Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    slaaplekker wolfje:)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dolfijn ja ik had t wel verwacht. In de allereerste reclame, toen het programma nog niet was begonnen zag je de kleur jurk al en aan haar stem kon je het ook horen hoe ze in die reclame zei; " ik ben in de wolken" :D Dus toen je alle meiden zag de 1e uitzending wist ik het al! Ben benieuwd of het ook echt iets is geworden!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24: 24 juni follikelmeting
    Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa.

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden! heb alles bijgelezen, maar ben ff te moe om te reageren. en anders weet ik morgen niet meer tot waar ik gelezen heb, dus ff snel een post :)
    heb een leuke avond gehad! (vriendlief iets minder, Ninthe heeft bijna alleen maar gehuild hihi). trusten!!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga zo afsluiten slaaplekker allemaal voor straks:)

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Wolfje..jeetje meid wat heftig!!
    Maar wat ontzettend fijn dat jij je nu zo zeker voelt!! Lekker meid....
    @Dolfijn..gelukkig maar dat het weer beter gaat met Beau...hoop idd voor je/jullie op een rustige nacht..
    @Smyltje..fijn dat jij het gezellig hebt gehad...wat jammer voor vriendlief dat Ninthe zo aan het huilen was!!
    @Ikke..wat ligt Jenthe lief te slapen op die foto!! En wat baaleh van je werk, en natuurlijk wil je zo snel mogelijk aan het werk, maar je moet idd wel echt om jezelf denken hoor!! Maar zo te horen doe je dat ook... Dikke knuff..
    @Twinkel...zie je er niet tegen op om jezelf te moeten spuiten?! Ik weet het is voor een goed doel, maar weet niet of ik dat zou kunnen... ben niet bang voor spuiten maar bij jezelf.... !!!
    @Sasje..ik ga morgenmiddag de herhaling van de Bachelor kijken, dus ben ook heeeeel benieuwd hahaha..!!

@hier...Vince heeft tussen de middag niet echt in zijn eigen bedje geslapen maar nu heeft hij van 19.30 tot 22 uur in zijn eigen bedje geslapen!! Zo goed... Toen lekker flesje en nu weer terug in bed (bij ons op de kamer :D)... ben benieuwd of hij nu nog om 1 uur komt of echt in zijn "nacht" stand gaat :D...

Manlief begon al voorzichtig te opperen of hij niet naar zijn eigen kamertje moet 's nachts! Nou NEE...daar ben ik nog niet aan toe...

Hij is ook weer zo lief geweest vandaag..!! Echt super leuk...
    Truste meiden...
    Liefs

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Wolfje; fijn dat je zo zeker bent meis! Lekker genieten!

@Smyltje; fijn dat het gezellig was meis, en jammer voor vriendlief dat Ninthe zo aan het huilen was! enig idee waardoor dat kwam?

@Ikke; ik had het ook al wel verwacht, maar blijf het een beetje vreemde combi vinden.. ben ook heel benieuwd of het echt wat is geworden!

@Stampertje; ook hier de opmerking al gehad of Beau niet naar zijn eigen kamertje moet.. haha ik ben er nu nog niet aan toe.. en zolang ik nachtvoedingen geef blijft hij lekker bij ons :) Fijn dat Vince zo lief was gisteren!

@MamaEs; al tekenen? en hoe was je nacht?

@Hier; Eindelijk weer ongeveer als vanouds een nacht gehad:
    20u - 03.30u - 05.30 - 07.40 dus alleen om half 6 een slokje extra maar verder weer helemaal prima :) ik hoop echt dat we er weer zijn!
    Vandaag veel bezig met van alles regelen (ja, nogsteeds voor de kids..) dus niet zoveel online ;)

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @huilen. ik denk dat ze iets van een regeldag had ofzo. of toch de warmte. ze had hele rare drinktijden de hele dag!
    vriendlief zei: de volgende keer als ze het weer heeft, bel ik je en dan kom je maar gewoon naar huis! hahahahaha. mannen :p

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah tja, mama is dan toch lekker de beste :D hihihi

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ bachelor ga het vandaag proberen te kijken maar weet niet of me dat lukt want moet straks werken en nog alle boodschappen halen voor morgen want vieren morgen verjaardag van vriendlief. deze is zaterdag jarig maar zaterdag hebben we die grote kvw bbq! dus daar verzetten we graag de verjaardag voor ;) en zondag hebben we verjaardag van stiefvader vriendlief dus weekend staat weer vol....sowieso alle weekenden vol t/m. 13 aug ;(

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Lees net dat ze niet samen zijn en dat de ander met zijn beste vriend een relatie heeft!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik heb gekeken hoor, oh nee die andere was veel leuker!!!!! maar lees net dat ikke al schrijft dat ze niet meer bij elkaar zijn...nee ze verschilde ook veel te veel van elkaar!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh en net goed dat mariella een andere leuke man heeft gevonden ;) zij is wel gelukkig!!

