dank jullie allemaal voor de reacties! ik was niet echt meer on-line aangezien we er best de pest in hadden gisteren.... Waarom er zoon lange wachttijd is, geen idee....!! Ander ziekenhuis, nee doen we niet omdat we niet van hot naar her willen en als we naar een andere gaan moeten de chromosomen onderzoeken ook over (lees: wachttijd 6 maand) Dus we zullen gewoon nog meer geduld moeten hebben....... En maar hard hopen dat alles goed loopt en het positief is en we begin volgend jaar toch zeker voor de mesa kunnen. Dan nog een paar maand verder daarna kwa hormonen spuiten enz.... Dus duurt nog zeker wel weer een half jaar voordat er misschien wat schot in zit verder. Kan er echt wel om janken, maar wat heeft het voor zin... :-S werk: jazeker balen dat ik minder uren heb vanaf nu. maar ga wel voor een instelling denk ik, dat is wel meer zekerheid en een vast inkomen (hoop ik dan maar). maar ik wil niet 's avonds, 's nachts en weekenden werken.... ach we zullen zien.. twinkle bah wat een k*t nieuws van je vriendin Heel veel sterkte voor haar en fijn dat ze zoon goede vriendin als jou heeft! sasje da's balen dat je elke keer zoon hoofdpijn hebt, sterkte ermee. enne ik duim ook super hard voor je!! mom dat klinkt idd positief, ik hoop dat jullie het huis snel kwijt zijn!! succes met je ex in 1 huis! knuff dolfijn erg knap hoe je het allemaal volhoudt!! dikke knuff voor jou! ikke wat jammer dat ze helemaal niet meer bij je wil drinken veel succes met de stuwing, ik heb ook geen tips voor je sorry. wel een dikke knuff heb ik voor je :-D volgens mij ben ik de helft vergeten, sorry sorry sorry!!!
lieve meiden... ik denke aan jullie, maar heb op dit moment even niet de behoefte om te reageren... Mocht er wat zijn,dan graag wel pb Knuffels
Ei: Sasje24: 1 September Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 2 september 1e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@ikke. bij mij liep dr bv zo snel terug, dat ik niet eens stuwing meer had. hoevaak kolf je nu per dag? ik deed wel mn borsten leegkolven (ivm borstonstekingen), maar dan dus steeds minder vaak. en goed massren onderde douche. ik had wel 'klonten' in mn borsten hoor, maar die gingen gelukkig snel weg @laurier. kan me voorstellen dat je er wel om kan janken wat duurt het dan lang he! helemaal als je nu weet wat de volgende stap is en je gewoon moet wachten tot jullie mogen knuf!
krijg ik net een mailtje van mn werk over onze 1e vergadering van morgen (ook lekker optijd..) en in de agenda zie ik dus staan dat ik 8 september wordt verwacht op school (het hele team) voor een of andere bijeenkomst. ja DAAAAAAG! Ninthe is net voor t eerst aankomende week 3 dagen achter elkaar weg en dan ga ik dat arme kind zeker donderdag wéér naar een oppas brengen?! nou, nee, sorry!! en ook pas een week van te voren laten weten.. sowieso meteen al in de 1e week een bijeenkomst?! pfffff het echt leven gaat weer beginnen. zal ook wel moeten afkicken van ZP!
@Laurier, dat duurt idd nog een hele tijd meid!!! Maar we slepen je er wel door heen hoor!!! En een potje janken lucht af en toe wel op hoor!!! Hele dikke knuff meid... @Ikke, kijk uit hoor met die harde plekken!!! Idd goed masseren en leeg kolven!! @Smyl, jij ook nog laatste weekend en dan weer beginnen!!! Ik begin dinsdag ivm het weekendje weg... Ging echt snel deze laatste week... @Dolfijn, meid helemaal doen waar jij je lekker bijvoelt en dat doe je ook!!! Knuff... @Mom, dat zou idd in deze tijd echt snel verkocht zijn!! Hoop het voor jullie, ben je daar ook weer vanaf!! @Wolfje..heb je ff pb'tje gestuurd... @hier lekker gewandeld en druk bezig met wassen en alles pakken... xxx
hey meiden bedankt voor jullie lieve reactie's vriendin is net weg ze was zo in de war en verdrietig dat ze me niet helemaal goed had verteld dat de gyn dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat ze de klachten daar van had dus is ze van de week en vandaag bloed laten prikken en er was een duidelijke stijging van het hcg hormoon dus wijst het niet op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ziet het er toch naar uit dat het gewoon goed gaat alleen wil hij haar volgende week wel terug zien voor een echo omdat hij het nog niet kon zien ze was net naar huis en belde me helemaal blij op ze had haar man nog niet eens verteld meiden ik ben zo blij hopelijk is er volgende week wel wat te zien op de echo ga nu nog even bij lezen en proberen te reageren
