roze kletskoppen deel 4 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Net Beau even gewogen voor de zekerheid, en daar is niets mis mee..nu 4375 gr ongeveer.. hij krijgt dus nog voldoende binnen.. en we blijven het dus maar gewoon zo doen.. hopelijk gaat het snel weer beter!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm misschien zijn het krampjes dolfijn....

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even via gsm; Sasje; Nee ik ben nog steeds niet ongi, maar het KAN langer wegblijven door bv... Dolfijn; Klinkt idd als krampjes, anders even tummie tub proberen? Over zijn buikje wrijven met de klok mee wil hier ook weleens helpen. Sterkte meis, kan idd heel zwaar zijn als je niet goed weet wat er is en niks goed is. Knuff! Hier nu even langs moeder, even eruit!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik heb een cake in de oven staan...als deze klaar is ga ik ff mijn bedje in..heb weer erge hoofdpijn..of het van de clomid komt of van mijn ongi ik weet het niet maar zakt niet echt weg....
    vanavond moeten we weer kaarten dus moet wel een heerlijk biertje kunnen drinken ;) nu kan het nog!!!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje, oh cake, mmm krijg er trek in haha

dolfijn; vervelend meid, dikke knuf

ikke; beter toch dat je niet ongi bent haha scheelt weer ongemakken;)

pooh; ah bah meid, wat balen:x:x knuffel

twinkle; veel plz vandaag:)

foto;s mooi:)

hier; zit vreselijk onder de puisten... verder momenteel nergens last van:)
    knuffels

met oma stad in geweest, sem is flink verwend:) 2stel mooi nieuwe kleren... 2leuke dvd's, helemaal blij:)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geniet ervan Sasje! en ik hoop dat je hoofdpijn weer zakt!

@Ikke; ik weet het niet, het gaat in elk geval nu wat beter.. hij heeft goed door gedronken na een wandeling in de draagdoek, toen heerlijk liggen slapen :) *zie foto* en hij ligt nu in de box wat te mopperen (tegen de slaap) maar het echte krijsen is gelukkig gezakt..

Hier dus foto van Beau in de draagdoek: helemaal relax :D

7. Zeepaardje

dolfijn; ik smelt bij die foto, lief hoor:) gelukkig heeft hij goed gedronken en nu heerlijk aan het slapen:)

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha ja ik ben zo ook helemaal in love.. ben echt zo super blij met deze draagdoek :D En Beau gelukkig ook.. dus daar gaan we vast nog veel gebruik van maken!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Als ik zo hoor dat hij al een paar dagen niet gepoept heeft kunnen het maar zo krampjes zijn. Heb je al geprobeerd om een vlakke hand tegen zijn voetzooltjes aan te leggen zodat hij de krampjes "weg kan duwen" tegen je hand. Hij kan dan ook wat beter kracht zetten om een paar flinke windjes te laten. Soms kan dat voor zo'n babytje al heel erg opluchten.
    Ik weet niet f het krampjes zijn, maar het zou idd maar zo kunnen. Verder doet hij het super.
    Een sprongetje, daar zou je even voor moeten googlen. om de zoveel tijd komt een sprongetje.
    Wat een prachtige foto!! inderdaad superrelaxed zo dicht tegen je aan!
    Smyltje: wat een kracht heeft ze in haar nek. En wat een bos haar. Mooie foto hoor, de kracht straalt ervan af
    Sasje; wat heerlijk zeg een cake. Ongi kan na de bevalling idd erg lang wegblijven, bij mij duurde het 4 maanden.

net terug van shoppen. Mijn meisje heeft een nieuwe jurk en een spijkerbroek. Manlief een overhemd. Toen langs de italiaan voor een heerlijk ijsje. Door naar de speelgoed winkel want ze mocht van mij wel een kadootje uitzoeken omdat ze zindelijk is. Komt ze aan met een flesje voor de pop, die wil ik mama!!! Voor €2,00 klaar. Wat een voorbeeldig kind heb ik toch!

Nu maar even eten koken, manlief komt zo thuis na een dag hard werken (en wij maar shoppen, hihi)

10. Zeepaardje

poooh; wat goed dat je meissie zindelijk is!!!!
    overdag en snachts of alleen overdag? nou super goed meid!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hoofdpijn is wat gezakt maar helemaal fit voel ik me ook niet....
    cake is trouwens mislukt...werd wakker uit mijn slaap en bedacht toen dat ik het ei vergeten was :) oeps.....dus smaakt niet echt lekker!

