@ sasje goed bezig geweest gelukkig is het je toch gelukt met het verhaaltje doe nu even lekker rustig aan na al dat poetsen @ smyltje lekker gezwommen en wat een lieve foto @ ikke wat goed van Jenthe fijn dat ze nu wel uit de fles drinkt hopelijk blijft het zo @ poohbeer fijn dat je weer een nieuwe maansteen hebt heerlijk wezen eten met je meisje dolle boel het zou heel goed kunnen dat er toch een bevruchting is geweest maar dat het toch mis is gegaan ik hoop dat de nieuwe maansteen snel zijn werk doet nou meiden 1 dag later als normaal net ongi geworden vrijdag naar de gyn komt wel goed uit dat is dag drie en dan moet ik weer beginnen met spuiten dus als de dosis omhoog moet kan ik daar direct mee beginnen voel me niet rot of baal eigenlijk niet ik wist eigenlijk toch al dat het hem niet ging worden deze ronde dat komt misschien raar over maar er was een hele grote kans dat ik mijn ei had gemist dus de teleurstelling had ik al gehad toen ik dat te horen kreeg
Ei: Sasje24: 1 September NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 26 augustus gyn Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 25/08 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data's in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
Nou Twinkel, vol goede moed op naar de volgende ronde dan maar Mijn duimen beginnen alvast weer te draaien
@ ikke dankje wel ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen vrijdag en nu als mijn follikel rond de 12,5 zit iedere dag fm dus hopelijk mis ik hem dan niet
smyltje; hoe was het babyzwemmen sasje gelukkig heb je het stukje af pooh; sem zit niet meer in de buggy; gebruik hem voor de baby vanaf dag 1 omdat de maxi cosi er op kan... fijn dat je nu een nieuwe steen hebt en zondag alweer aan de klus ik heb zojuist ook voor sem regenlaarsjes gekocht, van de cars haha werkse vanavond ikke; fijn dat ze nu uit de fles drinkt! twinkle; ondanks dat de kans klein is, is het wel balen meid, knuffel all; sem zou ik inschrijven op school, dit ging nu anders omdat er een nieuwe directeur is, dus nu papieren mee naar huis en in dec/jan intake... daarna naar de intratuin gefietst... daar een heerlijk br gezond gegeten, sem een kroket leuke plantjes gehaald en toen regenlaarsjes gekocht van de cars fijne dag allemaal, knuffels
Ikke: blijft een beetje maf, dat ze eest wel de fles pakte, toen niet meer en nu ineens wel... Twinkle: balen van je ongi, ik had nog wel een beetje hoop voor je! Hoop dat je ei in de volgende ronde goed groeit. Dus eitje, zet 'm op!!! Wolfje: leuk joh, regenlaarsjes. En mijn meisje zit ook niet meer in de buggy, heel soms pak ik 'm nog wel eens voor de hele lange stukken, vooral omdat ik haar niet meer zo goed tillen kan door mijn heup. Maar hij heeft nu ook al maanden stof staan te vangen. Fijn dat de baby er straks in kan. Klinkt wel handig, de maxi-cosi erop. Kon dat niet op het onderstel van je kinderwagen? Meisje is wakker, ik denk dat ik even boodschappen ga halen, HAMSTEREN!!!!
pooh; sem gaat of lopend mee, en met lange stukken op de (loop)fiets... ik kan hem niet meer tillen, begin ik nu niet meer aan... maxi cosi kan op onderstel die ik heb van de wandelwagen, maar die heb ik toen al 2de hands gekocht en is echt niet mooi meer... en buggy was al versleten.... met sem een chicco buggy gekocht, maar die hebben we nu in spanje gelaten... dat ding was op... vandaar nu een nieuwe en toen ik zag dat hier de maxi cosi op kan, vind dat dan helemaal super s6 met boodschappen, vind ik nooit erg, maar zou graag eens het gedeelte bij de kassa over willen slaan
@twinkle. mijn duimen gaan ook alvast voor je draaien hoor!! @stamp. hoe ging het vandaag? @zwemmen. ging goed! ze heeft nu niet gebruld en heerlijk genoten. met 2 handen in dr mond en soms kon er zelfs een lachje af! onder water ging ook goed. morgen CB.. prikjes :S en vrijdag kdv voor t eerst!
oh pooh, dat zou wel betekenen dat gewoon nog alles goed is meid hopelijk brengt de steen je nu meteen geluk meid!!
@twinkle fijn dat je ongi bent geworde, kun je tenminste verder! @hier me toch net nog een laten pendelen september 2011 een positieve test!!!!!!
Jullie zijn allemaal lief meiden Erg blij met jullie! Zoals jullie gemerkt hebben wel even extra druk geweest om alles te regelen.. schoon-bonus-dochter heeft het erg naar haar zin en lacht weer ontspannen.. dus we hebben de juiste keuze gemaakt! ze gaan gewoon verder reageren op een huisje voor hen samen en tot die tijd blijft ze hier wonen.. Ze helpt manlief nu met koken (ook dat heeft ze namelijk thuis niet geleerd dus wil graag wat kennen voordat ze op zich zelf gaat ) Verder eindelijk de babyschaal binnen gekregen dus kunnen fietsen met Beau Hij vind het geweldig! Manlief heeft ook een rondje gedaan en zelfs die bevalt het prima! Hier een foto van Beau in de bak
en nog even een heel ondeugend koppie hihihi en nu moet ik gaan voeden.. Beau wordt ongeduldig hoop vanavond even te kunnen reageren op iedereen! Sorry meiden, maar ik hoop nogsteeds op jullie begrip xx
was net aan je aan het denken dolfijn, dacht zo eens ff smsen of alles oke is daaro maar dat is gelukkig zo!! wat een leuke fotos van beau!! en hij ligt er erg tevreden bij in de fiets hoor
Smyltje: wat fijn dat het zwemmen zo goed ging! Sasje: dat klinkt goed, die pendel! Dan zou het aankomende ronde raak moeten zijn!! Ik begin vast met duimen... Dolfijn: Wat fijn voor jullie bonusschoondochter (leuk woord voor galgje!) dat ze zich goed voelt bij jullie. En super van haar dat ze mee helpt, in elk geval met koken. Tja met een kok in huis, kan ze dat mooi leren... En Beau, wat een mooi mannetje is dat toch! Zo prinsheerlijk op zijn troon in de bakfiets! Wat ben je nu ineens mobiel hé?! Mijn meisje vroeg wie die foto's van de baby waren, dus ik zeg Beau. Hé mama, heet die ook Po? Juist! Hier: kreeg net een telefoontje van een goede vriend van mij. Hij woont helemaal in het zuiden, dus we zien elkaar 1 keer per jaar ofzo, mits hij niet weer in het buitenland zit voor ontwikkelingswerk ofzo. Hij komt vrijdag langs en blijft misschien slapen tot zaterdag! Zo fijn om elkaar weer even langdurig te spreken en te zien. Oje, ik ga gauw koken, ben laat zie ik. Moet straks weer werken...