Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje wat balen van het fotoboek:( ik hoop dat het er morgen wel is;) en ben ook wel heel benieuwd naar de slabbers:D

@ sasje wat fijn dat het nou niet zo pijnlijk was hopelijk een heel goed teken:D ik duim heel hard mee ook mijn gevoel is goed volgens mij gaat dit jou ronde worden;)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Sasje24: 1 September
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 2 september 1e fm
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
  4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zie ook de andere advertenties. ze maakt ze zelf, dus uniek!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    leuke slabbers smyltje!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

heb niet echt bijgelezen,sorry!

Las wel dat mom ging samenwonen? leuk!

en sasje, meid ik duim voor je!

hier; oma is weer weg, dus nu lekker samen weer:)

morgen naar de vk, alleen om de bloeddruk te meten en bij me opa en oma de auto lenen, dan savonds met manlief naar de zwaluwhoeve:D

Knuffels vna mij, kus

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wolfje veel s6 bij de vk en veel plezier met manlief!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leuke slabbers Smyltje.. zeker een idee (als er weer wat geld over is.. het is best op :( ;))

@Wolfje; veel plezier alvast! lekker genieten in de ZWH is voor mij veeeeelste lang geleden :( hihih jij lekker genieten!

@Sasje; ik duim rook van mijn duimen :)

@Hier; Beau wou de fles vanavond weer niet pakken :( Dus toen maar in een bordje gedaan met wat rijstebloem en met de lepel gegeven.. uiteindelijk heeft uit ong. 50cc opgemaakt en nog één borst leeggedronken :D Dus benieuwd wat voor nacht we gaan krijgen!

Tot straks, moet nog even weg! xx

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ga naar boven nog ff tv kjken en vroeg slapen!!

tot morgen!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    slaap lekker Sasje :) Ik hoop dat je je beetje goed voelt en wat rust kan pakken.. ik blijf duimen :)

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: nu gaat ze echt eten, jeetje wat gaat het snel hé?! En goed gegroeid, wat wil je nog meer!

Dolfijn: wta vervelend dat het soms zo loopt in familie. Dikke knuffel voor jou meid. Ik weet, helaas, wat je doormaakt.

Stampertje: wat leuk een loopkar! Daar kun je al vlugger iets mee dan je denkt. Eerst rondjes rijden, hij erop. Dan kan hij erachter aan kruipen en met blokken spelen, en dan lopen. Meid, het gaat zo snel...

Twinkle: wat vervelend van je hoofdpijn. Als dat een bijverschijnsel is van de medicijnen, hebben ze er dan ook iets voor...???

Smyltje: houdt vooral goed haar plasluiers in de gaten, dat is lastig als ze elke keer poept, want dan zie je het verschil haast niet. Hopelijk weet je meer bij de huisarts morgen.

Mom: tja, het is anders ook wel heel zielig voor de katten, zo zonder hun baasje. Gelijk heb je hoor! En vervelend dat je ex het hele verhaal verdraaid en jou daarmee in kwaad daglicht zet. Maar kom op hoor meid, jou mag hij niet meer verdrietig maken, dat heb je niet verdiend!

Sasje: wat fijn, zulke lieve collega's!! Blij te horen dat het weer achter de rug is in het zkh. Ik hoop en duim me suf voor je meis!!!

Wolfje: fijne dag morgen, eerst de vk en dan naar de zwaluwhoeve. Geniet ervan meid, heb je wel verdiend.

Gisteren naar de muziek geweest, ging niet echt geweldig, zo na de zomerstop. Ik zal mijn trompet weer eens in bad mikken, de ventielen enzo gaan ook niet meer zo soepeltje, misschien kan ik daar de schuld op af schuiven...
    Vandaag gewerkt. Manlief is de hort op, Bij een vriend aan het gitaar spelen en drummen. Ik heb dus lekker de bank voor mij alleen. Hebben sinds vrijdag internet enzzo van KPN, viel alleen het draadloze internet uit. Nog net bij jullie kijken. Dus ik klungelen, nu zit ik op internet met weer een snoertje. Ach het werkt. Manlief moet morgen maar kijken at er aan mankeert. Heb er de ballen geen verstand van. Ben al trots dat ik de boel weer aan de praat heb gekregen. Ik en computers enzo. Iets met IP-adres ofzo iets...? Schiet mij maar lek!

