Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Meiden heb gelezen maar ga slapen!!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik ben weer bijgelezen..
    zit alweer op de bank, Beau wou echt niet meer slapen.. ben al ruim een uur bezig om het te proberen.. maar nu was het echt klaar..
    Dus er maar uitgegaan met hem in de hoop dat hij zo nog even moe wordt zodat ik nog even kan slapen.. want dit wordt het zo niet met ons dagje weg ;) heb er nu nog even helemaal geen energie voor :(

Ik hoop niet dat ik alleen maar het idee geef dat het zwaar en niet leuk is met Beau, want dat is absoluut niet het geval! Ik wou alleen dat hij iets meer sliep 's nachts.. :)
    Vandaag eens kijken wat ik nu anders heb gedaan waardoor het vannacht zo verkeerd is gegaan.. en anders toch even overleggen met CB wat ik nog zou kunnen doen..

Hopelijk hebben jullie allemaal een lekkere nacht gehad en nog lekker liggen te slapen *ben jaloers* hihihi
    Fijne dag allemaal meiden! xx

3. laurier

laurier Niet meer actief

stampertje, smyltje, pooh bedankt voor jullie reactie!! ik snap het ook allemaal niet, maar heb ook weinig zin om dit weer en weer met haar te bespreken. het doet me idd verdriet dat het mijn moeder is die dit gewoon niet snapt en ook nadat ik zeg dat het voor ons al te lang duurt nog zegt dat sommigen ook langer moeten wachten... ik vat het een beetje op als dat we niet moeten zeuren en niet af en toe mogen balen maar gewoon maar door moeten gaan... Lief en fijn dat ik mn ei even kwijt kan bij jullie aangezien ik dat verder niet echt kan behalve bij mn vriend dan nog... :-D

smyltje fijn dat Ninthe gister toch haar rijstebloem heeft gehad, ik hoop dat ze de nacht goed door is gekomen!

pooh wat heerlijk zoon peuter in huis!!! te beroerd om te helpen is ze zeker niet ;) hier het huishouden doen is ook niet leuk hoor, mn vriend lijkt af en toe wel eens een peuter whahaha :p Tuurlijk heb jij ook verbeterpuntjes, maar als je echt perfect was was dat ook weer niet goed hoor :-D

lieve dolfijn ik heb helemaal niet het idee dat het zwaar en niet leuk is met Beau, alleen het is zo vervelend dat je zulke gebroken nachten hebt....! Ik hoop dat je er snel achter komt waardoor hij wat meer zou kunnen slapen 's nachts!! Ik zal aan je denken vandaag, misschien kun je tussendoor nog een dutje gaan doen..

neefjes/nichtje: mn neefje van 1 1/2 gaat het super goed mee, ik vindt hem echt knap!! hij doet af en toe al eens wat op de wc en praat echt zinnetjes nu :-D zo leuk!! mn 2e neefje is super beweeglijk en die is er deze maand wel denk ik!! wil niet deze zondag maar over een week de babyshower gaan geven, ik hoop dat het lukt en dat ze het leuk vindt! jaja nichtje staat er nu ook bij :-D Ik weet sinds kort dat het kinde van mn broer een meisje is!!! Zo leuk een klein meisje is de familie!!

Een fijne dag allemaal!!
    liefs lau.

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Pooh, wat baaleh dat je s-ouders niet kunnen...misschien ander familie en/of vrienden?? En bedankt voor het kijkje in het huishouden :D...
    @Dolfijn, wat baaleh van je nacht meid hoop dat je uit eindelijk toch nog even hebt kunnen slapen...en ik lees vaak genoeg hoe leuk je het vind met je kanjer dus wees maar niet bang hoor...!!!
    Veel plz vandaag...
    @Smyl, werkse vandaag...
    @Laurier, hoe is het met jou vandaag???
    @Sasje...hoe gaat het met de hoofdpijn??
    @Twinkel, veel succes vandaag!
    @Ikke, hoe is het met jou en Jenthe???

@Hier, weer een prima nacht (sorry Dolfijn :D), heb Vince er om 7uur uitgehaald voor zijn fles en nu ligt hij er weer in!!!
    En Pooh, ik had het idee dat hij echt boos was!! Misschien had ik hem nog wat langer in zijn bed moeten laten liggen...Gelukkig heeft hij bijna nooit last van kramp...zou af en toe zo fijn zijn als hij zou vertellen wat er zou zijn!!! :D:D:D...

