jeetje meid, wat een positieveling ben jij! ik zou echt balen van de nachten die jij een goede nacht noemt
wow wolfje wat een prachtige foto's!!!!!!!! Ongelooflijk he dat dat prachtig wondertje in jou buik zit :-D Geniet ervan meid!!! dikke knuffel! ppfff nu 1 hand af met nagels! hihihi
@wolfje. dat was vast schrikken! gelukkig was alles goed en heb je prachtige foto's mee!! @sasje. owh nee! jeetje wat kl*te we hadden zo;n goede hoop dat ie gegroeid was! dikke knuf! @ikke. hoe is t nu met Jenthe? nog last? @hier. Ninthe is nog wel wat van slag hoor. slaapt slecht en drinkt nu om de 2 uur ipv 3 uur. alleen red ik dat niet met kolven, dus ben mn vriezer voorraad flink aan het aanslaan vanavond uit eten met collega's! afscheid van 2 collega's. vriendje blijft thuis met Ninthe @diegene die ik vergeten ben, sorry! maar Ninthe wordt wakker dus moet er weer vandoor
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@ Wolfje; Mooie foto's meis!!!! @ Smyltje; Nee ze heeft er geen last van (gelukkig), gister ook niet maar het is nog wel steeds rood en hard Misschien heeft Ninthe een regeldag??? Hier ook een regeldag volgens mij, of ik heb niet genoeg melk Jenthe komt nu ook om de 1,5/2u nouja we zullen zien! Fv krijg ik er nog steeds niet veel in
zo ik heb mezelf maar een troost kado gekocht nieuwe gsm...wilde graag whatsapp hebben scheelt toch heel wat in de kosten en mijn abbo liep nog tot mei 2012 dus nu maar een nieuwe gekocht..samsumg galaxy mini...dus nu kunnen we whats appen voor degene die dit ook kunnen
haha doe je goed Sasje! Geniet ervan! @Ikke en Smyltje; de kids hebben allemaal een ander ritme.. waardoor zou dat toch komen? nogsteeds van de warmte? of allemaal toevallig tegelijk een sprong/regeldag? Ik ga Beau weer uit bed halen, hij is wakker
@ Sasje; haha goedzo meis!!! @ Dolfijn; Ja geen idee, Jenthe kan wel last hebben van een sprongetje in aankomst dus we zullen zien
@ sasje wat ontzettend klote zeg kan begrijpen dat het heel dubbel voelt ik hoop dat je snel wat van de gyn hoort wat er nu verder gaat gebeuren en meis ik geef je een groot compliment dat je ondanks je eigen verdriet zo lief voor iedereen bent een hele dikke knuffel voor jou goed dat je jezelf even hebt verwend dat heb je wel verdient en nu even antwoorden op je vraag ik heb een recept gekregen voor Fostimon en Pregnyl en meid onze tijd komt al lijkt dat soms nog zo ver weg @ dolfijn ik ben erg blij met de hulp die we krijgen en ben ook erg opgelucht dat het nu ook echt gaat gebeuren het is deze cyclus afwachten wie weet lukt het deze ronde toch spontaan wat een mooie foto's van Beau wat is het toch een lekker mannetje @ laurier wat super dat er een afspraak staat spannend hoor en dan ook nog lekker op vakantie ik hoop dat de dage snel voorbij zullen gaan zodat ook jullie wens snel in vervulling mag gaan ben benieuwd naar je nagels @ mama es het begint op te schieten meid nog even en dan komt jullie kleine jongen @ ikke hoe gaat het met jou er was zoveel bij te lezen dat ik me er niet doorheen kon spitten dus dan maar even zo wat een schatje is Jenthe toch @ smyltje hoe gaat het met je vriendin durft ze alweer een beetje naar buiten en ook jullie kleine meid is een lieffie zeg en wat een mooie krullen @ poohbeer wat een vervelend bericht zeg van je oma ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van de vakantie een hele dikke knuffel voor jou @ mom lekker aan het genieten van de vakantie in griekenland @ wolfje gelukkig was toch alles goed zeg begrijp heel goed dat je niet kan wachten tot je de kleine voelt @ meiden ik heb me best gedaan het was zoveel dat ik het echt niet weet maar kan nu weer lekker met jullie mee kletsen manlief heeft nog wel vakantie dus ben afen toe wel afwezig maar dan laat ik het jullie natuurlijk weten
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@ Twinkle; Nou je hebt goed je best gedaan meis met reageren!!!! Met mij gaat het nu even iets minder, wat gezeik met het werk Maar komt goed Fijn dat manlief nog even vakantie heeft!!! Hier net even snel de met de hond gelopen terwijl Jenthe ligt te slapen , vriendlief moet overwerken dus zo maar even een tosti maken
@ ikke wat vervelend dat het nu even wat minder gaat ik hoop dat het snel is opgelost met je werk ja zeker kunnen we nog even nagenieten
sasje ja pregnyl 5000 gekregen en de fostimon moet ik gaan spuiten ja jij hebt clomid dat is een tablet vorm toch?
ik ga even met het eten bezig met de vakantie kijken we niet zo naar de tijd het water staat op dus even kijken of het kookt de spagetti erin en dan straks lekker eten
Eet smakelijk Twinkle! Lekker toch niet op de tijd letten Hier is Jenthe in slaap gevallen in de box op haar zij! Zo lief!
@ Wolfje wat een leuke fotos is gewoon al echt een mensje he @ Smyltje fijne avond gelukkig heb je melk in de vriezer altijd handig
Hey Meiden, @Wolfje...SORRY SORRY...helemaal vergeten te reageren op je super nieuws van de echo!! Wat lekker meid...en wat een super mooie foto's weer.... En gooi nu even alle zorgen van je af..en geniet lekker van het wondertje!!! En je grote kanjer Sem natuurlijk .. @Twinkel...lekker dat manlief nog vakantie heeft... dus lekker nog even saampjes...!! En moet je dan zelf spuiten??? @Ikke..wat baaleh dat je gezeik hebt met je werk! Omdat je in de ziektewet zit?? En Vince komt hier ook eerder, hij redt net de 3uur niet..dus denk dat hij gewoon wat meer dorst heeft met deze temp.. @Laurier..ben wel benieuwd naar je nagels...en lijkt me erg moeilijk je eigen nagels doen, vooral als je met je verkeerde hand moet gaan zetten.. @Smyl...gezellige avond!!! @hier...weer prima dagje...toch nog even wasje kunnen doen en beneden opruimen!! Visite was gezellig... Mijn kanjer begint nu te mopperen dus ben er vandoor... Liefs..