Ei: Sasje24: 1 September Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 5 september 2e fm Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB+ 29/08 helmpje ophalen + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
Hoop het zeker ook voor jullie Smyltje, hier gebruik ik mama-melk dus geen ervaring met otrivin of iets.. maar stomen helpt bij Beau wel vaak om het wat sneller op te laten lossen.. Laat de douche met alleen heet water naast het bad lopen als ik hem in bad doe.. dus flink dampen en het werkte de laatste keer prima! Verder is het hier inderdaad rustig gebleven vandaag iedereen genoten van het mooie weer? en hoe waren de kleintjes eronder? Wij zijn weer even lekker weggeweest, moest nog kadootje hebben voor beste vriendin dus even lekker Harderwijk in geweest met manlief en Beau.. erg gezellig! en goed geslaag Ze vond mijn decoratie schalen altijd zo leuk (doe ik elk seizoen anders) en had gevraagd of ik ook wat voor op haar tafel wou maken.. dus dat is goed gelukt! Beau was wel wat van slag van het warme weer en weigerde eerst weer te drinken, maar gelukkig daarna wel. Hij ligt er al weer een poosje in (had maar 50cc pap op ) dus ben benieuwd wat hij doet.. Nu even rustig aan op de bank hangen: fijne avond meiden! xx
Dolfijn: Super dat het met de kinderen allemaal goed gaat, alleen jammer dat de oudste misschien gaat stoppen met z'n opleiding. Vind hij het wel leuk, school? Sasje: drukke dag gehad, maar wel een hele leuke! Ikke: jenthe is een goede eter, dan was ze er ook wel aan toe, zo te lezen! Biancje: Super dat Quint geen last heeft van het helmpje, hoe gaat het verder met jullie? Druk met de voorbereidingen voor jullie trouwen? Nog maar een kleine twee weekjes meid! Smyltje: Zo sneu voor haar, zo'n verstopte neus en dan ook nog koorts bij deze hitte. Neusspray geen ervaring mee. Wij gebruikten altijd uien en luuf (dampo voor baby's) Wolfje: hoe gaat het met jou? Las op Hyves al dat je flink ziek bent. Beterschap meid! Met de baby alles goed? Wat een weertje vandaag! Pff het was mij eigenlijk een beetje te warm. Nog wel even een paar laatste boodschapjes gehaald voor de bbq met paps en mams morgen, hopelijk blijft het droog! 2 wasjes gedraaid en een hele tuin vol kinderen vermaakt. Er kwamen er steeds meer bij, dus lopen met pakjes drinken, fruit, ijsjes en helpen naar de wc. Wel heel erg gezellig. Geef ze wat water en een zandbak en je hoort ze niet meer. Maar wat een ravage dan nadien. Overal blubber, het gras kun je in soppen. Maar ze hebben zich goed vermaakt. Net even de was gevouwen en gestreken. Alles is weer weg! Fijne avond allemaal
hey meiden, hier helaas alweer thuis, geen kaarten was bijna nieman....dus helaas dan maar op tijd het bedje in 5 jarig bestaan was wel erg gezellig!
@Pooh; klinkt als een gezellige drukke dag het was inderdaad wel heel erg warm zo ineens! Heerlijk dat de was weer weg is! @Sasje; balen dat het zo rustig was.. maar ach, op tijd in bed kan geen kwaad toch? Hier nog twee foto's van mijn grote kleine Boef.. wat een ventje wordt het al hé?!
Dolfijn: wat een mooie schaal! Vind 'm echt heel erg mooi geworden. Dus nog een creabea in ons midden! En wat wordt Beau al groot! Ik vind dat het baby-achtige al echt wel weg is uit zijn gezichtje. Wat is dat snel gegaan. Een echt mannetje, daar is geen twijfel over mogelijk. Sommige baby's is het zo moeilijk aan te zien of het een jongetje of een meisje is en moet je het echt van de kleding aflezen. Nou bij hem niet hoor! Knapperd!
@Sasje en Pooh; bedankt voor het compliment.. zowel voor schaal als over me Boefje.. het baby-achtige is er echt wel af ja.. is heeeeeeel snel (TE snel gegaan ) een heerlijk en echt ventje.. niemand twijfelt inderdaad.. al zou ik hem roze aan trekken zien ze nog dat het een mannetje is Helemaal dol op me Boefje Enne.. crea-bea ach, zo af en toe.. decoratie vind ik wel erg leuk om te doen.. hier in huis toch wel een aantal schalen staan die elk seizoen wisselen qua inhoud
Goeie morgen meiden, Hier alweer wakker.. wel een goede nacht gehad: 19.30 - 03 - 06u en nu nog slapen.. dus dat was weer wat beter.. benieuwd of we er nu weer zijn Wat een regen vannacht zeg! Hoop dat het vandaag toch nog beetje mooi weer wordt zodat ik nog even kan fietsen met Beau Fijne dag allemaal! xx
goedemorgen meiden, @yes dolfijn eindelijk weer een goede nacht zoals het hoort meid!!!!! ja ze hebben niet zon mooie dag verspeld he.....raar weer hier in nederland....
