roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe stampertje..ik ga gelijk krijgen ;)

@smyltje fijn dat ninthe het zo goed doet meid!!!!

@ vanavond kippensoepie...dan heeft die pech want ik ga vanavond op stap met mijn collega's....die hebben kermis...ik heb gezegd dat ik bob ben, normaal zou ik gewoon drinken maar nu om de een of andere reden toch maar niet.....

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Hopen dat vriendlief niet echt ziek gaat worden. Tenzij je nu wel gewoon hardstikke zwanger bent ;).

@ Stampertje; Haha lijkt me verstandig als ik jou zo hoor om de klossen te halen ;). Ben benieuwd hoelang het voorwerk bij jou aan houd, hoop wat minder lang dan hoe het bij de rest was :p.

@ Smyltje; Wat fijn dat Ninthe het vanacht zo goed heeft gedaan!

@ Pooh; Leuk altijd zo'n maandag he... :cool:

Hier Jenthe heeft het vanacht ook weer super gedaan; 21.30 - 03.30 - 07.00 - 10.00 :D dus best goed kunnen slapen. Ze is ook steeds zó vrolijk, helemaal niet huilen en steeds lachen en klesten!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou fijn dat het zo goed gaat ikke!!!dat maakt je dag toch altjd weer wat beter toch!!!!

tja zwanger....ik ben er bang voor...ik denk zelf nu dat het niet raak is want heb eigenlijk nergens meer last van... en toen ik pregnyl gekregen had was er misselijk de dagen erna vanwege zwangerschapshormoon...en niks...dus denk echt dat het niet raak is hieero!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Controle gyn was goed hoor!
    Inwendige echo gehad om te kijken of BM nu echt helemaal leeg was, maar het blijft beetje dubieus ;) Misschien dat er nog een heel klein stukje van placenta zit.. maar te klein om te beoordelen.. dus moet het in de gaten blijven houden.
    Placenta was onderzocht; resultaat.. zeer kleine placenta met 10% wat niet gefunctioneerd heeft.. oorzaak; onbekend. Dus niet heel veel wijzer, alleen is laag geboortegewicht van Beau nu wel verklaarbaar. Evt volgende zwangerschap weer in ziekenhuis onder controle.
    Blaas was nu wel helemaal goed, moet de rust blijven nemen om goed leeg te plassen.

Dus al met al prima, onderkantje is weer zo goed als heel.. nog randje van de knip maar dat trekt wel weer bij (volgens zeggen:p)

Nu snel even wat eten en dan Beau weer voeden.. hij is erg onrustig sinds we weer thuis zijn, dus hopelijk gaat hij zo lekker slapen..

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe dolfijn....weer zo goed als nieuw ;)

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier bezig om mijn kleine meisje weer zindelijk te krijgen. Toen ze 1,5 was was ze ineens overdag zindelijk maar ja, het werd zomer en madam ging liever spelen dan naar de grote wc. Nu dus maar even proberen aan te moedigen. Ze loopt nu rond zonder luier. Binnen 2 tellen gelijk een natte onderbroek en nog geen half uur later zegt ze: kijk mama, de poezen (wij hebben 2 katten) hebben in buurvrouw haar tuin gepoept". Ik kijken, nou dat was heus wel haar poepje.
    Ze is zo slank en heeft amper een kontje dat zelfs een maat 86 onderbroekje (het kleinste maatje wat ik kopen kan) nog een beetje lubbert bij haar billetjes. Het poepje was er dus zo uitgerold. We hebben er samen flink om gelachen...

Ik ben heel benieuwd hoe de rest van de dag zal verlopen.

Ze gaat zelf wel af en toe naar de wc, vooral als ze 's avonds gaat douchen en veegt dan zelf ook af met een papiertje. Dit doet ze dus al sinds ze anderhalf is. Vandaar dat ik haar nu maar echt ga aanmoedigen.
    Nu het wat beter weer is, is het ook niet zo erg als het een keertje mislukt, ze vat vast geen kou meer.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Wat fijn dat het geboortegewicht van Beau nu verklaard is.
    Alleen jij bent nu wel vatbaarder voor blaasontsteking dan normaal. Kan cranberry sap jou helpen om dat te voorkomen?