Ben er maar uit gebleven..we gaan na de fles van 11uur weg!!
    Dus tot na het weekend...zijn maandag weer thuis!
    En als er wat belangrijks is, graag een pb'tje!!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; Ohh meis wat vervelend dat je moeder zo doet :( Fijn dat je hier wel je ei kwijt kunt meis! Altijd!!! En leuk een nichtje!!!!

@ Dolfijn; Pff wat heb jij weer een rot nacht achter de rug zeg :( Hopelijk kunnen ze op het CB toch nog wat verzinnen waardoor het misschien beter gaat... Ik zou het zo echt niet meer weten :(. En we krijgen echt niet het idee dat het vervelend is met Beau, maar als je geen goede nachtrust krijgt is alles gewoon veel zwaarder. Ik hoop ook dat je toch nog even bij kunt tanken vandaag! KNUFF!!!!

Nou meer weet ik niet meer hoor :)
    Gister pas laat thuis van de ikea en Jenthe lag lekker te slapen. Had om 19.15u fles helemaal leeg en kwam vanmorgen om 06.00u.
    Wel gek hoor om d'r niet meer wakker te zien nadat we weg waren gegaan om 18.30!!!!
    Zo Jenthe uit bed vissen en in de wagen leggen en naar s-ouders lopen, misschien blijft ze slapen :cool:.

6. laurier

laurier Niet meer actief

stampertje wat fijn dat Vince zo lang slaapt, als hij Beau nou even verteld hoe hij dat doet ;) Heeeeelll erg veel plezier op jullie weekendje weg!! Geniet er lekker van. Tot na het weekend!

Ikke dank je, het voelt ja weet niet beetje als een teleurstelling dat mn moeder dit zo doet denk ik... maar wil er ook niet te zwaar aan tillen aangezien ze de medische wereld toch niet kan begrijpen aangezien ze het zelf niet mee heeft gemaakt....
    Heb je het gister leuk gehad bij de Ikea?Geniet van het lopen en ja misschien blijft ze wel lekker slapen hahaha :)

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; Nee denk ook dat je er maar niet teveel over na moet denken maar dat maakt het niet minder pijnlijk :( Ja was leuk bij Ikea en natuurlijk weer meer gekocht dan waarvoor we gingen ;)

Nou meiden ik ga mijn spullen klaar zetten en mijn meisje uit bed halen en dan werken :(

8. laurier

laurier Niet meer actief

klopt ikke dat dat het beste is, maar voelt wel verrot dat ik altijd maar mn mond moet houden en me er altijd maar bij neer moet leggen...
    veel succes met werken!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@laurier erg vervelend om zo iets van je moeder te moeten horen zeg pff, maar ik zou het haar toch wel eens kenbaar maken dat je dit echt niet tof vindt en dat je er erg verdrietig over bent!!!
    knuffel voor jou!

@dolfijn oh meid toch natuurlijk denken we dat niet!!!!
    maar het is gewoon niet tof dat je eens een heerlijk nachtje door kan slapen........neemt beau nu wel de al de fles? misschien een optie anders dat hij voor het slapen gaan de fles krijgt?
    of helpt dat er niet aan..sorry maar heb er geen verstand van en probeer je te helpen!

@stampertje heel veel plezier meid!

@pooh wat een heel verhaal en moest wel lachen, je hebt het super omschreven :)

@hier zometeen richting cursus :( geen zin maar ach ja duurt maar 3 uurtjes dus hopelijk zijn ze snel voorbij!
    hoofdpijn ben ik alweer mee opgestaan dus ja gaat toch echt niet weg, ik hoop dat mocht ik zwanger zijn dit toch geen 9 maanden hou door de hormonen hoor.....pff maak me gek!

10. laurier

laurier Niet meer actief

goede morgen sasje, bah balen dat je weer (nog) hoofdpijn hebt..... Hoop ook niet voor je dat dit nu 9 maanden aan gaat houden!!
    Veel succes op cursus!!
    Watvoor cursus doe je eigenlijk?