@ dlfijn ik hoop dat Beau zijn ritme snel weer een beetje terug hebt vind het heel knap dat je het al zo lang volhoud hoe gaat het met manliefs bloeddruk? @ smyltje dat is dan lekker optijd ja dat word echt afkicken @ laurier ik hoop dat het toch nog wat sneller zal gaan kan me voorstellen dat je erg verdrietig was en bent want jullie wachten ook al zo lang een hee dikke knuff voo jou en succes met he zoekennaar werk @ stamperje morgen lekker weg heerlijk met dit weer lekker even wezen wandelen ga ik straks et de hondjes doen een heel fij weekend en ik pb je even hoe het was met de fm @ sasje hoe gaat het met de hoofdpijn hopelijk is hij wat afgezakt @ ikke een dikke knuffel voor jou wat baen dat je erg last hebt van stuwing en dat Jenthe niet haar dag heeft hopelijk gaat het snel beter @ nou heb mijn best gedaan ga nu een hapje eten en straks met de hondjes wandelen morgen voor eerste fm ben heel benieuwd ik hou jullie op de hoogte ik ga lekker met mijn mannetje van de avond genieten want die is vanavond vrij maar moet morgen weer vroeg beginnen
Twinkle: Gelukkig is het dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik begrijp dat ze zich helemaal rot is geschrokken, hopelijk is alles goed volgende week. Mom: hopelijk wordt het huis gekocht, 2 keer kijken doe je niet zomaar. Ik duim voor je! Sasje: werkse, balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt. Stampertje: Misschien ergens een aanhangwagen huren, hihi. Hele herkenbaar hoor! Ikke: ik kolfde wel elke keer mijn bosten helemaal leeg om borstontsteking te voorkomen, maar probeerde het steeds minder vaak te doen. Dus steeds meer tijd er tussen. Smyltje: ja ja, het werken komt nu echt dichtbij. Wel raar dat ze dat zo kort van te voren laten weten, hoe kun je dat nou regelen?! Wolfje: Knuffel voor jou meid. Neem je tijd!
Het huishouden: Kattenbak verschoont,heb de deksel er nog niet op, of de eerste kat zit er al weer op. Toen de stofzuiger even gepakt. Zo dat was weer gedaan. Naar boven om de bedden af te halen en maar even flink te wassen, maar waar is nou het zonnetje dat beloofd was? En voel ik daar nou echt een paar spetters regen? Toch maar even afwachten, misschien klaart het toch nog op. En ja hoor, de tweede was is klaar en de lucht klaart op dus toch alles maar aan de lijn. Nog even een laatste was wassen, dan is de wasmand weer leeg. Ondertussen even met een boekje in de tuin, quality-time voor mezelf! Meisje is lekker aan het scharrelen in de tuin en in de zandbak. Of ze ook een emmer water mag om modder te maken, tuurlijk, ik sta wel even op. Maar als ik goed even wel weer zit verdwijnt de zon en wort de lucht ook wel weer flink bewolkt. Na een tijdje wordt het toch wel fris, zo stil zittend. Laat ik de ramen maar lappen dan. Meisje helpt... wat lief. De ramen zijn streepvol schoon. Mooi kunnen de raamstickers er ook weer tegenaan Dus hup de eerste kinderhandjes staan er weer op, alsof ze al weken niet gelapt zijn. De zon is ondertussen natuurlijk flink gaan schijnen, dus achter de ramen is het behoorlijk zweten.. De ramen waren schoon, dus maar weer even naar buiten, meisje heeft vieze handjes van het zand, dus spoelt ze ze af in de emmer water, wat ondertussen is veranderd naar modder. En afdrogen... gelukkig hangt er een handdoek aan de lijn, maar dan moet je eerst een weg banen door alle andere was, Fijn hoor, dat was dus net nog schoon...:x Wat eten we dan vandaag?? Op de fiets naar de winkel, pannenkoeken mix is in de aanbieding. We eten pannenkoeken, jippie. Nog even vlug de was van de lijn en de bedden op maken. Mama kan gaan bakken, lekker een half uur in de keuken achter het raam waar de zon vol op schijnt. Kunnen we lekker buiten eten. Maar nu is net de zon achter de huizen gezakt, brr, toch wel frisjes... Binnen een kwartier zijn alle pannenkoeken op en plakt alles en iedereen. Lief hoor, zo'n dikke knuffel met van die stroophandjes. En dan ook nog zo'n lekkere plakzoen. Meisje kan naar bed. En wat is nou leuker als je dan n je blote billen lekker springen op papa en mama's schone bed tot alle zand ook tussen je billen weg is gevallen...Lekker douchen en naar bed. Mama gaat nog wel even opruimen, poetsen (alle stroop moet toch weg voor je mieren krijgt) en stofzuigen. Het zand kraakt onder mijn voeten op de gladde vloer. Soms ben ik blij dat ik de volgende dag weer mag werken, dat geeft soms meer voldoening dan een dagje huishouden
