Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha dank je sas :D moest ff spammen maar kon niet kiezen dus dan maar heel veel :p

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    ff kort :D...

@Dolfijn...wat stom van me zeg!!! Sorry nog btje last van zwangerschapsdementie!! hahaha... wel fijn dat hij nu goed ging slapen... hopen dat jij ook beetje kan slapen vannacht...
    En wat een super leuke foto's weer!

@Ikke...ook super leuke foto van Jenthe...en wat lacht ze leuk!

Sorry verder weet ik het ff niet meer...
    Hier was gezellig avondje... mijn zusje is uiteindelijk met Vince onder de douche geweest...vond ze leuker!! Nou prima hoor.. :D...
    Net laatste flesje gegeven hoop dat ie zo lekker gaat slapen...manlief is met half uurtje thuis en dan ga ik ook lekker te bed...

Tot morgen..
    Liefs

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden sorry sorry sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten het was een drukke dag vandaag. We zijn vannacht terug gekomen dus vanmorgen eerst uitgeslapen toen wat was gedraaid en naar de gyn en toen hebben we even wat boodschapjes gedaan want ja alles was op:p
    Hier gaat het wel goed hoor we hebben heerlijk genoten van de vakantie en zijn echt tot rust gekomen.

We hebben vanmiddag door gesproken wat we nu verder gaan doen met de gyn en we gaan de volgende cyclus als het niet gelukt is starten met hormonen ik ben aan de ene kant heel blij hoor maar toch ook wel verdrietig dat het niet op de natuurljke manier lijkt te lukken:( dit gaan we drie ronde's proberen als de uitslag van de samenlevingstest goed is natuurlijk als dit niet lukt dan gaan we starten met iui. Dus het is een beetje dubbel maar ben heel blij dat we geholpen worden de recepten liggen als in de la en kan ik halen als ik ongi ga worden dus het word erg spannend deze ronde:)

morgen ben ik er weer ga nu mijn bedje opzoeken ben helemaal gaar ik heb jullie wel gemist meiden allemaal een hele dikke knuffel:):):):):):):):)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kan me voorstellen dat het dubbel voelt Twinkle.. dikke knuffel en ik hoop dat in elk geval alles mag gaan leiden tot een mooi wondertje!

@Stampertje; geeft niet hoor.. hihih zag het alleen al voor me.. Water bij BV :p
    Hoe heeft Vince het gedaan vannacht?

@Hoe hebben Jenthe, Ninthe en Quint het verder gedaan met de warmte??

@All; iedereen weer wat afgekoeld? of net als hier eigenlijk nog niet echt?
    Beau heeft wel een betere nacht gehad 19.30 - 23 - 03 -05 - 06.10 en vanaf toen klaar wakker.. heb hem er nu net weer in liggen en hoop dat hij nog even slaapt..
    Ben zelf nog niet echt uitgeslapen, maar met een heel bewegelijk jongetje naast je slaap je niet echt lekker ;) dus we zullen eens zien hoe het verder gaat.. Heb wel besloten dat ik vandaag max om de 2u BV geef, want ik krijg het idee dat hij elk uur wel prima vind en dus steeds minder per keer gaat drinken.. en dan hebben we straks helemaal geen ritme meer!
    Het is hier in huis nog 25 graden, en buiten 21.. dus echt afgekoeld is het nog niet..

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@twinkle fijn weer iets van je te lezen. met welke hormonen ga je starten? tja idd wel een dubbel gevoel...maar ja als je geholpen bent met hormonen zodat je een mooi eitje iedere maand krijgt is het prima toch!
    hopelijk blijft het daarbij en hoef je niet hetzelfde traject in dan ik. en dan nog.....in mijn iui groepje zijn de meeste met poging 1 zwanger geraakt, dus niet getreurd!! onze tijd komt nog.

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat klink je positief naar Twinkle toe Sasje.. nu nog zo positief zijn voor jezelf.. jouw tijd gaat echt komen meis! ik duim heel hard dathet deze ronde mag zijn!
    KNUF!

7. laurier

laurier Niet meer actief

Jeetje wat een storm vanacht.....!!!!!!
    Wij dachten hier gaat echt wel veel schade van komen, maar nog niets gezien op wat omgewaaide planten na.... gelukkig maar!
    Ging het bij jullie ook zo tekeer en hebben jullie schade?

Nagels: ik had er allemaal geen tijd en puf meer voor dus heb alleen de nagels eraf gehaald. wat is dat even weer wennen zeg!! Ik hoop dat ik vanmiddag tijd heb om nieuwe erop te zetten!

ikke wat sneu die plekken op haar benen!!! Ik hoop dat ze snel over zijn! Wat een leuke foto in de box, een big smile ook :-D super!!

stampertje wat vervelend zo allemaal zeg!!! Ik hoop dat het na deze reeks staaltabletten over is! knuff

dolfijn pfff wat een nachten zeg..... Super fijn dat je man het even overnam en jij even kon slapen! Zeker met die hitte die we hadden zijn dingen je ook snel teveel hoor! Wat een prachtig mannetje is Beau toch, om verliefd op te worden ;) (sorry dat ik het vraag maar pff wat voor warme rode trui heeft hij op de laatste foto aan :p was dat met die tropische temperaturen?)