12. Zeepaardje

sasje hahaha nee dat is dan denk ik niet zo lekker! blond?:p

13. Zeepaardje

Ei:
    24 apr: Mom23
    29 apr: Poohbeer

NOD
    ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11)
    9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12)
    15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12)

mmm
    Twinklestar: 17 juni terug naar gyn
    Sasje24: 23 mei follikelmeting

Zwanger
    Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK
    Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4

14. Zeepaardje

stamp; welke film ga je? veel plezier!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja blond ja haha ik ben altijd iemand van het alles bakken en dat is me nog nooit gebeurd dus hij ligt al in de prullenbak..helaas geen cake dus ;)

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Weer even terug...
    @Dolfijn...misschien dat Beau het ook lekker vindt om op zijn buik op je arm te liggen! Wil vaak ook nog wel helpen als ze last van hun buikje hebben!
    Wel weer super lieve foto!

@Ikke...was het gezellig...
    @Pooh...heerlijk toch even shoppen en je gedachten verzetten..!En super van je meissie...
    @Wolfje...baaleh van de puisten!!! heb er hier ook regelmatig last van!!!

@wij gaan vanavond naar Fast en the Furious5..wilde eigenlijk naar unknown..maar die draait hier niet!! En wilde gewoon gezellig nog met manlief avondje weg...

Vanmiddag hebben we een filmcamera gekocht..:D..helemaal happy! Dus nu mag de kleine echt komen, kunnen we alles vastleggen op film en foto hahaha..

Verder nog boodschapjes gedaan...
    En nu ff uitrusten op de bank en dan straks eten en naar de film...
    Ben er morgen pas weer!
    Liefs

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Pooh; wat goed van je meisje.. en zo bescheiden! Heb idd al geprobeerd hem wat te helpen door voetjes tegen te houden etc maar vanmorgen was niets goed.. Gelukkig gaat het vanmiddag een stuk beter!

@Sasje; balen van je cake meis.. haha maar ach, kan gebeuren toch? Ga je vanavond nog wel weg als je je niet helemaal fit voelt? Zorg goed voor jezelf!

@Stampertje; heel veel plezier bij de film.. Geniet nog lekker van jullie tijd met z'n tweetjes! en zorg dat je batterij van camera goed vol is.. hahah anders heb je er nog niets aan ;)

@Hier; Beau heeft sinds wandelingetje in de draagdoek geen kik meer gegeven :) Hij heeft eerst in de box liggen slapen, daarna wat gedronken en toen wij aan tafel gingen hebben we hem in de maxi-cosi gezet en daar ligt hij nu lekker te slapen.. Ben echt blij dat het weer wat beter gaat :)
    Net gegeten en zo nog even naar de winkel, manlief en ik zijn alleen dus lekker blokje kaas, plakje worst, olijven, komkommer op tafel :D gewoon echt zin in! Misschien een glaasje wijn, maar dat weet ik nog niet ;)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dolfijn vanavond gaan we kaarten, maar heb besloten om niet te gaan drinken, dus we gaan met de auto....morgen middag ga ik ook naar de cafe voetballen kijken dus drink me dan wel een lekker pilsje ;)

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: veel plezier vanavond! En succes met het doornemen van de handleiding. Wel doen hoor, dan weet je hoe hij werkt als je kindje straks zijn eerste lachje toont!
    Dolfijn: fijn dat het vanmiddag beter ging. Heb je al cynababy in huis of venkelthee. Werken beide hetzelfde en supergoed tegen krampjes.
    Sasje; Balen dat je cake mislukt is. zonde!
    Wolfje: mijn meisje is eigenlijk alleen overdag zindelijk, maar 's nachts is vaak ook droog, nog wel met een luier om hoor!

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Is hier rustig gebleven!!!
    Zoals jullie zien..heb ik weer een fijne nacht...
    Kan gewoon weer niet slapen!!

Film was erg leuk en de kleine bleef erg rustig...:D..
    Hoop dat ik zo kan slapen..
    Liefs

Deel Deze Pagina