oh wat een raar gedoe ikke!!! pff ik ga toch maar weer eens de fysio bellen want heb weer hele erge hoofdpijn!!
jeetje ikke da's idd een vuil spel die er gespeeld wordt, maar gaat allemaal om het geld he.... :x gats sasje dat herinnert mij eraan dat ik nog steeds de oefentherapeut moet bellen, bah...! ja ik heb weer hard mn best gedaan en de nageltjes zijn weer mooi :-D
Hier weer even de lijst erbij.. Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@sasje. bleghh, hoofdpijn is niks! hoop dat het snel overgaat. @laurier. mooie nagels! @ikke. jee wat flauw zeg! echt een rotactie @mamaes. ja, nu wordt het wel eggie he het schiet nu echt op voor je. spannend!!
@all;vannacht nog 10x gedroomd dat het hartje niet te horen was... ben nu ook erg blij dat ik 2dg voor we op vakantie gaan nog even mogen komen luisteren en als we terugkomen nog 2dg dan de 20wk echo zo spannend, ml en ma gaan mee Me borsten blijven trouwens pijnlijk... echt steken af en toe... knuffels allemaal! @stamp; als het niet goed voelt, blijft hij lekker bij jullie op de kamer @dolfijn; fijn zo'n nacht meid! @mamas; spannend meid, hoogzwanger, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! @laurier; keer proefrijden meid, klinkt wel als een goede auto! mooie nagels... @ikke; oh meid wat belachelijk van je werk zeg:x @sasje ah bah hoofdpijn... knuf
Hey meiden Even snel vanuit gsm,want ben aan het werk gyn heeft me gebeld Krijg nu kuur voor provers,morgen mee starten en dan toch weer clomid 50 omdat de vorige 2keer wel goed gaan. Helaas ligt het eraan hoe snrl ik ongi wordt hiervan ( moet je 10 dagen slikken, en de vorige keer ook op dag 10 ongi)if ik deze msand nog iui krijg voordat we op vakantie gaan, de kans is erg klein maar we gaan het toch proberen mI
Hey meiden, @Dolfijn...wat fijn dat Beau een goede nacht had!! Hopen dat ie er inderdaad weer is!! En alles kunnen regelen voor de kids?! @Sasje... wat fijn dat er toch wordt gekeken voor nog een poging!! Hoop het zo meid...!! En wat baaleh dat al je weekenden vol zitten, af en toe is het ook wel lekker is ff niks moeten... @Ikke...jeetje wat rotzeg!!! Stomme leidinggevende ook...denken alleen maar financieel!!! Maar neem aan dat ze eenmalig 96euro inhouden?! Alsnog niet normaal hoor... Die mensen die boven in een bedrijf staan kunnen af en toe zo onmenselijk zijn...! Dikke knuff voor jou... @Twinkel..hoe ist? @LAurier..mooi je nagels!! Wou dat ik dat kon! Ben benieuwd of jullie voor de auto gaan...misschien nog btje afdingen? @Smyltje...idd echt een mannen reactie...maar kan me wel voorstellen dat je mannetje ervan baalde dat Ninthe net zo'n dag had... @Mama es... gefeliciteerd met je 38weken!!! Het lijkt voor mij gewoon alweer zolang geleden! Terwijl hij pas 3wk oud is..hahaha.. @Wolfje..baaleh van die stomme nachtmerries..maar gelukkig weet jij wel beter! @hier..vandaag naar winkelcentrum gewandeld...half uur heen en half uur terug ...was heerlijk!!! Vince vandaag weer super relaxed... Hij komt keurig om de 3uur overdag! Maar kan je er nu al een beetje een schema in proberen te krijgen of niet? Dat hij standaard btje zelfde tijden heeft bedoel ik?! Zo gtst kijken.... nu nog ff snel wasje ophangen.. Liefs
stampertje dank je Het was vrij veel werk ja hahaha. Woon je niet toevallig redelijk dichtbij Lekker joh zoon stuk wandelen!! sasje ik hoop dat het nog een iui voor jullie vakantie wordt!! werkse waar is iedereen?? Ik heb net babyboom van gisteren gezien, ppff heftig weer zeg...! mijn vriend belt (als het goed is) morgen het zh voor zaad inleveren volgende week (bah bah weer dat k*t gedoe ) Als dat volgende week gebeurt horen we die uitslag ook gelijk 5 augustus dus we willen dat wel voor elkaar gaan krijgen... Heb alleen niets gehoord van mn ventje of ik mee moet/ moet helpen... Hij zei wel dat t nu wat minder erg spannend en stressen was als 6 mnd geleden toen we nog niets wisten.. We zullen zien.. Ik ga nog even heerlijk bank hangen! Fijne avond allemaal! xxx lau.
@sasje; hopelijk wordt je dan nu snel ongi meid, dan kun je weer verder! knuf @stamp; vind vince het ook ze lekker in de wagen, heerlijk hoor! Zowel voor jou als hem schema kun je natuurlijk altijd proberen in te brengen meid... ik vind wel super hoe jij en hij het doen @laurier; oh meid wat naar weer zaad onderzoeken, weet idd nog dat het de vorige keer moeilijk wou lukken, s6 ermee! sterke meid knuf @all; tja weinig nieuws haha sem ligt op bed maar is nog lekker aan de klets Ben alleen moe, net weer 10x glijbaan afgeweest en op fijne avond allemaal, knuffels
@stampertje. hier heeft Ninthe eigenlijk zo goed als altijd hetzelfde ritme: 10-13-16-19-22- en een nacht (ergens tussen 04 en 07 uur). heeft Vince zelf nog geen vaste tijden? Ninthe heeft deze eigenlijk zelf bedacht en ze bevallen me wel goed soms verspringt ze iets (zoals vandaag) en dan ben IK meteen van de rel hahaha.
