Roze kletskoppen deel 5!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Biancje, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nog nooit van gehoord!!

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ook niet zo raar

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje Gefeliciteerd meid!!!
    @Mama Es, jeetje wat apart!! Maar wat een ontzettend geluk voor die mensen...
    @Wolfje.. wat sneu voor oma...wel fijn dat het nu weer beter gaat!
    @Smyl...zal ff stemmen hoor!

@hier...net ff lekker een uurtje op de bank geslapen... Vince ligt nu al vanaf kwart voor 3 te slapen!! Moet alleen straks de deur nog ff uit om eten te halen!

xxx

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hmmm, vaag verhaal!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ben ik ook weer even vandaag :)

@ Smyltje; ik zal zo ff stemmen! Heb toevallig vanmiddag foto van Jenthe ingezonden, zal de volgende keer wel meedoen dus dan ook op Jenthe stemmen he??? ;)

@ MamaEs; wat vaag zeg!!! Moet er niet aan denken :$

@ Dolfijn; Doe rustig aan meis! Thuis hebben ze je aandacht meer nodig dan hier dus neem lekker je tijd! Knuff!!!

@ Sasje; Hoop dat je snel ongi gaat worden zodat je snel nog voor de vakantie je iui krijgt! En gefeliciteerd meis!!!! Hoe is het nu met je opa?

@ Stampertje; Wat een leuke foto's weer!

Pff verder weet ik het niet meer hoor!
    Vanmorgen bij beste vriendin gweest, daarna in huis wat gedaan en vanmiddag even naar de winkel geweest. Nu net pas wat gegeten voor het eerst vandaag :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ja ikke dat vroeg je me laatst geloof ik ook al een keertje over opa..maar idd vergeten op te antwoorden.
    met opa gaat alles weer goed, hij komt morgen met de fiets naar ons, en dat is dik half uur a drie kwartier fietsen dus gaat goed met hem ;)

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja klopt :) Ohh gelukkig! wat goed zeg dat hij nu alweer zo'n stuk gaat fietsen!!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja hij is weer helemaal fit ;)

9. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik zie een hoop lieve,leuke fotootjes voorbij komen schattig.

Ik moet nog wel even bijlezen, heb een hoop sollicitaties de deur uitgegooid nu ben ik aangenomen bij een bedrijf 5 minuten van huis,is even wat anders dan 1 uur onderweg..dus heb mijn ontslag ingediend en moet dus ff een hoop regelen.

Quint doet het super hij slaapt van 21.00uur tot 07.00uur heerlijk af en toe heel even wakker speentje erin en hij slaapt weer.

Heeft van de week een heel potje wortel olvarit op en net 2 hapjes banaan olvarit zo schattig hij vindt het heerlijk..
    Smullen doet hij.

We hebben al een foto gekregen van de fotoshoot van Feetje hij wordt het model voor collectie zomer 2012 zo grappig een banner van zo'n 2 meter komt in de winkels te hangen waar hij opstaat en wij krijgen hem als de verkoop periode is afgelopen..zie je je eigen kind in de winkels. En hij komt op de voorkant van de folder..geweldig we zijn zo trots ik kan nog geen foto's posten heb er nog maar een gehad en de collectie is nog niet uit...

Met mij gaat het goed mag stoppen met de antibiotica..voor die bult in mijn borst gelukkig is dat ook over.

@Sasje fijn dat je het straks weer mag proberen hopen dat je snel ongi bent.

De rest moet ik ff lezen xxx

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Biancje...wat super te lezen dat alles zo goed gaat!!! Hij wordt ook al groot zeg!!! En wat zullen jullie trots zijn idd!! Ben erg benieuwd naar de foto's....
    En wat fijn te horen dat je mocht stoppen met de AB!!

@hier, nou Vince houdt zich nog redelijk aan het bedachte schema (hahahaha)... moet je toch altijd maar afwachten :D...
    Manlief is lekker optijd thuis, dus heb lekker stokbroodje gehaald en straks lekker wijntje erbij :D...

Liefs

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ben ik weer
    heb momenteel alleen erg last van me onderrug en die pijn gaat naar me billen, niet prettig, maar ja hoort er bij;)

Verder net een zak bugles chips opgegeten:)

Morgen ben ik er niet veel,ga namelijk ff een regenton kopen voor bij ons achter huis, makkelijk voor de plantjes;)

@sasje; fijn dat het me je opa beter gaat!