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje..ik duim ook heeeeel hard voor je meid!! Owh hoop zo voor jullie dat het raak is deze keer....ik blijf duimen hoor!!! Knuff..en wat fijn dat je zulke lieve collega'shebt...
    @Smyl, hoop dat je morgen bij de HA terecht kan! En dat het snel over is!! En wat een leuke slabbetjes...
    @Dolfijn, hoop dat je een goede nacht hebt gemaakt samen met Beau..
    @Mom, wat super dat jullie samenwonen!! en als het goed voelt is het toch prima!! Baaleh meid dat je ex alles zo verdraait!! Jij en degene die echt om je geven weten vast wel hoe het zit!!! En je hebt gelukkig een lieve vriend :D...
    @Pooh, wat zijn jullie muzikaal...dan zal je meisje daar ook vast wat van hebben!! En ik vind het al knap dat je dat ding weer aan de praat hebt gekregen hoor!!
    @Ikke, Hoe is het meid?? Hoop dat jullie ook weer een fijne nacht hebben...
    @Wolfje..veel succes morgen bij de vk en veel plz met manlief bij de Zwaluwhoeve!!
    @Twinkel, ik duim ook voor jouw hoor.... KNuff...
    @Laurier, hoe is het meid?
    @Biancje, en al trouwzenuwen meid?? Gaan alle voorbereidingen goed??/

@Heb vanavond gezellig bij beste vriendin film gekeken met lekker veel chocola!! Zij is hoogzwanger van de 2de (nu 37weken)! Ik had Vince meegenomen, aangezien manlief te werk is! Had hem thuis al zijn laatste fles gegeven, hij heeft daar heel erg lief in de kinderwagenbak geslapen en kon hem dat we thuis kwamen zo overleggen in bed!! Wat een makkelijk kind hebben we toch :D...

@Smyl, echt grappig nu we een vastritme aanhouden komt hij ook gewoon om de 4uur!!! Soms ook klein btje rekken met speentje...maar verder echt Top!!!

Slaap lekker meiden....
    Tot morgen..
    Liefs

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb bijgelezen maar ga werken!

14. laurier

laurier Niet meer actief

ikke gelijk heb je, eerst maar eens zelf op orde komen en lekker genieten van je kleine meid! Fijn dat alles goed was bij CB, leuk dat ze nu meer mag eten! ik zou het idd ook met kleine stapjes gaan proberen ja ;)

sasje woehoeeeeee de iui was gister al....!!! wat gaaf zeg :) Ik duim heeeeellll hard voor jullie! werkse vandaag.

smyltje leuk zoon dagje met de meiden van je clubje.. ik moet zeggen dat ik een scheiterd ben kwa meeten :)

stampertje haha gelukkig heb je je ervaring als prettig ervaren. ik heb gister mijn neefje gevoelt die binnen nu en een maand er denk ik al wel is, tsjee zeg wat is die beweeglijk haha :D Doet mn zus soms wel pijn hoor, al haar ribben zijn zwaar gekneusd nu.. Wat fijn dat Vince zo makkelijk is, daar kan je trots op zijn!!

poohbeer dank je, da's lief van je. o ohw je meisje weet precies wat ze wel en niet wil dus, ik hoop dat jullie nog wel slagen voor de winter!!

wolfje dikke knuffel, wij denken ook aan jou :)

dolfijn jeetje wat een heftige nacht + dag. wat ontsettend jammer van je zusje, dat is wel heel kil... dikke knuff voor jou!! zeker wil ik wel een beeld scheppen van volgend jaar en tuurlijk droom ik er wel eens over, maar ben toch veel meer terughoudend erin merk ik omdat ik niet weet if dat te realiseren is voor ons... en ook: als ze niets vinden bij mesa en we door moeten voor tese dan zit daar ook weer veel wachttijd in. en als ze daar ook weer niets vinden dan ligt alles eerst even stil denk ik totdat we eruit zijn wat dan te doen...

twinkle: hoi meid hoe gaat het nu met je? jeetje wat een tegenvaller gister, ik had een erg drukke dag en moest alleen maar werken en 's avonds naar mn oma in het ziekenhuis. onze hond heeft zich perfect gedragen, bijna de hele dag alleen thuis (wel genoeg beweging tussendoor gehad) en nog zo braaf en niets stuk haha :) Ik duim heeel hard dat jij een pracht test in je handen mag hebben op je verjaardag :-D Het is je zo vreselijk gegunt!!

mom gezellig dat jij daar nu ook woont, als het maar goed voelt toch :) Verder niets aan gaan trekken van rare verhalen, laat ze maar kletsen. Geniet lekker van je vriend en alles! dikke knuff

mijn oma: het gaat redelijk.. ze is erg suf van de beademing e.d., soms is ze zo in de war best raar om te zien. verder kletst ze heel erg veel, maar ook hier weer: erg raar en alles door elkaar.. Het is de uitslagen afwachten, maar zij verwacht dat ze donderdag alweer naar huis kan... als de medicijnen niet aanslaan moet ze gedottert worden, maar ze wil geen operatie zegt ze....

