Ja ik zorg wel goed voor mezelf hoor Ben alleen de laatste 2 weken weer duizelig en erg moe Afbouwen denk dat ik vanaf morgen eerst de 2e ochtendvoeding weg laat, dat even een paar dagen aankijken en dan de late middag eraf en zo verder... Maandag even vragen op CB hoe ik het voor Jenthe het beste kan doen zonder dat ze veel last krijgt van d'r buikje. Het is wel dubbel hoor, want geniet er heel erg van als Jenthe bij mij drinkt, maar ik verlang ook wel weer heel erg naar mijn eigen BH's en zonder BH aan slapen Ook gewoon weer wat meer mobieler zijn.. Ben wel blij dat ze 6 maanden volledig heeft gehad
Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 27 augustus 1e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
dat kan ik me voorstellen hoor.. en inderdaad die 6 mnd heb je toch maar mooi gedaan mag je trots op zijn.. Hopelijk gaat Jenthe het gewoon goed doen en kan jij je andere dingen weer rustig aan op gaan pakken..
Ikke: super dat het zo goed gaat met fv! Bouw voorzichtig af hoor meid. Je voelt het wel aan je borsten of het goed gaat, bij bultjes en propjes goed afkolven hoor, dat je geen bost-ontstekingen krijgt. Dan ben je verder van huis. En zorg goed voor jezelf meis... dat duizelig zijn en moe zijn klinkt niet erg goed. Misschien even bloed laten prikken. Bv vergt ook een hoop van je lijf, al het goede gaat in de voeding zitten in plaats voor je lichaam! Sasje; ik duim ook keihard tussen de bedrijven door hoor!! Ben blij dat jij positief bent. Houdt de moed erin hoor, ook al is het soms misschien wel een beetje lastig. Dolfijn: je hebt jezelf goed verwend. Hoe smaken de olijfjes en al je andere lekkernij? Geef Beau een kusje terug! Wij zijn even bij paps en mams geweest. Ze zijn terug van vakantie en ons meisje had ze zooo gemist (net als ik) dus gauw even langs. Manlief heeft vanavond de gipsplaten opgehaald dus morgen misschien beginnen met bouwen van muurtjes op de zolder. Hopenlijk moeten we binnenkort verhuizen naar zolder om onze slaapkamer vrij te maken voor uitbereiding. Ik ben zoo moe. Ga er vanavond ook echt op tijd in! O'ja, we hadden pas op het strand foto's gemaakt met de camera. Nu waren ze ontwikkeld en zit er toch een mooie tussen. Het is nu mijn profielfoto op Hyves. Deze laat ik binnenkort echt wel op canvas drukken!
haha ja Pooh had em zeker al gezien.. en mijn lekkernijen.. die staat manlief nu klaar te maken waren weer te druk.. maar zitten nu eindelijk lekker rustig
Hey meiden, De laptop had kuren dus manlief heeft hem helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar dat duurde even dus vandaar nu pas online!! Moest veel terug lezen, doe me best ... @Sasje...wat klinkt het positief allemaal meid, ik duim ook heel hard voor je!! @Ikke...je mag zeker trots zijn op jezelf meid 6maanden!! Succes met afbouwen... @Smyltje, leuk jaarmarkt!! En was het gezellig met de meiden avond? @Laurier, fijn dat je weer terug bent meis!! En heel veel succes meid...ik duim voor je!!! @Dolfijn, goed geshopt meid!! Lekker gegeten?? En hoe gaat het met Beau zijn rollen?? @Twinkel, hoe is het met jou meis??? Lekker aan het genieten met je mannetje? @Wolfje..wat jammer dat oma zo reageerde op de buggy!! Lekker laten gaan meis!! En wow 4000euro!! Daar kan je toch best een leuke andere auto voor kopen?! En hoe gaat het met jouzelf? Al een btje aan het opknappen?? @Pooh, ben benieuwd! Ga zo ff kijken ... Btje over de vermoeidheid meis?? @hier op zich alles wel goed! Manlief had alleen een zware bak met aarde op zijn teen laten vallen, heel stuk vel los en flink bloeden!! Dus voet omhoog en wond verzorgen, gelukkig gaat het nu weer goed! Met Vince gaat het ook goed, slaapt de nachten nog steeds goed door, ligt er uiterlijk 21uur in en komt rond 7uur en soms zelfs later!! Gister en vandaag alleen niet helemaal fit, weer 37,8 en slecht 's middags slapen en dus wat mopperig! Dit is mijn laatste weekje vrij en dan 6sept mijn eerste werkdag..dus we gaan proberen om er voor Vince ook een btje een vast ritme in te krijgen!! Even uitproberen wat werkt.... Liefs...xxx
goedemorgen meiden, @pooh idd een hele mooie foto meid!! @dolfijn had het nog gesmaakt ? @ stampertje bye bye verlof, hallo grote wereld bah balen he dat je weer moet gaan werken!!! hoeveel dagen ga je werken?
goedemorgen! ff met1 hand. ninthe zit op schoot @ikke, ja ninthe dronk eerst ook veeeel te kort! en heel wisselend. dan 170 dan 110.. later ging t beter en nu drinkt ze zelfs al 200! @pooh. ja, MOOIE FOTO!!ho capslock haha @stamp. ja, ik moet de 5e ook weer beginnen :S wij hebben er gelukkig nu een ritme in bij ninthe. gewoon smorgens zelfde tijd de fles! @hier. was erg gezellig gister! lag pas na 12en in bed ninthe om 6.30 fles en om 9 uur hoorde ik haar kletsen. toen ze ging piepen ging ik kijken.. lag ze met slaapzak en al onder haar dekens vandaan op dr buik horizontaal in bed!! hoe ze dat nou weer voor elkaar heeft gekregen..!? ze begint nu ernstig te piepen dus ben er straks weer
oh ik wordt hier gek van de hoofdpijn!!!! sta er iedere dag mee op en zelfs ubrofen helpt niet stomme hormonen!!!!!!!
