Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waar gaan jullie naar toe stampertje?

ben je ook nog aan het rennen?? of zie je het niet meer zo zitten ;)?

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Sasje24: 1 September
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 2 september 1e fm
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

Een aantal data in het NOD en EI lijstje kloppen niet meer

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twinkel...ik ben ook heel erg benieuwd meid...hoop zo voor je op goed nieuws..
    @Sasje..we gaan naar het plaatsje Hellendoorn..(ligt ook vlak bij dat park)...
    En ben nog wel aan het rennen hoor, alleen nu hartstikke ongi en btje problemen met tampon inbrengen en met maandverband hardlopen is niet echt prettig dus na het weekendje weg maar weer... en jij??

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje wat heerlijk een weekendje weg:D lekker even genieten:)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh leuk, wordt ook mooi weer het weekend he :)

ik ben al heel lang niet meer geweest rennen......

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat mooie weer mag ook wel weer want al de regen:$

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja het schijnt idd mooi weer te worden dus dat zou wel super zijn!!! Het schijnt de natste zomer te zijn geweest sinds 1906!!! Btje jammer....

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Echt grappig Vince is zijn hand aan het ontdekken, probeert regelmatig zijn hele vuist in zijn mond te stoppen, dan doet ie weer een vinger achter in zijn keel!! Dan zit ie er naar te kijken, handje open handje dicht...echt leuk om te zien :D...

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja las het er is echt heel veel regen gevallen:(

ik ga afsluiten en prikken zie dat het alweer zo ver is:p

allemaal eetsmakkelijk:)

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    #3170 Stampertje23, 31 aug 2011
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
    succes twinkel met prikken! eetse

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @stamp. herkenbaar van die handjes :D
    @ikke. bij mij ging het heeeeel snel, afbouwen.
    eerst gewoon 7x per dag kolven. dag 2: 5x, dag 3-6: 4x (kwam er gem nog maar 100cc uit), dag 7 3x, dag 8-10 2x, toen nog 2 dagen 1x en toen was het op. maar wat ik kolfde, moest ik toen al snel weggooien omdat er geen voeding meer inzat (was blauw)

12. laurier

laurier Niet meer actief

hoi hoi allemaal, scheen de zon vandaag ook een beetje bij jullie?
    hier tussen de buien door een klein beetje!
    helaas niet zulks leuk bericht van het ziekenhuis....
    Vriendlief moet deze of volgende week bloed prikken aangezien de doorverwijzing naar de uroloog nog wel een aantal weken op zich laat wachten..
    En we moesten er vanuit gaan dat mesa pas op zn vroegst begin 2012 gedaan wordt.....
    :( ben niet super blij met dit nieuws bah bah bah....
    nu maar even de snert afmaken en straks lekker eten.
    ben benieuwd wat vriendlief zegt....
    kuss

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Laurier, wat baaleh meid!! kan me voorstellen dat je had gehoopt dat het eerder zou zijn!! En waarom dan pas?? Hele dikke knuffel voor jou!!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei laurier dat is balen zeg :( kun je niet uitzoeken waar niet zulke lange wachttijd is???

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wat een rotnieuws Laurier! maar is er idd niet ergens een plek waar de wachttijd korter is?

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat balen Laurier :( ik hoop dat je toch (op de één of andere manier) sneller aan de beurt komt.. en hoe dan ook, jullie tijd gaat komen meis! Dat weet ik zeker.. Dikke knuffel!

@Stampertje; grappig hé dat handjes ontdekken :) Wacht maar tot hij zijn voetjes ontdekt.. dat leverd echt hele grappige houdingen op.. hihi wat is een kindje dan lenig! :D

@Ikke; lijkt me inderdaad moeilijk dat Jenthe vanmorgen voorkeur voor de fles had ipv live voeden :( Dan gaat het allemaal een beetje té hard! en dan ook nog het waterige kolven.. Moeilijk meis, hele dikke knuffel! Wel een mooie banner van je meisje!

@Smyltje; die slab staat Ninthe echt leuk :) Ga het zeker ook uitproberen zodra het kan! Fijn dat de HA zich nog niet echt zorgen maakt.. hou het in de gaten, jij kent je meisje het beste!

@Sasje; voel je je weer wat beter meis? ik denk aan je en blijf duimen!

@Twinkle; hoofdpijn weer wat gezakt meis? ik hoop het wel! Ik duim voor een mooie eitje vrijdag!

