oei smyltje, ja je bent natuurlijk ook wel erg lang uit de runnig he!! hopelijk kun je niet ff uitrusten!
Ei: Sasje24: 1 September Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 5 september 2e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
pff wat een onzin dat pendelen zeg!!! ik had toch een pendel voor september. nu andere meid van ander groepje had nog een keer bij dezelfde pendel aangevraagd.dus ik dacht doe dat ook...krijg ik nu terug oktober 2011. dus ik terug gemaild van goh domme vraag misschien maar hoe het kan het nu andere datum zijn. krijj ik terug dan is het nu niet gelukt.....whahahah!! hierop heb ik geantwoord dat ik het dan toch wel onzin vindt want het kan nog helemaal niet duidelijk zijn of het nu wel of niet gelukt is.......nou krijg ik me toch een mail terug waarom ze in godsnaam tijd in me moet steken..pff get a life!!!!!
jammer dat de pendels anders waren! ik had 2 keer een correcte pendel (een keer met de zwangerschap én geslacht goed en een keer met mn bevaldatum). ik vond het knap hoor! hoop gewoon dat je september pendel wel goed is hoor
Dolfijn: wat een korte nacht! Het lijkt wel of Beau niet genoeg heeft aan de fles, 's avonds. Kun je misschien de pap niet verschuiven naar 's avonds zodat hij wat meer voldaan is en langer doorslaapt? Dit is zo niet vol te houden... En zou het miischien helpen om het op zijn kamertje 's nachts pikke donker te maken. Dan is het duidelijk tussen dag en nacht. Bij ons meisje hebben we een verduisterend rolgordijn en gewone (lichtdoorlatende gordijnen). 's Nachts deden we het rolgordijn dicht en de gewone gordijnen en bij een middag slaapje alleen de gewone gordijntjes dan bleef het toch een beetje licht. Zo wist ze al snel het verschil tussen een nacht doorslapen en een middag slaapje. Laurier: Ik vind het knap van jou (jullie) dat je steeds zo sterk blijft en blijft vechten voor jullie wondertje. Houdt je taai, wat anderen ook mogen zeggen. Dit is jullie wens en daar gaan jullie voor, vol goede moed en soms hele diepe dalen. Misschien kun je een keertje een flder laten lezen aan je moeder, zodat ze een idee heeft wat jullie allemaal doorstaan en dat dus niet alleen het wachten zo vervelend is, maar ook alle onderzoeken en dergelijke. Stampertje: blij te lezen dat het boosheid was. Tja, die emoties... babytjes moeten diedingen ook ervaren en er mee om leren gaan. En waarom hij boos was, dat zul je waarschijnlijk nooit te weten komen. Zie het als iets positiefs, hij kan zich uiten in een weer een emotie. Lachen en huilen en nu boos zijn. Dat is goed en mag zo op z'n tijd. Heel veel plezier dit weekend. Ook al zul je het nu net meer lezen. Het weer zit jullie mee in elk geval. Ikke: oh wat leuk, shoppen bij Ikea. Je ziet altijd meer dan dat je nodig hebt, een bekend probleem. Twinkle; balen dat er nog niks gegroeid is, maar voor jou is dit toch ook nog wel vroeg dag, of heb ik dat mis. Ik duim voor je voor de volgende meting. Mom: Je houdt het spannend! Dus we moeten nog een heel weekend wachten... Smyltje: onrustig gedroomd? Wat rot dat jij zo moe wakker wordt, hoop dat het snel went, je nieuwe ritme. Sasje; wel leuk zo'n cursus, komt je alleen maar ten goede als je ooit op zoek gaat naar een andere baan en je blijft nu ook goed op de hoogte. Die pendels blijven een beetje vaag soms. Bij mij is er ook geen één uitgekomen. Hoe gaat het nu met je hoofdpijn? Ik heb er weer een werkdagje op zitten. Nu lekker lang weekend. Hoef volgende week pas woensdag weer te werken. Bij mijn schoonouders lekker gegeten omdat manlief koopavond moet draaien. Wel fijn om zo thuis te komen met het eten op tafel. Altijd zo'n gezellige boel, omdat mijn nichtje dan ook bij opa en oma eten. De tafel zit dan vol. Fijne avond allemaal!
