oh meiden ik wil ook met jullie kleintjes knuffelen ik ben verliefd hoor!!!!! ik ben voor een meting hehehehhehehehe......ik heb het her nu voor over....voor mij zou ik wel het liefste op een door de weekse dag het fijnste zijn....misschien in de 1e week van juni...dan heb ik namelijk vakantie? utrecht was geloof ik het centraalste of niet???? want dan haal ik nog snel een treinkaart bij de blokker?
Hey meiden, @ Dolfijn; Wat een lieve foto's weer! @ Sasje; Wat balen van je potten zeg :x. @ Laurier; Pff wat een gedoe allemaal zeg , snap dat je er even goed doorheen zit meis. Hele dikke knuffel!!!! Verder veel gelezen, maar weinig onthouden.... Jenthe heeft weer een goede nacht gehad; 21.30 - 07.00 Mijn nacht was wat minder; 23.00u naar bed 02.30u plassen 03.45u wakker van de hooikoorts tot 05.00u . Het gaat hier weer even minder dus vandaar dat ik niet zoveel post de laatste dagen. Woensdag loopt mijn verlof af maar vanmorgen het hoofdkantoor gebeld en ik ga vanaf woensdag de ziektewet in.... Ik lees wel mee hoor, alleen reageer ik niet altijd op iedereen, sorry
@ Pooh, nee mijn ongi is ook wat minder... alleen de 1e dag had ik ongikrampen... verder weer niet.. normaal heb ik ook wel wat bruin bloed, maar dan pas de laatste 2 dagen van mijn ongi..... vind het ook maar raar
Dolfijn weer foto's om te smelten een heerlijk ventje hebben jullie ook! Ikke doe rustig aan wel fijn dat Jenthe een goede nacht heeft gemaakt! Sasje wat een rot streek van je potten.. Quint ligt lekker te slapen nu hij heeft nu wel een vast ritme 23.00u- 04.00u- 07.30uur die 4 uur mag er van mij tussen uit hahaha. Van de week heb ik al weer gesport en deze week gaan we weer lekker squashen dus lichamelijk gaat het goed met me. Wat jammer van het weer vandaag..dan maar lekker het huishouden doen en voorbereiden op ons huwelijk 13 sept!! Nou meiden een fijne dag.
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
meiden sorry dat ik niet reageer... wel mooie foto's voorbij zien komen hier erg druk met oma en auto veel gezeur mee, zo overblijven en heb vergadering waar ik geen zin in heb omdat sem nu vannacht ook ziek geworden is... spugen en koorts hij ligt nu op de bank, doet hij anders echt nooit, maar zo niet lekker... bah zelf erg verkouden, snot loopt me uit me neus haha bleh heb net ff wat dampo gesmeerd, maar helpt nog niet... morgen met sem dus cb, net boek erbij gepakt met die plaatjes erin en nu zegt hij alles, maar durf haast wel te wedden dat hij het morgen vertikt:x hopelijk doet hij het, anders mag ik weer terug! vrijdag zouden we weekend weg gaan naar zeeland, ff er tussen uit... maar dat kan alleen als de auto gemaakt is, dus we duimen hier... en woensdag echo... zo spannend of er een knipperlichtje te zien is, en of het goed zit... pff meiden dikke knuffels en ik klets snel weer wat meer mee, sorry...maar het is even niet anders... denk aan jullie en leef met jullie mee, laurier nog een dikke knuf wat heftig met de zwangerschap van je zus zeg liefs van mij !
Goedemorgen meiden, @Pooh..veel succes bij de fysio!! En wij gaan ook heel af en toe naar Bataviastad! Maar je moet idd mazzel hebben met de uitverkoop anders is het nog duur! @Dolfijn...wat een super lieve foto's weer ( Ik wil ook )!!! En fijn dat Beau weer lekker slaapt... @Biancje...leukleuk de voorbereidingen, wil je wel een echte trouwjurk (aangezien jullie het klein houden?!)... En fijn dat het lichamelijk ook goed gaat.. @Ikke...super dikke knuff voor jouw meis!!! Vind het wel heel knap dat je aan jezelf denkt en niet gaat werken!!! @Laurier..wat moeilijk meis, kan me voorstellen dat het erg dubbel allemaal voor je is!!! Knuff meis... @Sasje...echt mensen moeten met hun handen van je spullen afblijven!! Helaas zal je idd waarschijnlijk nooit weten wie het gedaan heeft!!! En fijn dat je geen kater hebt!! .. @Twinkel..nog wat doen vandaag meis?? @Wolfje..wat baaleh van je auto, hoop dat de schade meevalt...en wat leuk dat oma Sem weer zo verwend heeft!! Spannend deze week je echo!! Hoop dat je daarna wat meer rust hebt! @Mom...raar van je ongi!!! Jij mag nou ook wel eens op roze deze maand...!!! @hier...best een goede nacht gehad!! werd wakker met wat ongi pijn en van die vermoeide benen!! Verder alles rustig!! Alweer 38weken vandaag!!!! Vandaag even langs me werk en huis weer aan kant maken... Liefs
stamp; hoop het ook... afwachten maar! jij alweer 38wk!!! gefeliciteerd, hopelijk komt de kleine snel... ! rest; ga ervandoor, bleh knuffels
hahah was net aan t lezen en viel me op dat niemand reageerde Sasje, maar ik wil zeker meeten! en anders kom je hier maar lekker met Beau knuffelen
ja idd niemand reageerde erop... ik denk dat twinkle ook wel wilt, en pooh ook wel sowieso..... dan was utrecht het centraalste of niet?
als er minder komen dan zal ik het even opnieuw bepalen.. maar komt vast daar ergens in de regio uit even snel bedacht.. maar als Pooh ook wil kan ik met haar mee rijden en dan kunnen we misschien ook ergens anders afspreken.. maar weer inventariseren dan wie er komen?
Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) 15 Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 23 mei follikelmeting Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 17/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 24-12-2011 18/05 eerste echo 24/05 intake vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting: Wie wil er nog meer meeten? 08 juni/Utrecht/11.30u zomaar een idee.. Mom Sasje Dolfijn1982