hahahaha Sasje! wat zal je lachen om je berichtjes als je straks weer nuchter ben @twinkle. ik hoop ook dat je ongi snel doorzet (of misschien toch....) @ikke. jaloeeers!! Ninthe lacht nog niet eens bewust, laat staan een schaterlach haha. kan niet wachten @pooh. wat een grote meid he!! @hier. kreeg gister weer eens koorts en een pijnlijke borst. alwéér..dus vannacht om de 3 uur wekker gezet om te kolven en masseren. is nu gelukkig bijna over. lang leve mn tieten morgen eerste keer CB!! ben benieuwd hoe ons meisje het doet. vriendje is fan van Ajax, dus Ninthe moest er ook aan geloven hihi.
haha Sasje, het is idd wel te merken maar fijn dat je zo genoten hebt! Slaap lekker alvast! @Stampertje; fijn dat het zo gezellig was, hou het vocht vasthouden wel in de gaten.. gelukkig is je bloeddruk elke keer goed! @Pooh; lekker geslaagd dus Lekker! Altijd genieten als je voor jezelf gaat shoppen en dan ook nog slaagt! @Ikke; ik zit er bij Beau ook op te wachten, dat schaterlachje Lijkt me echt genieten! Dus fijn dat Jenthe dat heeft laten horen aan haar mama! @Hier; Beau doet het weer super vandaag, drinkt nog niet echt heel veel maar na een goede poepbroek weer een stuk vrolijker! Dus dat is echt wat hem de hele tijd zo dwars zit.. Oh, hij wil weer aandacht.. hihihi ik ben weg!
hahah geweldig Smyltje! Fijn dat je boobs weer beter aanvoelen.. hou het wel goed in de gaten meis! KNUF
@Sasje..moet echt lachen om je meid!!! In ieder geval weltruste... @Ikke..wat leuk dat ze aan het schaterlachen was!! Lijkt me zo leuk .. @Dolfijn..wat fijn dat Beau zijn darmen heeft kunnen luchten ...en dat het nu weer beter gaat.. @Smyltje..baaleh dat je weer wat last had, maar fijn dat het nu weer beter gaat...en erg grappig dat kleine koppie in dat grote shirt!! @hier..volgens mij ben ik mijn slijmprop in deeltjes aan het verliezen!! Heb wel last van afscheiding, maar net en vanmorgen met afvegen echt wat slijm op wcpapier (sorry voor vieze verhaaltje)...Hoeft helaas natuurlijk helemaal niks te zeggen!! Maar toch betekent een beginnetje..... Liefs
@ sasje fijn dat je het zo gezellig hebt gehad kan je zien aan je typen of is dat de taal van het zuiden slaaplekker meid @ stampertje ja kijkt echt super we hebben er altijd wel 1 gehad maar we waren toe aan een nieuwe en manlief zegt altijd geld moet rollen ik werk er hard genoeg voor en gelijk heeft hij we kunnen goed sparen en ook nog eens leuke dingen doenklinkt al een goed teken meid ik hoop dat het snel gaat beginnen @ dolfijn fijn om te horen dat Beau het vandaag zo goed heeft gedaan misschien dan toch last van zijn darmpjes gehad @ smyltje wat vervelend zeg dat je weer last had gelukkig is het nu wat afgezakt wat leuk met dat shirt een echte ajax-fan @ ikke wat een moppie is Jenthe toch smolt helemaal van het filmpje op hyves @ poohbeer fijn dat je bent geslaagd voor jezelf wat voor blouse en spijker broeken zijn het geworden en waren de frietjes lekker @ laurier hoe gaat het met jou van de week had je even een dipje ik hoop dat je je vandaag beter voelt @ biancje hoe gaat het met jou en Quint ben je al een met de voorbereiding voor jullie huwelijk bezig @ hier net terug we hebben heerlijk gegeten nu aan het uitbuiken op de bank lekker voor de tv
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@Twinkel...je mannetje heeft helemaal gelijk toch!!! En bij wat voor restaurant zijn jullie uit eten geweest??? xx
