een fijne avond met manlief

@ sasje tv kijkse en werkse voor morgen:)

@ poohbeer een drukke dag dus morgen lekker even genieten:)

@ wolfje het is ook koud vond het gisteren al zo:)

@ dolfijn blij om te horen dat het vandaag beter ging met Beau:)

@ twee minuten stilte doe ik ook altijd wel vind het toch wel belangrijk;)

hier lekker even bij een vriendin wat wezen dinken nu nog even op de bank en straks mijn bedje in allemaal een hele fijne avond en tot morgen;)

15. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Dolfijn: wat een super leuke foto's van Beau zeg, echt een heel mooi mannetje!!!! wat vervelend dat hij zo'n last van krampjes had. is zoooo zielig voor die kleintjes....

@ ikke: wat vervelend dat jij en vriendlief het nog steeds niet opgelost hebben... Ik hoop dat hij je gauw gaat begrijpen!! misschien is het idee van pooh zo gek nog niet om het via de psychiater aan hem uit te leggen....

@ Sasje: fijne avond en werk ze morgen!!

@ Poohbeer: lekker dat je morgen vrij bent!!!! ga je nog iets leuks doen??

@ Stampertje: succes met shoppen voor een jurkje.... ik hoop dat je een mooi jurkje vind...

@ Wolfje: wel een lieve opmerking van Sem tijdens dodenherdenking... hij is ook nog zo jong en begrijpt er natuurlijk niet veel van.

@ twinkle: geniet lekker van je avondje...

ook ik hou 2 min stilte tijdens dodenherdenking. vind ik toch wel belangrijk.
    Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. Manlief gaat morgen (op zijn verjaardag :S) naar keulen maar gelukkig komt hij vrijdagavond weer thuis.... eigenlijk zouden we dan zijn verjaardag vieren maar aangezien hij laat is en weinig van onze vrienden zaterdagavond kunnen denk ik dat we het doorschuiven naar volgend weekend...............

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mom, gefeliciteerd met de verjaardag van je man!!!! Jammer dat hij juist vandaag niet thuis is. Hopelijk kunnen jullie volgend weekend een leuk feestjes geven

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@mom gefeliciteerd met je man, en nu wordt het ook wel spannend voor jou he.....!!

@hier meiden ik ga zo werken.....
    en oh wat ben i ktoch bang dat ik ongi wordt....bij iedere keer dat ik nu naar de wc ga lucht het op :( en ik moet nog zo lang wachten..of ja lang..bij een lf van 12 dagen zou ik zondag ongi worden dus dat zou ook kunnen...

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: houdt moed!!! Nog even geduld. Maar ehh, ik vind het net zo spannend als jij, dus of ik nu degene moet zijn om jou tot geduld te brengen....

19. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Poohbeer: Dank je wel voor de feleicitatie!!

@ Sasje: ook jij bedankt voor de feleicitatie.. ja in d elijst staat NOD op 9 mei maar aangezien mijn ei later was denk ik dat mijn NOD rond de 12e zal zijn...... ga ook niet eerder testen omdat de kans klein is....

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke ja klopt mom dat had je ook al eerder gezegd he!!!

@poohbeer ik ben ook blij voor jou want wij kunnen vlak na elkaar testen dacht ik of niet?

Deel Deze Pagina