Ben ik weer...jullie hebben gewoon in een uur tijd wel 3 (misschien wel 4)pagina's vol gekletst!!! hahaha.. @Sasje..vind het ook zo spannend meid, en ik hoop het zo!!!! Noujah nog even een nachtje slapen en dan weten we morgen meer >. @Biancje..wat goed te horen dat Quint het zo goed doet, en kan me voorstellen dat iedereen zo gek is op je mannetje...hij ziet er ook uit om op te vreten (niet letterlijk dan he ).. Baaleh van je griep, beterschap meid! @Wolfje..ik denk ook dat het komt doordat het zo lang geduurt heeft...!!! Maar met al die kwaaltjes van je zit het vast wel goed!!! Jammer dat je niet kon slagen in de stad! En houd er maar rekening mee dat je 2x zo dik wordt als bij Sem..hhihihi..dat zeggen ze toch altijd dat het bij een 2de nog sneller gaat.. @Ikke... Je bent ook alweer druk met het huishouden meid! Hoe gaat het nu met jou en vriendlief? Alles weer goed? @Dolfijn..wij hebben met zijn 2en al continu een berg was, moet je nagaan wat jij hebt..pfff!! Sterkte..!!! @Twinkel..leuke avatar meis!! @hier..nou oma vond het kamertje erg mooi!! Gezellig zitten kletsen...!! Nu maar weer ff op internet en strak ATWT kijken... Liefs
@ dolfijn we gaan in juli of augustus moeten even kijken wanneer we allemaal kunnen maaar het word vast een hele gezellige dag al hoop ik natuurlijk dat ik niet in alle attractie's mag ja super lief van sasje kunnen wetoch allemaal een kaartje met korting kopen ik hoop dat Beau zo komt geen prettig gevoel op knappen staan @ wolfje goed zo
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@ stampertje veel plezier met atwt en wat leuk dat oma het kamertje mooi vond is toch altijd fijn om te horen
@Twinkel...Idd.... !!! Ga nu naar beneden, me settelen voor ATWT... Loop jij alweer gelijk Sasje??? Ben er later weer.. Liefs
veel plezier met atwt stampertje de piepers het vlees en de groente staan al even op ga manlief zo roepen allemaal eetsmakkelijk en tot straks
@ Sasje; Ja meis we gunnen het je gewoon heeeeeeel erg dat jij eindelijk ook een mooie test in je handen krijgt Ik heb eerlijk gezegt ook wel goede hoop op de een of andere manier hoor . Ben helemaal zenuwachtig voor je!!! @ Dolfijn; Oh hoop dat Beau zo komt en dan even goed drinkt en anders echt even kolven, loopt je productie ook niet achteruit.... En die was tja hier is het nog nét bij te houden maar met zoveel man als bij jou kan niemand het denk ik bijhouden hoor! Ennuh ik heb Jenthe even geknuffeld voor je hoor, ze vond het heerlijk @ Wolfje; Ik denk ook dat het komt omdat het nu zo lang geduurd heeft en bij Sem wist je ook pas met 9 weken dat je zwanger was toch, dus deze eerste weken maak je nu ook voor het eerst bewust mee. Maar met jouw kwaaltjes zit het wel goed hoor!!!! @ Stampertje; Hier gaat het weer goed tussen vriendlief en mij, alleen hebben we zo soms onze buien, maar dat komt dan 9 van de 10 keer door mij. Kan soms gewoon even boos worden om iets heeel kleins en onzinnigs . Was je nou nog uit bed gevallen vanacht? Zo hier het bed weer opgemaakt, wat is dat toch altijd lekker he? Hier ook straks weer atwt kijken als vriendlief thuis is
Hallootjes.. @Sasje... ik liep ook altijd achter hoor, maar jah nu ik thuis zit kan ik natuurlijk iedere dag kijken!!! @Twinkel...lekker gegeten? @Ikke..nee was gelukkig niet uit bed gevallen, dacht wel dat het bed minder hoog was de eerste keer en moest nog een stukkie hahaha... Wel fijn dat het weer goed is tussen jou en je vriend... En kan me voorstellen dat je (omdat je niet helemaal lekker in je vel zit!) je feller reageert!! Maar ook weer posi dat je dat zelf ook weet...! @hier...lekker kip siam gegeten! Nu even tijd voor internet..en dan ff voor 20uur naar beneden kijken of we miljonair worden vandaag..en daarna gtst en welcome home kijken... dus tv avondje is weer ingepland >.. Hoe gaat het verder met iedereen?
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Zo nog even fut gevonden om te koken,vriendlief komt zo thuis, Quint is lekker in zijn box aan het kletsen..hihihihi. Ik lig nu weer op de bank ben echt kapot neus aldoor vol,spieren down zeer..rot griep.. Fijne avond meiden..
@ Stampertje; Hihi ja ik had dat de eerste dagen ook dat het bed toch hoger is dan je denkt . En??? Miljonair geworden???? @ Biancje; Hopen dat je je mannetjes niet aan steekt met je griep. Kruip maar lekker op tijd je bed in vanavond. @ Twinkle; Ja nu is het weer rustig hier .
hi meiden! Ninthe was vandaag wat uit dr hum dus niet veel kunnen doen vandaag. zit dit ook te tikken met 1 vinger. Ninthe ligt in mn armen.. straks samen douchen, voeden en dan slaaot ze hopelijk lekker! ik heb atwt echt nog nooit gezien.. niet echt wat voor mij sasje, ik duim voor je!!! iets bekend van mom??
@ ikke ja we hebben vanmiddag zo gekletst dat we nu aan het bijkomen zijn @ smyltje wat sneu dat Ninthe wat uit haar doen is ik hoop dat het morgen beter gaat liefdat je toch even komt posten