goeie morgen meiden, hier een redelijke nacht: 20 - 01 - 05 -08 dus wel te doen @Sasje; termijn geldt ook gewoon voor jou hoor! ik hoop dat we die termijn mogen gaan tellen.. ik duim nogsteeds! @Stampertje; hoe is het gegaan vannacht? nog een poepluier gehad? @Pooh; nee, geen was meer gedaan.. geen zin fijn dat jij je ritme ong weer hebt gevonden.. geniet van je vrije dag!
sorry meiden dat ik even niet reageer maar ben even heel verdrietig sprak net mijn vriendin die zwanger is van het eerste kindje en nou is het niet goed ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ik vind het zo erg wat een k*t bericht zeg ze komt straks naar me toe
pffff moeeee!!! ik was een beetje dom gister. ik zeg al vanaf vrijdag dat ik woensdagavond wilde proberen om om 19 uur de rijstebloemfles te geven en dan niet meer wakker maken voor de laatste fles.. is het woensdag, vergeet ik het!! GRRRRR was zo boos op mezelf. maar Ninthe dus evengoed niet wakker gemaakt voor de laatste fles. ze kwam om 2 uur voor dr speen en uiteindelijk 4.45 voor de fles. viel me nog mee! vanavond weer proberen. maar ja, nu heeft ze een raar ritme, dus moet proberen om t vandaag weer zo te rekken en te trekken dat ik iig om een uur of 7/ half 8 uitkom met de fles. en nu dus niet (4.45, 9.30, dan probeer ik 2 uur en dan probeer ik half 7. dan zit ik nog een beetje in de buurt. maar dek dat t niet gaat lukken vandaag hoor.) dus ben moeeeee! @sasje. volgens mij krijg je evengoed die 2 weken erbij hoor! @dolfijn. jeetje, dat je dat nog steeds volhoud,d ie doorbroken nachten.. pffff knap hoor! hopelijk werkt de spray @pooh. lekker weer een ritme! en ben wel gerustgesteld hoor. maar als het over een week nog zo is, ga ik weer bellen. heb er nu alweer 2 poepluiers opzitten :S
goedemorgen meiden, @twinkle oh nee he wat erg voor je vriendin zeg!!!! @dolfijn pff ik vind het ook super knap dat jij dit vol houdt hoor, petje af!!!! ik was er allang mee gekapt met de gebroken nachten pff @smyltje dan probeer je vanavond toch de rijstebloem? ik zou het wel ff goed in de gaten houden hoor, want ze is nu al bijna 1 week aan de diarree toch? @pooh fijn dat het normale ritme er weer is met het werken, is toch altijd weer fijn!! nou je zult wel al lekker in de tuin zitten want het zonnetje schijnt lekker!! @hier pff sta iedere morgen op met hoofdpijn probeer zo lang mogelijk niks in te nemen maar als ik het straks nog heb voordat k moet gaan werken dan toch maar wat innemen. hier al de koelkast uitgesopt en gestofzuigd en gestofd dus ben al nuttig geweest vanmiddag komt beste vriendin ff op bezoek en om half 4 weer werken dus ben er vanavond niet. morgenvroeg ben ik er ook niet want heb cursus tot 1 uur
goedemorgen, @Twinkel, onee wat ontzettend rotnieuws voor je vriendin!!! Dat gun je echt niemand!!! Hele dikke knuffel voor jou en vriendin!!! @Dolfijn..fijn dat de nacht goed voor je toen doen was...(moet er zelf ook niet aandenken) diep respect voor je meid!! @Smyl, heel fijn alweer 2poepluiers!! Succes voor de rest van de dag! succes met je ritme rechttrekken!! @Pooh, geniet van je vrije dag vandaag!!! Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Hier evengoed prima nacht gehad... Vince heeft geen poepluier meer gehad!! Hij werd 2.30 even wakker voor zijn speentje en daarna pas 7uur!! Dus super! Vandaag laatste wassen draaien en tassen pakken, jeetje wat moet je veel mee zeg met zo'n kleintje als je weekend weg gaat!!! pfff... Liefs
@Sasje, wat ontzettend baaleh van je hoofdpijn meid!!! En je bent alweer druk bezig geweest...veel plz met je vriendin en werkse!!!