@All; hopelijk overal weer op gereagereerd.. anders sorry! :)

@Hier; goede dag gehad, nacht was wat minder Beau kwam redelijk veel.. Vandaag overdag wel netjes geslapen en gedronken, vanavond weer wat pap gegeten en ook weer bij mij gedronken, dus ik ben benieuwd! Fruithapje laten we even staan, het gaat nu goed met de pap dus daar ga ik gewoon even mee door.
    1 ding tegelijk, want ik wil niet dat mijn BV meteen gaat teruglopen!
    Alleen het kolven loopt weer niet, en dan is het lastig pap maken.. dus toch de HA maar even gebeld voor spray die zorgt dat de melk sneller toeschiet.. morgen ophalen.. ben benieuwd!
    Nu even rustig op de bank (moet eigenlijk met de was bezig ;) hmm.. kijk zo wel even wat ik doe..)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ik ben ook weer terug, waren ff bij mijn ouders op bezoek geweest....hadden een discussie........

mocht het nu hier gelukt zijn dan zou ik gewoon volgens mijn ouders 2 weken zijn....ik zeg dus nee ik zou dan 4 weken zijn, want ze tellen altijd van 1e dag nieuwe cyclus... nee volgens mij ouders geldt dat niet als je via de mmm zwanger raakt want nu weten we precies wanneer de bevruchting heeft plaatst gevonden :) tja daar zit ook wel weer wat in maar hier deze eigenwijsje blijft er toch bij dat ik dan 4 weken ben toch?????
    anders zou ik nog langer lopen dan alle andere meiden...dat kan toch ook niet hehe!

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Iedereen lekker gegeten?/
    Ik lekker kip Madras...mmmm!!!!

Wou net een heel verhaal vertellen...werd Vince wakker...heel erg huilen...denk btje kramp aangezien hij de hele tijd poeppies moest laten!! Hij poept eigenlijk altijd 2x op een dag en nu maar 1x gedaan... Hij ligt er nu net weer...ben benieuwd hoe het gaat vannacht!!

xxx

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje..volgens mij krijgt iedereen die 2weken zeg maar van kado!!! Dus dan is het voor jou ook 4weken!! Anders zou het wel raar zijn idd!!!

@Dolfijn, hoop dat het middeltje van de HA werkt... En hoop dat je een betere nacht hebt meid... en ben benieuwd hoe het gaat worden als hij zijn voeten ontdekt :D...

xxx

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: wat heerlijk, zo'n makkelijk kindje dat je zo weer op bed kan leggen. En gezellig bij geklets met vriendin?

Laurier: wat vervelend dat je een dag minder kan werken, ook minder inkomen dan. Succes met ander werk zoeken. En veel sterkte voor je oma. En wat een lange wachttijd!! Is dat normaal? Waarom moet dat zo lang duren?

Sasje; wat vervelend van je buikpijn. Ik hoop dat het voor het goede doel is, dan is het dubbel en dwars waard! Ik duim me suf voor je meid. Hoe gaat het nu met je buikpijn? Ik zou je niet kunnen vertellend hoe de telling gaat, lijkt mij gewoon het zelfde als dat je op de 'normale' manier zwanger wordt, ook dan ben je toch niet bevrucht op de eerste dag van je menstruatie, maar ongeveer 2 weken later?!

DOlfijn: heb je nog gewassen?

Heb weer een dagje gewerkt. Begin langzaam weer in het normale ritme te komen. Werk nu weer 'gewoon' overdag. Wel lekker, alle avonden thuis en weer fijn bij manlief op de bank. De laatste tijd werkten we als de ander thuis kwam, en zagen we elkaar vlak voor het naar bed gaan en op zondag.
    Op zolder staat het eerste stukje van de muur, bij de trapopgang. Dus het allerlastigste stukje.
    Muzikaal: Ik weet niet meer wie het zei, maar echt muzikaal zijn we niet hoor. We doen het allebei voor de hobby en zijn ook niet echt goed hoor. Meer voor de lol! Speel al wel 18 jaar trompet, heb vroeger ooit eens 2 diploma's gehaald en ben toen bij een blaaskapel gegaan, waar het niveau niet echt hoog is. Allemaal gewoon voor de lol en gezelligheid. End at is het belangrijkste bij een hobby.

Morgen ben k vrij, dus dan ben ik er wat meer, tenzij het echt zulk mooi weer wordt als ze beloven, dan hang ik lekker in de tuin in de zon (of doe de was...)

Smyltje: stelt het antwoord van de huisarts je gerust? Zo niet, dan gewoon weer bellen hoor. Jij bent de moeder en kent je kindje het beste. En wat een mooie foto! Staat haar goed hoor, die slab. Vind het meer een sjaaltje lijken trouwens dan een gewone slab!

Ikke: dat is heel gewoon hoor, je lichaam stelt zih erop in, omdat je in je hoofd er al mee wilt stoppen. De voeding houdt je lichaam voor jezelf, dus dit is gewoon water. Echt het einde van je bv meid. Ik hoop dat het idee nu ook went nu het echt stopt. Knuffel

Deel Deze Pagina