dolfijn; vervelend zo'n regeldagje, helaas hoort het erbij en warm is het ook, voor die kleintjes niks aan... ikke; lekker wezen wandelen, hier ook sasje; veel plezier op verjaardag! morgen met ouders weg en uit eten... oja, vandaag 7weken
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Meiden, hier ben ik dan eindelijk weer even. Vanochtend uit onverwachte hoek hul met ons kettinkje. Hij zit vast aan de sleutelhanger, vast niet zoals het bedoeld is, maar vast is vast. Dank je wel buurman. De hele dag onze vriendinnetjes bij me gehad met bijbehorende knuffels. En die had k nou net even nodig. Vanmiddag even helemaal ingestort en door het lint gegaan. En wat ben ik dan blij met mijn vriendin, die exact op het juiste moment binnen komt met me praat, net zo snel de deur weer uitgaat en dan, heel lief, me verrast met een prachtige bos bloemen. En dikke knuffels van de meisjes. Dus weer tranen... maar dan van geluk. Fijn als iemand gewoon even naar je luistert en je probeert te begrijpen. Soms valt het allemaal even niet mee. Nu lekker op de bank. Net nog even de plantenbak geverfd. Dus die is nu wit. Daarna alle puinhopen opgeruimd van de meisjes. Hoeveel lege pakjes drinken ik wel niet heb verzameld... Wolfje: wat raar dat ze zomaar zijn vertrokken zonder dat even te vertellen... Vaag hoor! En waarom? Is het nou echt zo moeilijk om even te bellen... Ach meid, laat het van je af glijden. Sommige mensen... Mooie tankini hoor! Dolfijn: wat een warmte.. het enige wat dan nog helpt is af en toe even lekker in het badje. Of lekker wandelen in het bos. Hopen dat die regeldag morgen weer over is en hij zijn ritme weer oppakt. Misschien moet je hem daarbij een beetje helpen door hem in elk geval te voeden op de tijden die hij normaal aanhoudt. Sasje: ik hoop dat ik een Pb"tje van je krijgen mag deze maand. Je houdt me erg bezig, duim me nog steeds helemaal suf! Ikke: lekker hé, even wandelen. Even eruit samen. Twinkle: denk ook aan jou! Stamertje: veel plezier vanavond. Heb je al een antwoord bedacht op de vraag wat je van je werk vindt?
pooh; thanks ja ik snap het ook niet... pff meid wat vervelend dat je er vanmiddag helemaal doorheen zat wat lief van je vriendin, meid een dikke knuffel van mij voor jou!
Dank je wolfje: kan ze soms ook wel even gebruiken, die knuffels. Ben zo blij met zo'n lieve vriendin. Ze kan soms zo goed luisteren, zonder goedbedoelde adviezen. Gewoon stilletjes luisteren, en dat was net wat ik nodig had! Echt een topmeid.
Hallo meiden, @Lieve Pooh... wat fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt... ook vannuit hier een dikke knuffel!! En super dat de sleutelhanger is gelukt!! En Antwoordt op je vraag...ik heb het super naar mijn zin op mijn werk, vindt het heel erg leuk!!! Vooral de kindjes om mij heen en mijn lieve collega's.. ... @Dolfijn...baaleh van het regeldagje/warme weer... hoop dat Beau snel weer beetje ritme heeft... Was het leuk film kijken? @Ikke...Jenthe beetje geslapen met de warmte? En hoe gaat het met jou? @Twinkel..ook een lekkere drukke dag meid... ! Wel gezellig gehad? Blauwe plek al aan het wegtrekken? @Sasje...was het leuk op de verjaardag?? En ik duim ook heel erg hard voor je meid... @Mom hoe is het met jou? Jij al een gevoel over deze maand?? duimduimduim.. @Wolfje...leuke tankini meid, leuke kleuren ook!! En baaleh van je s-ouders, ook beetje raar!!! En nog gefeliciteerd met je 7weken alweer .. @Laurier..hoe is het met jou meis? @Smyltje en Biancje...met jullie alles goed?? En met de kinders?? @hier..nou personeelsuitje... de middag was echt een niet leuke workshop...ik bedoel, ben nu helemaal niet met mijn werk bezig, dus probeer je maar eens te concentreren en dan zit je aan het strand, maar wij zaten binnen!!!! MAar goed 's avonds erg gezellig met zijn alle gehad lekker gebbq't... en uiteindelijk pas na 22uur weg... was goed vol te houden.. Alleen zoals jullie kunnen zien aan het tijdstip(!!!!) kan ik niet slapen... Erg onrustig gevoel!! Geen idee hoe het komt..dus maar ff een koppie thee gemaakt en hoop dat ik zo wel de slaap kan vatten... Liefs...
