hier koude wind ach verschil moet er wezen weekend van 20mei naar zeeland toe, hopelijk dan ook lekker weer
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Hey meiden, @Sasje..nogmaals meid!!! Baal behoorlijk met je mee vanwege de witte test!!! Hele dikke knuff... @Mom..hoop dat jouw ongi ook uitblijft hoor...!!! En hoop idd dat wat je vader gehad heeft een virus is geweest.. @Pooh..wat super knapje van je meisje..!! Hoop dat deze dag zonder ongelukjes door gaat..en hoop ook dat jouw ongi niet gaat doorzetten maar een positieve test...! @Dolfijn...baaleh van de nacht..hoop dat Beau het vandaag overdag goed doet!! @Wolfje..baaleh van de krampen! Volgende week meid is het zover en kan je je 2de wondertje op de echo bewonderen! @Laurier..kan me voorstellen dat deze periode dan erg dubbel is, maar je hoort zovaak over een wonder!! Hoop dat jouw dat wonder ook is gegunt!!! @Twinkel...veel plz bij je ouders en als je alweer terug bent, was het gezellig??? @Ikke..fijn dat je een goede nacht hebt gehad met Jenthe!!! @Biancje..en jij baaleh van de nacht met Quint! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen!!! Hoop dat ik iedereen heb gehad?!!! @hier... vannacht weer heerlijk geslapen, ben er gewoon maar 1x uitgeweest vannacht!!!! En weer lekker kunnen blijven liggen tot 11uur... Verder hele lichte ongi-krampjes, gisteravond ook.. maar verder is het nog erg rustig en de kleine druk aanwezig! Nu ff wasje aangezet.. en ga straks ff rondje fietsen denk ik...zulk mooi weer... Liefs
veel plezier stampertje.... meiden ik ga zo werken...heb slaapdienst dus ben er straks misschien nog even en anders morgen vroeg weer!
kwam ff snel kijken voor Sasje. wat balen meid!! ik duim stiekem nog wel even hoor Ninthe wordt wakker dus.... ZOEFFFF ik ben weer weg
Hoi ben ik weer.. Nou wou ff bij vriendinnen op visite gaan, maar die zijn er alle 2 helaas niet... Voor het eerst dat ik me eigenlijk beetje verveel!!! Wil eigenlijk in de tuin, onkruid weghalen maar dat gaat nu niet zo best meer... en huis is eigenlijk wel aan kant!!! mmmm
@ Smyltje; Heb je nog zelf gevoed of weer gewoon met fles? Ben trouwens wel benieuwd naar jullie geboorte kaartje
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Het word nu gewoon tijd dat de kleine je komt vervelen Stamp Ik ben er ook vandoor, Jenthe krijgt honger
stamp; moet ook gebeuren he ik had met verlof van sem echt tig boeken gelezen haha, maar ja daar moet je van houden nu wordt straks toch alles anders, omdat je er al 1 hebt rondlopen... als ik nu onderin me buik druk, begint het steviger te worden, denk dus dat me baarmoeder groeit..
vanavond ben ik er niet... morgen weer... al ben ik dan ook erg druk... oma ophalen die blijft dan logeren tot maandag dus weinig tijd voor zp... gelukkig wel wat afleiding... zit me zelf zooo in de weg, bah! knuffels
Ben ik weer... Nou uiteindelijk toch even bij vriendin langs geweest...was erg gezellig! Morgen moet ik ff op haar zoontje passen want dan heeft ze de 20wk echo..dus zal pas na 14uur online zijn!! Verder heb ik een continue ongi gevoel in mijn onderbuik!!! Zo komt mijn broertje ff koppie thee doen... @Wolfje..fijn dat oma komt..idd wat afleiding en voor je het weet is het dan de 18de!!! En ik houd wel van lezen hoor, maar moet me er vaak ff toezetten en de rust vinden en die heb ik nu nog niet! Liefs
Je bent lief Sasje en ben blij dat ik toch een beetje speciaal voor je ben.. Jij zeker ook voor mij Beau heeft net weer een voeding gewoon uit de borst gedronken.. heel trots foto van gemaakt dus zal die meteen ook even showen hier.. Dan ook gtst kijken, fijne avond meiden!