Ikke: wat fijn dat je doorgestuurd wordt. Ik denk dat een psycholoog je goed kan helpen bij het verwerken. Hopelijk vind je een klik met hem/haar zodat je je goed kan uiten. Dolfijn: Kolf je ook af en toe? Misschien kan dat je helpen om de eerste minuut even af te kolven. Eventueel kan je dat ook met de hand doen. En de voormelk is niet echt voedzaam, dus dat is ook niet zo erg als Beau dat niet krijgt. Achtermelk is wel heel voedzaam en vet. Hier: vanmiddag dus geen moer gedaan. Een beetje aangemoddert. Mijn meisje heeft zich goed vermaakt met een ballon, bellenblaas en de zandbak. Kon ik even een boekje lezen in de tuin. Vavond en morgen werken en dan weekend. Manlief is ook vrij dus we zijn lekker met z'n drieën!
@ikke. hopen dat je snel terecht kunt! ik denk dat het je zeker zal helpen @wolfje. klinkt als een geslaagde dag! @pooh. in de tuin zitten is ook lekker toch! @hier. nog steeds last van mn buik en lang aanhoudende harde buiken maar nu niet met regelmaat. wel lekker geslapen net! 1,5 uur is net lekker. dan word ik wakker van een zere buik, heup, oor en mn eigen gekwijl hahahha
Wauw Smyltje.. dit klinkt als mijn vooravond goed teken dus! ik duim voor je en hou ons op de hoogte! Probeer je rust te pakken waar je kan, je hebt je energie echt hard nodig straks.. KNUF @Poohbeer; ben nu inderdaad begonnen met eerst even kolfen en dan aanleggen.. met als resultaat dat mijn kanjer heel tevreden ligt te slapen met een volle buik Dus geloof wel dat dat het was.. nu afwachten hoe we de nacht door gaan komen maar dit is in elk geval al erg fijn om te zien.. vond me ventje zo zielig! Fijn dat jullie lekker het weekend met z'n 3-en kunnen doorbrengen Ga er lekker van genieten!
je zit me toch niet lekker te maken he dolfijn?! morgen is ook een mooie datum (15-4=11). vandaag ga ik niet meer redden denk ik zomaar hebben de kids toch ongelijk! maar wie weet BEGINT het vandaag wel... wat goed dat ie nu wel goed drinkt!
haha niet lekker maken, voorbereiden heet dat Smyltje hihih en zeg niet te hard dat je vandaag niet meer red, ik weet hoe snel het ineens kan gaan al gun ik je dat niet hoor!
hey meiden, zo ik ben weer terug het gaat eigenlijk heel goed met dr gelukkig!!!! ze hoort nu bij de 5 procent mensen waarbij alles heel langzaam op gang komt! had gisteren punctie gehad van de nier en deze zag er goed uit dus we blijven hoop houden dat et goed komt! @dolfijn oh at was schrikken van beau fijn dat het wel helpt! @ smyltje hopelijk zet het snel door @wolfje fijn dat sem zo verwend is hoor @hier ff eten klaar maken en snel eten!
dat is goed nieuws sasje!! dolfijn. nou, binnen 4 uur hoop ik ook niet nee haha. ik ga wel voor de 15e
Sasje: goed nieuws meid! Smyltje: die buik op de avatar is zo dik en puntig dat ie er bijna niet op past, hihi Dolfijn: fijn dat het kolven vooraf geholpen heeft. Pas op dat je niet teveel kolft, want hoe meer melk je afneemt, hoe meer je lichaam maakt... Dus doe voorzichtig aan. Hier zit ook een lactatiekundige op het forum, eventueel kun je haar ook vragen stellen. Hier: gewerkt. Wilde even spieken bij Smyltje. En natuurlijk ook bij de rest. Ga nu slapen. Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Hebben nu zoveel werk, dat we vanmiddag 2 mensen hebben aangenomen. Dus ons bedrijf is verdubbelt in personeel!!!
