roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ja sasje: de mijne is 13 mei. Volgens mij op een vrijdag, dus of dat geluk brengt....

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Mom...gefeliciteerd met je mannetje!!! Wel jammer dat ie aan het werk moet!!
    @Sasje...vindt het ook spannend hoor meis, iedere keer als ik online kom hoop ik zo dat je niet ongi bent geworden... ik blijf heel erg duimen voor je hoor..
    @Poohbeer..voor jou ook spannend meid, jij een idee of het raak is??? En is de plantenbak al af?? :D...
    @Twinkel... hoe gaat het meid?? jammer dat je niet kon slagen!
    @Dolfijn..hoe gaat het met Beau? Krampjes minder?
    @Ikke..hoe is het met jou? En met vriendlief? Jenthe weer een goede nacht gehad?
    @Biancje..hoe is het met quint? En met jou?
    @Smyltje..heb je al gekozen wat je nu doet met de bv 's nachts?
    @Mama Es...hoop zo dat je comp snel gemaakt is meid, dit is ook niet leuk!!!! Hoop dat alles goed gaat met jou en smurf...

@hier...wel een okeey nacht gehad, veel eruit maar best goed geslapen!
    Straks rond 14uur komt mijn s-moeder ff langs en dan eind van de dag gaan mijn zusje en k naar de stad ff eten en dan opzoek naar een jurk!! En wat ik zoek, ik weet het neit, denk iets fleurigs..maar wil niet te veel geld uitgeven voor iets wat ik waarschijnlijk maar 1x draag!!

Liefs

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom gefeliciteerd met manlief:) jammer dat hij er vandaag niet is ik hoop dat jullie volgende week alsnog een leuk feestje bouwen;)

@ sasje werkse:) ik vind het ook heel spannend voor je snap je onzekerheid ik hoop dat die rode duivels wegblijven en je een hele mooi moederdagkado mag hebben;)

@ poohbeer ik vind het net zo spannend als jij ben zo benieuwd of sasje op roze mag voor jou zin he ook weer spannende dagen;)

@ stampertje heel veel plezier vanmiddag ik hoop dat je kan slagen voor een leuke jurk:)

@ ikke hoe gaat het vandaag met jou:) en hoe heeft Jenthe het vadaag gedaan

@ dolfijn hoe gaa het vandaag met Beau is zjn verkoudheid al minder geworden:) en natuurlijk hoe gaat het met jou en je mannetje;)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

Wel alles gelezen maar geen zin om overal op te reageren, sorry!

@ Mom; Gefeliciteerd met je mannetje!!!

Hier gaat het k*t, voel me steeds slechter.
    Vanmorgen in huis wat gedaan en net is mijn moeder even langs geweest, die is nu net weg.
    Straks Jenthe naar m'n zus brengen want moet om 16.00u bij tandarts zijn voor controle :cool:.
    Jenthe heeft het weer goed gedaan vanacht; 21.55u - 04.50u - 08.00u.

Sorry meiden, reageer denk ik morgen weer meer, zit er ff flink doorheen.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke neem de tijd meid wat vervelend om te horen dat het zo k*t met je gaat:( doe rustig aan meid en weet dat we ervoor je zijn dikke knuffel voor jou:)

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: ik wou dat ik iets voor je kan doen. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, je mag me altijd Pb'en!

Sasje: maakte jij nou zelf sieraden? Ik heb even advies nodig van iemand die daar verstand van heeft!

Stampertje: Misschien kun je een leuke, niet-zwangerschaps rok vinden, als je die een beetje laag draag en een buikband eronder doet voor steun aan je buik, met een leuk blousje erop dan heb je toch al iets fleurigs. Met een mooie ketting maak je het al gauw af!

Net even de stad ingeweest. Leuke knutselset gekocht om zelf kralenketting te maken voor mijn meisje. Het wordt nu een echt tutje!
    Vanavond weer werken.

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Lieve Ikke...baaleh meid dat je je zo voelt!! Super dikke knuffel meid!!!

@Pooh...bedankt voor de tip!!! Ga ff opzoek vanavond...:D..

@hier..schoonmoeder is net weg...was gezellig!! Daarvoor even stofgezogen was gedraaid en opgevouwen en beneden alles afgestoft...dus weer lekker schoon!! Over uurtje komt mijn zusje en gaan we naar de stad!