@Laurier; wat balen van je moeder, kan me voorstellen dat je dat even niet meer trok! Zeker nadat je dit al aan hebt gegeven naar haar toe.. Weet dat wij er voor je zijn en je kan hier altijd je verhaal kwijt.. dikke knuffel meis en je weet waarvoor je vecht! @Ikke; fijn dat het shoppen bij Ikea zo leuk was Lijkt me inderdaad wel vreemd om je meisje in zelf in slaap te brengen.. hoe was je dag vandaag? en hoe is het met kolven? @Stampertje; heeeel veel plezier dit weekend, ik hoop dat je lekker geniet! @Twinkle; balen meis Ik duim voor een goede volgende meeting zodat er dan wel een mooi eitje mag groeien! KNUF @Mom; ben benieuwd en hoop natuurlijk dat jullie huis is verkocht! Ik duim ook voor jou zodat je weer echt verder kunt! @Smyltje; ook al zo'n vreemde nacht ondanks de rijstepap ik hoop dat het komende nacht beter gaat en dat je straks weer snel in je ritme zit.. KNUF @Sasje; hoe is het meis? cursus beetje vol te houden? en hoe voel je je verder? pendelen is inderdaad niet altijd even juist.. merk ook dat het wel verschil maakt bij wie je de pendels vraagt.. dit is in elk geval niet leuk en zou er verder niet teveel energie aan verspillen.. KNUF @Pooh; Lekker gewerkt? en fijn dat je bij je schoonouders kon eten, is inderdaad meestal een stuk gezelliger met een gevulde tafel Geniet van je heerlijke lange weeekend! @Hier; vanmorgen vanaf 05.30 - 07.45u nog even geslapen.. gelukkig wel want poe wat was ik nog moe Lief dat jullie allemaal zo reageren; de fles pakt hij helaas nogsteeds niet echt en dat gaat dus niet lukken.. pap krijgt hij al 's avonds (net voor zijn badje) dus die kan ik niet verder verzetten (na bad is hij te moe). Het is altijd goed donker op zijn kamer dus dat kan het ook niet zijn.. (gebruik overdag alleen de overgordijnen).. Dus geen idee meiden, ik blijf het gewoon maar afwachten wat het doet.. Vandaag toch maar gewoon heerlijk naar Zwolle gegaan; blij dat we het gedaan hebben.. wat was het ineens prachtig weer echt van genoten! Beau sliep in de auto en daarna in de buggyzit; vond hij geweldig! Alleen wat minder gedronken omdat alles zo interessant was.. maar daarna weer even geslapen en op de terugweg in de auto ook weer. Thuis nog even pap geprobeerd te geven, maar hij was eigenlijk te moe.. dus maar gewoon gevoed en hij ligt nu lekker te slapen.. Dus maar weer afwachten wat de nacht gaat brengen. Ondertussen Holland got talent aan het kijken.. en even bijlezen hier op zp
DOlfijn: hé vervelend dat je eigenlijk alles al doet om hem in het dag-nacht ritme te brengen. Ik zou het verder ook niet echt meer weten. Dit is voor jou zo niet vol te houden. En helemaal niet met jouw drukke huishouden er omheen. Hoe gaat het met de kinderen en je bonus-schoondochter?