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: ?????? Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur) Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur) Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald! Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@Laurier...idd een gedoe meid!!! en wel weer erg spannend!! En was zeker heftig de babyboom van gister!!! En jij woont in het hoge noorden, dus ik denk ergens in groningen/friesland?? @Wolfje...dank je wel ...en ja Vince vindt het heerlijk in de wagen! Als zijn gatje maar gaat..hahaha.. @Smyltje..wat grappig dat Ninthe zelf een vast ritme heeft gezocht... Nee hier nog niet echt vaste tijden, maar ga proberen dat een beetje erin te krijgen.. @MAma es...wij gebruiken de kinderwagenbak als bedje!! En wieg hebben we niet en zou ook niet echt passen op de slaapkamer! Heb Vince net een flesje gegeven van 120cc, overdag krijgt hij 90cc... en ligt nu lekker in bed...hoop dat hij dan wat langer doorslaapt...en dan wil ik mijn wekker morgen om 8uur zetten (als hij dan niet toevallig zelf wakker is) en dan beginnen met om de ong. 3 uur..komt hij nu ook...maar nu hadden we vaak pas om 00.00 uur of 01.00 uur zijn laatste fles voor de nacht! Maar even kijken hoe dit gaat!! En anders zal hij idd vanzelf wel een ritme krijgen! liefs
@ sasje ik hoop dat jullie toch nog een poging kunnen doen voor de vakantie je hebt een druk wekend meid een hele fijne dag morgen en natuurlijk ook de rest van je drukke weekend @ dolfijn wat goed dat Beau het vannacht goed heeft gedaan ik hoop dat het vannacht ook weer gaat lukken @ stampertje ik vind het ook heel eng het spuiten maar het komt vast goed ben erg bang voor naalden dus zie er wel een beetje tegen op maar het komt goed wanneer spam je ons weermet een foto van jullie Vince @ laurier wat een gedoe zeg maar het komt goed wat leuk een nieuwe auto gaan jullie wel kijken of zijn jullie er nog niet uit wat een mooie nagels zeg ja zie er wel tegen op maar het komt goed de eerste keren zullen best pittig zijn @ drukke dag gehad vandaag zit nu op de bank en heb super hoofdpijn dus duik zo mijn bedje in morgen ben ik er weer meiden allemaal weltrusten voor straks
@Sasje; sorry voor late reactie.. ik hoop dat je snel ongi wordt zodat je weer verder kan meis! wat zou het geweldig zijn als je voor vakantie nog IUI kan krijgen! KNUF @Stampertje; ritme.. tja, Beau heeft normaal best een ritme, maar ook die wil echt nog wel eens verspringen.. en net als Smyltje ben ik dan meer van de rel Je kan het proberen een beetje te vormen, maar helaas (voor mama )kiest een kindje uiteindelijk zijn/haar eigen moment. @Laurier; ik hoop dat het zaadonderzoek deze keer gemakkelijker gaat verlopen.. heel veel succes meis! @Ikke; wat een gedoe op je werk meis! ik vind dat altijd zo naar om te horen.. jij doet dit toch ook echt niet expres! Dikke knuffel en geniet van Jenthe! @Twinkle; hoe is het met je hoofdpijn meis? @MamaEs; het komt nu snel dichtbij.. ik ben heel benieuwd naar je wondertje, maar jijzelf waarschijnlijk nog wel meer! @Wolfje; 10x glijbaan op en af ?? haha het is maar wat je leuk vind Gelukkig geniet Sem er super van! @All; sorry voor degene die ik vergeten ben.. KNUF @Hier; nogsteeds niet helemaal terug in ritme maar het gaat gelukkig wel redelijk.. het was vannacht 19u (hij was super moe!) - 00u - 03u - 05.10(mini slokje) - 06.30u klaarwakker! daarna gelukkig van 07.45 - 09u nog kunnen slapen met hem. Manlief en ik hebben alleen besproken dat we het dit weekend nog even aankijken, maar als er zoveel onrust bij Beau blijft dan gaan we de prikjes verzetten.. Eerst maar eens zorgen dat hij goed in ritme komt! Ikzelf ben nogsteeds best moe, maar red me wel Manlief doet zijn best om gewoon te helpen waar hij kan dus super lief! De kids.. tja, nog niet uit de storm maar we zullen er even doorheen moeten Manliefs zweepslag is gelukkig zo goed als voorbij, alleen bloeddruk weer veelste hoog door gedoe met kids. Vandaag is het de geboorte dag van zijn eerste vrouw/ moeder van de kids/ mijn vriendin.. dus toch nogsteeds wel een vreemde dag. Vanmiddag gaan we naar onze beste vrienden en Spetter omdat ze op vakantie gaan gelukkig hebben we in het vooruitzicht dat onze Spetter 4 en 5 aug lekker hier komt logeren! Fijne dag allemaal meiden, ik probeer mee te blijven lezen maar ben momenteel erg druk en ik merk dat zp dan wat lager op lijstje staat.. Reageer waar ik kan! xx
moest even doorgeven van wolfje dat ze er later op de dag pas is, ze moest nu naar de ha voor wratjes en daarna naar haar oma die slecht geworden was.
@ Sasje goed hoor vannacht wel wat buikpijn gehad maar nu niks meer, vind het wel leuk dat het juli is (alleen gaat het nu ook eng/spannend worden)