@ Mom; Ohh dat is handig! Scheelt dus ook iets in onderhoud van de auto Ennuh fijn dat je er weer wat vaker bent meis!!!
Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 26 augustus gyn Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@ ikke: ja klopt....... maar heb daar zoiezo geluk mee want mijn broertje en pa zijn monteurs..... dus altijd handig!
Dolfijn: ik kan wel zeggen:doe rustig aan, maar dat heeft geen zin. Probeer wel af en toe even quality time in te lassen voor jezelf! Hoe gaat het nu met Beau Ikke: Heb je nu pas een nieuwe strijkijzer?? Heb je het al die tijd met die van je zus?? kunnen doen? Succes met strijken! Pfff... Wat fijn dat de fles nu echt lijkt te lukken, ook al is het met foppen! Mom: Allemaal mannen in de autobranche... scheelt veel geld in reparaties. Fijn dat je af en toe even komt kijken. Mijn wekkertje ging om 9 uur af. Maar mama wilde nog even slapen. Legt ze heel lief haar knuffeltje en tutdoekje bij me neer. Mama, ga maar lekker slapen en niet je bedje uit komen hoor! Maar ja, daarna deed ze het grote licht aan om te kijken of ik nog wel in mijn bedje lag. Dus er maar uit gegaan. Nu even wat in huis doen.. Kan dna maar beter in actie komen, voordat ik in zak!
@ ikke: 1e bezichtingen was niets. Ouder echtpaar. huis verkocht van 160m2 en moeten ivm gezondheid man naar een appartement maar willen geen meubels weg doen!!! wordt vrij lastig als je een appartment zoekt... straks een volgende bezichtiging. ben benieuwd! @ Poohbeer: wat lief van je meisje, beetje jammer van het grote licht succes vandaag!
@ dolfijn jij bent ook lief meid vind het fijn dat ondanks je het de laatste dagen erg druk hebt toch even komt kijken en reageert succes met je drukke dagen een hele dikke knuffel voor jou en Beau @ poohbeer wat lief van je kleine meisje jammer dat het grote licht aanging nou succes vandaag want je had weer een drukke dag voor de boeg geloof ik heel veel plezier met je vriend @ ikke wat goed van Jenthe zeg en hoe werkt het nieuwe strijkijzer of ben je er nog niet aan toe gekomen @ mom succes met de andere bezichtiging ik hoop dat het snel word verkocht en wat ideaal monteurs in de familie ook ik vind het fijn dat je er weerwat vaker bent @ all wat lief voor alle succes wensen jullie verdienen een hele dikke knuffel dus bij deze nou net terug van de gyn alles doorgesproken en hij is niet helemaal tevreden over hoe de cyclus is verlopen maar zo dacht ik er zelf ook over we gaan deze ronde starten met dezelfde dosis als de vorige cyclus maar gaat het weer zo langzaam als de vorige cyclus dan gyn bellen en gaan we de dosis aanpassen hij zegt je gebruikt de hormonen om te stimuleren dus moet de eisprong ook wat sneller gaan komen ook is hij niet tevreden over mijn lf die vind hij eigenlijk iets te kort dus nieuw recept meegekregen ga nu na een dag na de eisprong drie maal daags lutinus tabletten inbrengen voor de progesteron waarde als ik de 15de dag niet vloei dan een zwangerschapstest doen als deze positief is de lutinus blijven gebruiken tot ongeveer 8 weken zwangerschap is deze negtief dan stoppen en wachten op ongi dus al met al weer een hele waslijst maar ben tevreden met het resultaat we gaan er weer voor deze ronde zometeen gelijk maar even naar de apotheek en dan begin ik vanavond weer met spuiten
Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@ Pooh; Wat een lief meisje heb jij toch! Jij mag nog even lekker slapen met haar knuffel en dan houdt ze ook nog goed in de gaten of je wel echt in bed blijft liggen Ja heb al die tijd oude strijkijzer van schoonzus gehad. Ik wou nu zo'n stoomgenerator dus even goed gezocht welke goed waren en recenties gelezen. Toen besteld via internet dus een paar dagen later binnen @ Mom; Ik ga duimen voor vanmiddag!!! Ik ga Jenthe de fles geven, met 4 schepjes... ben benieuwd
@ Twinkle: Fijn dat je tevreden bent met het resultaat, succes!!! @ ikke: ben benieuwd of ze het nu ook goed leegdrinkt. @ all: ook ik vind het fijn om hier wat vaker te kunnen zijn!!!!
meiden ik heb gelezen maar kan niet reageren.... moet zometeen gaan oppassen op kleintje van vriendin! want zij hebben een begrafenis. net op de autoweg moeten stoppen...noodweer!!!! hele lading 3 dikke hagelstenen over de auto gehad...hele weg lag vol kwam nog bijna niet meer weg met rijden!! is toch niet meer normaal hier!
Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@ikke. ben ook benieuwd hoe goed Jenthe is gegroeid! @twinkle. wel fijn dat jullie beiden hetzelfde idee hadden over deze cyclus. hopelijk lukt het met de nieuwe medicijnen beter en heb je straks een mooie positieve test in handen! @sasje. blij dat je veilig bent terug gekomen! hoe laar moet je morgen in het zkh zijn? @hier.ging goed! al had ze al direct door dat ik wegging ze had haar fles een uur later en heeft niet echt veel geslapen, maar het was geen drama, dus ik ben tevreden! alleen toen het zo giga ging onweren wilde ik even gaan bellen om te vragen hoe het ging, maar heb me kunnen inhouden kanp he nu gaat ze dinsdag weer. owh en ben het hele weekend zonder vriendje hij is een weekend naar Spa, formule 1. *sniksnik* gelukkig komt vriendin lekker 3 dagen bij mij eten want haar vriend is ook mee owh en ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben naar mn werk geweest in de tijd dat Ninthe op het kdv was.
@ smyltje fijn dat het toch wel goed was gegaan met Ninthe het zal voor jullie beide wel even wennen zijn maar het komt vast goed gezellig dat je niet alleen hoeft te eten jammer dat je vriendje het weekend weg is gelukkig heb je ons (hahaha)
dolfijn; doe rustig aan meid met al die drukte.. komt allemaal goed pooh; wat lief van je meid ikke fijn dat ze nu lekker de fles drinkt... twinkle s6 meid weer!!! mom; fijn je weer te zien hier meid sasje is ook rotweer zo. smyltje; fijn dat het goed ging op kdv! fv; ik weet echt nog niet welk merk fv ik zal gaan geven.... ideen/tips? all; oma komt zo, en blijft paar dagen of een week logeren... vanmorgen met sem wezen fietsen, ik op de mijne, hij op de zijne...geweldig! fijne dag allen,knuffels
@wolfje. pfff, geen idee. ik heb 'gewoon' nutrilon. weet niet zo goed waarom, had me er niet echt in verdiept *schaam*