Goedemorgen meiden, @Smyltje...hoe is het meid ???? En je buik..idd enorm zeg!!! @Poohbeer... wat goed dat het zo goed loopt met het bedrijf... gefeliciteerd met de uitbreiding... @Sasje...wat positief van je vriendin..en nu hopen idd dat het goed blijft gaan... @hier...gisteravond mijn oudergesprekken afgerond...en nu vandaag mijn laatste dagje werken!!! Was gewoon al vanaf 05.15uur wakker...!!! Fijne dag allemaal... En Smyl mocht je gaan bevallen vandaag.... GO MEID...ZET HEM OP!!! hihihihi... Liefs
ik ben ook even wakker vriendlief mag zo werken en gingen ff voetbal kijken hihi (wat de nl clubs hadden gedaan) ga nu weer ff terug
en Smyltje????????? hopelijk heeft het vannacht door gezet! @Poohbeer; ik kolf nu een minuutje voordat ik ga voeden, dus dat zal niet te veel zijn.. lactatiekundige hier op forum is gestopt, dus kan ik helaas niets meer vragen. @Sasje; fijn dat het goed was met vriendin! @Stampertje; succes met je laatste dagje! @Biancje; lekker geslapen meis? @Ikke; hoe was jouw nacht meis? wanneer ga je psych bellen voor afspraak? @MamaEs; je was er op tijd bij @Hier; lange nacht gehad, het kolfen bij voeden neemt toch wel wat extra tijd in beslag.. en Beau wou niet echt in één keer door drinken, dus ben vanaf 3u al wakker.. Hopelijk kan ik straks nog even slapen. Manlief heeft gelukkig wel goed geslapen Vandaag mooi weer, dus even lekker met Beau aan de wandel. Fijne dag allemaal! enne.. mooie dag om te bevallen Smyltje
Goeiemorgen allemaal, @smyltje hoe heb je geslapen? @dolfijn jeetje niet meer geslapen vanaf 3 uur? Pfff hoop dat je idd ff een paar uurtjes kan pakken straks. @stampertje geniet van je verlof! @Sasje fijn dat het een goed vooruitzicht heeft voor je vriendin,hoe is het me jou meid? @Poohbeer werkse @ Es weltrusten weer Gisteren bij cb geweest Quint weegt nu 4345 gram en is 57,3 cm lang wat gaat het hard zeg al weer een maand oud.. Hier lekker geslapen 1 x eruit voor voeding. Fijn weekend alvast, ik ga vandaag lekker shoppen met Quint. Xxxx
wat een kanjer biancje! veel plezier op je laatste werkdag stampertje! ik heb vannacht van half 4 tot half 6 soort weeen gehad. zou toch echt zweren dat het zou beginnen!! maar het zette niet door.. daarna toch nog maar even wat geslapen. hoop dat het vandaag toch echt gaat doorzetten
goedemorgen meiden, @smyltje oh ik hoop het ook zo hoor voor je...je hebt nu wel lang genoeg gewacht!!! @dolfijn pff vanaf 3 uur wakker...kort nachtje dus!! @biancje fijn dat quint het zo goed doet...shop ze! @mom veel sterkte vandaag..... @ twinkle hoe is het? @wolfje en is oma nog bij jullie? heb je nog met manlief gesproken over reading? @stampertje je laatste dag meid en dan heerlijk verlof!!!! @ ikke vandaag bellen meid!! @ hier niet veel bijzonders.....heb af en toe wat opvliegers maar ja als dat alles is
Heb de pc maar weer aangezet haha vriendlief belde net dat hij vandaag maar een half dagje heeft gezellig we gaan morgen shoppen in Den Haag en langs het strand in Scheveningen (ligt aan mij natuurlijk) en zondag gaan we ook nog weg maar weten nog niet waarheen
nou veel plezier es!!!! meiden ik ben werken tot 9 uur weet niet of ik vandaag nog online kom...anders tot morgen