ooooooooooohhh jee pooh wat een dag Kan me voorstellen dat je soms maar liever aan het werk wil zijn zeg!!! Maar o o wat boft ze met een mama als jij Ik hoop dat je vanavond nog even lekker rustig aan kan doen, morgen weer lekker werken dikke knuffel voor jou!! twinkle wat super dat het waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is zeg!!! zal nog wel even spannend zijn tot de volgende echo.... knuff
hahahahahaa... sorry hoor Pooh, maar moest erg lachen hoe je het hebt getypt!!! Wat heb je toch een ontzettend leuk kind!!! En wat ben jij toch een super moeder!! Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat je allemaal doet met je meisje... En ik kan me voorstellen dat het huishouden zo niet echt op schiet... @Twinkel, wat ontzettend fijn voor je vriendin!! Goede hoop dus!! Spannend voor haar met de echo... En fijn dat je even een pb'tje stuurt....heel veel succes meid!!! @Nou vanmiddag ik Vince uit bed halen na 3kwartier slapen, huilenhuilenhuilen (gister ook al!) en toen ik eten en daarna Vince lekker fles toen samen douchen..en met het afdrogen huilen..uit eindelijk in bed leggen..nog verdrietiger...(lees boos!!!) Heb hem 5min laten huilen toen naar boven speen erin en toen ging meneertje slapen... Maar dat is echt nieuw dat huilen!! Best moeilijk hoor... xxx
Dank jullie wel voor de complimentjes meiden.. ik hoop inderdaad nog heel lang vol te houden @Twinkle; dat zou helemaal super zijn! ik wacht met je in spanning af of het toch misschien goed zit bij vriendin! @Ikke; balen dat Jenthe nu al helemaal niet meer wil drinken bij jou Kan me voorstellen dat dit je nu even té hard gaat.. KNUF meis! @Smyltje; ze verwachten op je werk wel meteen heel veel van je! Probeer je eigen gevoel hierin te volgen, maar afkicken zal het zowiezo worden.. KNUF @Pooh; kan me voorstellen dat de dit niet echt de voldoening gaf die je gehoopt had.. toch hoop ik dat je een beetje genoten hebt en dat je straks even lekker op de bank kan hangen! KNUF @Wolfje; doe rustig aan meis! KNUF @Laurier; het duurd allemaal veelste lang, ik wou dat ik het kon veranderen voor je! hele dikke KNUF en we zijn er voor je! @Stampertje; wat moet er ineens veel mee hé?! hihih succes met pakken en alvast heel veel plezier! @Sasje; hoe is het meis? alles een beetje gelukt vandaag? en hoe voel je je? KNUF @All; volgens mij iedereen weer gehad @Hier; Beau heeft vanavond 100cc met pap op Zo trots! en ik denk dat als er meer was geweest dat hij meer had gegeten.. hihi morgen maar 150cc kolven en dat geven.. Ben benieuwd wat hij nu weer vannacht doet.. hij heeft na zijn pap gebadderd en nog even bij mij gedronken.. Zelf heb ik wat hoofdpijn, en vandaag druk geweest met heel veel van die kleine dingen.. nog niet toegekomen aan de was opvouwen.. denk dat de kids het deze wk zelf maar even moeten doen hihih kan ik toch niet dus zal er zo nog even aan moeten! Morgen even een dagje met manlief en Beau eruit, lekker naar Zwolle.. wel zin om even wat te doen. Oh ja, spray werkt super! Wel vreemd op toeschietreflex kunstmatig op te wekken.. maar het kolven ging stukken sneller! Dus blij mee!
dank je dolfijn, erg lief van je... helaas kunnen jullie er net zo mis wat aan doen als ons... maar wordt er wel een beetje wat van hoor, we zijn al 1 1/2 jaar bezig en zeker nog een half jaar weer wachten nu... wanneer houdt het nou eens op voor ons en mag ze zon eens mooi gaan schijnen, zit niets anders op als wachten en hopen.... Heerlijk dat jullie er morgen met zn 3en lekker tussenuit gaan, heel erg veel plezier!! dikke knuff voor jou!
net mn moeder aan de telefoon gehad om te vertellen van de wachttijd enzo..... krijg ik de opmerking: ach ja jullie zijn nog jong....... heb het al eerder gezegt dat dat geen leuke opmerking is en dat het voor ons al 1 1/2 jaar te lang duurt... zegt ze: ach ja sommigen die normaal kinderen krijgen moeten ook wel eens 1 tot 2 jaar wachten.... dit is mn moeder.......................... ik kan er niet bij dat ze dit nu nog steeds zegt.... het kwetst me echt en snap niet waarom ze nog deze opmerkingen maakt....... ze snapt t gewoon niet... kl*te k*t zooi..........................