Alles gaat goed gelukkig! Iedereen heeft zijn weg gevonden met nieuwe huisgenoot en zij ook dus dat is prima! Jongste bonuszoon is begonnen met school en vind het super (en vermoeiend!) dus hij geniet! Oudste bonuszoon gaat stoppen met zijn opleiding.. het is niet vol te houden met zijn schommelde suikers. Dus volgende wk gesprek bij hem op school. Bonus dochter is hard op zoek naar een huisje, en is bijna jarig.. dus die leidt even heel erg haar eigen leven maar komt gelukkig nog wel vaak even om het hoekje kijken. Manliefs bloeddruk (sorry, is al eerder naar gevraagd bedenk ik nu) gaat gelukkig ook erg goed, en zolang hij zijn medicijnen op tijd neemt is er niets aan de hand. Hij is ook wat moe van de gebroken nachten, want hij krijgt het echt wel mee.. dus hopen dat we gewoon wat meer slaap gaan krijgen dan komt het wel goed
Zo wij zijn ook weee terug van verjaardag! @dolfijb leuk dAt jullie toch naar zwolle zijn gegaan! De rest komt mirgen want is lastig via gsm
goeie morgen wij zijn alweer een poosje wakker nacht was 20 - 01.30 - 04.30 - 06.30 (daarna nog even bij mij in bed, maar niet meer echt geslapen..) dus hopelijk gaat hij er zo nog ff in en kan ik ook nog even liggen.. @sasje; was verjaardag gezellig? ik hoop het wel en aan de tijd te zien wel moest trouwens doorgeven van vriendin dat zij mee duimt! (heb niets over data gezegd hoor, alleen dat we weer aan t duimen zijn..) dus bij deze.. @all; het wordt vandaag weer warm, hoop dat jullie er van kunnen genieten en de kleintjes er niet teveel last van hebben! xx
goedemorgen meiden, @ ik dacht ik reageer nog even de berichten van gisteren maar ik weet niet meer wat ik gelezen heb sorry!! @dolfijn dat geeft niks mag je best tegen haar zeggen hoor fijn dat jullie allemaal mee duimen!! vanmorgen en gisteren avond ook weer rare buikpijn in mijn zij herken ik niet dus wie weet!!!! @verjaardag ja was wel gezellig, ik heb besloten niet meer te drinken aangezien ik laatst er weer zo ziek van was, dus dan zie je iedereen steeds dronkerder worden natuurlijk...... vanmiddag moet ik naar het werk...we bestaan 5 jaar met de woningen en de buurt dus ( jaja werk in nieuwbouw) dus we hebben feest....eerst huifkartocht met oudhollandse spelen geloof ik en om 6 uur bbq. maar ik moet om half 9 weer in de cafe zijn, want vanavond weer kaarten dus druk druk.....maar nu ff chill aan! wasje draait wilde eigenlijk dadelijk nog het grasmaaien maar kijk wel of ik er nog zin in heb!
Nou ik ga weer een poging wagen Sorry erg druk de laatste dagen dus weinig zp tijd @ Sasje; Veel plezier vandaag meis! En met je blouse kan ik je niet helpen helaas... @ Smyltje; Ik ben ook nog steeds erg moe, ben benieuwd wanneer het eindelijk minder wordt Las op hyves dat Ninthe niet lekker is, hoop dat het snel beter gaat!!! @ Dolfijn; Hmm weer een minder nachtje dus Hoop dat je wel nog even hebt kunnen slapen. (ik vroeg idd laatst hoe het met manlief en s-bonus dochter ging ) @ Pooh; Lekker een paar dagen vrij! En idd erg lekker als je zo aan kunt schuiven voor het eten! @ Twinkle; Hoop ook dat je vriendin gewoon een mooie echo krijgt!!! Hier gaat het wel weer beter, is 2 dagen geweest dat we niet zo lekker waren gelukkig Ben benieuwd maandag naar fm 2!!!! @ Biancje; Hoe is het?? Bijna trouwen!!!! Hoe doet Quint het met zijn helmpje? @ MamaEs; Hoop dat je snel weer hier kunt komen, mis het wel om te horen hoe het met jou en Shaun gaat, al lees ik wel dingen op hyves maar is toch anders... @ Wolfje; KNUFF! Nou volgens mij heb ik nu het meeste gehad en anders sorry Hier een raar ritme weer vandaag 19.15 - 04.30 - 09.15 fruit (200 gram!!!) en om 10.15 ongeveer 50 ml gedronken. Nu ligt ze te slapen dus ben benieuwd wat ze verder gaat doen... Ze krijgt straks ook een broodkorstje! Ben heel benieuwd. Verder veel wassen vandaag, kan het lekker buiten drogen en heb ik weer wat te strijken morgen . Zo nu even foto's op de laptop zetten
Ei: Sasje24: 1 September Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 5 september 2e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
hi meiden. wel bijgelezen, maar ben kapot. sommige hadden t al gelezen, maar Ninthe is niet helemaal fit. erg snotteren, niezen en 38.3. hele nacht lopen spoken omdat ze niet door haar neus kon ademen. wij hebben dus ELK uur op de klok gezien. uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd. ben dus helemaal kapot. denk dat ik even mn bed in duik (is het EINDELIJK mooi weer!!!! grrrr). heeft iemand van jullie bij de kleintjes wel eens een zoutoplossing gebruikt voor het neusje? hoe werkt dat? ik wil zo graag slapen! maar moet eigenlijk dus ook ff naar de DA
Hier al n paar keer zoutoplossing gebruikt, je hebt t als neusspray en druppels van otrivin!. zelf vind ik druppels t fijnst, gewoon n paar in elk neusgat.