Ik ga me bedje in en duim heel hard voor positief nieuws morgen.. Spannend Sasje! Beau heeft de hele dag heel veel geslapen, weinig gedronken dus toch maar wat afgekolft.. hopen dat hij vannacht net zo lekker slaapt als vandaag overdag Slaap lekker allemaal! xx
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@ slaaplekker dolfijn ik hoop dat Beau ook lekker zal doorslapen @ sasje heel veel succes met testen knuffel voor jou ik ga er zo ook vandoor ga zo ook me bedje opzoeken slaaplekker allemaal
Werd wakkker omdat er rook an mijn duimen af begon te komen en dat stinkt naar kipfilet! Maar nee hoor, geen sasje. Bah wat duurt wachten lang als je ongeduldig bent!!! Mom: fijn dat je even wat van je liet horen. Ik hoop dat het idd een virus was. En wat top dat alles goed gaat met je vader. Hoe gaat alles met jou? Dolfijn: en... hebben jullie lekker rustig geslapen?? Hier lekker op de bank zitten wii'en. Verder alles zijn gangetje. Vanmiddag komt mijn nichtje om te spelen. Ze is iets ouder dan mijn meisje. Ben benieuwd hoe dat zal gaan als ze met z'n tweeën zijn. Mijn meisje is vanaf gistermiddag droog gebleven. Dus maar één ongelukje gisteren en zelfs vanochtend een droge luier na een lange nacht!!!
goedemorgen meiden, helaas geen pb van mij zo wit als maar kon was de test... dus op naar ronde 12.....
Ik was ook ff nieuwsgierig jeetje Sasje wit? Balen..ik blijf duimen Was een vermoeiende nacht. 23.00u-02.00u-07.30 u maar vanaf 06.00 bij ons in bed..kijken of het vanavond beter gaat. Ik ga nog even proberen te slapen. Xxx
Oh wat balen Sasje ik heb echt de hele nacht liggen duimen! Nu maar hopen dat jullie de volgende ronde wel geluk mogen hebben.. Dikke knuffel meis, zal best een teleurstelling zijn! xx
Hier een rare nacht gehad; Beau kwam om 24u, 01.30u, 04.20u en 6.10u.. toen weer om 07.40u en nu ligt hij te slapen. Dus niet echt super, maar goed.. hij pakt het vast wel weer op Verder het idee dat ik nu al weer ongi ben geworden, maar het zou ook vloeien kunnen zijn als BM nog niet leeg is Dus moet het nu even heel goed in de gaten houden! Voel me door alles beetje dipperig Hoop dat het straks allemaal weer wat rustiger voelt..
vindt het eigenlijk wel mee vallen...ik had dat ook wel verwacht en vriendlief ook!!!! het is ons gewoon niet gegunt dat beetje geluk.....
Dikke knuff sasje, wat balen meid!!! Pff ik heb vanalles gelezen, maar sorry weet t ook al niet meer..... Ik zit nu in mn vruchtbare periode...... Het voelt zo nutteloos voor mij sinds bekent is dat mijn vriend onvruchtbaar is maar goed.. Mijn ventje heeft nog hoop en zegt ook niet dat ik kwakjes weg moet spoelen hahaha (srry voor de detail ) Maar goed, hoop moet een mens houden zeggen ze dan wel eens he.. Gelukkig is ons dakkapel project een goede afleiding ja Een fijne dag allemaal! Liefs
Zeker hoop houden Laurier! maar kan me voorstellen dat deze periode een hele andere lading heeft gekregen.. KNUF en laat je maar lekker afleiden door dakkappel project @Sasje; fijn dat je er wel met beide voetjes op de grond in staat.. maar ik had het jullie wel gegunt.. dit geluk.. dus nogmaals dikke knuffel en doe even lekker iets voor jezelf..
balen dat het voor biancje en dolfijn een mindere nacht was hopen op een betere nacht! @laurier tja dat is idd zo onzinnig he...dan maar gewoon om van elkaar te genieten
Ja gewoon om te genieten doen we het voor, iets anders kunnen we niet he Pff wel ff een klote dag vandaag hoor.... Wil allemaal niet zoals ik wil en teveel spookt door mn hoofd
Oh Sasje:Ohh meid, wat jammer ik had het je zo gegund!!! Nu maar hopen dat je alsnog snel ongi wordt zodat jullie weer verder kunnen. Een hele dikke kuffel van mij!! Laurier: wat fijn dat jullie wat afleiding kunnen zoeken in de dakkapellen. Biancje en Dolfijn: wat een onrustige nacht hebben jullie gehad zeg! Hier; de pijn in mijn onderrug houdt nu aan, dus ik denk dat ook hier de ongi aankomt.
@ Sasje: wat jammer meis!!! ik hoopte het zo voor jullie!!! @ hier: ongikrampen worden erger, dus de ongi zal ook hier gewoon doorkomen............
Pff wat een vervelende berichten vandaag Ik hadf zó gehoopt op weer wat positief nieuws! @ Sasje; Lieve Sasje, wat ontzettend k*t zeg!!!! Ik snap wel dat je er niet op had durven hopen maar ik had het jullie echt zo gegunt!!! Het is gewoon niet eerlijk. Nu maar hopen dat je dan maar snel ongie mag worden en ronde 12 jullie meer geluk brengt. Knuff!!! @ Laurier; Jij hebt het ook echt niet makkelijk meis . Snap dat het vervelend is nu je in je vruchtbare periode zit. Probeer idd van elkaar te genieten, ik weet is makkelijk gezegt door ons... Hele dikke knuff! @ Dolfijn; Wat een vermoeiende nacht heb je gehad met Beau Houd het vloeien maar goed in de gaten ja en op tijd aan de bel trekken als je het niet vertrouwd he?!!! @ Biancje; Jij ook al zo'n vermoeiende nacht, hoop dat je wat kunt rusten vandaag en dat je je snel weer beter gaat voelen! @ Mom; Neee jij mag niet ook ongie worden hoor!!! Fijn dat het met je vader de goede kant op gaat. Hopen dat het een virus was. Als het wel erfelijk is dan zijn jullie er in ieder geval wel op tijd bij.... @ Pooh; Jij gaat ook niet ongie worden hoor!!! Hopelijk gaat het vandaag weer goed met je meisje! Hier wél een goede nacht gehad Jenthe kwam om 21.30 is toen om 23.30 in slaap gevallen en kwam toen pas weer om 06.30 . Daarna weer lekker geslapen tot 09.30 en nu te kletsen in de box Ik zit nu aan n kopje thee
@ lieve sasje ik had zo voor je gehoopt en het je ook zo gegund ik hoop dat het geluk jullie snel zal toekomen een hele dikke knuffel voor jou @ dolfijn ik hoop dat Beau het weer oppakt hoe gaat het met de stiefdochter @ ikke fijn dat je zo goed geslapen hebt en Jenthe het zo goed heeft gedaan @ laurier balen dat je je dag niet hebt doe vandaag rustig aan een hele dikke knuffel voor jou en meid geniet van elkaar @ poohbeer wat goed van je meissie zeg helemaal groog het gaat de goede kant op leuk he wiien vind het ook leuk hoor