Dolfijn: Super dat je nacht iets beter was. Lekker geslapen hier, heb niks meegekregen van de regen. Manlief gaat zo weer verder klussen op zolder. Verder weinig plannen. Vanavond bbq'en met paps en mams! Fijne dag allemaal
hoi meiden hier even een berichtje van mij... erg last van ontstoken tandvlees en oorpijn... nu wel druppels en neusspray dus wordt minder, maar wat een hoofdpijn hierdoorEn helaas weer een koortslip Gistermiddag zitten huilen van de pijn, en sem zo lief; mama niet verdrietig zijn...pff moeilijk hoor... Verder gaat het wel redelijk...kleine is onwijs druk erg fijn! Ik en manlief gaan as donderdagmorgen voor een paar dagen lekker weg... hoop dat ik dan beter ben! We gaan in ieder geval lekker genieten samen! Helaas hebben we nog steeds geen auto... en weten ook niet wanneer deze nu wel gerepareerd zal zijn... Zojuist op de fiets wezen kijken naar de stoomtreinen, sem vond het geweldig! Hoop dat met jullie ook alles goed gaat?! En als er nieuws is, graag pb Knuffels en fijne dag nog! xxxxxx
hello ladies! @dolfijn. wat een moppie is Beau toch!! echt al een hunk en leuke schaal! @sasje. hoe voel je je? hoe is het met de hoofdpijn? @twinkle. hoe is het met jou? lekker weekend gehad? @pooh. hoop dat je het droog houdt met de bbq! @ikke. hoe was jouw weekend? en lieve foto's weer van Jenthe op hyves! @stamp. moet jij ook morgen weer beginnen met werken of overmorgen? @hier. Ninthe is weer wat fitter. alleen nog steeds een snotneus, dus ademt wat moeilijker. vriendje en ik gingen gister onverwachts lekker BBQen, heerlijk! vannacht ging gelukkig iets beter met Ninthe en hebben we dus iets meer kunnen slapen. hopelijk vannacht weer een normale nacht! gister had ze 7 flesjes ipv 4a5 :S vanmorgen zijn we lekker naar de stad geweest om te brunchen. lekker hoor! hadden we nog als bon van mijn ouders (zat in de kraammand). samen met een oppasbon nou, morgen is het zover!! ik ga weer werken! ik zal dus veel minder online zijn meiden. hyves zet ik vaak wel ff wat op, omdat dat sneller gaat dan ZP. maar ik probeer wel te komen hoor! Ninthe zal wel kapot zijn na 3 dagen weg, dus donderdag en vrijdag lekker rustmomentje voor ons. ik heb alles klaarliggen voor Ninthe voor morgen. nu ff mijn kleding klaarleggen, nog even mn rekenles en geschiedenisles doornemen. dan als Ninthe wakker wordt gaat ze nog even in de tummytub, laatste fles erin en slapen! mama ook
Even snel; Smyl, heeeeel veel succes morgen!!! En doe maar lekker rustig aan meis! Het zal zoiezo weer zwaar zijn om weer aan het werk te zijn. We houden je wel via hyves in de gaten hoor . Dolfijn; Wat een leuke schaal en leuke foto's van Beau! Fijn dat het een beter nacht was! Nu hopen dat hij het weer vol gaat houden Pooh; En lekker kunnen BBQ-en? Sasje; Nou ook wel eens lekker een keer op tijd naar bed wel jammer dat het kaarten niet door ging... Hier Jenthe doet het super nu met de fles!!! Ook het eten gaat erg goed, ze eet veel meer fruit en groente/aardappels/(af en toe vlees) gaat er ook goed in! Alleen wil ze de rijstebloem niet Nouja ze slaapt goed! Zo als ze wakker wordt lekker samen douchen en dan de laatste fles. Ze zit nu mooi op 4 flessen dus als nr 1 op is gaan we over op nr 2.
@Smyltje; heel veel succes morgen meis! Hoop dat je lekker slaapt zodat je uitgerust aan deze werkweek kunt beginnen Knuffel voor Ninthe nu ze jou wat meer moet missen.. *en natuurlijk andersom dus ook KNUF voor jou* @Ikke; fijn dat Jenthe het zo goed doet op de fles! en wat goed dat ze al zoveel eet! Gaat hard nu hé?! @Wolfje; ga lekker genieten van jullie daagjes weg samen! KNUF @Pooh; en? lekker aan de BBQ geweest? Hier was het in elk geval toch nog mooi weer dus denk bij jou ook wel @Sasje; hoe voel je je meis? alles een beetje te doen? en wordt het al spannend? wanneer mag je testen en ga je dan ook meteen testen? Ik duim nogsteeds heel hard!! @Hier; rare dag.. Vanmorgen naar de kerk geweest (Beau kon zich niet gedragen in de creche dus niet echt een succes ), daarna koffie gedronken bij vrienden.. kwamen we thuis, stonden er twee ambulance-auto's in de straat.. de spoedarts kwam hard aanrijden.. alles ging bij de overburen naar binnen.. Dus even geprobeerd hoogte te krijgen, maar op dat moment geen duidelijkheid.. Iets later arriveerde familie van de overburen en toen kregen we te horen dat de overbuurman afgelopen nacht een hartstilstand heeft gehad.. Zijn zoons waren op vakantie (hun moeder is al eerder overleden) en toen de jongste thuis kwam vond hij zijn vader dood in bed Bah, vind het zo heftig! Ze hebben nu niemand meer.. geen vader of moeder.. en zoveel te regelen! De overbuurman zelf was niet echt een 'vriend' van ons, maar vind het zo rot voor de kids! Al zijn die jongens al wat ouder ( 18 en 21??) het blijft toch je vader!