Doe rustig aan meid.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @poohbeer misschien helpt het dat je een a4tje op de wc hangt, en iedere keer als ze op de wc plast/poept dat ze dan een sticker mag plakken??? en als ze daarmee geen genoegen neemt dat ze bij een x aantal stickers iets mag doen/kopen wat ze heel erg leuk vindt? misschien dat het dan gaat stimuleren...???

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Fijn dat alles weer is goedgekeurd en dat er een verklaring is voor het lage geboortegewicht van Beau. Wel jammer dat ze niet meer weten.
    @ Pooh; succes met het zindelijk maken van je meisje! Hoelang duurde het trouwens voordat je zwanger was van haar?

Hier erg druk, Jenthe doet alleen kleine slaapjes vandaag dus in de tussentijd ben ik snel in huis aan de gang.
    Het wordt ook tijd om een slaapzakje te halen volgens mij want heb mevrouw nu al 3 keer boven de dekens uit gevonden :cool:

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@stamp; gefeliciteerd met je 37wk:)
    kleintje kom maar gauw;)

@sasje; blijf voor je duimen meid!
    Heel veel beterschap aan die kant!

@dolfijn; s6 met de eindcontrole;) Fijn dat alles goed was!

@laurier; hopelijk snel je eigen moederdag meid:)

@smyltje; fijn dat je meid het zo goed doet snachts...

@ikke; fijn dat je meid zo vrolijk is!

@pooh; hopelijk is je meissie snel zindelijk, scheelt een stuk;)

@hier; alles goed, niet zo veel te melden... knuffels

12. Zeepaardje

Ei:
    24 apr: Mom23

29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: bij mijn meisje heeft het bijna een jaar geduurd voordat we zwanger waren.
    Bij het kopen van een slaapzakje, let dan goed op dat het hoofdje niet door de opening kan. Anders kan ze in de slaapzak kruipen en dat is gevaarlijk. Sommige slaapzakken zijn voor een aantal maanden waardoor de opening bij het halsje veel te wijd is voor jouw kleintje. Dus de bon bewaren en thuis goed passen voordat je 'm in gebruik neemt!!!

Wolfje: Fijn dat je niks te melden hebt. Teken dat alles goed gaat!

Sasje: We hebben al een stickervel in gebruik voor het eten. Dat hielp in het begin, maar nu ook niet meer. Voor de wc wil ik het gewoon spelenderwijs proberen. Ze wordt nu tenslotte bijna 3 en ze weet hoe het voelt als ze moet plassen. Ook voor de wc is ze niet bang, ofzo. Het komt wel, maar wil haar nu gewoon een beetje meer stimuleren. Ze is er nu gewoon een beetje laks in geworden en gelijk heeft ze, spelen is veel leuker dan telkens op de wc plassen. We hebben geen haast en zijn nog niet wanhopig. Wel een goed idee voor als het zo niet lukken wil. Stickers helpen vaak wel goed!

14. Zeepaardje

pooh; als sem aan ht spelen is, wacht hij ook erg lang met plassen... maar goed...
    savonds om 20uur doet hij plassen dan pas de volgende dag om 9/10uur... pff

15. Zeepaardje

hmm kop thee gezet voor mezelf, maar wordt er helemaal weeig van...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo hier klaar voor op stap te gaan....nog 20 min en dan rij ik aan :) dus dan ben ik er morgen weer meiden!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Veel plezier sasje!

Wolfje: begint je smaak te veranderen? Sem houdt zijn plas dan wel erg lang op zeg! Dat is ook niet goed!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Ja dat had ik al gelezen en ook dat de arm-gaten niet te groot zijn. Van de week maar eens op zoek en kijken wat er allemaal is...

@ Sasje; Veel plezier meis, en goed van je dat je de BOB bent :).

@ Wolfje; Goed nieuws toch dat je niks te melden hebt, dat betekend dat het allemaal goed gaat! Zijn je s- ouders al terug???

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Je kunt slapen en je kunt gek slapen....

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    En maar lachen :D

Deel Deze Pagina