Dolfijn: heb je nog genoten van jullie avondje? Stampertje: hoe gaat het nu met de teen van manlief? Ik hoop dat Vince het nieuwe "werk"ritme gauw oppakt. Je laatste weekje alweer... Smytlje: een druktemakertje in bed?! Gewoon vastplakken met ducktape aan het matras, werkt geweldig. Sasje; Wat ontzettend vervelend van je hoofdpijn, hoort dat inderdaad bij je medicijnen en hebben ze daar niet iets voor...
staat in bijsluiter idd dat hoofdpijn voor kan komen! tja ik heb dat gisteren wel aangegeven dat k nu weer erg heftig reageer, net zoals de eerste keer! toen keek ze alleen vreemd en zij dat dat kon. kijken als ik mijn eigen dokter weer heb om eens aan te kaarten of ik geen andere pillen kan krijgen volgende ronde mocht dat nodig zijn
Ei: Sasje24: 1 September NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi ging goed, nu 3e dag van eerstvolgende cyclus bloed laten prikken. als dit goed is dan door naar de uroloog! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@ Stampertje; Succes met het maken van een nieuw ritme voor Vince!!! @ Smyltje; Fijn dat het gezellig was! En hier ook zo'n druktemakertje in bed @ Sasje; Wat balen van je hoofdpijn Hopelijk is dit de laatste keer dat je het van deze medicijnen krijgt want daarna ben je gewoon zwanger!!!! Ohh hier is er helemaal niks meer over van het ritme wat we hadden vannacht was het weer; 18.50 - 03.45 (toen een tijdje wakker) en om 07.15 weer klaar wakker Toen is vriendlief eruit gegaan met d'r want ik was kapot van vannacht! Ik heb tot 09.15 geslapen. Vandaag niet veel op de planning... Morgen eerst naar de arbo, komt m'n moeder op Jenthe passen en om 16.30 CB!!!
@sasje. hopelijk zijn al die hormonen ergens goed voor, een kindje!! en anders hoop ik dat je arts iets anders kan voorschrijven @ikke. ben benieuwd hoeveel Jenthe is gegroeid!
morgen heb ik trouwens afgesproken met meiden van een ander forum (allemaal hier uit de buurt). gezellig!
Vandaag alweer 23 weken zwanger! Helaas vanaf gisteravond een hele pijnlijke mond, zeer gevoelig tandvlees, vannacht de halve nacht wakker gelegen van de pijn! Maar vanmorgen toen Sem wakker werd, kwam hij bij ons in bed liggen,samen even lekker tv kijken De baby was erg druk in me buik... en ik zei tegen Martijn leg je hand eens op me buik en ja hoor... hij voelde de baby, helemaal blij Oh en ik ben vanancht gegroeid Kan zo ineens me eigen broeken met geen mogelijkheid meer aan! Dus nu een zwangerschapsbroek aan en maandag er nog 1 bij kopen! Woensdag naar de vk, en vrijdag heeft Sem zijn aller eerste zwemles, spannend!!! Meiden wens jullie een fijne dag toe... ! lieverds sorry heb niet bijgelezen erg hoofdpijn, knuffels
Hallo meiden, @Sasje, hoop ook voor je dat dit de laatste keer hormonen is!! En dat je hierna gewoon zwanger bent!! Ik duim heel hard hoor ... en ik ga 3dagen werken, van ma t/m woe!! @Smyltje, ninthe was dus lekker druk in bed!! hahaha.. Veel plz met de meiden van een ander forum! @Ikke, ben ook erg benieuwd hoe Jenthe gegroeid is!! veel succes... @Wolfje, wanneer krijgen we een buikfoto??? En wat leuk dat manlief de kleine spruit nu ook gevoeld heeft!! @Pooh, gaat gelukkig goed met manlief zijn teen! Nog wat gevoelig! Hoe gaat het met jou?? Ongi al over?? @hier..weer een goede nacht! Vince lag er 20.45 in en kwam 6.45! Wel om 4.30 nog een keer eruit om zijn speen te geven!! Na zijn fles nog lekker bij ons in bed geslapen!! We werden pas om 10.30 wakker!!!!! Wil nu een ritme van uiterlijk om 7uur 's ochtends fles! Hij drinkt tussen de 3 á 4 uur dus die andere flessen zullen verschillen.. Ben sinds vrijdag voor de eerste keer echt ongi geworden (na de bevalling) heb me toch een buik en rugpijn!! En ook het inbrengen van de tampons is nog niet echt prettig!! Noujah nog paar dagen zijn we daar ook weer vanaf! Zometeen F1 kijken. Liefs
krijg geen foto's op mijn laptop sinds die weg is geweest en maandag gaat die denk ik weer weg als die het daarna goed doet, hopelijk heb ik hem snel terug... dan buikfoto whaaa kleine is nu mega druk hihi