Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 8 september gyn Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 (nog niet 100% zeker) * Dolfijn1982 * Twinklestar
poohbeer ook ik ken het velletje niet, maar klinkt erg leuk! dank je voor je bericht sasje balen dat je nog zoon last van je buik hebt, ik hoop allemaal voor een goed doel!! dolfijn wat balen van je nacht!! had CB niet nog tips voor je? twinkle voor jou een hele dikke knuffel meid!!! wat lief dat je zo reageert Je bent een schat!! Het is jullie ook zo gegunt en ik hoop dat er donderdag goed nieuws is voor jullie!!
Hoi meiden, Ben er ook weer... @Twinkel, bedankt voor je pb'tje...helaas was het internet daar erg traag dus kan niet reageren!! Wel baaleh meid, dat de groei weer niet zo snel gaat! hebben ze een idee waar dat aan ligt?? @Laurier..hele dikke knuff meid!! @Sasje, baaleh van je buikpijn...hoop dat het iets positiefs is..ik duim hoor ..werkse.. @Pooh, nee sorry ik ken het niet...maar ben geloof ik ook 1 van de jongste!! dus misschien voor mijn tijd geweest..(sorry klinkt idd alsof je oud bent zo...niet zo bedoeld hoor !!!)...en viel het mee je meisje weer weg brengen naar school?? @Dolfijn, ik las het van je buurman, bah wat naar!! Hele dikke knuff.. @Ikke..ook voor jou lastige dag vandaag, dikke knuffel meid...en wat super dat Jenthe zo goed eet.. @Smyl, hoe was je eerste werkdag?? Hoop dat ik niemand ben vergeten...
Ons weekendje weg was erg gezellig!!! Vince moest de eerste dag wel wennen aan de drukte..(neefje van bijna 9maanden, enorme drukte maker!!) En was erg vermoeid na de lange autorit...3uur!!! Ruim een uur in de file gestaan... Zaterdag was het bloedheet..30graden! En dan andere omgeving, drukte, warmte...dus hij was wat mopperig..maarjah vind je het gek!! 's Avonds gingen we uit eten..(op het park zelf) dus eerst lekker in een lauw bad toen alvast klein flesje hup in maxi cosi en meneertje heeft toen alleen nog maar liggen slapen in het restaurant dus super!! Toen we terug kwamen zijn grote fles nog ff knuffelen en naar bed..hij werd 's ochtends pas om 8uur wakker!! Zondag ook redelijkj mooi weer en temp was best warm!! Hebben 2,5uur gewandeld...vince heeft heerlijk liggen slapen...Ondertussen helemaal gewend aan de harde geluiden!! Hij sliep iedere nacht gewoon door en was tussen door ook heel gezellig hoor en veel lachen..alleen wat sneller mopperig/huilerig... Wij zijn nog even Ommen in geweest, opa en oma gingen oppassen!! En verder lekker gerelaxed... Helaas nu we thuis zijn gekomen is manlief ziek zijn bed in gedoken...(hij is echt nooit ziek!!)...Dus hoop dat ie zich straks weer beter voelt! Morgen mijn eerste werkdag...heb nu al btje zenuwen... Liefs
@ stampertje fijn dat je er weer bent geeft niks hoor dat je niet hebt gereageerd je was lekker op vakantie ik heb geen idee dat hoop ik te horen van de gyn maar zelf denk ik gewoon echt dat de dosis te laag is balen dat manlief nu ziek is ik hoop dat hij snel opknapt beterschap succes morgen met je eerste werkdag zal best even wennen zijn
Sasje: laten we eerst deze ronde afwachten meid. Ik duim de blaren op mijn duimen voor je! Werkse meid! Dolfijn:leuk dat jij krimpie dinkie ook kent. Echt heel erg gaaf spul hé. Eerst lekker kleuren en dan het toveren in de oven. Het blijft een wonder! Mom; heb je al nieuws over het huis? Ben heel benieuwd! Twinkle: Kan het komen dat ze niet zo hard groeien door jouw lange cyclus? Ben beniwud donderdag. Wel balen dat het zo gaat... had zo gehoopt! Stamper: Jullie hebben echt een heerlijk weekend achter de rug. Wat past Vince zich toch makkelijk aan! Beterschap voor je man! De eerste schooldag zit er weer op. En wat heb ik haar gemist! Zij mij gelukkig minder want ze wilde om 12 uur al naar school, tranen met tuiten. Wachten duurt zo lang! En 's middags wilde ze niet meer mee naar huis. Ze heeft zich dus supergoed vermaakt. Daarna even qualitytime voor onszelf. We zijn lekker met z'n tweetjes gaan koffiedrinken bij de Hema met een puntje taart erbij. Stiekum want papa werkt vandaag in een ander filiaal... Hij maar werken en wij koffie leuten, hihi. Wij vonden dat we het wel verdiend hadden na zo'n eerste schooldag! Ben blij dat ze weer thuis is!