@ikke; zorg je goed voor jezelf meid? knuf

@stamp; fijn dat vince het goed doet meid! geniet van jullie avond!

@ biancje; wat heerlijk je werk zo dichtbij,weet je al wanneer je gaat beginnen? Spannend! en leuk van q. met de fotoshoot:)

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ei:
    18 Juni: poohbeer

24 Juni: Sasje24

NOD
    11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3)
    ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13)

mmm
    Twinklestar: ??????
    Sasje24: 24 juni follikelmeting
    Laurier: 5 augustus intake voor pesa en icsi in het UMCG

Zwanger
    Mama Esmeralda; 14-07-2011 6/7 controle Vk (10.00 uur)
    Wolfje22; 25-12-2011 18/07 controle vk 15/08 20wk echo (18.45 uur)

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 29/08 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!!
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!!
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 06/07 zkh, controle hartje en of balletje is ingedaald!

Meeting 2:
    06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ikke. tuurlijk stem ik dan ook op Jenthe :D

@biancje. wat een leuk nieuws allemaal! maar eet Quint nu al vast voedsel? ik dacht dat dat pas met 6 maanden 'mocht'..

@hier. wij gaan morgenochtend babyzwemmen met Ninthe!! :D:D ben benieuwd hoe ze het vindt :) ze heeft haar flesje al binnen en ik heb gekolfd, dus ik ga lekker naar bedje toe. trusten meiden!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden, ben ik weer :D

@Ikke; zorg je wel goed voor jezelf meis? ik zie telkens hele late tijden met de eerste maaltijd.. en dat kan echt niet! Je geeft ook nog BV toch? Je hebt je voedingsmiddelen echt hard nodig hoor!
    @Sasje; ik hoop dat je een gezellige avond hebt meis! en super dat het zo goed gaat met opa!
    @Wolfje; lekker van die buggles genieten ;) Succes met regenton halen morgen!
    @Smyltje; ga zo ff stemmen!
    @Stampertje; fijn dat Vince zich ongeveer aan bedacht schema houdt ;)
    @Biancje; fijn dat het met borst goed gaat! en ben heel benieuwd naar foto Q voor folder!
    @Twinkle; weet dat jullie me wel kunnen missen ;) maar ik jullie niet! :p
    @MamaEs; vreemd verhaal! lijkt me heel vaag om mee te maken!
    @Laurier; weet even niet of ik wat van je gelezen had.. maar KNUF ;)

@All; volgens mij iedereen weer gehad, anders sorry!

@Hier; gezellige dag gehad, fijn om vrienden nog even te zien voordat ze op vakantie gingen! Spetter is erg gegroeid en zo druk aan het ontwikkelen! erg leuk om te zien :)
    Beau was heerlijk gezellig aan het kletsen en lachen dus ook heerlijk! Eind van de avond wat jengeliger maar dat was niet vreemd (eigenlijk te laat voor hem.. ) hij heeft zich daar in slaap gedronken, met de MC in de auto en toen in zijn bed.. helemaal niet wakker geworden! Dus ben benieuwd wanneer hij nu weer gaat komen ;)
    Nu nog even bankhangen en dan lekker naar bed..
    Slaap lekker meiden! xx

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

Zo iedereen is weg en lig lekker in bed drukke avond gehad.
    @biancje ook ik ben benieuwd naar de foto. En dat is wel beter een baan dicht bij huis
    @dolfijn fijn dat jullie een leuke dag hebben gehadz!

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wij gaan straks babyzwemmen!! ben benieuwd :) hoop dat ze niet de hele boel bij elkaar brult :)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    veel plezier smyltje!

@Sasje; fijn dat het druk was.. maar was het ook gezellig? ;)
    ook vandaag heel veel plezier!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, heb bijgelezen maar Jenthe is weer wakker dus nu geen tijd om te reageren.
    Misschien vannmidag nog even... Sorry!!!

Fijne dag allemaal!

En ik kom zoiezo tussendoor even spieken of er misschien al een nieuw zp-baby'tje is geboren :)

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zwemmen was leuk!! alleen eruit vond ze wat minder :p op mn babysite staan foto's. nu snel douchen en dan boodschappen doen. vrienden komen vanavond bij ons gourmetten. gezellie :D

Deel Deze Pagina