Hey meiden, @Pooh...jeetje meid wat ontzettend baaleh!! Ik blijf duimen totdat je ongi bent (of niet)...werkse vandaag... @Sasje..werkse.. @Laurier...dikke knuff meis!! @hier... hele slechte beroerde nacht gehad!!! Gisteravond enorm veel harde buiken gehad, nog niet eerder gehad!! Ook nu zijn de harde buiken af en toe nog aanwezig! Ook heb ik een soort spierpijn gevoel helemaal onder in mijn buik als ik op bepaalde manieren beweeg!! Ben pas vanmorgen om half 6 in slaap gevallen, heb het gewoon licht zien worden!!!!!!!!! Daarna weer meerder malen eruit om te plassen... dus ben behoorlijk brak nu... Maar goed misschien vanmiddag even slapen! Sorry voor mijn geklaag meiden!! Voel me verder goed hoor..baal alleen van het slapen... Liefs
hehe stampertje ik ga gelijk krijgen zo meiden ik ben ook weer thuis vanuit het werk nu heerlijk 3 dagen vrij! dadelijk recept ophalen van de pregnyl en clomid en dan kunnen we morgen er weer mee gaan beginnen
zo meiden wat hebben jullie me een hoop huiswerk bezorgd mijn dagen met manlief waren heerlijk even lekker alles vergeten en genieten nu ga ik even kijken wat ik onthouden heb ja klopt ikke, de band wat ik met twinkle heb kan ik ook niet beschrijven...ondanks dat we elkaar helemaal niet kennen voelt het heel veilig zeg maar! terwijl ik dat met jullie allemaal wel heb hoor..alleen is dat met haar iets anders en dat heb ik ook met dolfijn...... vreemd eigenlijk he sasje dat heb je heel mooi verwoord ik hoop dat je me kaartje hebt gekregen zie dat je ongi bent geworden balen meid ik had het jullie zo gegund @ biancje gefeliciteerd met jullie voor genomen huwelijk wanneer is de grote dag en wat een mooie foto's wat een mooi mannetje @ poohbeer balen van je witte test ik duim toch nog even verder meid @ ikke hoe gaat het met jou Jenthe doet het zo goed de laatste tijd dat geeft je zeker wel een stukje rust @ dolfijn wat een mooie foto's zeg zit hier bijna te smelten heb heerlijk genoten met manlief het gebeurt niet vaak dat hij door de weeks vrij is dus was echt even genieten hier nog geen ongi heb nog steeds de voortekens maar wil zich nog niet laten zien mijn langste cyclus was 44 dagen dus wacht het nog even af anders de gyn maar even bellen @ smyltje volgens mij was het jouw kaartje maar weet het niet meer zeker wat een mooi kaartje was het zeg en wat een lieffie is jullie kleine meid @ laurier knuffel voor jou @ stampertje het word spannend meid het klinkt of het toch wel aan het rommelen is daarbinnen volgens mij wil jullie kleine zich toch wel aankondigen @ mom ben je ongi geworden of had je een nega test? @ hier ook leuk nieuws te melden ben tante geworden van een mooi knul zo leuk ben helemaal in de wolken ik wil ook het word tijd dat we allemaal op roze komen en ik hoop voor ons dat dat snel gebeurt. ik ga zometeen even met me mams op pad voor een leuk pakje voor de kleine dus ben er aan het eind van de middag pas weer dikke knuffel voor jullie allemaal
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 10 mei: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 26 April IUI Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@Sasje... nou meid ik ga gewoon duimen dat het dan deze maand jullie maand wordt!!! @Twinkel...gefeliciteerd meid!! Wat een leuk nieuws!! Maar zal ook wel btje dubbel voor je zijn, ook al zal je heel erg blij zijn voor hun!!! Neefje helemaal gezond?? @hier... tranen zitten ook erg hoog!! Hele zwangerschap geen last van gehad en nu barst ik af en toe in tranen uit...heel vreemd!! Zal wel komen door de slechte nacht!! Nou ga zo naar vriendin toe, is wel ff gezellige afleiding... Liefs
nee twinkle heb voor de brievenbus gezeten maar helaas nog niks zal vandaag wel komen!! @stampertje knuffel meid!
kom even snel iedereen een dikke knuffel brengen ben er weer vandoor, zit niet zo lekker in me vel... knuffels
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
sem had gister tegen me oma verteld dat er een baby in mama's buik zat... tot nu toe nog niet eens gefeliciteerd:x gister net voordat we naar bed gingen vroeg me oma, wanneer komt het? hmm nou zoals het er nu voor staat 24-12.... oh nou dat is dan ook niks aan met zo'n drukke maand, had je dat niet anders kunnen doen?!!! dat was het, verder zei ze niks... hier is sem ontzettend dwars, niet leuk meer en ik begin me geduld te verliezen... pff
jeetje wolfje, wat stom!! heb je er wat van gezegd?? @pooh. balen van je test!! ik plaats nog wel even een foto van het kaartje met alleen de gedichtjes. @twinkle. gefeliciteerd!! dat is ook toevallig, ik ben ook vandaag (weer) tante geworden van een neefje! heb al 2 nichtjes, en nu dan een neefje. we gaan morgen kijken! (zie er wel tegenop.. 1,5 uur heen rijden, uurtje daar, 1,5 uur terug.. laaaang!!)
waarom ze zo doet geen idee... snap er niks van; hier doe je dan alles voor... doe voor haar altijd der boodschappen... ze komt altijd eens in de maand hier logeren lang weekend... smyltje; nee niks van gezegd, ben alleen niet gezellig in huis
kan ik me voorstellen wolfje! thanxx sasje owh trouwens. ging vanmorgen boodschappen doen en toen was er iemand die foto's maakt van kinderen in de supermarkt! dus heb een fotoshoot laten doen van Ninthe, super lief! ga niks tegen vriendje zeggen, is het een verrassing. misschien leuk voor vaderdag als de foto's leuk zijn. kan ze 26 mei bekijken en krijg er 1 gratis (moest alleen 2,50 betalen voor t maken van de foto's). Ninthe heeft alleen een diepe frons (heeft ze van mij) die ze echt op ALLE foto's had volgens mij hahaha. maar ja, die heeft ze nou eenmaal op deze foto die wij hebben gemaakt zie je 'm goed hihi
tja... ga er nu ff niet over beginnen... me ma (haar dochter) komt zo... die ga ik snel ff melden wat er gebeurd is...en dan kijken wat zei zegt... liefst had ik haar nu ook naar huis gebracht, heb alleen geen auto maar hopelijk wordt straks alles uitgesproken... smyltje mooi gedichtje gefeliciteerd je zit dan meer in de auto dan dat je op bezoek bent twinkle jij ook gefeliciteerd rest knuffel
@ Laurier; Wat een mooi filmpje meis begrijp nu nog meer hoe jij je een beetje voelt . @ Sasje; Dus morgen weer beginnen met clomid, moet je nu een hogere dosis ofzo? @ Twinke; Gefeliciteerd met je neefje! Komt wel even hard aan nu KNUFF!!! @ Smyltje; Wat leuk een fotoshoot van Ninthe! En jij ook gefeliciteerd met je neefje, een man onder alle meiden . @ Wolfje; Jeetje wat k*t van je oma zeg :x. Hoop dat jullie er uit komen met je moeder.... KNUFF @ Pooh; Wat balen van je witte test, ik duim toch nog even door hoor Voor de liefhebbers, heb een filmpje van Jenthe die aan het kletsen is op m'n hyves gezet...