Roze kletskoppen deel 5!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Biancje, Jun 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    #2821 mom23, Aug 25, 2011
    Last edited: Aug 25, 2011
    jeeeeeej ben helemaal blij!!!!
    gister een auto gekregen van vriendlief......

Ex man en ik hadden natuurlijk een hele nieuwe auto maar die hebben we verkocht aan de dealer. Omdat vriendlief toch vond dat ik een auto nodig had (nu leen ik steeds een auto of carpool ik) kreeg ik dus dit kado!!!!!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Goedemorgen meiden,

Sorry!! Gister helemaal niet aanwezig geweest, paar keer geprobeerd om te lezen en te reageren en dan was er weer wa waardoor dat niet kon!!!

@Dolfijn, hoop dat je lekker geslapen hebt en beter bent opgestaan vandaag!
    @Pooh, spannend meid met je nieuwe maansteen!! Werkse maar weer..
    @Smyl, wat baaleh van je vulling! Mijn tandarts doet het zelfde als bij pooh!!! Maar daar heb je nu niks aan!! Hoe is het met Ninthe? Weer een goede nacht?
    @Ikke, hoe is het met jou en Jenthe???
    @Mom, wat een lief kado!! En mooie auto hoor!!!
    @Twinkel, wat een leuke/gezellige avatar!
    @Sasje, hoe is het met jou???

@nou gister moest Vince weer wennen en het ging weer goed! Hij heeft daar weer geslapen en fles leeg gedronken! Hij schrikt alleen af en toe van de geluiden om hem heen!! Verder heeft hij ook al veel gelachen! Wij zijn lekker wezen lunchen, was wel heel gek zonder Vince maar ook wel even lekker met zijn 2tjes!!

Vanmiddag komt een collega bakkie doen en daarna komt me moeder die komt hier eten en zal Vince in bad en bed doen!! Want ik ga vanavond bij vriendin film kijken!! En me moeder gaat straks 1dag in de week oppassen dus die moet nog ff met hem "oefenen" :D...

Liefs

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden.

@stampertje wat goed van vince dat het zo goed gaat op het kdv!! dat zit dus helemaal goed en kun je met een gerust hart er naar toe brengen!

@dolfijn doe rustig aan meid, ik mis je wel hoor ;)

@ pooh jij hebt korte nachtjes voor de boeg zeg!

@hier gaat alles goed hoor, heb mijn reeks clomid weer gehad voor deze cyclus, dus hopelijk nu minstens 1 goed groeiend eitje zodat we eindelijk poging 3 en de laatste kunnen ondergaan ;)
    meiden ik ben er pas laat weer, ga nu zo wat drinken en eten met 2 collegas's, we moeten nodig bij praten van alles ;)

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    @ stampertje, heerlijk zeg dat jullie even met z'n 2en zijn wezen lunchen. kan me voorstellen dat het wel even raar was zonder Vince.

5. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    @ sasje: veel plezier!!!!!!

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer je bent maar druk zeg:$ probeer toch je rust nog een beetje te pakken;) knuff

@ dolfijn wat balen dat je niet lekker was gisteren hopelijk voel je je vandaag beter knuff:)

@ mom wat een mooi kado zeg en auto dat zit wel goed met jullie;) knuff

@ sasje veel plezier met je collega's:) en we duimen heel hard voor een mooi gegroeid eitje;)

@ stampertje wat heerlijk lekker wezen lunchen:D wat fijn dat Vince het wel goed doet het komt vast allemaal goed zal voor bijde best even wennen zijn zometeen:) knuff

@ hier mijn ongi verloopt wat raar gisteren wat bruin en wat bloed en tot nu toe allee af en toe wat bruin met afvegen morgen maar even overleggen met de gyn wanneer ik moet starten met spuiten:(

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ga even gauw wat te eten maken voor manlief baas belt net op vanmiddag al vroeg beginnen tot morgen ochtend:(

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    Meiden mag je tonijn salade eten aks he zwanger bent

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. ik dacht het wel, maar ik lust geen vis, dus weet t niet zeker. volgens mij mag tonijn wel, maar moet je oppassen met zalm?! hmm, klinkt ook niet logisch.. owh wacht, rauw moet je mee oppassen?! nou ja, hier heb je ook niet veel aan. ik houd mn mond wel :D
    @pooh. deed mijn tandarts ook! maar blijkbaar niet goed genoeg.. het lijkt wel wat beter aan te voelen dan gister..?!
    @stamp. lekker genieten hoor! gelukkig dat het zo goed ging. en dat schrikken wordt vast vanzelf minder
    @mom. mooi kado! vriend heeft vast een goede baan ;)
    @goede nacht gehad! laatste fles om 21.45 en slapen tot 6.25. topper :D want zolaat staat ook de wekker ;)
    @hier. net terug van CB en ze deed het weer erg goed, kanjer! even huilen en in de auto meteen al slapen en ze ligt nu lekker in bed. ze is nu 7130 gram en 65cm. gaat snel! owh en hoofdomtrek van 43,5. groot hoofd, veel inhoud ;)
    owh en ben trouwens ongi!?! had gehoopt t niet meer te worden met spiraal :( was net 1week van de troep af, begint t nu alweer! hopelijk voorlopig weer ff de laatste keer.