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ik ben weer thuis,

ik heb iedere maand cursus ( de hele stichting heeft dit) uhm tja als ik de cursus klaar heb; dan heb ik het nieuwe spw zeg maar....maatschappelijk huppel de pup....nou ze willen als stichting zijnde dat alle neuzen dezelfde kant op staan zeg maar want er was nogal onrust over vanalles en nog wat en dit hopen ze nu weer rustig te krijgen. en het is meer de bedoeling dat mochten we ergens tegenaan lopen met begeleiding van clienten dat we dus kunnen gaan shoppen bij andere groepen die misschien daar wel ervaring in hebben.....bijv iemand wilt zelfstandig gaan wonen maar er moet dus een heel plan van aanpak over gemaakt worden.....nu is er dus een forum waarop dit geplaatst kan worden...want er zullen vast nog meer clienten zijn die dit als doel hebben en misschien het hele plan al klaar hebben, dan is het onnodige dat vele mensen dit ook allemaal gaan werken terwijl er 1 ligt zeg maar....snap je???

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden hier ben ik ook even snel vandaag fm 1 gehad en er waren nog geen follikels boven de 10mm dus allemaal nog erg klein nu maandag fm 2 ben benieuwd even afwachten:)

heb wel gelezen maar of ik alles heb onthouden weet ik niet:) ga het even proberen;)

@ all heel erg bedankt voor de lieve reactie's op vriendin zo lief van jullie ben heel benieuwd hoelijk heeft ze volgende week een hele mooie echo:D

@ laurier wat een kl*te opmerking van je moeder zeg:( ik zou willen dat ik de wachtijd korter kon maken maar dat heb ik helaas niet in de hand maar weet wel dat we er allemaal voor je zijn en zie je het even niet meer zitten of lijkt de hoop heel ver weg je weet waar ik ben;) meid ik hoop dat al dat wachten en dat velen geduld straks beloond gaat worden met jullie wondertje:) knuff

@ poohbeer wat een dag zeg gisteren hopelijk is hij vandaag een stuk beter verlopen;) wat een lief meisje heb je toch:D knuff

@ stampertje stuur je zo pb dan lees je dat als je terug bent een heel goed weekend;)

@ ikke wat goed dat Jenthe lekker gaan slapen is terwijl jullie lekker even naar ikea waren:D hoe gaat het nu met jullie want van de week waren jullie niet zo lekker

@ sasje wat vervelend die hoofdpijn hier ook sta ermee op en ga ermee naar bed:( ik hoop dat als je zwanger bent het geen negen aanden lang gaat duren;) ik duim heel hard

@ smyltje hoe is het gegaan met werken? nu lekker weer aan het genieten van jullie kleine meisje:D

@ dolfijn je komt helemaal niet over of je helemaal niet geniet van Beau ik zou heel graag voor je willen dat Beau wat beter door slaapt straks;) ik hoop dat Beau toch nog even in slaap is gevallen en jullie een gezellig dagje naar zwolle zijn geweest:) knuff

nou heb mijn best weer gedaan ga weer lekker genieten van het mooie weer net wel even een molletje ingenomen want de hoofdpijn heeft vandaag wel de overhand:( maar komt goed lekker rustig aan

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Sasje24: 1 September
    Laurier: 4 september

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14)

mmm
    Twinklestar: 5 september 2e fm
    Sasje24: 29 augustus 2e fm
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!!
    MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom heb je al iets van de kijkers vernomen ze kwamen toch voor de tweede keer kijken:) ik hoop dat het snel verkocht is;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @twinkle waarom moet je nu dan niet de dosis wat verhogen als er nog steeds niks groeit?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje maandag dag 13 dus nog vroeg kijken maandag of er wel groei te zien is anders afspraak maken bij de gyn;)

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hi meiden. heb een poging gedaan tot bijlezen maar kan me slecht concentreren. Ninthe had gister netjes de rijstebloem op om 20 uur, werd ze om 23.45 krijsend wakker! alles geprobeerd en als laatst dan toch maar een fles, drinkt ze m gewoon helemaal op?! snap er niks van. daarna ging ze lekker slapen. toen moest vriend vandaag vroeg eruit (5 uur..) en ik om half 7. ik merk gewoon dat ik steeds zo giga moe ben als ik 's morgens vroeg opsta. ik vraag me echt af hoe dat moet als ik weer ga werken.. dan moet ik 3 dagen vroeg eruit en dus 3 dagen werken (25 kids van half 9 tot 2 uur). maar ff aanzien.. ik ga op de bank liggen meiden. ben kapot.
    sorry voor t ego berichtje! :(

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje wat balen dat je zo erg moe bent ga maar lekker op de bank liggen;)

19. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ twinkle: Nee ik heb nog niets vernomen, had zelf al verwacht na het weekend iets te horen.

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom ik ben voor je aan het duimen meid dat het snel verkocht word;)

Deel Deze Pagina