@ikke. ik hoop dat de spruw snel over is! @mom. het wordt nu wel spannend he!! ik duim voor je hoor! @dolfijn. leuk, tulpen!
oh meiden heerlijk wat zijn jullie lekker verwend!!!! zo moet dat ook!! ik ben nu aan het werk..zo ff met de jongens naar de kermis dorpje verderop!! tot morgen!
@stamp; balen dan van je workshop meid! maar gelukkig was de rest wel gezellig! @sasje; jeej wat een rot opmerkingen maakt die eikel zeg!!! Knuffel @smyltje; lieve foto!!! @pooh; wat een verwennerij allemaal! @mom; spannend meid, duimen draaien weer voor je!!! @dolfijn; heerlijk tulpen in huis @ikke; lief bos rozen @sasje; veel plezier op kermis...! Hier; alles goed... niks te melden eigenlijk... voel me goed...
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
morgen ben ik er niet zo veel, vriendin belde net, of ik op der zoontje van 3jaar en dochter 6mnd wil passen Natuurlijk kan ik der misschien gelijk het goede nieuws van mij al vertellen oja, ga nu slapen, of in ieder geval naar bed, erg zere rug ineens
Mom: rommelende darmen kunnen ook heel goed van de warmte komen. Hier zijn mijn darmen ook ene beetje van slag, ben helemaal uit mijn wc-ritme. Het wordt weer koeler van de week... we liggen dicht bij elkaar qua NOD, wel makkelijk voor iedereen met duimen. Hoeven ze niet de hele maand voor ons te duimen. Hoe gaat het met je vader? Dolfijn: wat superlief van je moeder dat ze op jouw eerste moederdag kwam! En wat fijn dat ook je bonus-kinderen je waarderen voor alle dingen die je doet. Volgens mij ben jij ook een hele lieve goede vervang moeder voor ze. Je rent je een slag in de rondte voor ze! Is de regeldag weer voorbij? Ikke: wat vervelend dat de spruw erger wordt. Houdt het goed in de gaten, zou het middeltje nu we werken voor haar? En wat een superlief moederdagkado zeg! Maak er een foto van, altijd leuk voor later! En die was... er komt ook geen eind aan hé?! Is net de bodem van de wasmand in zicht dan worden de eerste onderbroeken en handdoeken er al weer in gegooid. Pfff. Stampertje: het zou mij ook niks verbazen als jij overtijd loopt. Je hebt zo'n fijne zwangerschap, daar kun je nog wel een paar dagen extra van genieten . Het is nog behoorlijk rustig bij jou. We kunnen er wel een poll van maken... Wolfje Geniet ervan dat je je zo goed voelt. Hoop dat dat zo blijft. Sasje: ik stuur je even een Pb Hier; vanmiddag bij mijn schoonouders geweest. Was erg gezellig. Mams was erg blij met haar avondje uit met de kinderen. En helemaal super trots op mijn meisje en haar sleutelhanger! Nu lekker op de bank. Meiden, bedankt voor de knuffels allemaal.
Hey meiden, Lekker rustig dagje vandaag op zp!! @Wolfje...fijn dat het goed met je gaat!! @Sasje... ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen...Wanneer ga je testen??? @Ikke..wat super lief die bos rozen.. @Dolfijn...fijn dat Beau het goed doet en ook jij zo verwend bent. @Mom..ben benieuwd meis, ik duim hoor!! @hier...verjaardag was gezellig! Heerlijk buiten gezeten... Verder voel ik me nog prima, geen last van de warmte hoor...!!! Morgen 37weken, vanaf morgen mag de kleine komen ... Ben benieuwd wanneer hij/zij zich meldt!! Morgen ook op controle bij de vk en daarna ff klossen halen en het bed omhoog zetten... Fijne avond allemaal.. Liefs
Goeie morgen meiden, Even snel een berichtje van mij.. Beau heeft het weer goed gedaan vannacht 22u - 01.45u - 05.30u en slaapt nu.. Zo hem toch maar aankleden en dan naar het ziekenhuis voor eindcontrole gyn.. Ben benieuwd wat er nog bekend is geworden over placenta, of met de echo mijn BM helemaal leeg is en of mijn blaas nu op de juiste positie zit. Laat het straks wel even weten! Tot vanmiddag meiden! Fijne dag allemaal!
goedemorgen meiden, @dolfijn veel succes vandaag bij de gyn! ben benieuwd of alles oke is...had je nog veel last van je buik met plassen? @stampertje jee spannend hoor.....ik zeg nog max 2 weken.... @ pooh je hebt pb terug. @twinkle hoe gaat ie meid? @ikke hoe gaat het vandaag met jenthe en de spruw? @ laurier hoe was je weekend meid? @ mom hoe gaat ie? ga je ook naar derek? @ wolfje oppas ze @ hier nog geen ongi maar verwacht vandaag of morgen te worden....woensdag testen als ik nog niet ongi ben maar ben er bang voor...