Goedemorgen meiden, Nou daar ben ik alweer...!!! ... Heel onrustig geslapen..uiteindelijk uurtje of 3 in slaap gevallen maar ook wel weer veel wakker!! Droomde iedere x dat mijn vliezen waren gebroken dus als ik wakker werdt eerst controleren of het bed niet nat was hihihi! Heel vermoeide benen, was misschien iets te veel op het strand lopen gister!! Noujah voordat we op verjaardag gaan nog maar proberen slapen!!.. Liefs
goedemorgen meiden, @poohbeer waarom zat je er even door heen meid???? ik hoor jou bijna nooit klagen hiero.....dat mag ook hoor!!! daar zijn wij hier ook voor!!!! knuffel voor jou!!! @stampertje het gaat niet meer lang duren meid!!! heb je vluchttas klaar?? @hier nou verjaardag viel wel mee...wel weer paar k*t opmerkingen gehad......enne wanneer komt er bij jullie eens een kleintje...dus ik van tja dat weet ik ook niet!!! dus die man oh tegen mijn vriend heb je geen goude.....die van mij en mijn zoon wel...meteen de 1e keer raak! dus mijn vriend geef me maar een andere meid dan schiet ook raak want ik heb ook een goude en bedankt sukkel!!! dus toen ik van ja nou is goed ik heb hier geen zin in!! vriend boos dat ik lig te zeiken hehe..en die man echt waar!!!! komt die daarna terug...ik weet alles hoor van de zh bezoeken e.d. dus ik zeg van ja dat zal best maar ik heb er geen behoefte aan om er hierover te praten! nee joh want je moest er juist wel over praten dat is goed!!! nou volgens mij beslis ik nog altijd zelf wel of ik er over wilt praten en met wie!!!! nou echt toen was mijn avondje voorbij!!!!! waarom kunnen mensen toch van die achterlijke opmerkingen maken???het doet me iedere keer zoveel pijn...het lijkt alsof de grond onder me weg gerukt wordt!!!!!! oh meiden ik kan er niet meer tegen!!!!! nu al de 2e moeder dag en nog geen mama!!!!!!
jeetje sasje wat een stuk onbenul!! wat een enorme k*topmerking zeg! en ook lekkere backup van je vriend.. kan me voorstellen dat je je hierdoor enorm kl*te voelt. maar blijf positief denken hoor!! ook voor jou zal er snel een moederdag komen, dat weet ik zeker! dikke knuffel!! @wolfje. wat een leuke tankini! en de 7 weken gepasseerd, jeej! hoe voel je je? @mom. hoe gaat t bij jou? bijna NOD! @pooh. hoe gaat t nu? voel je je al wat beter? @hier. vanmorgen eerst verwend met een spuitluier toen een dikke glimlach en ook nog een bon gekregen voor een lichaamsmassage van een uur wel bijzonder, mn 1e moederdag. inmiddels nog steeds aan t kolven en hou het nog even vol. ik kijk gewoon met de dag heerlijke nacht gehad! 20.15, 01.30, 05.30 en net pas om 9.15! heeerlijk! nu snel douchen enzo. straks naar mn stiefmoeder voor moederdag. owh, nog even een foto van een wakkere closeup
Stampertje; wat balen dat je zo slecht geslapen hebt. Pfff. en dat juist nu aan het einde. Sasje: wat een rot opmerking. Jeetje ! Sommige mensen... Lekker tactloos! Geen aandacht aan schenken. Alsof hij met zijn gouden... 100 vrouwen kan scoren en zwanger maken. Als hij het daarvan moet hebben.... Lief dat je zo lief reageerde. Dat helpt enorm! De laatste tijd enorm veel ellende gehad, niet echt geschikt voor her open en bloot op het internet. Je weet immers maar nooit wie er meeleest... Soms even een inzinking, maar daarna gaat het wel weer. Smyltje: wat een verwennerij. Vooral die spuitluier!! Lekker hoor een massage. Hier: Na een nachtje lekker slapen weer fris wakker geworden. Toen ik beneden kwam gelijk verwend met mooie kado's. Een mooie sleutelhanger gemaakt op school. Rood met glitters. Echt prachtig en een spelletje voor op de wii. Zo meteen naar mijn schoonouders. Mams wordt verwend met een dagje naar We will rock you. Samen met haar eigen kinderen. Kunnen de partners bij de kinderen blijven.. We gaan altijd met de hele familie op stap (want zo zeggen ze zelf: wij hebben 6 kinderen, 3 van onszelf en 3 aangetrouwden, maar we houden van hen allemaal even veel!) Dus nu maar een keertje met haar echte eigen kinderen op stap. En natuurlijk de sleutelhanger! Dus tot vanavond
Smytje: lees ik terug, sie ik dat ik niks over je foto zeg! Maar wat een prachtige meid!!! Geniet van je moederdag!
@Sasje...jeetje wat een rotopmerking van die l*l!!! sjongejonge...sommige mensen...!!! Wou dat ik je een echte knuffel kon geven maar hier is een digi knuff..... hele dikkerd ... En wat betreft vluchttas...staat zo goed als klaar, nog een paar kleine dingentjes...maar ik weet het niet hoor...zou me ook niks verbazen als ik gewoon over de 40wk heen ga!!! @Pooh..wat fijn dat je zo verwend bent!!! Veel plz bij je moeder, en zal ze vast erg leuk vinden om met de kinderen op stap te gaan en wel heel lief dat ze de aanhang ook zo waarderen!!! @Smyltje...wat een schatje, super schattige foto!! En lijkt mij ook bijzonder zo'n eerste moederdag...ik moet nog een jaartje wachten!! @hier...nou om een uurtje of 10 nog bij manlief in bed gekropen en toch nog een uurtje liggen doezelen!! Straks F1 kijken en daarna op verjaardag bij opa van manlief!! Liefs
nee stampertje jij gaat niet over die 40 wkn heen jij gaat tussen de 38 en 39 wkn in zitten @poohbeer je mag me altijd pben voor je verhaal hoor!!!!!
