@ poohbeer dan had ik het even verkeerd begrepen ik zou me ook niet zo prettig voelen dan maar net wat je zegt jij bent niet de enige die ongi word dat zijn vele meiden
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
meiden sorry geen tijd om te reageren en bij te lezen, maar wil even snel wat van me laten horen... hier gaat alles goed...voel me prima nergens last van... Drukke week voor de boeg en vrijdag weg t/m maandag! morgenmiddag vergadering school... oma naar huis brengen dinsdag sem cb ogentest woensdagavond echo donderdag mddag naar opa die is jarig vrijdag 7uur op naar zeeland knuffels en hopelijk tot snel!!!
moeilijk, zojuist 2uur met pech aan de kant gestaan, auto was aan de kook, net bij garage gebracht bij me opa leen auto opgehaald... dus beetje stressig nu...
Wolfje: wat een ellende met je auto. Ik hoop dat de kosten van de garage meevallen... Doe je rustig aan en niet al te stressig zijn! Geniet van je echo en ik hoop dat Sem hoge punten scoort voor de ogentest. Twinkle: geeft niks, soms moeten we ook zoveel bijlezen (en dan ook nog zien te onthouden...)
hiihihih pooh, moest er ook wel om lachen maar begrijp goed dat jij het nou niet echt bepaald nodig vond om te vermelden in verslag Ach, gelukkig zijn ze vast wel wat gewend! Je kleding klinkt leuk! was je naar batavia stad gegaan? @Stampertje; klinkt goed meis! ik hoop voor je dat Sasje gelijk gaat krijgen en dat we snel een nieuwe kletskop baby hebben @Twinkle; Bankhangze en slaap lekker! @Hier; Beau slaapt.. benieuwd of hij het weer zo goed gaat doen vannacht! Net nog weer een mooie poepbroek.. haha dus als het goed is slaapt hij vannacht weer prima! Ik ga er ook zo in.. Slaap lekker meiden en tot morgen!
@Wolfje; balen van je auto meis, kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit.. Doe rustig aan en hopelijk slaap je goed vannacht! KNUF!
Zo ben je de laatste en weer de eerste Hier een prima nacht gehad met Beau: 21.30u - 02.20u - 06.15u en nu slaapt hij nog Helemaal trots weer! Fijne dag allemaal! hier is het echt baalweer, dus ik hoop dat het nog droog gaat worden! xx
hi lieve meiden, @ Twinkle: Heerlijk zeg, wezen wokken. Hier houdt manlief er niet van. zo jammer............ @ Pooh: Sorry, maar ook ik heb moeten lachen om het verslag. Het is indd een beetje raar om zoiets erin te zien staan, maar ze zullen er vast een goede reden voor hebben. @ Sasje: hoe gaat het nu met je??? last van een kater?? @ Dolfijn: Super van Beau, hoe hij het deze nachtw eer heeft gedaan! @ Wolfje: balen zeg van je auto, hoop dat het meevalt... Wel ook aan jezelf denken he. @ Stampertje: spannend meis, dit lijkt indd op een begin.... al zegt dat nog niks over wanneer de kleine komt... Ben benieuwd!!! @ ikke: wat leuk een schaterlachje!!!! @ Smyltje: Heeel goed dat shirt, ze kan niet vroeg genoeg meekrijgen wat de beste voetbalploeg is @ hier: helemaal blijd at AJAX kampioen is......... manlief was naar amsterdam en ik heb het thuis via internet gevolgd (niets voor mij die drukte) vandaag of morgen mijn laatste dag van mijn rare ongi. heb deze ronde alleen maar donkerrood/bruin bloed gehad (sorry voor details) :S:S vandaag weer lekker aan het werk................
goedemorgen meiden, @Haha nee nee geen kater...heb nergens last van hoor!!! ben al kei vroeg gaan slapen alleen om kwart over 9 ging de bel gisterenavond. dus daar werd ik wakker van....en toen voelde ik me niet lekker hadden ze hier mijn 2 grote bloempotten omver getrokken! beide stuk...wie het heeeft gedaan weet ik niet! maar als ik er toch achter kom dan komt ie me toch 2 nieuwe aan het kopen.....dus dan is die 200 euro lichter.....maar ja dat lef zal die wel niet hebben om het te zeggen!
Bah, vervelend Sasje! Hoop idd dat je er achter komt wie het gedaan heeft! en fijn dat je nergens last van hebt.. haha ik had al last van 1 wijntje Dus geniet er nu nog maar lekker van hoor meis!
Dolfijn: En ik zei nog zo: niet lachen!!! Tuurlijk zijn ze wel wat gewend, maar dan nog... Ben idd naar Bataviastad geweest. Was ook opzoek naar bovenkleding maar daarvoor toch niet echt wat gevonden. Wel een hele hoop mooie dingen voor mijn meisje, maar ook al is het Bataviastad, het blijft (voor mij) onbetaalbaar. Vingino heeft zulke leuke blousjes en tuniekjes maar voor €27,00 mij niet gezien! Super dat Beau het zo goed doet. Geef hem een knuf van mij! Als hij ooit weer een regledag heeft, probeer hem dan sowieso op deze tijden te voeden en tussendoor wanneer hij vraagt, zo kan je zijn ritme proberen aan te houden na de regeldag! Mom: wat en rare ongi! Heb je dit wel eens vaker gehad? Klikt niet helemaal normaal naar mijn idee, wat dat bruine is oud bloed. Is het wel de "normale"hoeveelheid of andere vage dingen (meer buikpijn of juist niet etc) Sasje; Wta fijn dat je er geen kater aan over hebt gehouden. Alleen waarom moeten mensen andermans spullen kapot maken???? (die vraag had jij jezelf ook vast al wel gesteld). Kan daar zo boos om worden. Het is niet van jou en blijf er met je tengels van af! Maar tot die tijd zit jij met de brokken en de kosten. Verzekering misschien??? Hier; zometeen naar de fysio, daarna meisje weer naar school en dan komt er een handige man om een buitenkraantje voor aan het huis te maken. Kan ik met die droogte makkelijker mijn voortuintje sproeien en... de auto wassen!!! Nu loop ik telkens met emmers te zeulen.
