roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh en ikke wat een mooie foto meid!!!!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Jammer sasje; had al mijn hoop op jou gevestigd voor mijn hangertje. Helaas in de lounge ook nog geen advies gekregen. Heb wel een website gevonden waar ze wel wat uitleg op stond. Morgen maar eens kijken. Op alle andere websites kun je alleen workshops volgen, tja dat schiet natuurlijk niet echt op!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooie foto Ikke :D had net op borstvoedings stuk ook al van die mooie foto's zitten kijken en had bedacht dat ik dat ook maar eens moest gaan doen :) een moment om op te slaan natuurlijk!

@Sasje; balen dat vriendin weer mee leest.. dus nee, als het raak is houden we het op PB.. wel lekker gewerkt?

@Poohbeer; jammer dat niemand je echt verder kon helpen met ketting, ik hoop dat je het toch kan gaan maken! enne.. idd eerste moederdag.. voelt wel goed hoor :D maar kan me goed voorstellen dat het voor een aantal hier een hele moeilijke dag wordt..

@Stampertje; goed dat je in elk geval je rust hebt gepakt!

@Hier; iets te vroeg gejuicht :( Ben vanaf half 8 al bezig met voeden.. elke keer slokje en dan weer brullen! Meneer is moe maar wil niet gaan slapen.. dus ik hoop dat het nu toch echt wel gedaan is.. hij ligt in bed, maar echt stil is hij nog niet..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dolfijn ik hoop dat beau snel gaat slapen!!

jaja jullie ontvangen dan pbtjes!

ik ben nog steeds aan het werk, moet nog tot morgenvroeg!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: toch geen regeldag op komst???

Ik ga slapen, ben moe. Welterusten allemaal!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik weet het niet Pooh, maar hij slaapt nu.. dus hopelijk was het gewoon even goed aftanken :p

@Sasje; sorry meis, succes verder nog met werken.. ik hoop dat je beetje rustige nacht hebt! KNUF

@Hier; ik ga ook naar me bed, manlief ligt er al een poosje in.. en Beau slaapt nu dus ook.. dus hopelijk mag ik ook even..
    tot morgen allemaal! slaap lekker! xx

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

oh weer goed geslapen de 1e keer op werk....maar client is dan ook verhuist die ons de nachten wakker hield :)

verder weinig nieuws te vertellen!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Fijn dat je nu voortaan waarschijnlijk redelijke nachten kan maken. Is wel belangrijk.

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; wat fijn dat je eindelijk weer goed hebt geslapen op je werk! Dus ook geen snurkende mensen naast je :p.

@ Pooh; Ben je er al uit hoe het moet met dat slotje?

@ Dolfijn; Hoe heeft Beau het gedaan vanacht?

Hier was het 21.40 - 05.15 - 08.10. Net lekker gedouched en nu even eten :).

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Poohbeer..sorry dat ik je niet kan helpen!!! En wat goed van je meissie dat ze het zo als een verassing houdt!! Helaas mis ik deze moederdag..dus moet nog een heel jaar wachten!!!
    En de foto komt er wel maar gister lukte dat even niet, zal m van de week ff plaatsen!!

@Dolfijn...en hoe heeft Beau het de nacht gedaan?? Hoop dat hij goed heeft geslapen! En jij dus ook :D..

@Ikke..dat was weer een goede nacht toch?!!

@hier.... gister was de verjaardag best gezellig, waren tegen 24uur thuis, daarna nog ff gekletst en toen naar bed, stuk beter geslapen!! Alleen wakker geworden met van die vermoeide benen, maar straks ff douchen en dan zal dat vast wel weer wegtrekken!!!

Zal de rest van de dag niet meer online zijn, heb vandaag het personeelsuitje en geen idee hoelaat het zal worden!!

Dus ben er in ieder geval morgen weer!!!

Liefs
    En dikke knuffel voor iedereen!!!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn hoe is het vannacht met Beau gegaan is hij nog gaan slapen;)

@ sasje ik heb denk even een stukje gemist over die vriendin:) maar ik maak eruit op dat je pbt als het raak is:) en dat zij dat nog niet mag weten. hoe voel je je vandaag is de kramp weer gezakt

@ poohbeer ik hoop dat je de oplossing hebt gevonden hoe je het moet maken;)

@ stampertje veel plezier met je persooneels uitje een hele fijne dag het is er wel weer voor:)

@ ikke wat een mooie foto ook ik smelt:)

@ smyltje hoe gaat het met jou gaat het goed met kolven:)