@ Twinkle: wat een ontzettend vervelend bericht zeg!!!! knuff @ Dolfijn: Vind het ook ontzettend knap van je hoe je omgaat met de gebroken nachten! @ Smyltje: Succes met het vinden vd juiste ritme! @ sasje: balen van je hoofdpijn, knuff @ stampertje: goede nacht!!! succes met wassen enzo @ hier: vandaag werken tot 13.30 dan even langs ex vriend (kijken of ik nog kan helpen om het huis aan kant te krijgen) morgen komt er weer iemand kijken (is vrijdag ook al wezen kijken, dus goede hoop) daarna ook even wasjes draaien, stofzuigen, stoffen, lasagne maken en wachten tot vriendlief thuiskomt (L)
@ sasje nee zeker niet ja ze had heel erg last aan 1 kant van haar buik en s' nachts werd het alleen maar erger dus naar de ha gegaan die heeft haar gelijk door gestuurd naar de gyn en daar zagen ze op de echo dat het niet in de baarmoeder zat wat ontzettend bale die hoofdpijn ik hoop dat het een beetje houdbaar blijft knuff @ stampertje wat fijn dat Vince het zo goed heeft gedaan morgen heelijk een weekendje weg kun je nu al een beetje gaan genieten van het mooie weer knuff @ mom ik hoop dat he huis snel verkocht is ik ga heel hard voor je duimen
@ twinkle succes zo met vriendin! @ sasje: ja we hebben ook goede hoop dat ze een bod gaat doen..... zou zoooooooo fijn zijn he!!!! dan is het gewoon binnen 6 weken verkocht! best snel........
Oh wat erg Twinkle! Erg heftig! Wees maar heel lief voor haar en knuffels vanaf hier! @Sasje; hoop dat het allemaal gaat het hoofpijn.. knuf! @Smyltje; weg ritme morgen nieuwe start! @gebroken nachten; ik zou nergens garantie krijgen dat het met fv anders zou zijn dus ach, we zetten weer door: dit was al een redelijke nacht.. heb ze de laatste tijd echt al erger gehad hoor
ja dat klopt dolfijn, maar toch slapen de kindjes met fv toch vaak wel al wat uurtjes door...tenminste de kleintjes van hier maken toch wel een aardige ruk maar goed dat je zelf achterstaat hoor, want dat is het belangrijkste
@twinkle. wat een rotnieuws! wens haar maar veel sterkte @sasje. dan moet wel haar flestijd goed uitkomen wil dus ongeveer 7 uur/half 8 laatste fles geven. maar zoals het nu loopt, zou ze om half 6 dr fles krijgen. das veel te vroeg! als ik er daarna nog een zou geven, heeft ze gewoon dr oude tijd. en dat wil ik er dus uitkrijgen. ga dus erg mn best doen met rekken! ze moet om half 2. ga ik gewoon rond die tijd rondje lopen. wordt ze meestal wel stil ,hoop dat het werkt
@ Twinkle; Wat een vervelend nieuws meis!!! Sterkte samen!!! @ Dolfijn; Als jij je goed voelt bij de nachten dan houd je het toch lekker vol Super van je!!! Hoe gaat het nu met manlief? En s-bonusdochter? @ Stampertje; Fijn zo'n goede nacht!!! Alvast heel veel plezier dit weekend!!! @ Smyltje; Ben benieuwd of het lukt met rekken!!! Succes! @ Pooh; Fijn dat je je ritme weer een beetje terug hebt! @ Mom; Wauw dat zou super zijn zeg!!! Wij gaan ons appartement binnenkort ook te koop zetten, alleen staan er bij ons in de straat al een paar @ Sasje; Wat balen van je hoofdpijn steeds! Geen buikpijn meer? Pff nou heb mijn best gedaan.... Hier erg last van stuwing Weet ook niet heel erg goed hoe ik het nou moet doen met kloven Ik kolf nu maar steeds de meeste druk eraf en masseer onder de douche, maar toch wat harde pijnlijke plekken bij één borst Nouja we zien wel.... Jenthe vandaag weer bij zuslief geweest en ook een beetje uit d'r ritme, slecht drinken vandaag. Nu ligt ze te slapen rond 10.00u laatste fles gehad dus hopelijk als ze wakker wordt drinkt ze m leeg.... Vanavond met vriendlief en mams naar de ikea, schoonouders komen oppassen