oh en trouwens....vriendlief is ook ziek...hopelijk heeft hij geen koorts is in ieder geval wel werken maar voelt zich niet lekker want anders kan poging 2 hoogstwaarschijnlijk al niet doorgaan deze maand als het deze maand nog gaat worden
hallo allemaal, hoe gaat het met jullie? Pfff ik moest zoveel bijlezen en ben alles ongeveer al vergeten hoor.... Ikke hele dikke knuffel, doe rustig aan en geef het even de tijd.... Het moet altijd eerst ergen worden voordat het beter gaat worden he Ik hoop dat het snel beter gaat meid! Sasje wat een ongelooflijke kl*te k*t opmerking zeg, en helemaal als hij weet van jullie zh bezoeken...... Wat gevoelloos zeg...:x Jammer dat je vriend geen back up was voor je Hele dikke knuff en je hebt gelijk je praat erover wanneer en met wie jij wilt hoor!! Ik hoop dat het raak mag zijn voor je, mijn duimen draaien overuren!!! Onze dagen samen waren echt super!!! We hebben super genoten en veel leuke dingen gedaan, het voelde gewoon als een vakantie!!! Mn ventje zei 3 mei dat hij het jammer vondt dat ik geen moederdag kon vieren en als we een kleine hebben dat ik dat ontbijt op bed krijg en een zelfgemaakt werkje............................................ ................................................pp ffff ff moeilijk moment...... :'-( Maarja het leven gaat door en we gaan ervoor........ Sorry dames maar verder echt gewoon even niets kunnen onthouden..... Knuff voor allemaal!!! Liefs.
fijn laurier dat jullie zoveel plezier hebben gehad!!!! oh jouw vriend is wel echt een lieverd hoor!!
Sasje; Ik duim me suf voor je!! Ik hoop dat het helpt. Beterschap voor je vriend, ik hoop dat het niet doorzet, dan kunnen jullie eventueel toch een volgende ronde in, hoewel ik hoop dat dat niet nodig zal zijn. Laurier: Wat een superlieve vriend heb jij zeg!!! Koester dat vooral! Dolfijn: ik duim voor jou dat alles goed zal zijn bij de nacontrole.
nou hij voelde zich opeens van zaterdag op zondagnacht opeens al erg ziek..kon bijna niet meer lopen....had zon pijn aan zijn benen..en gisteren overdag er ook echt niet goed aan en gisteren avond ging het wel weer...maar nu dus weer net zo slecht, belde hem net van waarom kom je niet naar huis...nee zegt die dan alle beetje helpen nu toch op het werk...pff werk nog belangrijker dan eigenlijk gezondheid ;(
sasje ik zou er verder niet op ingaan... Gewoon laten gaan, het is zijn keus. En vanavond lekker kippensoepje voor hem neerzetten ofzo. Ik hoop dat het snel beter gaat met hem! Hoe gaat het nu verder met jou en hoe voel je je? Poohbeer hoe gaat het met jou? Ja ik koester dat ook zeer zeker!!
Hier gaat alles goed hoor! De week is weer begonnen, maar ik en mijn meisje kunnen nog niet echt op gang komen. Zo maar eens even wat doen in het huishouden.
hier ook last6 van pooh Ninthe heeft ernstig moeite om wakker te worden. ligt alleen maar te gapen, uit te rekken en dan weer te slapen @ikke. spannend! hoop dat alles goed is @sasje. hoop gewoon dat het deze maand raak is! @hier. Ninthe heeft het heerlijk gedaan! 20.15, 01.15, 06.15 en 09.15. heerlijk kunnen slapen!
Hey meiden, Ff snel ego berichtje van mij... Net bij de vk op controle geweest alles goed! Kleine ligt vast tussen mijn bekken...bloeddruk 95/45 dus erg laag maar hoort bij mij! Vannacht weer een rotnacht..met flinke voorweeën gehad..(voor het eerst)..heeft half uur geduurt en toen zakte het weer af! Van 3.15 tot 4.30 in de weer geweest..Maar goed hoort er allemaal bij...voel me verder prima!! Gaan nu de klossen halen ben er vanmiddag weer en zal dan ff op iedereen reageren... Liefs
Het begint spannend te worden bij jou Stampertje....! Goed dat je de klossen haalt hahaha Balen zeg dat je weer zoon rot nacht hebt gehad!