Lieve Laurier, wat baaleh dat je moeder zo reageert!! En als jij het dan ook nog gezegd hebt dat je het vervelend vindt en ze dan alsnog zo reageert!!! Lieve meid, hele dikke knuffel!! En als je nog meer van je af wilt typen weet je me te vinden!!! xxxx
wat een k*topmerking laurier!! en al helemaal van je moeder @twinkle. hopelijk is het wel goed!! @pooh. hihi arme jij! maar wat hebje toch een lekker grietje he! @dolfijn. wat een kanjer! @hier. nou, met flink wat passen en meten heeft Ninthe om 20 uur de fles gehad (150cc met rijstebloem). ben benieuwd of ze het nu wel redt tot 6.30/7 uur! ik ga expeditie robinson kijken en dan naar bed. Ninthe morgenochtend naar schoonvader brengen en dan ga ik naar mn werk. hopelijk zo rond 13 uur weer klaar. slaap lekker alvast meiden!
ik weet niet wat ik nog moet zeggen...... het is mn moeder, had dit zo niet verwacht eigenlijk... ik weet dat we positief moeten zijn, maar goh soms kan het wel eens minder denk ik dan..... heb geen zin om dit allemaal nog een keer uit te leggen en mezelf gewoon steeds te verdedigen... baal hier super van!! weet echt niet hoe of wat nu bakkes....! gewoon maar weer doorgaan denk ik en knop omzetten..........
stampertje: wat naar van het huilen. Weet je ook waarom hij huilt? Het is toch geen pijnhuilbui van krampjes mischien of zo? Ik hoop dat hij morgen een beter dag heeft zonder tranen. Dolfijn: Wat fijn dat die spray zo goed werkt, had ik dat toen maar geweten dat dat bestond... Ben blij te lezen dat jij er zoveel baat bij hebt. Kolf je nu ook meer voeding op den duur, of is het alleen maar om het sneller te laten gaan? En wat super van Beau dat hij zo zijn bordje leeg eet, zo te lezen is hij dus wel toe aan vast voedsel. Laat de was lekker liggen voor de kids, dat kunnen ze ook vast wel zelf. En geniet jij morgen maar van je dagje shoppen in Zwolle, veel plezier alvast! Laurier: wat een nare opmerking van je moeder. Ze moet toch ook kunnen begrijpen dat als je graag zwanger wilt worden dat iedere maand die je langer moet wachten heel vervelend is. En van haar verwacht en hoop je juist op steun en medeleven. Van mij krijg je een hele dikke knuffel! Smyltje: werkse morgen, gelukkig maar ene half dagje, kun je daarna weer vlug naar haar toe! Ik heb ook nog maar even gauw de boodschappen gehaald en toen ik de boodschappen eindelijk in de auto stond te sjouwen, kreeg ik spontaan een briljant idee. Dus hup, de supermarkt weer in, aanvulling gehaald om mij idee tot uitvoering te kunnen brengen. Kom ik thuis, bel mijn schoonouders en vertel hun mijn leuke plan: komen jullie zaterdag bbq'en om de zomer uit te zwaaien?? Gaan ze zaterdag een dagje naar mijn schone zuster in Brabantland.... Kijk nog even gauw op Buienradar, zondag gaat het regenen. Heb ik weer... ze kunnen altijd, heb nu dus de koelkast vol vlees... En even terugkomend op mijn huishouden, zo gaat het hier dus dag in dag uit... Wat ik ook doe, het heeft maar even zin. Ik wilde jullie (aanstaande) mama's even een kijkje laten nemen in het huishouden met kleine kinderen...zo gaat dat dan ongeveer. Maar het huishouden is wel een heel stuk leuker met z'n tweetjes hoor! Ook al gaat het niet zo snel en is het schone effect maar van hele korte duur. Leuk is het wel en lol hebben we ook. Sommige dingen zijn ietsje minder zoals de auto wassen, ik raad het je af om dit samen met een peuter te doen, tenzij je een wat oudere auto rijdt. Ze laat namelijk nog wel eens de spons vallen, waarna ze 'm vrolijk opraapt en verder gaat waar ze gebleven was. En goed rondjes draaien met zo'n zanderige spons over onze prachtige bolide.... ach, er zitten al deuken in, kunnen de krasjes er ook wel bij. Het is de buitenkant maar. En een leuke moeder... ik heb ook zo wel mijn puntjes ter verbetering hoor