Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden ik hoop zo erg dat het nu raak gaat worden he!!!!!!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi lieve meiden

Heb wel (wat) bijgelezen, maar ik ben kapot...

Vanmorgen me ouders geholpen, na het overblijven de stad in geweest...

Sem heeft nu een nieuwe winterjas, weer nieuw ondergoed en nieuwe truien, ikzelf nieuwe schoenen van Wolky (oh die lopen lekker:) en nog allerlei kleine dingetjes:p

Toen thuis eten gekookt... en lekker wezen douchen nu bijkomen, erg last van me rug...!

Meiden dikke knuffel, denk aan jullie!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat goed zeg:D morgen de iui heel veel succes ik hoop met jou dat het de laatste keer is en dat het nu gewoon raak gaat zijn;)

@ ikke wat goed zeg van Jenthe:D en wat fijn dat alles goed was op het cb:) wat gaat de tijd toch hard

@ stampertje ik hoop dat Vince het goed gaat doen:D veel plezier met je visite;)

@ poohbeer wat een eigen smaak dat kleine meisje van jullie:D maar het komt vast nog goed met de kleren voor de winter;)

@ dolfijn hoe gaat het vandaag met jou en Beau:)

hier de hoofdpijn is weer wat afgezakt maar niet helemaal weg maar het is goed houdbaar zo:)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Sasje24: 1 September
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 2 september 1e fm
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel gelezen..

Als eerste; @Sasje; heel veel succes meis, ik ben heel hard aan het duimen en had kippevel toen ik je berichtje las :D Zou het een goed teken zijn en mag het nu dan raak zijn voor je? oh ik hoop het echt zo!!!

@Ikke; Jenthe is inderdaad weer goed gegroeid.. ben benieuwd of Beau met 6 mnd (vlgd bezoek CB) Jenthe heeft ingehaald of niet ;) Fijn dat je weer een dag gaat uitbreiden met werken, blijf wel goed op jezelf letten!
    En wat doet Jenthe het super op de KV :) Lekker voor je!

@Smyltje; heerlijke foto's van Ninthe gezien! De haarband staat echt geweldig! Laat ze em een beetje zitten?

@Stampertje; Ben ook heel benieuwd hoe Vince het vannacht doet nu hij al zijn laatste fles heeft gehad! Geniet van je bezoek!

@Pooh; dan is shoppen inderdaad niet echt leuk te noemen :( Voorzie die problemen met Beau ook wel daar hij nu ook telkens te smal is en te lang.. Hoop dat je snel als nog kan slagen voor wat winterkleding voor je meissie!

@Laurier; balen dat je ziek bent geweest.. maar fijn te lezen dat je weer bent op geknapt! Het wachten zal inderdaad niet makkelijk zijn.. maar toch wel fijn dat je vriend positief is.. al kan ik me voorstellen dat je het moeilijk vind om echt al een beeld te scheppen van volgend jaar.. KNUF!

@Twinkle; fijn weer wat van je te lezen meis! Wat fijn voor je vriendin, maar kan me voorstellen dat ze het moeilijk vond te vertellen.. Super dat je blij voor haar kunt zijn! Succes met je hoofdpijn meis!

@Biancje; hoe is het met het helmpje ophalen gegaan? en hoeveel moet Quint die nu dragen? Succes meis, zal zeker in het begin niet gemakkelijk zijn!

@All; iedereen weer gehad? anders sorry!

@Hier; rare dag gehad na een lange nacht, Beau was van 03-06u klaar wakker :$ Lag te kletsen in bed en telkens tussendoor huilen.. dus slapen was er voor mij ook echt niet meer bij.. Daarna nog wel tot 08u geslapen gelukkig.
    De rest van de dag was hij ook erg jengelig en erg aan het 'piepen' geen idee wat er aan de hand was :( Hij wou ook echt niet slapen vandaag.. het langste was een klein uurtje :( Dus zelf niet echt bij kunnen tanken..
    Gelukkig voel ik me ondanks dat wel goed dus we gaan gewoon maar door!
    Gisteren een hele gezellige dag gehad, erg druk maar zo gezellig! Had het alleen even moeilijk dat mijn zusje (met wie ik geen contact meer heb, omdat zij dat niet wil) zelfs Beau negeerde.. vond het best moeilijk.. had gehoopt dat Beau voor wat doorbraak had kunnen zorgen! :(
    @Tweede kindje; ik zou heel graag willen, en manlief weet dat.. maar hij vind het genoeg.. dus denk niet dat het er nog in zit (heb wel laten pendelen; geen enkele pendel geeft aan dat er geen brusje komt.. weet het, mezelf voor de gek houden maar wou het toch weten.. )

Pff.. meer weet ik zo ff niet..

Fijne avond meiden! xx

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dolfijn ik mis je meid!!!!!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben er hoor ;) zal even msn aanzetten en kijken of jij er ook bent! KNUF

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja gezellig ;)

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    dikke knuf voor jou dolfijn!!

ik ga ninthe wakker maken. vriend gaat met haar douchen, fles geven en naar bed. morgen ninthe weer naar kdv en ik naar mn werk, laatste dingen doen
    trusten meiden!

en sasje: IK DUIM ME ROT VOOR MORGEN!!!!!! *duimduimduimduimduimduimduimduim*

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel, vind het trouwens super lief van je dat je zo blij bent voor je vriendin!!! Wat ben je toch een toppertje!! HOop het voor jou ook meid...
    @Dolfijn, jeetje wat een nacht en dag pfff!! Lijkt me erg vermoeiend idd! En wat baaleh dat je zusje geen contact wil en dan Beau negeren!! Wie kan dat nou, het is zo'n mooi/leuk kereltje!!
    @Sasje...ik duim heeeeeeel hard voor je meid...alvast heel veel succes morgen!!
    @Ikke..wat super van Jenthe!! Ze heeft je vast gehoord :D...
    @Smyl, truste meid...en succes morgen..
    @Laurier, weet je al wat meer over oma?
    @Wolfje..heerlijk geshopt meid!! Liefs..