Liefs

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh...vergeet helemaal te reageren op je...!! Super leuk toch kettingen maken!!! En werkse vanavond...
    Liefs

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ach stampertje dat geeft niet. Fijn dat je het een goede tip vind. Kijk eventueel naar een rok met een elastieken tailleband, die kun je goed onder je buik dragen. Een spijkerrok is, denk ik, geen succes omdat dat al te gauw drukt op je onderbuik nu de baby aan het indalen is. Gewoon zo'n wijde lange rok
    Misschien is zoiets wel wat.HEMA - dames - rokken - jurken - broeken - damesrok Lekker simpel en makkelijk op te fleuren met een leuke blouse ofzo. Mooie grote (kralen)ketting erbij of een dun sjaaltje (als je daar van houdt.)
    Maak het niet te moeilijk. Het is voor een bruiloft toch?
    En dan is de regel, je mag niet mooier zijn als de bruid. Je trekt toch al genoeg bekijks met je buik!!;)

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ikke. wat rot dat je je zo voelt! hopelijk voel je je snel weer wat beter.

pooh. wat ben jij toch crea! lijkt me heerlijk :)

stamper. voorlopig blijf ik doorgaan mert kolven. iig tot mn tepels geheeld zijn. dan kijk ik of ik weer bv ga geven, door blijf kolven of overga op fv.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ik ben ook weer thuis van het werk.

verder niet veel te melden eigenlijk. wat is het hier eigenlijk rustig?

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje ben je geslaagd voor een mooie jurk;)

@ poohbeer leuk een ketting maken kunnen jullie je saampjes weer helemaal uitleven:)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga afsluiten lekker voor de buis hangen:) ik wens jullie een hele fijne avond

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, hier gaat t weer iets beter vanmiddag weer knallende ruzie met vriendlief en straks even goed gepraat en nu is het weer redelijk goed. Morgen ha bellen want denk dat Jenthe en ik spruw hebben :( Tandarts was weer goed, over n jaar weer terug :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat het weer goed is ikke!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

even snel berichtje van mij, ga zo bijlezen...

dinsdag had pa nieuwe laptop gekocht, ik alles ingesteld en nu deed hij vanmorgen helemaal niks...
    terug naar de winkel... moeder... kapot, kreeg nieuwe LT mee...
    Thuis kreeg hem niet aan de praat....
    Kom ik daar doet hij het...
    thuis weer niet, ligt het aan de adapter, als die eraan zat doet hij niks!
    Hun nieuwe drivers of iets erop gezet deed het...
    thuis gekomen deed hij weer niks... ik erheen...deed het weer wel daar! thuis nee hoor... toen bedacht ik me dat ik de usb stick voor de muis er thuis in had zitten en daar niet... dus ik weer terug en toen deed hij het daar ook niet... hij zegt deze LT zoekt gewoon telkens weer een nieuwe probleem:x
    Was een HP, kreeg nu een nieuwe LT mee een Asus, alles heeft hij voor ons voor elkaar gemaakt!!! Nieuwe was 100euro duurder, maar we hebben het gesplitst... :)
    Hopelijk hebben we hier meer plezier mee! dus de hele dag druk geweest met een LT:(

Knuffels

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@mom; van harte gefeliciteerd met je man! en hopelijk snel een gezellig feest!

@pooh; 13 is bij mij wel geluksdag:D sem zijn geboortedag haha

@ikke; wat balen meid dat je je niet happy voelt, knuffel!
    Fijn dat het met vriendlief weer wat beter gaat! Maar spruw vervelend meid!

@stamp; fijn dat alles goed gaat ,hopelijk ben je geslaagd voor een jurkje;)

@sasje; lekker gewerkt meid?

@dolfijn-biancje-smyltje; hoe is het met jullie prachtige kids?

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Zo kletsen we heel wat pagina's af en zo een stuk minder!!! Hoef ik niet zoveel bij te lezen...:D..

@Wolfje...lekker dan van die laptop, maar wel heel fijn dat het nu is opgelost!
    @Poohbeer...helaas je antwoordt niet meer gelezen, maar het was erg lastig om iets te vinden wat ik hierna ook aankon, het zat allemaal net niet mooi!
    @Smyltje...doe je goed meid, als het voor jou zo goed voelt is dat prima toch!
    @Ikke...doe je goed ff langs de ha voor spruw, want blijft lang zitten anders!!! En wel fijn dat jullie nu gesproken hebben!!! Knuff...

@hier...nou lekker geshopt en wel gelet op de tip van poohbeer om iets te zoeken wat ik hierna ook nog aan kon, maar kan niet echt wat vinden..uiteindelijk bij prenatal geslaagd, een zwarte rok, met knalroze shirtje erop...en dan een witte bloem als riem erom heen, slippertjes eronder..want schoenen krijg ik niet meer aan :D...
    Was voor 40euro klaar...vondt het best netjes voor een bruiloft...

Ga nu lekker met manlief tv kijken, ben er morgen weer...
    Liefs

Deel Deze Pagina