roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha Ikke, idd dezelfde beer! Leuke foto's :) dat gekke slapen is erg herkenbaar!

fijn dat alles goed is wolfje :)

veel plezier sasje!

hoop dat t een beetje gaat lukken met zinnelijk maken van je meissie pooh.. klinkt lekker ontspannen zoals je er mee om gaat :)

gefeliciteerd met 37 wk stampertje! hoop dat je snel jullie wondertje vast mag houden.. bed op klossen? ;)

beau ligt op me arm, nou ja.. hangt ;) dus vandaar zonder hoofdletters en tekens :p

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; alleen snachts eigenlijk vind het wel goed van hem,, zelf moet ik naar de wc als ik wakker ben...
    ja smaakt verander;)

ikke; souders geen idee geloof dat ze nog weg zijn, interesseert me ook niet meer:x

wat een leuke foto zeg

sasje veel plezier

all knuffel ben er morgen weer

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Ikke...wat een super leuke foto's van jenthe!!
    @Pooh...wat goed dat jullie de zindelijkheidstraining weer oppakken...hoop dat ze het snel helemaal door heeft!! Jij ook veel succes want gaat een vaak een hoop tijd in zitten!!
    @Dolfijn... fijn dat alles goed is meid! Valt vast een last van je af!
    @Sasje..je leest het niet meer...maar veel plz!
    @Wolfje..fijn dat het goed gaat meid... Nog een ff ruim een weekje en dan mag je naar de vk!!!

@hier...het bed staat op klossen!! Jeetje wat hoog... We hebben vanmiddag lekker even samen gelunched...en heb net heerlijk een uurtje geslapen...
    Verder voel ik me erg goed en nergens geen last van...
    Liefs

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wat een prachtige foto's!! Wauw. Misschien voor vaderdag eentje op een canvas af aten drukken. Bij de hema is dat helemaal niet zo duur. Die met die beren is prachtig!! Succes met je zoektocht. Ik had hier ook een slaapzakje die zo dun was als een lakentje. Die heb ik heel veel gebruikt. Die van de Ikea zijn ook erg fijn (lekker dik voor de winterdag), alleen ik weet niet of die al in haar maat zijn.

Stampertje: pas je morgenochtend (en vannacht) op dat je schrikt als je uit bed stapt!

Dolfijn: bij mama slaapt ie toch het lekkerst.

Hier: Mijn meisje is de hele middag droog gebleven en geeft goed aan als ze naar de wc moet. Grote plassen. Trots op haar dat ze dat weer zo snel oppakt.

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook weer:p wat hebben jullie gekletst zeg ik heb er doorheen gespit maar bijna alles al weer kwijt:) maar ga het toch proberen;)

@ poohbeer ik las dat je er even doorheen net wat sasje al zei je klaagt nooit je bent er altijd voor ons allemaal en leeft zo met ons mee maar vergeet je eigen gevoel niet en weet dat we er zijn om ook naar jou te luisteren een hele dikke knuffel voor jou:)

@ sasje lief dat je naar me vraagt:) ik heb vandaag even een dipje gisteren moederdag en dan gaan de emotie's toch wel met je spelen maar het komt goed;) ik hoop dat vriendlief niet ziek word en je deze keer over moet slaan maar ik blijf heel hard voor je duimen en de volgende poging gewoon niet nodig zal zijn:) veel plezier vanavond en leef je lekker even uit knuffel voor jou

@ dolfijn met de moederdag kado's is het goedgekomen maar net wat ik al tegen sasje zei vandaag zit ik er toch wel even doorheen:( het was gisteren gewoon een hele rare dag:) fijn dat met jou alles goed is nu geniet lekker van je mannetje;) hoe gaat het trouwens met manlief

@ stampertje je maakt het spannend meid nog even dan hebben jullie de kleine ook in handen;)

@ mom hoe gaat het met jou hebben jullie een leuk weekend gehad;) en wanneer gingen jullie ook alweer op vakantie:)

