Ben benieuwd Smyltje! ik hou het op een goed teken @Ikke; blaas gaat redelijk, nog wel wat moeite met echt leeg plassen.. moet 12 mei pas weer naar gyn voor eind controle, dus is verder gewoon afwachten..
sasje, neem ook je rust hoor! dolfijn, leuke banner! ik ga ff een rondje lopen met al mn vrienden kijken of ik mn kat meekrijg haha. dan een aflevering desperate housewives kijken in bed en een tukkie doen. het blijft maar rommelen, dus misschien helpt het loopje! heb alleen geen zin om me om te kleden, dus ga gewoon in mn joggingbroek dat ik dat durf ach, dse rest van mn kelren pas ik toch bijnna allemaal niet meer hahaha
Smyltje: Spannend joh! En wat kan jou die joggingbroek schelen. Als je haar maar goed zit... Mama Es: ik heb jou hele berichtje gemist. 2 echo's op één dag. Zo heb je niks... Dolfijn: ik zag net dat ik in mijn vorige berichtje een letter was vergeten bij de naam van je zoon. Hij heet nu Bea ipv Beau. Oeps! Voel me wel een beetje lullig! Behalve een hele andere naam, maak ik er ook nog gelijk een meisje van... en wat voor één! BEA(trix) Sasje; Doe jij even rustig met je geren! Je kan ook doorslaan hé?! Hier; ik ben inspiratieloos!!! Wat moet ik doen vanmiddag? ga zo denk ik maar weer knutselen, maar wat.... Pfff, wordt moe van mezelf! Heb gewoon nergens zin in. Weer zo'n dag om mar snel te vergeten. en dan vanavond nog werken ook!
sorry meiden maar kan ik niks aan doen..... ben ook eigenlijk helemaal kapot!! maar wordt nu zo opgehaald of vanaf nu tot 4 uur in iedergeva dus de tijd dat ik hier zit heb ik rust
Neem de rust en geniet er even van. Probeer even op te laden met een kopje thee op de bank Hier schiet ik ook niks op. Kan mezelf maar niet van de bank af krijgen...beh!
Hey meiden even snel want Jenthe krijgt weer honger. Om een lang verhaal kort te maken, ben bij ha geweest en wordt doorgestuurd naar psycholoog... Misschien tot straks, knuff voor jullie allemaal!
@Smyltje...spannend meis!!! Hoop dat het een goed teken is... Wij hebben op het werk afgesproken om allemaal met 34weken met verlof te gaan! Dit omdat het fysiek gewoon te zwaar wordt...!! Maar ben benieuwd idd hoe ik het vind om (inprincipe) 6wk thuis te zitten wachten tot de kleine er is ... @Ikke wat goed dat je wordt doorgestuurd, hoe sta je erzelf tegenover?? @Sasje... rustig aan meis!!! Soms heb je er echt van die dagen tussen...pfff... Hier lekker relaxed dagje... btje wasje draaien... in huis aan de weer!!! heb ff boodschapjes gedaan...
Hmm ze is toch nog even gaan slapen . @ Stampertje; Klinkt als een lekkere dag meis! Tja hoe ik er zelf tegenover sta, weet het niet zo goed. Als het me maar gaat helpen om me weer mezelf te laten voelen.
fijn dat je nu echt geholpen wordt Ikke.. hopelijk is er geen lange wachttijd voor psych.. KNUF @pooh; had het niet eens gezien maar dan hou ik het toch liever op beau bevalt me beter als bea @smyltje; hopelijk helpt t loopje en krijgen je kids toch nog gelijk @sasje; neem die rust dan ook even! @mamaes: 2 op 1 dag dat is nogal wat! @aan t voeden dus wat lastig met 1 hand
Hoi lieve meiden! Hebben een super dag gehad, heel de dag door, drukte en bezoek, sem deed het super en is heel goed verwend Nu zit hij zijn nieuwe dvd van diego te kijken Heb net nog van zijn verjaardagsgeld mooi teva sandalen gekocht Was een geweldige dag!!! Is er in de tussentijd hier nog iets spannends/leuks niet leuks gebeurd? Knuffel!!!
@Ikke... kan me voorstellen dat je er zo ingaat... is ook het beste denk ik.. vind het echt super knap van je dat je die stap hebt gezet.... Knuff... @Dolfijn...ik ga ook voor Beau hoor ipv Bea hahahaha.... @Wolfje...wat goed dat Sem zo verwend is....!!! Uhm nieuws.... noujah dat het bij Smyltje vandaag voor het eerst overdag ook aan het rommelen is...dus hopen op babynieuws
Net CB gebeld.. Beau lag zo te gillen echt zielig! Nu denken zij dat de melk te snel toeschiet waardoor zijn maagje het niet aan kan.. Dus moet aanleggen, tot melk toeschiet, dan er even afhalen, melk minuutje weg laten lopen en dan weer aanleggen.. Hopelijk werkt het.. is echt zo sneu! Komt door regeldagen.. dus verder niet zoveel aan te doen.. als het echt te erg blijft moet ik HAP vanavond bellen of die even kunnen controleren of er niet iets anders is.. maar het klonk volgens die mevrouw echt als teveel/ te snel melk in dat kleine lichaampje.. We wachten het even af..
hey meiden hier ben ik ook even snel heb het erg druk vandaag maar kwam toch even bij jullie spieken @ sasje wat een verhaal meid dat is niet niks voor je vriendin zeg ik hoop dat het allemaal goed komt hoe was het bezoek een hele dikke knuffel neem wel even je rust meid @ ikke wat fijn dat je word doorgestuurd ik hoop dat je snel terrecht kunt en je je snel weer jezel zult voelen ook voor jou een dikke knuffel @ dolfijn wat zielig van Beau kan me voorstellen dat je het je geen fijn gevoel gaf goed dat je even hebt gebeld ik hoop dat de oplossing werkt ook voor jou een dikke knuffel @ poohbeer wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit ik hoop dat het snel weer beter met je gaat knuffel voor jou @ smyltje spannend zeg dat het nu toch ook wel begint te rommelen ik hoop dat het snel doorzet @ stampertje het verlof komt steeds dichterbij meid geniet van je relax dagje @ mama esmeralda twee keer kijken op een dag dat is wel heel leuk zeg @ wolfje fijn dat het zo gezellig was zo volgens mij heb ik het wel gehad zo anders heb ik het niet onthouden hier ben de dagen aan het aftellen het komt steeds dichterbij zoek zoveel mogelijk afleiding maar dat gaat gelukkig goed allemaal een hele fijne dag vandaag misschien ben ik er vanavond nog even liefs twink
@ Dolfijn; Goed dat je even hebt gebeld! Hier ook af en toe na tsr héél veel melk. Jenthe doet het meestal goed, maar af en toe verslikt ze zich ook. Ik laat het dan ook altijd even lopen/spuiten en dan gaat het meestal wel goed. Hoop dat dat het is en je niet de HApost hoeft te bellen... Knuff @ Twinkle; Hele dikke knuff voor jou meis!!! Meiden dankjulliewel voor de lieve berichtjes, ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Morgen maar eens bellen voor een afspraak . Hier nu lekker het eten in de oven staan, lekker lassagnette van de knor .