roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Fijn ikke dan kom je zelf ook aan je rust.

Hier al een paar weken dat mijn darmen een beetje van slag zijn. Heb eigenlijk vaak een vast moment dat ik naar de wc ga, maar dat vaste moment is al een paar weken zoek. Dacht eerst dat het de warmte was, maar vandaag kan ik beter op de wc blijven zitten. Waar komt het vandaan???

He gaat het met de andere meiden??
    Biancje: Hoe gaat het met jou en Quint? Al een paar dagen niks van jullie gehoord.
    Mama es: hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Is je computer nog steeds kapot? Houdt je ons af en toe op de hoogte meid?!
    Mom: hoe gaat het met jou en je vader? Knapt hij al weer verder op?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ikke volgens mij gaat het al iets beter met je of niet? tenminste krijg de indruk nu dat jenthe wat meer slaapt je wat meer rust vor je zelf krijgt?

@ pooh hmm kan ook een goed teken zijn he dat vaak naar de wc moeten ;) ik duim voor je!!

@twinkle hele dikke knuffel voor je!!!!

@laurier ff lekker je gedachten op iets ergens zetten..dat is ook fijn!! en hopelijk krijgen jullie snel de brief hoor!!

@Hier nog geen ongi maar denk wel dat ie eraan komt.....

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden kom straks ff bijlezen, moet nu overblijven, vanmorgen heel druk geweest in huis en straks nog ff boodschapjes doen...

tot later knuffels

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; Ze zeggen het, maar verder nergens last van. Bij mijn meisje was ik extreem moe. Gelijk al, nog voordat ik testte. En echt om 7 uur naar bed en 's ochtends nog moeier wakker worden. Heb ik nu niet.
    Wel zere borsten vooral 's avonds bij het afdoen van mijn bh, maar dat heb ik elke maand vlak voor mijn ongi. Heb ook mijn hele bh collectie geprobeerd maar ze doen dan gewoon zeer. Wel af en toe steekjes gehad in mijn onderbuik (daar waar ik ook menstruatiekrampen heb) maar daar heb ik nu ook geen last meer van.
    Ach ik wacht gewoon af en duim me ondertussen suf voor jou en mom.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier weer aan het knutselen, nichtje is jarig vandaag. Het wordt een sieradendoosje. Karton en die bepakken we met gescheurd papier. Wordt vast weer heel mooi!!!

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

Wat een geklets al op de vroege ochtend :D...

@Laurier..wat leuk een dakkapel..vindt het altijd erg leuk als ik iets koop/aanschaf voor het huis en is niet niks zo'n dakkapel... hoop dat je snel de brief van het ZKH op de mat krijgt!!
    @Dolfijn... fijn dat Beau goed gedronken had zonder tepelhoedje! En hoop dat je stiefdochter weer naar haar eigen plekje kan!
    @Ikke..wat fijn dat Jenthe zo goed geslapen heeft...
    @Sasje...ik duimduimduimduim....
    @Poohbeer..wat leuk dat je weer aan het knutsellen bent, vandaag verder met de zindelijkheidstraining? En duim ook voor jou hoor dat je ongi weg blijft...

@hier.. goed geslapen vannacht...wel 10x eruit maar dan snel weer in slaap...kon blijven liggen tot 11.30!!!! Heerlijk :D...
    Dus niks geen gerommel, alles helemaal rustig..
    Vanmiddag komt oma even langs babykamertje kijken...
    En manlief neemt de laptop mee, dus zal wel de computer boven aanzetten om jullie af en toe op de hoogte te houden maar zal minder vaak online zijn...