@ smyltje wat een lieve foto zeg echt een moppie:)

@ ikke wat een mooie meid is het toch jullie sijn vast een hele trotste papa en mama:) hoe gaat het met jou

@ laurier fijn om te horen dat jullie fijne dagen hebben gehad:) ik begrijp dat gisteren toch wel emotioneel was dat zijn dan toch die dagen dat je je afvraagd van wanneer mogen wij dat kleine wondertje in onze handen sluiten:) dikke knuffel voor jou

@ wolfje 7 weken alweer wat gaat de tijd toch hard bijna de echo spannend hoor:)

nou meiden ik heb me best gedaan maar heb niet alles onthouden:) ik heb vandaag echt even een dipje voel me niet zo goed gisteren was een rare dag het was erg gezellig maar toch was het een heel dubbel gevoel en daar stond ik vandaag toch weer mee op het steekt vandaag gewoon heel erg:( maar het komt allemaal wel weer goed maar vandaag gewoon een rotdag

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Poohbeer...wat super van je meisje!! wat een toppertje...
    @Twinkel...lieve twinkel..kan me voorstellen dat het erg steekt!!! En erg dubbel was...dikke knuffel voor jou!!!

@Andere meiden...meiden ik blijf nog steeds onwijs voor jullie duimen dat jullie een mooie test snel in handen hebben!!! Hele dikke knuffel voor wie hem wilt!!! Zit vol liefde hoor :D...

Liefs

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Lieve Twinkle even snel een knuffel voor jou meis, snap dat je je even k*t voelt :(

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje en ikke bedankt voor de knuffel dat doet me nu erg goed:)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond ik ga verder met net 5 kijken:)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook van mij nog een dikke knuf Twinkle.. het is allemaal ook niet niets.. hopelijk voel je je snel wat beter en vergeet niet dat we er voor je zijn!

Hier weer gestoei met Beau vanaf half 6 :( hij blijft maar huilen en wil alleen op schoot slapen, zodra ik hem weg leg is het fout..
    toch ben ik trots op hem; hij heeft vandaag twee voedingen bijna volledig zonder tepelhoedje gedaan :)

Hopen dat hij zo wil gaan slapen zodat ik ook me bedje op kan gaan zoeken..
    Slaap lekker allemaal! xx

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hoop dat Beau wil gaan slapen Dolfijn, wat balen dat hij weer zo onrustig is :( wel super goed dat ie zonder tepelhoedje heeft gedronken! Ik ga Jenthe voeden en dan naar bed...

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Slaap lekker Ikke! Hopelijk doet Jenthe het weer zo goed!

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: kun je niet een shirtje/pyjama ofzo van jou met jouw luchtje eraan bij hem neerleggen. Eventueel een knoop erin leggen zodat hij zichzelf er niet in kan draaien. Misschien dat jouw geur hem helpt om zelf te slapen. Wat lastig is dat dat hij niet zelf wil slapen.

Twinkle: meis, ik begrijp dat dit een rottige dag voor je was. Het valt ook niet mee. Hoop dat je gauw zwanger bent, net als voor de andere meiden. Als je er even doorheen zit, vertel ons dan dan kunnen we je een dikke knuffel geven. Dus bij deze, van mij nog een dikke erbij.

Vanavond heeft mijn meisje even een paar noten op mijn trompet gespeeld En ja hoor er kwam geluid uit! Morgen maar eens oefenen op de toonladder, hihi. Kan ze op maandagavond mee naar de muziek. Zo lekker naar bed. Welterusten allemaal