Sasje; Zo te lezen heb je maar een ietsjepietsje te veel op... hihi! Ben benieuwd hoe je je morgen voelt! Leg de hoofdpijnpilletjes maar vast klaar op het nachtkastje en een emmer naast je bed. Twinkle: een leuke linnen blouse, ietsje langer (beetje als een tuniek-lengte) en 2 doodgewone spijkerbroeken. Donker blauw en nog donkerder blauw. Hoe donkerder, hoe slanker ik lijk. Stampertje: de slijmprop aan het verliezen, hmmm dat zou misschien wel eens kunnen betekenen dat Sasje gelijk krijgt... Ik denk nog steeds dat je de 40 weken wel vol gaat maken, maar nu ga ik twijfelen... Dolfijn: Wat fijn om te weten dat het "gewoon" krampjes waren. Fijn dat je ons dat even meld, stelt me weer een beetje gerust. Smyltje: houdt je borsten goed in de gaten en masseer ze ventueel goed onder de douche met een beetje douchegel, dat masseert wat makkelijker helemaal ik combinatie met warm water en de stralen. En die foto, blijf je meisje toch echt mooier vinden zonder dat grote shirt, maar wel erg grappig! Hier: even bij paps en mams bakkie koffie gehaald. Nu lekker thuis. Morgen voor het eerst naar Fysio. Had uit Groningen een cd-rom meegekregen met de MRI en de rontgenfoto's. Dacht: grappig even kijken hoe ik er van binnen uit zie. Staat er ook een verslag bij van de orthopeed over zijn bevindingen. Lees ik ineens dat er op de MRI geen afwijkingen zijn gevonden, wel de aanwezigheid van (NIET LACHEN!!!) tampon Briljant, manlief in een deuk! En ik met rode konen op de bank. En dit is dus verstuurd naar Groningen. Waarom vermelden ze dat erbij???? Is het zo bijzonder dat vrouwen ongesteld zijn soms?? Of bang dat ik al 2 jaar last heb van mij heup omdat ik toen mijn laatste tampon vergeten ben... Wel mezelf van binnen gezien in plakjes gesneden. Grappig, niet dat ik er iets aan heb hoor... maar wel een lollig gezicht.
Twinkle: lekker zeg, wokken. Had ik vanavond zo'n zin in ,maar dochter lief wilde naar de Mac. Maar ja, kan ook niet elke keer dus daarom maar zelf thuis patatjes gebakken. Hoe bevalt de nieuwe cinemaset?
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
@ poohbeer wij hadden er ook echt zin in was al een poosje geleden maar zelf gemaakte fritjes zijn ook erg lekker de nieuwe set bevalt prima manlief is helemaal in zijn nopjes
@Pooh.... alvast veel succes bij de fysio morgen, hoop dat het je gaat helpen!! En moest ook wel heel erg lachen om het verslag!! Snap ook niet waarom ze zeggen dat je een tampon in had!!! Misschien om te verklaren wat dat was ofzo?! hahaha... En jaah...heb zelf ook het idee dat de kleine nog wel blijft zitten...ook al hoop ik van niet ... Volgens Sasje zou het deze week komen!! We wachten rustig af... Liefs
Meiden ik spring onder de douche en hoop dat ik lekker kan slapen....... Ben er morgen weer... Waarschijnlijk na 12.30 uur, want dan is manlief te werk! Dus geen paniek .. Fijne avond allemaal... Liefs
@ poohbeer klinkt leuk die blouse en donker blauwe spijker broeken vin ik ook altijd super ik had jullie wel even willen zien op de bank helemaal krom liggend
Nou twinkle: manlief lag alleen krom, ik wist even niet waar ik het zoeken moest van schaamte! En nu nog... om te bedenken dat ze dat allemaal hebben kunnen zien, zowel hier in het zkh als ik Groningen. Aan de andere kant, iedereen is toch wel eens ongesteld, maar dan nog... schaam me kapot! Stom eigenlijk hé?