Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 26 augustus gyn Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@ sasje om de dosis van de hormonen door te spreken en hoe deze cycus is verlopen en wat we met deze cyclus gaan doen @ smyltje dankje
Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 26 augustus gyn Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
ik hou het ook voor gezien vanavond ik ga lekker nog even tv kijken en dan lekker me bedje in ik ben er morgen weer als ik bij de gyn ben geweest @ dolfijn ik mis je en denk aan je knuff @ laurier zijn jullie al terug of nog lekker aan het genieten van een lekkere vakantie
meiden, ik ga ook zo naar bed. Ninthe gaat natuurlijk morgen voor t eerst oefenen op t kdv,dus ga lekker op één oor liggen. trusten!
oh meiden, sorry dat ik jullie zo verwaarloos ben gewoon ontzettend druk en voel me niet helemaal top.. hoofdpijn blijft elke keer zeuren en Beau was vandaag ook niet helemaal lekker (wat verhoging en niet zichzelf), huishouden draait natuurlijk op volle toeren met een extra persoontje in huis, school is weer begonnen, veel verjaardagen deze periode.. en dan nog al die andere kleine dingetjes.. dus probeer echt telkens op zp te komen, maar kan er weinig energie voor vinden.. hihi tegen dat ik bij gelezen ben moet ik weer door @Ikke; nog gefeliciteerd met Jenthes halve verjaardag, ik zie die datum voor Beau ook telkens dichterbij komen.. wat gaat de tijd toch snel! @Smyltje; succes met wennen morgen! en wat was Ninthe weer goed gegroeid! @Twinkle; je bent lief! en heel veel succes morgenochtend bij gyn! @Sasje; doe je rustig aan meis? hou het wel goed in de gaten en bel gyn als het je onzeker maakt of je er vragen bij houdt! @Wolfje; hoe was zwemmen? en fijn om te lezen dat je nu heerlijk aan het uitkijken bent naar jullie 2e wondertje! @Biancje; fijn dat ik ook weer wat van jou tegenkwam, fijn dat baan zo super bevalt hoop snel meer van je te horen! @Laurier; hoelang was je ook al weer op vakantie? ik hoop dat je het leuk hebt! @Mom; wat een prachtig kado! heerlijk weer je vrijheid te hebben met een eigen autootje Geniet ervan! @Poohbeer; je bent ook maar druk elke keer.. lange dagen! geniet van je bezoek! @Stampertje; hoe is het met jou en Vince? hoop dat je nog heerlijk geniet van je ventje.. @MamaEs; hoe staat het met je computer meis? en heb je een leuke winterjas gevonden voor Shaun? @Meeting; het komt langzaam dichterbij meiden.. iedereen nogsteeds van plan van de partij te zijn? en hoe gaan we die dag verder indelen? moet er nog high tea gereserveerd worden of iets? @All; volgens mij iedereen weer gehad.. anders sorry! Het zal de komende dagen wat weinig blijven dat ik online ben.. morgen bezig met bed halen voor oudste bonuszoon en die nog ergens een plekje geven in huis zaterdag even naar de markt en wat rompers halen voor Beau (maatje 50/56 wordt nu toch echt te krap!) en kado bonusmams, zondag verjaardag van bonusmams.. dus tja, weekend zit weer vol. Ik probeer aan mezelf te denken maar merk dat dat weer wat naar achter schuift.. ach, als we allemaal het ritme weer te pakken hebben komt het vast wel goed! Slaap lekker allemaal en ik denk echt aan jullie en duim ook voor mooie eitjes deze ronde! xx
Zo meiden, ik ben weer terug van werken. Nu op pad naar Schiphol! Heb de meiden wel gemist. Tot morgen allemaal
Ben weer thuis, even wat gedronken en nu door naar bed. Ben benieuwd hoe laat mijn kleine wekker afgaat morgenochtend....
@ Twinkle; Heel veel succes bij de gyn! Ben benieuwd! @ Smyltje; Succes vandaag met het wennen! Ben benieuwd hoe Ninthe en jij het vinden. Ga jij nog wat doen in de tussentijd? @ Stampertje; Is het gelukt gister met je moeder en Vince? Vast wel! En jij lekker film gekeken? @ Mom; Wauw wat een mooi kado zeg! Ben ook wel erg benieuwd wat hij voor werk doet @ Dolfijn; Fijn weer even wat van je te horen, we missen je wel hoor! Probeer wel echt je rust te pakken meis, vooral met bv heb je dat hard nodig hoor! Veel plezier dit weekend! Hoop dat Beau en jij je snel weer beter gaan voelen! KNUFF @ Sasje; En alle was weg? Hoop ook echt dat dit de laatste ronde is meis!!! Ik duim!!! @ Pooh; En hoelaat ging je kleine wekker af? Nou ik heb mijn best gedaan, meer weet ik niet meer Hier alles goed, Jenthe pakt de fles super en gister gemengd met KV (90ml 3 scheppen) en aangevuld met BV tot de 170 en ze heeft alles opgedronken! Straks verhogen naar 4 scheppen Ben benieuwd of het nu dan toch eindelijk gaat lukken . Maandag naar het CB ben benieuwd wat ze weegt enzo. (en of Ninthe haar al heeft ingehaald ) Vandaag hier in huis aan de gang want het ziet eruit Gister mijn nieuwe strijkijzer gekregen dus vandaag even testen, gelukkig heb ik niet veel was ofzo hoor (hele wasmand vol...) Nou eerst maar even wat eten, Jenthe ligt op bed...
@ Dolfijn: fijn dat je weer even op zp was, maar denk ook aan jezelf hoor meis, knuff!! @ twinkle: Succes vandaag! @ sasje: werk ze...... @ Smyltje: Spannend, het wennen van Ninthe op het KDV, succes! @ ikke: Hij is bedrijfsleider bij een zaak voor automaterialen/onderdelen.... @ pooh: hoop dat je kleine wekker niet al te vroeg is afgegaan ?!?!?!