@ biancje hoe gaat het met jou en Quint zijn jullie lekker aan het genieten van de vrije dagen van vriendlief:)

@ laurier en hoe bij het bevrijdingsfestival hebben jullie een gezellige dag gehad:)

meiden ik ben niet veel aanwezig dit weekend zal proberen als ik tijd heb om even langs te vliegen want we hebben het erg druk vandaag krijgen we visite en morgen op bezoek bij mams en schoonmams moet zo ook nog even de stad in voor de kado's dus al met al erg druk:) ik ga jullie missen en ik denk aan jullie

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt twinkle...zij leest hier af en toe en had al tegen me gezegd van ik kan me niet bedwingen dus zet er maar niks op:) dus je ontvangt vanzelf een pb met uitleg als het zover zal zijn ;)

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ikke; mooie foto meid

@stamp; vermoeidheid begint wat minder te worden...veel plezier met personeelsuitje! je hebt in ieder geval mooi weer!

@pooh; hier wordt ik niet verwend met moederdag, doen we niet aan... helaas pindakaas;)

@sasje; fijn dat je op werk goed geslapen hebth!

@dolfijn; beau en jij ook lekker geslapen?

@twinkle; doe rustig aan meid met die drukte!

@hier; voel me goed, alleen zo onzeker, tel echt de dagen af tot de echo...
    knuffel voor jullie!
    dit is de tankini: http://www.ullapopken.nl/ullapopken/nl/artikel/default-16-5/sport/bikinis/tankini-66674570.html?searchterm=tankini&articleImage=66674570_01.jpg

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oja zooo boos... s.ouders zijn op vakantie, zonder dat wij daar ook maar iets vanaf weten:x wij moeten altijd bellen en doen en hun laten ons gewoon barsten:(

pff kan ze wel schieten!

Nou ga nog ff bak water neer zetten voor sem... hij is echt zooo lief aan het spelen en doen(L)

Met alleen verkouden, bah!!!

Meiden nogmaals fijn weekend en tot snel weer, kusjes

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wolfje dat is wel stom van je schoonouders zeg!!!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; fijn dat Sem zich zo vermaakt! :) Heerlijk toch met dit weer?! Wel vreemd van je schoonouders dat ze zomaar op vakantie zijn gegaan..

@Twinkle; is het nog gelukt met kado's voor de mama's? Heel veel plezier alvast voor morgen!

@Sasje; fijn dat je goed hebt geslapen op je werk!

@Hier; Beau heeft nog redelijk geslapen vannacht, maar vanmorgen gingen we zelfde toer weer door.. dus toch een regeldag.. Ook heeft hij duidelijk last van de warmte.. het enige plekje waar hij heeft liggen slapen is de bank buiten in de schaduw, met het windje erbij was het te doen.
    Zelf ben ik dus wat moe en sjaggie, maar dat komt wel weer goed.. Vanavond film kijken met alle kids en aanhang dus wordt een latertje, hopelijk slaapt Beau vannacht weer goed!

Fijne avond allemaal! xx

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @stampertje; lekker aan het genieten op personeelsuitje? hopelijk heb je het een beetje vol gehouden met de warmte!

@Ikke; dat klinkt als een super nacht! ik zou er zo voor tekenen.. hier was het 23u, 03u, 06.15 en 7.30u.. toen badderen en onrustige dag met veel kleine slokjes.. warmte of regeldag.. ik weet het niet.. maar het is zo.. ach, we komen er wel door samen! Knuffel voor jou!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou hopelijk morgen een beter dagje dolfijN!!

Hier dadelijk naar een verjaardag maar we gaan al vroeg met vrienden van ons mee, die hebben ook een kleintje van bijna 10 maanden alweer bijna...pff wat gaat de tijd snel!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; veel plezier op de verjaardag! Heb je nog steeds ongi krampen?

@ Dolfijn; Hopen dat het morgen beter gaat met het drinken van Beau, kan me voorstellen dat je er n beetje sjaggie van wordt met ook nog deze warmte. Veel plezier vanavond!
    Hier wel n goede nacht ja, mag alleen de laatste voeding wat later en daardoor 's ochtends dus ook :) maar je hoort mij niet klagen hoor :)

Hier vandaag wezen wandelen, Jenthe is ook n beetje hangerig vandaag, denk ook door t weer. Ze ligt nu bij mij te slapen en ga maar weer een poging doen om d'r op bed te leggen...
    Fijne avond allrmaal!

Deel Deze Pagina