roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik smelt helemaal van die leuke fotos hiero!!!!!

Smyltje mooi kaartje hoor....biancje ga die van jou zo kijken ;)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    leuk kaaartje biancje en ik vergeet je helemaal te feliciteren meid! wat leuk!!!!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Even hel vlug erdoorheen gelezen.

Mom: wat balen van je ongi, nu was alle hoop op jou gevestigd! KOm op meis, de volgende ronde wordt helemaal jouw ronde!
    Sasje; waar we al bang voor waren... Fijn dat de ongi niet op zich heeft laten wachten en dat je nu ook snel door kan naar je volgende ronde. Meid, laat je hoofd niet hangen hoor! Je gaat er weer voor hoor!!

Ik heb nog een beetje hoop... hier nog geen ongi, wel af en toe krampen, maar minder erg dan gisteren. Nog geen pukkels te bekennen, en mijn zere borsten zijn over... Mmmm, goede tekenen en slechte. Ik heb dus geen idee. Maar morgen zit ik op dag 27, hoewel de laatste tijd ik het al was op dag 26. Wel emotioneel, maar dat kan ook stress zijn. Maar door stress wordt ik het altijd nog eerder... Oh oh, dit levert mij dan weer stress op. Ik wacht morgen nog even af!

Tot vanavond meiden, dan reageer ik even op iedereen. Nu ga ik weer gauw rennen... Doei doei

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    spannend pooh! ik duim heeeeel hard voor je.. wij willen roze! :)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; hopelijk volg je me snel meid ,spannend:)

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 26 April IUI

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh pooh ga jij ons dan weer op roze brengen ;) ik hoop het zo...wil je morgen gaan testen?

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Ben ik weer even :D..

@Biancje... wat een super leuk nieuws... GEFELICITEERD!!! En wat een super mooi mannetje heb jij!! Ik heb je nog helemaal niet in mijn vrienden lijst staan dus kan je kaartje nog niet bekijken!

@Smyltje..wat fijn te horen dat Ninthe het zo goed doet.... en super leuk kaartje....!! En wat een schattig koppie heeft ze...

@Pooh...spannend meid..ik blijf duimen hoor!!!

@hier...nou was gezellig bij mijn ouders, nog even naar de winkel geweest..en lekker gegeten en geteut!! Sinds de avond af en toe wat ongi krampen en harde buiken en dan zakt het weer af... zal wel weer oefenen zijn!!! Merk toch wel dat ik beetje ongeduldig wordt en het kan gewoon nog 4weken duren!!

Liefs

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even nog weer wat spammen: Kijk en vergelijk..

5 dagen oud..

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en 6 weken oud

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en nog eentje van dichtbij

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goed gegroeid!!!

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Dolfijn...nou hij is idd goed gegroeid!! En wat een mooi koppie heeft ie...echt een ventje :D

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je :) Vond het zo leuk om de vergelijking te zien dus wou het jullie niet onthouden ;) enne.. hij heeft eindelijk billetjes :D

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: fijne dagen met je mannetje! Geniet er lekker van!
    Stampertje: heb je het gezellig gehad bij je ouders? Die moeheid zal wel een voorbereiding zijn van je lichaam op wat komen gaat. Geef er aan toe en slaap lekker en heel veel. Na de bevalling kom je er een tijdje iets minder aan toe, aan dat slapen.
    Biancje: GEFELICITEERD!!! Succes met alle voorbereidingen. Dat is zo leuk! Heeft hij je gevraagd??
    Wat een super mooie foto's! EN die ogen, ik ben ook een halfbloedje (indo/chinees en half nederlands) en mijn man Nederlands met een italiaans tintje. Ons meisje had donker haar, maar dat wordt met de dag lichter met blonde plukken en haar ogen hebben alle kleuren. Grijs/bruin/randje blauw, groen vleugje. Het is maar net hoe het licht erop valt. Maar donker haar en blauwe ogen is toch één van de zeven schoonheden..???
    Smyltje: doe waar jij je goed bij voelt. Je meisje komt niks te kort hoor! Je geeft toch nog steeds bv alleen dan in een fles. Heeft ook z'n voordelen want zij hoeft niet te wennen aan een speen.
    Dolfijn: wat leuk dat je die foto's zo op rij plaatste. Nu zie je pas echt goed hoe goed hij gegroeid is. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor! Wauw wat een kanjer.

Net weer thuis, opgetreden voor verstandelijk gehandicapten. Wat een feestje is dat ieder jaar. Dat wil ik nooit missen, ha eigenlijk moeten werken vanavond.
    Meisje gaat hartstikke goed met zindelijk worden. Wat een meid, ben zo trots op haar. Had vorige week alleen 4 pakken luiers in de aanbieding gekocht. Ach, die blijven wel goed.
    Testen, tja. Ik weet het nog niet. Wacht eerst morgen even af. Net wel wat wit-verlies (sorry, meiden) dus ik hoop niet dat het alsnog komt. Ik heb geen idee. Ben wel een emotioneel wrak de laatste dagen, maar ja, dat kan ook komen omdat ik niet helemaal happy in mijn vel zit. Morgen weer werken dus ik denk dat het 't weekend wordt. Zie wel. Sorry meiden, gewoon doorduimen dus. Laat morgen ochtend nog wel even vlug weten hoe het zit voordat ik ga werken. Zal jullie dus niet voor niks laten duimen anders kunnen jullie niet meer hard genoeg duimen voor de volgende rondes voor Sasje en Mom!

Moeders, wat een feestje zeg al die mooie foto's. Wat mij betreft, spam zoveel jullie willen, ik krijg er geen genoeg van hoor!

Ga nu even de geboortekaartjes bekijken. Tot zo

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik duim gewoon heeeeel hard door hoor Pooh, we gaan voor roze voor jou!
    Fijn dat het zo goed gaat met je meissie!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: wil jij het gedichtje nog even neer typen van jullie kaartje, ik heb geen goede ogen denk ik, want ik kan het niet zo goed lezen zo. Ben wel heel benieuwd... Wel een prachtig kaartje zeg!

Biancje: wat hebben jullie een origineel kaartje, alleen bij jullie kaartje heb ik ook moeite met het lezen van de eerste zin. Sorry, moet nodig weer eens shoppen voor een nieuwe bril.

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Vrijdag de 13e meiden.
    Hier nog geen ongi, dus toch maar getest en helemaal wit! Snap er niks van. Kan ook niet te vroeg getest hebben. Dus ik wacht maar op mijn ongi dan...

Fijne dag allemaal!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @Poohbeer waarom zet je je banner op nieuwe cyclus??? je bent toch nog niet ongi :)
    balen van je witte test!!!!!

meiden ik vind het niet leuk meer hoor!!!!! we moeten allemaal op roze en wel zeer snel!!!!

ik ben naar cursus tot straks!

20. laurier

laurier Niet meer actief

Biancje GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! wat super zeg :-D
    Mooie foto's van Quint zeg! Leuk geboortekaartje!

Wolfje veel plezier met je oma!

mom en sasje balen dat jullie ongi zijn geworden, ik duim deze rond weer zeer hard voor jullie!!

twinklestar heel veel plezier met je mannetje!

stampertje mooi dat het gezellig was bij je ouders!

Smyltje mooi meisje is Ninthe!! Ook leuk kaartje zeg!

Dolfijn wat een prachtige foto's!! Hij groeit goed :)

Poohbeer wat k*t van je witte test, ik duim dat je te vroeg hebt getest!!!!

Hier even een zeer emotioneel filmpje maar het verwoord zo mooi hoe ik me voel....
    http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

Deel Deze Pagina