jaja tuurlijk zul je er op achter uit gaan; maar ik werk ook geen vaste dagen hoor, verschilt iedere week!
@stamp. wat fijn dat het bij jou nu ook zo goed gaat! ik had het ook gewoon veel eerder moeten doen. Ninthe komt ook prachtig om de 4 uur. morgen ga ik proberen de laatste fles anders te doen. niet meer om 10 uur maar om een uur of 7/8. en veel @laurier. wat balen! hier merken we t ook hor dat de PGB's teruglopen (werk in t basisonderwijs). wij moeten dus kinderen met extra speciale behoeftes zelf gaan begeleiden terwijl we gem 27 kids in de klas hebben.. hoop dat je snel iets vindt wat bij je past @ikke. kan me voorstellen dat dit even niet leuk was!! aande andree kant wel prettig dat ze nu de kv zo goed drinkt, @sasje. hoe gaat t vandaag met je? @dolfijn. mocht je weer wat geld hebben zijn ze echt aan te raden, ze staan ook echt onwisj leuk! zal kijken of ik vandaag een foto kan maken. @hier. pfff wat een drukke ochtend!! vanmorgen de HA gebeld, om 10 voor 9 Ninthe maar wakker gemaakt. toen zwemmen. thuis snel fles gegeven en daarna naar de HA. de Ha maakt zich nog niet zo ongerust. ze denkt een virus. als het over een week nog zo is, moet ik terugkomen. en verder het drinken en de plasluiers in de gaten houden. (idd lastig pooh met al die poep ) ik krijg zo visite, dus ff het huis aan kant maken
@Sasje wat baaleh van je buikpijn meid...rustig aan..dikke knuffel!! @Smyl, hier werkt het perfect laatste fles om 7uur en hij slaapt hele nacht door!!! En idd lastig in de gaten te houden met die poepluiers!! Als ze ook maar goed blijft drinken, hoop voor jou en Ninthe dat het snel over is! @Nou meneertje was om 10uur wakker...gelijk erg gezellig en kletsen en spelen!! Toen om 11uur de fles daarna lekker in bad en toen was hij weer moe dus ligt er alweer bijna een uur in!! Druk bezig met wassen en spullen aan kant maken... Liefs
@ Sasje; Balen van je buikpijn meis Hopelijk leidt het wel tot iets moois @ Smyltje; Hihi wat een leuke slab! (lijkt t nou op deze foto alleen of is Ninthe d'r haar dunner aan het worden aan de voorkant?) @ Stampertje; Wauw wat doet Vince het goed op het nieuwe ritme zeg!!! Super meis! Even een vraag aan Smyl en Stamp; Hoelang duurde het bij jullie toen jullie stopte met de BV voordat jullie borsten geen melk meer aanmaakten? Hier namelijk gisteravond om 20.45u nog gevoed en vanmiddag rond 12.00 pas gekolfd om de spanning er een beetje af te halen en het was gewoon bijna doorzichtig!!! Nu al Nou hier vandaag flink in huis aan de gang geweest, met Jenthe even geshopt 2 nieuwe broeken voor Jenthe, nieuwe truitjes en jurkje, bambino sokjes en rompertjes. Dus ze kan weer even vooruit Net gestreken en nu even zitten. Jenthe is best veel aan het spugen vandaag Even aankijken waar het door komt....
zo ik ben er ook weer, toch 1.5 uur ff op bed gelegen. helaas ook hoofdpijn erbij gekregen dus net maar wat ingenomen lang leve de pregnyl
Ei: Sasje24: 1 September Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@ laurier hier gaat het goed hoor meid voel me goed op de hoofdpijn na maar dat neem ik maar voor lief wat leuk dat je de kleine hebt gevoel bij je zus en dat het heel beweeglijk was wat balen dat het werk wat terug loopt succes met het maken van een keuze knuff @ smyltje wat fijn dat de ha zich niet zoveel zorgen maakt hopelijk gaat het snel beter met Ninthe wat een leuke foto weer echt een mooie meisjeknuff @ ikke je bent er maar druk mee geweest maar wel erg leuk dat shoppen wat balen dat Jenthe zo aan het spugen is misschien een buikgriepje hopelijk is het snel over knuff @ dolfijn hoe gaat het vandaag met jou en Beau weer een drukke dag achter de rug of valt het mee knuff @ sasje wat balen dat je je zo beroerd voelt doe maar lekker rusitg aan knuff en nee vrijdag 2 september de 1e fm hier gaat het goed hoor op de hoofdpijn na voel ik me prima vrijdag eerste fm dus wel weer even spannend ik hou jullie op de hoogte
Ei: Sasje24: 1 September Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer
@Ikke, uhm bij mij duurde het een paar dagen voor het doorzichtig werd..maar heeft wel heel lang geduurd voor ik uit eindelijk echt helemaal had afgebouwd!!! Maar dat schijnt ook te verschillen!!! En je bent weer druk in de weer meid!! HOop dat het spugen snel meevalt... @Smyl, echt super leuke slab!! En wat een pretletter toch ... @Sas, baaleh van je hoofdpijn meid... Knuff.. @Twinkel, lief de je het vraagt! Gaat super goed met ons...moet volgende week weer werken dus dan gaat Vince pas weer naar het kdv!! Maar hij doet het echt super goed op zijn vast ritme..en ik zit nog steeds op een hele grote blauwe wolk ... Wij zijn vrijdag weg..dus zou je mij een pbtje willen sturen hoe het was bij zkh??? Ben erg benieuwd meid en ik duim met je mee... xxxx
@ stampertje blij om te horen dat het zo super gaat en dat Vince het op het kdv ook zo goed doet blijf jij maar lekker op die grote blauwe wolk en tuurlijk pb ik je even vrijdag dankje wel