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    owh en twinkle: mooie banner en avatar! hopelijk kan je ze snel weer veranderen :D en kook ze :S

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    3,734
    0
    36
    Gelderland
    Pff heb heel veel gelezen en nu is Jenthe weer wakker...
    Ben er straks misschien even en anders morgen...

Jenthe is alweer 6 maanden vandaag :$

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    happy halve verjaardag Jenthe!!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Mom: wat een mooi en nuttig kado! Prachtige auto, vind d kleur ook heel mooi!

Stampertje: logisch dat hij schrikt van de geluiden, dat zijn natuurlijke heel andere geluidjes dan thuis.

Sasje; fijne dag vandaag! En nee, tonijn mag niet, dat is een roofvis en daar zit te veel eehhh, iets zit er in elk geval te veel van in. Was het kwik of één of andere vitamine ofzo iets???

Smytlje: Wta een bikkel is jouw meisje toch! En die ongi, wat vervelend. Houdt het allemaal goed in de gaten, door de constante hormonen kan het in het begin een beetje een zooitje zijn, maar dat moet goed komen na verloop van tijd.

Ikke: gefeliciteerd met haar eehh, tja heo noem je dat dan? Een verjaardag...

Hier: vanochtend even naar de markt geweest, en flink gewassen. Op zoek geweest naar een dekbed, maar dat ding stonk muf, dus gelijk maar even gewassen. Als vriend wel blijft overnachten dat moet hij toch een fris bed hebben. Zal zo het beddengoed ook even wassen, dan kan hij eventueel blijven pitten.
    Hebben zelf een groot dekbed van 220 ofzo, dus de gewone 2-persoons ligt hier al jaren in de kast en is nooit meer gebruikt. Het ruikt dan toch niet allemaal even lekker meer.
    Wassen, wassen dus. Heb gelukkig mooi weer.

Ben benieuwd hoe het dekbed zelf uit de wasmachine komt... Kon eigenlijk niet gewassen worden stond op het label.
    Spannend, spannend!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke thanks dus beter niet eten ;)

@poohbeer en hoe is het dekbed eruit gekome?

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke een haf jaar alweer wat gaa de tijd hard:) knuff voor Jenthe

@ poohbeerhoe is hij uit de wasmachine gekomen:(

@ smyltje dankje:) en wat fijn om te horen dat alles goed ws met Ninthe

hier ongi toch echt goed doorgebroken dus tel dat bloed verlies gisteren als dag 1 morgen weer beginnen met spuiten

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Sasje24: 1 September

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 26 augustus gyn
    Sasje24: 27 augustus 1e fm
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog!

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 25/08 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data's in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden wel bijgelezen hoor, maar ben een zeef...

sasje nee geen tonijnsalade als je zwanger bent... wel krab/ haring...

mom wat een mooi kado meid

pooh benieuwd naar je dekbed...

ikke; feli met je meid

twinkle; s6 weer met spuiten meid:(

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hier vanmorgen lekker wezen shoppen...
    nieuwe jas...
    zw broek
    shirt
    blouse
    nu nog op zoek naar nieuwe schoenen...

Daarna wezen overblijven... en toen boodschappen gedaan...

ha heeft afgebeld ivm spoed... ik kan morgen of maandag komen...

nu helemaal op... maar heb zo zin in 15sept, ga dan met manlief 4dg naar praag... kijk er zooo naar uit....
    en we willen als we de auto weer hebben en het is meegevallen kwa geld met de auto naar brugge of gent...

ook kijk ik nu steeds meer uit naar de komst van ons 2de wondertje...
    al hoop ik heeeeel erg dat die zich niet aan de datum houd...hihi

meiden, wens jullie nog een fijne dag toe... ik ga zo lekker pilaf eten...mmmmmmmmmmmmm... en dan zwemmen (al zie ik er erg tegenop om weer 10x de glijbaan op te moeten;))

knuffels xxxxxxx

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ]Ei:
    Sasje24: 1 September

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 26 augustus gyn
    Sasje24: 27 augustus 1e fm
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog!

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje zo je hebt jezelf even lekker verwent:D veel zwemplezier vanavond;)

Share This Page