hahaha ik snel lezen.. dacht beginnend baby nieuws kan je "gewoon" niet slapen, hoop dat het later toch nog gelukt is!
Stampertje wat een ellende die slapeloze nachten. Dat is het laatste wat je nu nodig hebt. Vraag anders eens aan de vk of er iets is wat je kan gebruiken om te slapen. Als je straks moet bevallen en er al doodmoe aan begint, dan is dat niet zo goed. Heb jij lekker geslapen Dolfijn?? Hier heerlijk geslapen.
hey meiden, @stampertje oh meid hopelijk heb je nog wat kunnen slapen hoor!! @ hier met kaarten 4e gewordenn....net buiten de prijzen vriendlief heeft wel gewonnen!!
Hier een goede nacht gehad hoor 21.30u - 02.30u - 05.30u (minislokje) - 08u - en nu nog slapen dus helemaal prima Gister een gezellig avondje met manlief gehad, hij had tapas mee genomen en een wijntje.. dus heerlijk genoten! Wijntje tikte er wel goed in na al die tijd zonder hihih Baalden goed dat ik ongi was, maar goed.. dat komt wel weer
Goedemorgen, @Dolfijn...fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! En helaas geen babynieuws!!! @Pooh..fijn dat jij wel lekker geslapen hebt ... @Sasje..jammer dat je niet gewonnen hebt meid! @hier...nou uiteindelijk rond 5uur vanmorgen in slaap gevallen...toen nog 1x naar de de wc en half 10 weer wakker! Gelukkig is het niet iedere nacht, dus zal het dinsdag nog wel opnoemen bij de vk..maar zolang het niet iedere nacht is wil ik er niks voor!! Verder is het erg rustig hier!! Ga straks samen met mijn moeder voetbal kijken...mijn mannetje is te werk en mijn vader ook!! Liefs
@Stampertje; zou er zelf ook niets voor nemen zolang je toch nog redelijk slaapt.. Probeer anders 's middags nog even te rusten, mij hielp dat erg om energie op peil te houden.. Veel plezier met je mams en voetbal kijken! @Sasje; tja, volgens mij weet je al dat ik niet het meest geduldige typje ben hihih
Veel plz Sasje...ik juich voor Twente ...jij??? @Dolfijn...ik moet het af en toe ook doen, maar vaak geen zin in!! Maar goed als ik meer van die nachten heb zal ik het maar gaan doen.... Liefs
haha mijn vriend is voor ajax maar ik heb een weddenschap met een stagaire dat twente wint dus ik ben voor twente!!!
hey meiden ik ben er ook weer gisteren een heerlijk dagje met manlief gehad we hebben een nieuwe home cinema set gekocht manlief helemaal in zijn nopjes hij zit nu lekker een filmpje te kijken en dan heb ik lekker even zp tijd vanavond nog even heerlijk uit eten om het leuke weekend af te sluiten @ dolfijn wat sneu dat Beau gisteren zo uit zijn doen was gelukkig ging het vandaag beter en heerlijk zo'n avond je met manlief snap best dat je even baalde van je ongi maar er zullen vast nog meer van die avondjes volgen @ poohbeer dan krijg je van mij nog een dikke knuffel heb je voor je zelf niks gekocht met shoppen en wat goed dat je meisje zindelijk is knap van haar @ sasje geniet lekker van je biertje vandaag nu kan het nog ben blij dat je mijn kaartje lief vond die van jou staat ook op de kast @ stampertje lekker even een avondje met manlief balen dat je af en toe wat slecht slaapt de laatste paar dagen ik hoop dat jullie kleine zich snel aankondigd @ ikke wat fijn dat je zo lekker hebt uitgeslapen en je kleine meisje doet het prima nu ben blij om dat te horen dat geeft jou ook een stukje rust denk ik @ smyltje, ikke en dolfijn wat een mooie foto's hebben jullie weer geplaatst krijger kriebels van in me buik @ wolfje hoe gaat het met jou bijna de echo meid kunnen jullie eindelijk de kleine zien @ hier nog geen ongi heb toch maar even een testje gedaan maar deze bleef gewoon wit maar dat wist ik natuurlijk al ik hoop dat mijn ongi snel komt want dat wachten schiet niet op
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
wat een rust hier iedereen lekker aan het genieten vandaag (hahaha) duik straks even de douche in en dan lekker uit eten vanavond
Twinkle: vandaag voor mezelf geshopt. hoi allemaal, ik ben weer terug van shoppen. 2 spijkerbroeken en een leuk bloesje rijker. Was het trouwens een bijzondere wedstrijd, dat voetbal??? Wij houden allebei niet van voetbal, dus ik mis dat soort dingen altijd. Nu lekker frietjes eten!!! Manlief staat al in de keuken de aardappels te schillen, mmmm
pff meiden ik ben thuis maar heb iets wat te veel gedronken wat echt spannend!!! en nj uthuis verstandig...
Hallo, Ben ook weer thuis!! @Sasje...heel grappig kan het ook aan je typen zien!! als je het maar gezellig hebt gehad ... @Pooh..fijn dat je geslaagd bent!! En het was de laatste wedstrijd van de competitie... en was tussen Ajax en Twente wie kampioen zou worden, helaas is het Ajax geworden! @Hoe gaat het met de andere meiden?? @Twinkel...veel plz, lekker uit eten!!! En kijkt echt stuk leuker he met zo'n home cinema!! @hier...was gezellig met mams!! Verder alles nog steeds gewoon rustig!! Begin nu wel wat vocht vast te houden in mijn voeten!!! Manlief is weer thuis van het werk en we gaan zo lekker patatjes eten, zelf frituren!! Liefs
Hey meiden even via gsm; Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad Sasje en Stampertje! Hier heeft Jenthe weer goed doorgeslapen vanacht en ze heeft vanmiddag voor het eerst gelachen met een echt schaterlachje!!! Zo leuk