Mama es wat fijn dat alles goed was! Pff bevallen met die tropische temperaturen lijkt mij ook geen goed idee ;)

twinkle wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie!!! super dat jullie straks mogen beginnen met de hormonen, ik hoop heel erg dat het voldoende zal zijn voor jullie!! wel super fijn dat er een plan is, die gelijk uitgevoerd kan worden en dat er ook al een plan is voor als dit niet lukt (waar we niet vanuit gaan natuurlijk)! dikke knuff!!

sasje is er al iets bekent over wanneer jou 3e IUI is? Hoeveel IUI pogingen gaan jullie doen voordat jullie overstappen op iets anders? Ik hoop ook hard voor jullie dat het mag lukken met IUI en niet nog verder een moeilijkere traject in moeten...!

dikke knuff voor iedereen en sorry ben vast dingen vergeten maar ik liep ook zo ver achter :-D
    xxx

8. laurier

laurier Niet meer actief

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha Laurier, die foto was van woensdag of donderdag geloof ik.. dus toen was het nog wat frisser :)
    Het is een polo met lange mouwen dus echt dik issie niet, maar zeker wel te warm voor de afgelopen dagen :p
    De afgelopen dagen alleen romper aan gehad :D

10. laurier

laurier Niet meer actief

hahha oke ik schrok al ((sorry))
    Wil niet commentaar oid op je gaan geven ofzo, wat jij het beste vindt voor je kanjer dat moet je doen maar vroeg het me gewoon af ;)
    Fijn dat hij de afgelopen dagen gewoon alleen een romper aan had, dat was ook warm zat met die temperaturen zeg!!
    Hier regent het nu en het waait, doe zo maar een lange zomerbroek aan denk ik...
    xxx

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Ikke wat een wiebel is jou meisje de onweer vind ik ook niks was hier in de nacht werd er even wakker van.
    vriendlief ook die zei nog morgen mag de regen wel weg zijn met werken.
    @ Dolfijn Beau is ook een schatje gelukkig heeft hij goed gepoept en hopelijk is het slapen nu ook beter,
    Ik heb dat speelkleed ook grappig
    @ Twinkel welkom terug en knuffel ik duim dat alles deze ronde zijn werk doet en jou zwanger maakt.
    @ Hier smurf is volgens mij nog niks van plan (heb zondag een babyshower van een vriendin
    dus vind het ook wel leuk om daarheen te gaan).

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Laurier; geen probleem hoor meis! kan me goed voorstellen dat je het je afvroeg.. maar met dat warme weer is idd romper alleen genoeg :)
    Vandaag een dunne lange broek en t-shirt korte mouw voor hem..
    3kwarts broek met dun shirt lange mouw voor mij :D

@MamaEs; ik blijf benieuwd wanneer dit kletskop vriendje zich gaat aankondigen!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja voor andere is altijd makkelijkder dan voor je zelf dolfijn ;) maar komt goed.

@laurier ik moet dadelijk weer naar het zh om te kijken hoe groot mijn follikel is....en deze moet natuurlijk rond de 20 mm zijn en dan krijg ik mijn iui...dus denk a.s. vrijdag of maandag....

14. laurier

laurier Niet meer actief

ppfff spannend sasje, ik duim hard voor je!!!
    hoeveel iui's gaan jullie doen voordat jullie overstappen?

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff alles bijgelezen maar weet het nu al niet meer :cool:

@ Twinkle; Fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad meis en lekker bijgekomen! Hopelijk is het deze ronde gewoon raak!
    @ Dolfijn; Leuke foto's van Beau, ook op je hyves :D

Hier een goede nacht gehad, uiteindelijk is het om 23.00u opgehouden met onweer en vannacht alleen wat regen gehoord gelukkig!
    Om 22.00u Jenthe gevoed, toen lekker nog even onder de douche met d'r en daarna naar bed, toen kwam ze om 06.30u en daarna om 09.30u dus helemaal super!
    Van de warmte heeft ze geen last, het is hier binnen dan ook niet zo heel warm en gewoon lekker romper aan. Vandaag wel dunne lange broek met t-shirtje :)

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Veel succes in zh Sasje!

@Ikke; goede nacht hoor :) Lekker weer!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    6 pogingen moeten we eerst doen en dan mag je overstappen op ivf.

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

De controle bij de vk...

Om 10.30uur had ik een afspraak... die liep uit helaas.
    Uiteindelijk om 11.00uur aan de beurt...informatie over de 20wk echo gehad...
    en toen bloeddruk meten, dit werd door de stagiere gedaan, 110/70 prima dus:)
    Daarna het moment, hartje luisteren...Oh men wat een spanning, stagiere kon het niet vinden... toen de vk zelf even luisteren, ook zei kon het hartje niet vinden... daarna gelijk naar boven, we gaan met de echo kijken, sem had dus toch wel mazzel, nog even tv kijken;) ja hoor, daar lag ons wondertje, met een mooi kloppend hartje, wat een geluid:) Kindje was erg beweeglijk... en 2armen, 2 benen, mooi ruggetje:) Helemaal blij en trots met 3 mooie foto's gingen we naar huis:)

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Wolfje pfff wat een spanning wat zal jij blij zijn als je kleintje zich laat voelen, ik heb sinds week 30 geen echo gehad maar bijna mag ik hem in het echt zien

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mamaes; ja nou idd:) met sem had ik maar 2 echo's gehad, 9wk en 20wk... nu heb ik er al 3gehad:p

Deel Deze Pagina