Liefs

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dankje voor de knuffels:) ik vind het zo fijn dat jullie er altijd zijn;) goed dat Beau zo lekker heeft door geslapen en je zelf ook lekker bent uitgerust geniet lekker van de dag knuffel terug

@ sasje voor jou een knuffel terug ik blijf heel hard voor je duimen ik hoop zo dat je mooi nieuws te vertellen hebt;)

@ poohbeer knuffel terug ik hoop dat je ongi gewoon wegblijft ook ben ik voor jou heel hard aan het duimen:) wat goed van je meisje zo goed haar best doet om zindelijk te worden heel veel succes ermee:) en natuurlijk veel plezier met knutselen

@ ikke wat heerlijk even lekker uitslapen dat doet je af en toe zo goed;)

@ stampertje het word wel erg spannend zeg ben heel benieuwd wanneer jullie wondertje zich aankondigd:)

@ laurier geen dank knuffel terug voor jou;) wat lekker zeg even afleiding gaan jullie ook een stuk aanbouwen:) ik hoop dat jullie snel bericht krijgen uit het zh:)

er kwamen gewoon een hele hoop emoties boven van de laatste paar maanden maar voel me vandaag al weer een stuk beter heb alleen heel erg hoofdpijn dus denk dat me ongi toch wel aan het rommelen is:) lief dat jullie allemaal zo laten weten dat jullie er voor me zijn maar weet ik ben er ook voor jullie meiden ik hoop dat we snel allemaal heel mooi nieuws mogen brengen;)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Laurier; sorry, jou helemaal vergeten vanmorgen :) Fijn dat je je gedachten een beetje kan verzetten met het verbouwen. En ik hoop natuurlijk dat de brief snel binnen is zodat jullie weer verder kunnen! KNUF

@Poohbeer; knutselze! enne.. ik duim met de anderen mee dat het vele darm gerommel toch met iets positiefs te maken heeft!

@Sasje; ik blijf duimen, en ga nu zelfs nog wat harder.. we blijven positief meis! KNUF

@Ikke; Wauw wat een nacht! haha zo wil ik er ook wel ééntje :p Fijn dat ze het zo super doet!

@Stampertje; fijn dat het zo rustig was en dat je goed hebt kunnen slapen.. Ben heel benieuwd hoelang het nog gaat duren. Hou ons inderdaad maar een beetje op de hoogte, ook zonder laptop :p

@Hier; Beau vanmorgen gewogen en gemeten.. ongeveer 4218 gram en 54 cm.. wat wordt hij groot! Kleine maatjes 50 zijn opgeruimt, ging nu echt niet meer.. dus langzaam over naar 56.
    Hij heeft nog lekker geslapen dus ik rustig gedouched en nu met de was bezig... ligt genoeg op me te wachten!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat een grote jongen word het al:) het is ook zo'n mooi mannetje

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 09/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier begint het zonnetje te schijnen ik hoop dat hij wel even blijf die regen is ook niks

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Tijdens het knutselen ging het toch mis... moest flink dweilen hier. Dus de was draait. Balen dat ze deed omdat ze nu toch nat was.

Dolfijn: wat groeit hij goed zeg, je merkt niet meer dat hij zo klein geboren is.

Twinkle: nog een dikke knuffel voor jou. Ik hoop idd dat je ongi eraan komt. Gebeurt hier niet vaak dat we iemand een ongesteldheidje toe wensen, maar voor jou maak ik een uitzondering. Laat maar komen dus! Kun je vlug weer verder.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer wat jammer dat het toch even mis ging ze was waarschijnlijk zo met haar ding bezig dat ze het gewoon even vergat:) dankje voor de knuffel voor deze ene keer vind ik het ook niet erg dat je hoopt dat ik snel ongi ga worden:D:p

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb gelezen maar weet niet meer wat ;)

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    kan gebeuren sasje;)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sorry meiden,

oh dat heb i kweer...ik heb al 2 koortsblaren sinds vrijdag en nu krijg ik er volgens mij gewoon nog 3 bij!!!! dus dan zou ik er 5 hebben!!!! dat is toch niet normaal!! dat heb ik nog nooit gehad zeg!!!

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat balen sasje of het normaal is weet ik niet

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jeetje Sasje! Dat is flink balen! Hier heeft dochter er ook veel last van en als haar weerstand laag is pakt het inderdaad snel door.. misschien dat het bij jou een teken is van lage weerstand en evt zwangerschap? ik duim dan maar dat het wat positiefs is! maar het blijft vervelend, goed smeren met koortslip creme en de glazen waar je uit drinkt goed schoon maken.. KNUF

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje jij wilde morgen waarschijnlijk toch gaan testen:)

meiden heeft er 1 van jullie misschien nog efteling zegels?

Deel Deze Pagina