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ rtl 4 volgens mij is het met geen een stel waar ook ter wereld iets geworden
    @ Dolfijn gelukkig doet Beau het weer iets beter
    @ Stampertje er staat toch een wiegje bij jullie op de kamer of slaapt hij in jullie bed?
    @ Hier vanaf nu hoogzwanger hihi 38 weken heb niet echt klachten ja steken in mijn buik (boven navel) en beneden
    bij mijn lies/vagina maar verder niks nieuws hihi.
    Heb wel al iets beter geslapen 3 keer wakker geworden draaien doet zo een pijn daardoor wordt ik wakker en ja ga dan maar weer slapen.

15. laurier

laurier Niet meer actief

goed bezig sasje, ben je al een beetje gewent aan je nieuwe foon? gefeliciteerd met je vriend en stiefvader! balen dan he al die weekenden vol, wij hebben ook geen weekend meer open staat tm onze vakantie 7 aug...

stampertje goed bezig geweest in de huishouding lees ik! Ja het is vreselijk lastig om je eigen nagels te doen, is dubbel zo veel werk en veel moeilijker maar goed...

wolfje bah wat een verhaald, krijg dr kippenvel van bbrr.

ikke wat een liever foto!! Trek je niets aan van je werk, als jij je nog niet goed genoeg voelt niet aan de slag gaan hoor!!

twinkle vindt je dat niet vreselijk eng jezelf spuiten, ik zie daar wel een beetje tegenop om dat straks te gaan doen hoor... :(

smyltje wat fijn dat je avond zo leuk was!!

mama es wat vervelend steeds die pijntjes...! Veel succes ermee!

dolfijn wat fijn dat Beau het wat beter doet :) Hoe gaat het verder met jou meid? En met je man en de andere kids?

hier:
    mn vriend heeft echt een auto opt oog nu en volgens hem moet het hem maar worden. maar ik heb natuurlijk ook nog enige inspraak hierin :p
    Hij is €5450, wat ik iets te duur vindt, wil met inruil op onze auto er max 4500 voor betalen! En het is helemaal in Limburg... pfff "even" heen en weer rijden in 1 dag bah....!
    Maar een mooie auto is het verder wel hahaha ;) Een Volvo V40 2.0

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waar in limburg laurier?

17. laurier

laurier Niet meer actief

een foto voor de liefhebbers, de nailart zie je niet echt maar dat is een rode bloem-achtig-iets :D

18. laurier

laurier Niet meer actief

Ei:
    18 Juni: poohbeer
    24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24: 24 juni follikelmeting
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je hebt je best gedaan laurier, ziet er weer goed uit ;)

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; Mooi hoor meis je nagels!!! Wij hebben ook een volvo v40 maar dan een t4 :D. Hele fijne auto hoor!!!

@ Sasje; Ja vind het ook echt wel lachen dat Mariella (Stampertje je hebt nu toch al de hh gezien ;)) iets met zijn beste vriend heeft! Hij had gewoon voor Laila moeten kiezen, allebei vol van zichzelf :p

@ Werk; Ze spelen een vies spelletje, niet mijn leidinggevende maar iemand daarboven.... komt erop neer dat ze geld in houden op mijn volgende loon omdat ik niet naar de eerdere afspraak ben geweest van de arbo omdat ik niet kon en ze eerst zeiden dat het oke was en hem af zouden zeggen en nu onkennen ze dat ze dat hebben gezegt en ben ik dus niet op komen dagen op de afspraak :x Ben er echt zó kwaad om, maar ik kan niks bewijzen! Zelfs mijn leidinggevende (via haar is het gesprek gegaan) kan niks voor mij doen.... Dus kost mij 96,- euro van mijn loon :x:x:x terwijl ik er niks aan kan doen.

Verder een goede nacht gehad Jenthe werd om 06.00u wakker en daarna tot 09.45u geslapen. Vriendlief was pas om 23.30u thuis gister van het werk dus we lagen pas na 00.00u op bed :cool:.

Nu even wat eten want nog geen tijd voor gehad vandaag :)

Deel Deze Pagina