Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Sorry meiden even vlug doorgelezen. Dolfijn Wat een prachtige foto!!! Net terug van het werk, morgen ook de hele dag werken en 's avonds weer weg. Dus misschien dat ik morgenavond even kom spieken bij jullie. Voor nu:slaap lekker allemaal
Ik heb alles ook even gelezen meiden maar heb verder geen tijd om te reageren sorry! Kom net van mijn ene client en ga nu de hond uitlaten en dan op naar mijn volgende client. Heb 2 gesprekken vandaag bij 2 instellingen met die client pppfff. Dolfijn mooie foto.. Hmm wolfje vervelend van de kramp, probeer je er niet te druk om te maken zal je baarmoeder wel zijn die groeit..... Fijne dag allemaal! Liefs.
Goeie morgen meiden, Waar zijn alle kletskoppen? Hopelijk gaat alles goed met iedereen Thanxx voor de complimentjes over foto @Poohbeer; nog niet ongi? ga je nog testen? @Mom; eigenlijk zelfde vraag @Sasje; en hoe is het bij jou? al tekenen van komende ongi of nog niet? ga je nog een keer testen als het te lang duurd? @Twinkle; hoe staat het met jouw ongi? enig idee dat ie eraan zit te komen? Ik hoop het voor je! @Stampertje; alles rustig gebleven vannacht? @Wolfje; hoe voel je je vandaag? @Ikke; hoe was jouw nacht met Jenthe? @Smyltje; hoe is het nu met Ninthe en jou? @Biancje; nogsteeds zo aan het genieten van Quint? @Hier; Beau heeft super geslapen vannacht, was echt weer even genieten 22u-04.30u-07.45u daarna gebadderd en meteen weer in slaap gevallen.. dus nu even snel in huis bezig en de was strijken.. dan is dat ook weer gedaan!
@ dolfijn: ik denk niet dat ik hoef te testen.... ongikrampen zijn erg heftig........ Wat een mooie foto zeg van Beau!!!!!!!
@ Dolfijn; Hier een beetje rare tijden voor Jenthe's doen; 18.40 - 00.40 - 08.30 daarna ook in bad en zelf onder de douche, nu even wat eten en dan ook in huis aan de gang. Ben er vandaag wat minder.
hey meiden even snel een berichtje van mij lees vanavond alles bij manlief is overwachts twee dagen vrij gisteen en vandaag dus we willen er samen even uit wilde jullie even laten weten dat alles wel goed is ga jullie missen vandaag allemaal een hele fijne dag dikke xxx twink
hey meiden, hier vanmorgen ongi geworden....dus net ook meteen het zh gebeld...dacht die vrouw ff dat ik al vanaf dag 9 naar het zh kom ja duh dacht het ff van niet....dus morgen belt mijn eigen arts me op.....had vorige keer pas op dag 18 eisprong dan ga ik echt niet al vanaf 9 naar het zh...laat me dan maar op dag 12 komen want ik valt met dag 10 precies in het weekend.....
mom ben je ook ongi geworden??? oh ik ben hier al verder aan he tellen...dag 18 is hier weer op een zondag ;( en hopelijk groeit mijn eitje nu eerder want wij gaan de 29e naar een feest....en tja mijn vriend gaat dan echt wel flink drinken e.d.en dan moet die anders die maandag erna het potje inleveren lijkt me niet zon goed idee...... dus hopelijk kan ik of lekker die zaterdag of nog eerder......pff wat een getel weer zeg!
sasje; meid dan drinkt je vriend toch 1 keer niet, de wereld zal heus niet vergaan voor hem, zal hij vast wel begrijpen knuffel meid, en veel s6 met volgende iui poging! mom; :x balen meid, bah dikke knuffel dolfijn super dat beau goed slaapt! twinkle; geniet van de tijd met manlief samen hierl; ga overblijven dan me oma ophalen... ik voel me goed nergens last van momenteel, kan alleen echt overal om janken... sem viel net tegen me aan; sorry tenen zegt hij tegen mij... oh moest echt me tranen bedwingen knuffels en ben er dus de aankomende dagen iets minder... tot maandag blijft oma..en dan woensdag echo lekker wat afleiding...
Wat balen Sasje, dat het nu definitief mislukt is Hoop echt dat jullie volgende ronde wel geluk mogen hebben.. KNUF @Mom; balen meis, ik hoop dat ook voor jullie de volgende ronde wel geluk mag brengen! KNUF @Ikke; zeker vreemde tijden, maar vast wel even lekker dat je de avond even je handen vrij had @Laurier; Succes op je werk! @Twinkle; geniet van je dagen met je mannetje! @wolfje; geniet van oma en de afleiding die dit brengt! laat je tranen maar af en toe even lekker gaan.. de hormonen jagen door je lichaam dus helemaal niet vreemd.. KNUF!
haha grapjas wolfje...mijn vriend gaat echt niet niet drinken omdat hij iets moet inleveren ; ach we zien wel kan me er nu wel weer druk over gaan maken maar daar schiet ik ook niks mee op..
Hey meiden, @Dolfijn...mooie foto meid! En fijn dat Beau het weer zo goed doet.. @Mom en Sasje...baaleh van de ongi!! Knuff... @Laurier...druk dagje meis!! @Pooh..ook jij drukke dag..hoe gaat het met je meisje haar zindelijkheid? @Ikke...huisje weer helemaal aan kant? @Twinkel..veel plz samen met je mannetje..doen jullie goed lekker genieten van elkaar! @Biancje en Smyltje..hoe is het met jullie en de kids? @Wolfje..ook wel een super lieve opmerking van Sem!!! en heel fijn die hormonen he!! Veel plz met oma... @hier...alles rustig!! Ben wel erg moe!! Terwijl ik de afgelopen nachten erg goed slaap, dus waar dat vandaag komt!!! Ga zo gezellig naar mijn ouders en eet ook daar... Denk dat ik pas laat in de avond nog even online kom!! Liefs