Hey lieve meiden!!! sorry sorry sorry dat k er zo weinig ben de laatste tijd, maar ik ben zoooo druk...... @ Poohbeer: Dikke knuffel voor jou. Wat fijn dat je zo'n goede vriendin hebt die precies de dingen doen/zegt (of juist niet) op het juiste tijdstip..... @ Sasje: Meid wat kan ik me voorstellen dat het zwaar was op die verjaardag. Wat een kl*te opmerkingen zeg en dan ook nog vriendlief die niet achter je staat op zo'n moment.... wanneer wil je gaan testen?? dinsdag gewoon? @ Smyltje: wat is het toch een mooie meid!!!!!!!! @ Wolfje: gefeliciteerd met je 7 weken!! @ Stampertje: fijnd at je toch nog even hebt geslapen. Fijne dag vandaag!!! @ Dolfijn: Is beau alweer een beetje in zijn ritme.... en voor de rest (eigenlijk voor iedereen) een hele dikke knuffel!!!!!! @ hier: ja mijn Nod is denk ik aankomende donderdag ongeveer. Voel weinig. Ja last van erge rommelende darmen... nu al ongeveer 4 dagen......................
@Stampertje; balen dat je zo slecht geslapen hebt meis, maar fijn dat je daarna toch nog wat rust hebt kunnen pakken met doezelen.. Hopelijk red je je weer met de warmte! @Smyltje; wauw! wat een helder momentje van Ninthe Helemaal te gek.. echt een mooie foto.. super begin van je moederdag! Geniet ervan! @Sasje; wat een K-opmerking meis, kan me heeeeel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.. Dikke knuffel meis! Ik hoop dat je ondertussen weer wat rust hebt kunnen vinden! en ik hoop natuurlijk dat ook jouw mama-dag snel mag gaan komen.. KNUF @Pooh; klinkt als een heerlijke mama-dag! Geniet van het mooie weer want dat krijgen we allemaal als extra kadootje! Enne.. even extra knuf na je dip.. je weet ons allemaal ook via PB te vinden. @Hier; fijne avond gehad gisteren.. wel heel erg laat, maar gelukkig hield Beau er ook rekening mee, dus wel een goede nacht gehad uiteindelijk. Vanmorgen stond mijn mams al vroeg voor de deur.. erg gezellig dat ze nu eens hier heen kwam op moederdag. Mooie tulpen gekregen van manlief en Beau en dikke knuffels van mijn bonus kinderen.. dus helemaal gelukkig! Verder geniet ik super van het mooie weer.. Beau houdt netjes sïesta dus die zal zo wel wakker worden. Vanavond lekker sla met aardappelpartjes met slavink eten.. en dan rustige avond; morgen de kids weer naar school Fijne dag verder meiden.. en ik weet zeker dat sommige meiden een zware dag hebben nu het moederdag is.. voor jullie even een extra dikke knuffel! @(Nieuwe) mama's; geniet van je kindje!!
Lieve lieve meiden, @ Pooh; Meis wat balen dat je er gister zo doorheen zat en wat super lief van je vriendin! Fijn dat je iemand hebt waar je gewoon je verhaal aan kwijt kan. Knuff!!! @ Sasje; Lieve Sasje, wat een vervelende opmerkingen heb jij gekregen gister en dat terwijl je het al zo moeilijk hebt :x. Ik hoop echt dat dit de laatste moederdag is dat je zelf nog geen mama bent. Had het graag anders gezien voor je . Hele dikke knuffel!!! Heb je nog last van krampen trouwens? @ Dolfijn; Wat fijn dat Beau zijn ritme weer heeft gevonden en wat lief dat je tuplen hebt gekregen . @ Mom; Hoop dat je rommelende darmen hebt omdat ze toch stiekem plek aan het maken zijn . @ Smyltje; Wat een leuk foto van Ninthe! Ze kijkt echt bedenkelijk . Groot gelijk dat je het per dag bekijkt met het kolven. Hier nu ook weer last van een kloof :x. Hier; Vanmorgen een mooie bos rode rozen gekregen met in het midden een roze roos van Jenthe en een heeel lief kaartje. Verder vanmorgen eerst Jenthe lekker in bad gedaan, haar bedje en wagen verschoond en weer een berg was weg gestreken. Vanmiddag moeder hier op visite gehad en die zijn net weg. Van de week doen we s-ouders want die zijn net terug van vakantie en gaan bij s-zus eten. Spruw lijkt wat erger te worden bij Jenthe dus mischien morgen even naar apotheek om daktarin te halen....