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Allemaal lekker geslapen?
    @Pooh; wat knap van je meisje dat ze geluid uit de trompet kreeg :) hahah zou mij niet lukken :p
    @Ikke; weer een goede nacht gehad met Jenthe? en hoe voel je je vandaag?
    @Smyltje; hoe doet je meisje het nu 's nachts? en is het nog te doen met kolven? ik zag je bericht bij lactatiekundige.. ik hoop dat zij je vragen kan beantwoorden! goed dat je ze stelt!
    @Wolfje; hoe voel je je? je echo komt snel dichtbij..
    @Sasje; hoe is het meis? gister leuk gehad op kermis? en hoe is het met je gevoelens omtrent IUI? Ik duim nogsteeds!
    @MamaEs; hoe staat het met je computer? ik hoop dat alles goed gaat!
    @Biancje; hoe is het met jou en Quint? Lekker aan het genieten?
    @Twinkle; beetje kunnen slapen vannacht? en voel je je vandaag wat beter? nog een dikke knuffel van mij om deze dag goed te beginnen :)
    @Stampertje; rustige nacht gehad? of weer voorwerk? ik ben heel benieuwd wanneer jullie wondertje zich gaat laten zien!
    @Mom; beetje kunnen genieten van het mooie weer? Ik duim ook voor jou!

@Hier; Beau is uiteindelijk om 00u gaan slapen, en kwam toen pas om 4.30u weer dus al met al goede nacht gehad.. rond 7u weer een slokje maar was snel klaar omdat hij toch nog wou slapen, dus dat doet hij nu ook nog lekker :)
    Gisteren hem trouwens even gemeten op aankleedkussen: rond de 54cm alweer! Vandaag ook maar weer eens wegen! Ben benieuwd!
    Voel mezelf ook goed dus kom maar op met deze dag :D hihihi
    Vandaag moet stiefdochter weer naar ziekenhuis voor controle van haar been, hopelijk is nu alles goed en kan ze weer lekker naar haar eigen plekje.. zou heel goed zijn voor haar!
    Verder hoop ik vandaag wat te horen over de draagdoek die ik gekocht heb zodat ik dat met Beau ook kan gaan oefenen :)

Fijne dag allemaal!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: geniet vandaag! Het wordt wel niet echt geweldig weer, maar de temperatuur is wel fijn. Fijn dat Beau toch nog lekker heeft geslapen!

Hier ook een goede nacht gehad. Voel nu alleen pijn in mijn onderrug komen, dus ik denk dat de ongi eraan zit te komen

17. laurier

laurier Niet meer actief

dolfijn wat fijn dat er een reden voor Beau zijn laag geboortegewicht is! Goed dat het ook beter met jou gaat :)

Poohbeer heel veel succes met het zindelijk krijgen van je meisje! Knap dat ze het zo goed oppakt!

wolfje dank je je, is lief van je!!

Sasje ik hoop dat je het gezellig hebt gehad gister!

Ikke wat een lieve foto's.

Stampertje fijn dat het bed nu klaar staat!

Twinklestar.... Bedankt!! dikke knuffel :) Ik hoop dat het vandaag weer wat beter met je gaat!

Pfff volgens mij heb ik iedereen wel een beetje gehad :( anders sorry!
    Wij zitten nog steeds braaf te wachten totdat we bericht krijgen van het ziekenhuis, zal vast nog wel even duren...
    Ondertussen zijn we aannemers aan het benaderen voor ons dakkapel wat we willen laten vervangen + uitbreiden deze zomer :D

Een fijne dag allemaal!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even snel via mobiel, hier een super nacht gehad! 22.15 - 05.55 en nu slaapt ze nog steeds :) Zo lekker voeden als ze wakker wordt en dan lekker in bad doen en hopen dat ik daarna zelf ook even kan douchen :) Ik reageer straks meer

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier; Wat fijn dat jullie de gedachten even kunnen verzetten naar de dakkapellen. Hoop dat de brief snel op de mat valt.

Ikke: slaap je zelf dan ook door, of blijf je alert dat ze elk moment kan komen 's nachts?

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik slaap gewoon door alleen 1x eruit geweest om te plassen :) Net ook pas om half 10 wakker geworden

Deel Deze Pagina