mijn 2e neefje: ik heb hem gister gevoelt!!! :D:cool: wat is hij beweeglijk poeh zeg, hij springt van de ene naar de andere kant in de buik. dan zie je de buik van mn zus steeds heen en weer bewegen erg grappig! nog geen maandje meer dan zal hij de grote wereld ook al komen verkennen, wat gaat de tijd toch snel!!

mijn werk: 1 van mijn clienten heeft minder budget gekregen dus van 2 dagen werken ga ik nu terug naar 1 dag werken in de week :( ik zit er hard aan te denken om te gaan solliciteren bij een instelling, alle pgb's lopen erg terug en veel vervallen straks......

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, ik haak vanaf hier weer in want jullie hebben heel wat afgekletst en heb alles wel gelezen maar om nou overal op te reageren :)

@ Sasje; Hier draaien mijn duimen ook overuren :D Ook hier een goed gevoel!!!!
    @ Dolfijn; Oh wat moeilijk met je zusje zeg en dat ze dan ook die lieve kleine Beau negeerd :$ Moeilijk hoor! Wat goed van Beau met de rijstebloem!!!!
    @ Laurier; Wat fijn dat het met je oma redelijk lijkt te gaan! En idd solliciteren zou geen slecht idee zijn denk ik :cool:.

Hier alles goed, vanmorgen even een moeilijk momentje gehad; Jenthe werd om 05.00 wakker en had honger dus ik d'r aanleggen wil ze niet dinken... Maak ik een fles en ja hoor ze begint gelijk te drinken en heeft 60 ml op. Had deze week nog 's avond en 's ochtends BV willen geven en dan vanaf het weekend alleen maar fles. Misschien was het eenmalig dat ze niet wou maar was wel even moeilijk hoor :(

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Sasje24:
    1 September

Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 2 september 1e fm
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

17. laurier

laurier Niet meer actief

nee weet dat t geen slecht idee zou zijn ikke, maar in een instelling werken is nou niet bepaald mijn 1e keus.....
    maarja ik wil ook niet alle dagen thuis zitten, dan wordt ik gek..
    dus tsja dan moet je wat he :p
    Kan me voorstellen dat het even moeilijk was dat ze geen bv wou maar kv, maar ze geeft dit dus wel zelf goed aan en misschien is ze er wel klaar voor...
    Knuff voor jou!

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Laurier, het lijkt me idd lastig om je oma zo te zien!! MAar hoop dat ze snel opknapt en naar huis mag!! En wat leuk dat je je neefje gevoelt hebt (staat er best raar maar je snapt wat ik bedoel :D)!! Blijft bijzonder!! Hoop dat je het snel zelf mag ervaren... En idd worden de pgb bij veel mensen afgenomen (belachelijk!!!) dus dan zit je bij een instelling zekerder!! Lastig meid... Knuff...
    @Ikke, dat zal idd een moeilijk moment zijn meid!!! Je hebt het ook zolang volgehouden en als ze dan in ene niet meer wilt!!! Dikke knuff meid....

@Vanmorgen Vince na zijn fles (6.45)weer in bed gelegd en hij ligt nog steeds te slapen!!!! Hij heeft het weer super gedaan vannacht... Vandaag veel wassen en alvast btje spulletjes pakken want vrijdag gaan we weekend weg met s-ouders, s-zus en zwager en neefje... !! Wel zin in...

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

ik ben ook weer terug vanuit werk..heb last van buikpijn dus vandaag niks doen!

@laurier waarom is een instelling niet je 1e keus?
    ik werk ook voor een grote organisatie; en ik werk er graag in!
    ik werk wel niet op het terrein zelf zeg maar.

20. laurier

laurier Niet meer actief

bah sasje vervelend van je buikpijn, fijn dat je de rest van de dag vrij bent en lekker rustig aan kunt doen!

stampertje leuk zoon weekend!! kan me voorstellen dat je er zin in hebt!

een instelling is niet mijn 1e keus omdat ik dan sowieso vaste dagen werk, ik heb minder vakantie, ik krijg vveeeeelll minder loon, ik moet veel meer werken om ongeveer hetzelfde te verdienen, ik kan niet zelf een plan opstellen met de client en dat uitvoeren maar dat moet met collega's, ze geven (wat ik hoor) geen vaste contracten meer af hier.....
    Begrijp me niet verkeerd hoor, heb ook in een instelling gewerkt en dat was ook heel leuk en gezellig...
    Maar ik hou gewoon van mijn eigen vrijheid.
    Maarja ik ben al her en der wat aan het rondkijken of er wat banen zijn en even verdiepen in wat instellingen.

Deel Deze Pagina