ik denk niet dat de verzekering er wat mee doet.....staat tenslotte aan de voorkant van het huis en niet vast gemaakt zeg maar...maar deze zijn loodzwaar want zijn hele grote hoge potten en heb er bakstenen onderin gegooid en dan nog helemaal potgrond....
@twinklestar; lief dat je nog even aan me denkt. Ik had vorige week echte en dipje dat klopt. Maar het aat alweer beter hoor dank je! Ikke en dolfijn heel erg bedankt voor jullie reactie op het filmpje, heb er zo vreselijk bij zitten huilen omdat het zo de waarheid is helaas Maarja af en toe moet dat ook eens kunnen he! pooh haha! Ik denk idd ook dat ze dat er neer hebben gezet om te verklaren wat het is. Ik moet aanstaande vrijdag voor een echo + foto van mijn heup en lies heen.... Veel succes vandaag bij de fisio! wolfje balen van je auto zeg, pff drukke week voor jou. Denk je wel om je rust voor jou en je kleine in je buik Dolfijn hoe gaat het met Beau zijn krampjes? Fijn dat hij goed heeft geslapen, heb jij ook goed kunnen slapen? mom werkse vandaag! sasje helaas zijn er altijd van die mensen die denken het recht te hebben aan andermans spullen te komen he, bah!! Succes met de hormen en duim voor je dat je de 29e je iui hebt!! @hier.... ja pfff valt niet zoveel over te zeggen denk ik.. Het gaat nu weer wat beter als vorige week, toen was alles teveel en kon ik niks een plekje geven... Mijn zus is inmiddels 20 weken zwanger en heeft de belangrijke echo gehad, er bleek iets fout te zijn en het kindje hon het downsyndroom hebben..... Nou zie dat dan ergens tussen je eigen dingen er maar eens tussen te plaatsen, heb hier zo mee gevochten en zoveel verdriet om gehad!!! Alles leek weer in duigen te vallen.... Maarja je moet toch door en het ging weer wat beter, toen haar ha zaterdag met het mooie nieuws kwam dat die vrouw die de echo deed NOOIT deze uitspraak had mogen doen en er een zeer kleine kans is dat er iets mis is met hun kindje.... Dat was weer de hele andere kant, en ik maar proberen alles weer rustig op zn plaats te laten vallen...... Gister de hele dag met zn allen bij onze ouders geweest, ging de hele dag over de zwangerschap van mn zus en alles..... Ja zie die dag dan ook maar eens rustig door te komen en het een plekje te geven..... Pfff soms weet ik het gewoon even niet meer hoor! Dan denk ik, zou ik nog meer kunnen verdragen als dit.... :-/ Maarja gelukkig gaat het andere dagen ook weer beter en daar moet ik maar meer op steunen Nou genoeg gezeur op deze regenachtige dag!! Een fijne dag allemaal! Liefs lau.
@Pooh; ik ga zeker proberen deze tijden vol te houden, het is nu al 3 dagen op rij hetzelfde en het bevalt ons allebei prima! Enne.. als je weer eens in Batavia stad gaat winkelen kunnen we misschien wel afspreken, kan je Beau eens live knuffelen (ik heb het nu even voor je gedaan en je krijgt een mooie glimlach terug ) Ik vind Batavia ook meestal te prijzig hoor, hahah daar ben je echt niet de enige in! Alleen schoenen kopen wij er vaak maar verder eigenlijk niets.. Heel soms heeft ZaZa leuke dingen in de uitverkoop maar daar moet je dan net in passen. Fijn dat je een kraantje krijgt aan de voorkant, moeten wij eigenlijk ook nogsteeds doen.. nu telkens tuinslang door het hele huis heen Veel succes bij fysio! @Sasje; ben ook bang dat de verzekering er niet zoveel mee doet.. maar je kan natuurlijk altijd eens informeren!
@Laurier; meis, ik ben nogsteeds heel blij dat je hier weer komt posten! Wat heftig rondom de zwangerschap van je zus kan me voorstellen dat het met jou heel veel doet.. Geef deze emoties ook maar de ruimte, het moet allemaal een plekje krijgen. En ja meis, ik ben er van overtuigd dat jij dit allemaal aan kunt.. hoe heftig ook.. je bent sterker dan je denkt! Ik heb deze nachten ook prima geslapen, kan gelukkig half slapend voeden.. hihihi dus zodra Beau weer in zijn bed ligt slaap ik ook weer De krampjes zijn zo goed als over, direct na het drinken wat last maar als ik hem dan lekker dicht bij me houdt valt hij is slaap en is daarna gewoon weer vrolijk.. Gelukkig!