@ poohbeer dat zou heel goed kunnen maar daarom spuit ik ook hormonen dus het moet stimuleren dus sneller groeien alleen werkt dat nog niet fijn dat je meisje et zo naar haar zin heeft gehad op haar eerste schooldag en jullie nog even lekker hebben gekoffie leut
Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 8 september gyn Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 (nog niet 100% zeker) * Dolfijn1982 * Twinklestar
ben ik weer!! eerste dag overleefd. viel me erg mee! ook het continurooster was goed te doen. Ninthe had het ook goed gedaan, al is het slapen daar nog wel wat lastig. maar gaat wel steeds beter! nou, even kijken wat ik onthouden heb. @stamp. lekker weeknd dus! hopelijk is je grote man weer snel beter! @pooh. ja, wat mis je dr dan he!! en dat krimpspul deed ik vroeger ook! vond het geweldig (wist alleen niet dat het zo heette) @ikke. wat jammer dat je dna niet meekan!! @sasje. ik hoop dat het goede buikpijn is!! doe rustig aan hoor. ik kan me voorstellen dat je dan twijfelt over ivf. hopelijk is het niet nodig!! @laurier. wat een mooie foto's! @dolfijn. wat een rotnacht kan je nog iets met t cb? als ik nog iemand vergeten ben... sorry!! ik ga nog ff knuffelen met mn poepie
pooh kan me voorstellen dat je je meid gemist hebt!! sasje doe rustig aan, ik duim hard voor je!! smyltje wat fijn dat jullie 1e dag goed is gegaan! knuffelse voor de rest: een fijne avond!!
bij gelezen, maar echt te moe om nog te reageren.. ben behoorlijk kapot! nog even kolven en dan me bed in.. slaap lekker allemaal! en tot morgen! xx
Goeie morgen meiden! @Hier; Een redelijke nacht gehad: 19.30 - 23.00 - 04 - 06.30 en toen lag hij om 07u te spelen.. ik eruit.. ga ik even thee zetten.. slaapt ie weer! maar ja, ik klaar wakker.. dus er maar uit gegaan.. Vandaag lekker naar mijn beste vriendinnetje; ze is jarig! Dus vanmiddag aan de taart Hoe is het met iedereen? Hoop dat alles goed gaat.. Zo even kijken of ik op iedereen kan gaan reageren.. lukte gisteravond echt niet meer.. was kapot!
@ Dolfijn: dat is inderdaad weer een wat beter ritme!! Veel plezier vandaag! @ sasje: hoe voel je je? @ Stampertje: fijn dat jullie weekendje weg zo leuk was en dat Vince zich zo voorbeeldig heeft gedragen @ Pooh: nee helaas nog niets vernomen. Ik denk zelf pas dat we morgen ofzo iets horen. afwachten maar. @ smyltje: Goed om te horen dat jullie 1e dag zo goed gegaan is!!! @ hier: vandaag en morgen nog een lange dag werken, donderdag tot 13.30 en vrijdag lekker een dag vrij!
@Smyltje; fijn dat je 1e dag werken goed is gegaan en dat Ninthe het ook zo goed deed.. dat slapen komt vast wel! Gister nog lekker veel geknuffeld? @Stampertje; klinkt als een heerlijk weekend! fijn dat je zo genoten hebt! Hoe is het nu met je 'grote' man? al beetje opgeknapt? Heel veel succes vandaag met werken! @Pooh; heb je goed gedaan: taart eten na zo'n eerste schooldag.. ik vind dat jullie dat ook verdiend hadden hoor! Fijn dat je meisje zich uiteindelijk wel weer vermaakt heeft op school! @Sasje; hoe voel je je nu meis? ik denk veel aan je en duim me rot *doe het graag!* en hoop zo dat alle andere stappen niet meer nodig zullen zijn.. dikke knuffel meis! @Twinkle; hoe voel jij je meis? kan je je een beetje er bij neerleggen dat de groei zo langzaam gaat? of maak je je er veel zorgen? ik denk aan je en hoop dat je donderdag iets meer duidelijkheid gaat krijgen.. KNUF @Mom; hoe staat het met de verkoop van het huis? ik hoop dat jullie nog positief nieuws hebben gekregen! @Laurier; fijne avond gehad? ik hoop het wel.. vandaag nog speciale plannen? ik hoop dat je de tijd een beetje door kunt komen! @Wolfje; hoe is het nu? beetje opgeknapt? ik hoop het! @MamaEs; wanneer krijg je weer pc, vind het jammer hier zo weinig van je te horen! @Biancje; ook jammer dat jij er zo weinig bent, maar begreep dat je het erg druk had en dat alles verder goed ging.. @All; iedereen weer gehad? ik hoop het wel! xx
@mom; succes met je lange dag werken! en geniet alvast van je vrije dag vrijdag! balen dat je nog niets van huis hebt vernomen had zo gehoopt dat het dat stukje nu ook langzaam klaar zou zijn.. KNUF!