@ dolfijn wat goed van Beau geniet lekker van jullie dag jammer dat de weers voorspellingen minder mooi zijn @ sasje hoe gaat het met ju ga je nog wat leuks doen van het weekend @ poohbeer hoe voel jij je vandaag ben heel hard aan het duimen dat je ongi is weggebleven @ mom hoe gaat het met jou jullie vieren manliefs verjaardag toch vandaag ik wens jullie in ieder geval een hele fijne dag @ hier geen ongi nog wel steeds aan het rommelen zit vandaag op dag 40 heb last van mijn onderrug, hoofdpijn en ongikramp maar heb wel eens een cyclus van 44 en 42 dagen gehad dus wacht het nog even af anders na het weekend toch maar een testje want ik ga na dag 44 wel even de gyn bellen misschien dat hij een idee heeft waarom het zo lang duurd meiden ik wens jullie een hele fijne dag ik ga strakjes met manlief op pad geen idee wat we gaan doen maar dat zien we straks wel weer
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
Meiden, de ongi is doorgebroken en niet zo'n beetje ook! Dus ondanks mijn voorzorgmaatregelen nu beddengoed aan het wassen. Flinke hoofdpijn, net wat ingenomen dus ik hoop dat dat zo zakt. Moet nog boodschappen doen en wel de wekelijkse. dus nog flink sjouwen. Dolfijn: bedankt voor de mooie foto. Zo begin ik mijn dag met een lach!
balen pooh probeer toch beetje rustig aan te doen meis.. knuf! veel plezier twinkle hier een krijsende beau, drinken gaat met horten en stoten.. telkens krijsen tussendoor nu in draagdoek op schoot maar ook dat is het niet helemaal.. vind het zo zielig
@ Twinkle; Veel plezier vandaag! Hoop voor je dat het weer een beetje rekening met je houd @ Pooh; Ohh wat balen meis . Hopelijk meer geluk de volgende ronde!!! @ Dolfijn; Beau heeft het zeker goed gedaan vanacht . Maar wat zielig dat hij nu zo aan het huilen is! Krampjes?? Hoop dat hij snel weer vrolijk is. Hier een super nacht!!! Jenthe heeft om 20.15u gedronken en toen kwam ze om 06.15u pas daarna weer geslapen tot 09.10u. Toen lekker in bad en nu slaapt ze ook nog.....
Hey meiden, @Ikke...wat een leuke foto's van Jenthe.. @Dolfijn..gaat het alweer wat beter met Beau? Wat zielig dat ie zo aan het huilen was! Wel leuke foto's... @Pooh...wat ontzettend baaleh meid!! Knuff... @Mama es..goed te horen en lezen dat alles goed is met haar en smurf! @Twinkel... je hebt dus gezellig geshopt gister...?! En vandaag gezellig dagje met je mannetje!! Veel plz... @Mom hoe is het met jou? @hier..vannacht goede nacht gehad...lekker geslapen...gisteren weer veel harde buiken, vandaag lijkt het wel rustig! Zo ff lekker douchen en dan met mijn mannetje op pad...we gaan vanavond gezellig nog ff naar de bios...zal de kleine oordopjes geven .. Liefs
hey meiden, @twinkle heel erg bedankt voor je lieve kaartje!!! hij staat hier op de kast hoor @dolfijn balen dat beau zoveel huilt...weet je al hoe het komt? leuke foto in zijn wipstoeltje! @ikke ik smelt helemaal wat heb je toch een poppetje hoor!!! @poohbeer balen van je ongi
Ikke: Je bent helemaal super met je mooie foto's van je prachtige dochter. Wauw. Bedankt voor de knuffels. kan ze ook wel even gebruiken! De boodschappen zijn binnen. Ga zo de stad in, shoppen!!! Daar heb ik nu zo'n zin in. De pijn in mijn rug in niet te houden. Ibu helpt niet. Fijn hoor rugweeën, de overblijfselen voel ik elke maand maar dit eer is alles extremer. Niet alleen in mijn onderrug nu, maar ook lekker doortrekkend naar mijn billen en achterkant van mijn bovenbenen. Ach, zo weet ik dat ik leef! Ik ga me uitleven en morgen shoppen voor mezelf. Even naar Bataviastad denk ik.
Nou dan staat mij nog wat te wachten Ben blij dat ik nog steeds niet ongi ben..... Geniet maar lekker van het shoppen, hoop dat de pijn snel minder wordt!!! Dikke knuff!!!!
Dolfijn: heb je een idee waarom Beau zo huilt? Is het een pijn-huiltje? Hou hem goed in de gaten en als je het niet vertrouwd gewoon een ha in schakelen. Zo klinkt het niet goed. Zijn het geen krampjes? Die kunnen soms zo heftig zijn!
Ikke: vaak is het alleen de eerste dag het heftigte. Echt wel pijn te noemen. Morgen is het zeurderig en daarna zakt het snel af. Ik weet waarvan het komt en dan is het meestal al makkelijker te handelen. Ik hoop voor je dat je dit niet krijgt, maar ben bang dat ook voor jou dit een overblijfsel zal zijn. Door de bevalling is dat toch een soort van zwakke plek geworden. Maar nu is mijn ongi ook veeel heftiger dan normaal. Soort van tsunami.
goodmorning! wij gana straks op weg om ons neefje te bewonderen. ruim een uur rijden met ons hummeltje! vind het wel spannend. heb ook veeeeel te veel ingepkat we gaan zeker een uur heen hoor! @pooh. balen van je ongi!! en ook dat je er zoveel last van hebt. BAH! ik heb nog steeds wat wondvocht, dus hoop dat mn ongi nog ff uitblijft. ik ga mooi een spiraaltje laten plaatsen over een paar weken. @ikke. lieve foto!!
Beau is wat rustiger, maar blijft mopperen en regelmatig een huiltje horen.. weet echt niet wat het is Hij laat veel windjes dus denk toch echt dat het zijn darmen zijn.. ook heeft hij al 2,5 dag geen ontlasting gehad dus daar al even contact over gehad, maar kan geen kwaad bij BV.. Dus ik weet het niet.. Weet wel wat ik er best moe van wordt.. manlief probeert het nu, maar echt lukken wil het nog niet. Als het vandaag zo blijft ga ik idd maar even de HAP bellen voor controle.. Zou het weer een spongetje kunnen zijn? @Ikke; leuke foto weer echt genieten zo vrolijk meisje! *ik wou dat Beau weer eens vrolijk was * @Smyltje; veel plezier en probeer er maar gewoon van te genieten! @Pooh; Balen van je heftige ongi, hopelijk is het snel wat rustiger.. enne.. dan ben je morgen lekker dicht in de buurt.. haha als Beau nog zo huilt mag je me wel even komen aflossen @Ongi; verloopt zoals hiervoor, minimaal en gelukkig geen last van (behalve beetje chaggie )
@Smyltje; mooie foto! een echte meid Leuk! en inderdaad ook al zo sterk in haar nek! Blijf me er bij Beau over verbazen..