@hier, nou Vince om 19uur 210cc opgedronken..en lag er al om 19.30 in! Had eigenlijk zelf 20uur in gedachten, maar hij was al erg moe en wilde slapen!! Nou prima dan maar naar bed!! Dus ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen vannacht...

Van de visite een leuke loopkar gehad, met zo'n laag bakje waar blokken inzitten...duurt nog even voor hij er wat mee kan maar erg leuk!

xxx

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Zo ik was de laatste en de eerste :D...
    Nou Vince heeft een super nacht gemaakt... moest alleen om 4uur er een keertje uit voor zijn speen en daarna werd hij om 6.30wakker!! Maar hij had NATUURLIJK erg veel honger na zo'n nacht..dus gelijk fles gegeven...(weg schema hahahhaa)...
    Maar hij heeft dus echt enorm lang geslapen...

Owh ik zie dat hij weer moe wordt dus ga hem nog ff lekker in bed leggen, kijken of ik ook nog een uurtje kan slapen :D...

Tot straks...
    Liefs

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@stampertje oh wat goed van vince, dus dan is die hoeveelheid toch prima wat je geeft voor het slapen gaan!

@smyltje werk ze meid!

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje...veel succes met de iui vandaag!!! Hoop dat het de laatste is meid!!! Knuff...
    @Dolfijn, betere nacht gehad vandaag?
    @Twinkel hoe is het met jou? En met je hoofdpijn? Wanneer moet jij weer naar het zkh??
    @Laurier, hoe gaat het meid? Hoe is het met oma?
    @Wolfje, een betere dag vandaag?? Hoop het zo voor je!!
    @Smyltje, vandaag Ninthe naar het kdv!!! Hoe ging het??? En als je haar nog moet brengen veel succes!!
    @Ikke, hoe is het? Vandaag weer werken!? Hoe is het met Jenthe?
    @Pooh, hoe gaat het met het slaapritme?? KAn je alweer wat eerder slapen???
    @Mama es..is die laptop al eens gemaakt? Hoe gaat het meid??? En met Shaun??
    @Mom, hoe is het met jou?? De nieuwe auto al ingebruik?? Bevalt ie??

@Nou heb nog lekker 2uurtjes kunnen slapen... Heb vanmiddag met 1tje van de zwangerschapcursus afgesproken...Vince en haar zoontje schelen 3dagen...!!!

xxx

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier :)

@stampertje veel plezier vanmiddag!!!

pff hier voel me echt misselijk......denk van de pregnyl :( moet bijna overgeven!! iedere keer!!! nou nou dat gaat nog wat worden mocht ik zwanger worden zeg!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik ga mijn vriend zo ophalen op het werk :)
    want om 14 uur moet zaad in het zh zijn!

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje wat een leuk kado:D wat fijn dat je toch nog twee uurtjes hebt kunnen slapen;) vriendin wist ik al dat ze zwanger zou zijn had dat gevoel al heel sterk en zij geloofde me niet maar ze zij gisteren moet toch wat vaker naar je luisteren:p onze tijd komt daar ben ik van overtuigd;) o ja moet vrijdag voor eerste fm

@ sasje heel veel succes meid mijn duimen draaien met die van de andere meiden mee;) ik hoop dat je over twee weken een hele mooie knaltest in handen hebt meid het is je gegunt:)

@ dolfijn hoe is de nacht gegaan heeft Beau een beetje lekker kunnen slapen:) ik hoop dat je pendels toch nog uitkomen een beetje hoop houden mag altijd;) een hele dikke knuff en de hoofdpijn blijft aanhouden alleen is wel houdbaar tot nu toe je moet er wat voor over hebben:p

@ smyltje werkse:) en hoe is het vandaag gegaan met Ninthe;)

@ poohbeer hoe voel jij je gaat het weer wat beter je hebt even een paar moeilijke dagen gehad ik hop dt je je slaap weer hebt kunnen pakken;) en laat die maansteen zijn werk maar goed doen hopelijk heb je zo een hele mooie test in handen:) het is jou net as sasje gegunt;)

@ mom hoe gaat het met jou lekker weekend gehad:) en waren de kijkers positief?

@ laurier hoe voel je je vandaag de vakantie weer voorbij wat gaat het eigenlijk snel voorbij:) wij hebben in september lekker nog twee weken vakantie heerlijk hoor kijk er nu al weer naar uit

@ biancje hoe gaat het met jou het begint op te schieten bijna trouwen:D en hoe gaat het met Quint?

@ wolfje is je verkoudheid over of voel je je nog steeds beroerd:)

@ ikke hoe gaat het vandaag met jou en Jenthe? word de duizeligheid al minder ik hoop dat het snel beter gaat:)

@ hier alles goed hoor alleen hoofdpijn blijft aanhouden maar dat had ik de vorige ronde ook met de hormonen gelukkig blijft het tot nu toe houdbaar:)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vervelend die hoofdpijn he twinkle......ik heb er ook zoveel last van!

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja sasje dat is echt niet zo leuk heel vervelend!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Sasje24: 1 September
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 2 september 1e fm
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zit net even in mijn agenda te tellen en als mijn ei net als de vorige ronde op dag 22 komt dan mag ik op mijn verjaardag testen ik word die dag 30

Deel Deze Pagina