ik duik zo even onder de douche en dan lekker nog even voor de buis dan lekker me bedje in maar zit nu eerst een film op net 5 te kijken
willen jullie even het lijstje invullen of jullie wel of niet meegaan met meeten Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 12 september fm3 Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 (nog niet 100% zeker) * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje
Slaap lekker alvast Twinkle! @Stampertje; hoop dat je mannetje snel weer opknapt! @Hier; Beau at vanavond ruim 100cc mama-melk met rijstebloem Zo trots op hem! Het gaat nu alleen allemaal zo hard Er is eigenlijk maar weinig over van dat hele kleine mannetje wat ruim 5mnd geleden werd geboren.. Ik geniet er super van.. maar wat gaat het hard!
Dolfijn: hoe gaat het nu met zijn oogje? Wat een leuke foto, van Beau en zijn vieze toetje. Koekjes, daar houdt hij wel van! En wat ben je al mooi slank zeg! Knap hoor! Stampertje: geniet van je weekend, hopelijk knapt je manlief snel op! Wat fijn dat je het goede ritme te pakken hebt. En wat een mooie foto's! Smyltje: Oh bah een blaasontsteking. Beterschap meid! Laat je hart goed nakijken en vraag anders een holster aan, zo'n 24 uurs ecg. Misschien dat er dan wat te zien is! Twinkle: Oh wat balen dat ie nog niet goed gegroeid is! Ik hoop dat de dosis nu genoeg verhoogd is voor een goede groei! Dikke knuffel meis! Sasje: hoe gaat het met je buikpijn? Is het al wat gezakt na al je huishoudelijke activiteiten? Meiden, wat leuk al die mooie foto's. Dolfijn, ben een beetje jaloers op je buik. Vandaag gewerkt en daarna weer naar mams geweest om verder te gaan met het behang scheuren. Werk ik eindelijk overdag, ben ik nog alle avonden van huis. Ach, het is voor het goede doel. en ik help haar graag, ze staan ook altijd voor ons klaar. Zo lekker op tijd naar bed, want morgen mag ik weer werken. Ben nu toch wel moe. Bijna weekend, manlief heeft ook weekend, dus we zijn gezellig met z'n drietjes. Manlief had vandaag papadag en heeft weer flink op zolder staan klussen toen ons meisje op school was, het begint echt al wat te lijken. Het lastige stuk van de muurtjes staat, nu de rest nog. Dan kan er binnenkort stroom aangelegd worden en kunnen we de gipsmuurtjes dichtmaken.
@Pooh; zijn oogje is helemaal over (echt een zoon van zijn vader.. alleen al het recept hebben liggen is genoeg ) bedankt voor het compliment over mijn buik.. het is echt nog niet wat het moet zijn vind ik zelf.. hihih nog even door met de buikspier oefeningen ben ik bang ben inderdaad wel heel gezegend dat ik niet zoveel strepen heb gekregen! maar jouw buikkie heeft ook een heel mooi wondertje gedragen dus het was wel ergens voor: een hele mooie, knappe meid! en ik hoop natuurlijk dat je nog een wondertje mag gaan dragen, zodat jullie klussen op zolder voor een mooie babykamer ruimte mag maken! Werkze morgen weer meis! neem ook even tijd voor jezelf.. want je bent weer erg druk!
nee, hier is het stil gebleven.. wel al het nieuws over de aardbeving gevolgt las op hyves dat Ikke het wel flink heeft gevoeld!
Goedemorgen, @Pooh, wat ben je weer druk meid!! Maar je bent echt een schat hoor, staat voor alles en iedereen klaar!! Maar wat Dolfijn ook al zei, neem je af en toe ook even tijd voor jezelf?! En wat goed dat manlief zo aan het klussen is...wat fijn... @Dolfijn, ja wat gaat het snel he...!!1 Vince is vandaag alweer 3maanden, was toevallig gister alle foto's van hem aan het terug kijken...maar wat worden ze snel groot!!! @Sasje, nee hier geen aardbeving gevoelt, lijkt me erg gek!!! Hoe gaat het met je??? @Twinkel, hoe is het met jou?? Alvast een fijn weekend met manlief... ... @Smyl, slaan de medicijnen btje aan??? Ninthe goede nacht??? @Ikke, hoe gaat het met jou en Jenthe??? @Biancje..bijna trouwen meid...spannend!! Alvast heel veel plz en geniet van deze bijzondere dag... @hier weer een super nacht...Vince was erg moe 's avonds en lag er al om 19:15uur in en kwam vanmorgen 7.30!!!!!!! Wel vannacht er 2x uit gemoeten voor zijn speen... Nu is meneertje al erg gezellig ...heerlijk opstaan... Liefs
@Stampertje wat een super nacht meis! Fijn! en heerlijk wakker worden met een vrolijk ventje @Hier; nacht was niet echt super: 19.30 - 01 - 04 -nu.. dus beetje vreemd Zometeen komt vriendin bakkie doen, en dan eens zien wat we vandaag gaan doen! Fijne dag allemaal! xx
hey meiden, internet doet het weer ik ga ook ff niet reageren op alle verhalen van gisteren want kan niet zo goed nadenken want heb weer ontzettende hoofdpijn pff wordt er nu onderhand wel gek van!!! @aardbeving was hier ook super goed voelbaar!! de hele vloer ging op en neer.......
hier niks gevoeld! maar ik woon ook helemaal aan de andere kant van het land natuurlijk @hier. Nitnhe krijgt om 18.30 fles. dan om 21 uur wakker maken. douchen/bad, pyjama aan. dan krijgt ze een beetje rijstebloempap met de lepel en haar flesje erachteraan (ze eet nog niet zoveel pap, moet nog erg wennen). dan slaapt ze van ongeveer 22 uur tot 7 uur. gister helemaal doorgeslapen en vannacht 1 keer speen om 5 uur ofzo. gaat goed! nu hopen dat het strajs gaat lukken om die laatste fles te laten vallen.. net de 2e antibiotica pil genomen. hopelijk slaat het snel aan! gister was echt drama.. moest gewoon een maandverbandje in!! @pooh. heb idd al eens een eerder een holster gehad, maar dat is al een paar jaar terug. denk dat ik m nu wel weer krijg. @foto. hee meiden, ik ben wel blond, maar niet zo erg hoor haha. vandaar mijn achter het berichtje hahaha en dolfijn, wat worden ze snel groot he!
pff wordt net gebeld dat ik eerder moet komen gaan werken, gisteren client helemaal over de rooie...politie is erbij geweest! en nu vanmorgen zijn er zelf gemaakt steekwapens op zijn slaapkamer gevonden en dat mag ik hem straks gaan vertellen nou wordt gezellig denk ik!!
nou wordt net alweer terug gebeld, hebben contact gehad met grote cluster manager en hij wilt absoluut niet hebben dat wij het hem nu gaan vertellen! dus nu wordt er volgende een groot gesprek gepland met ouders/teamleider/gedragsdeskundige/manager om te kijken hoe of wat maar de manager was er niet blij mee en pakt het nogal hoog op want hij benoemde zelfs of deze woonplek nog wel voor hem geschikt is.....nou hopelijk komt het niet zover dat hij over geplaats moet worden want dan moet hij naar het terrein!!! nou dan komt het helemaal niet meer goed met deze client!
oh meiden wat voel ik me toch weer misselijk ook al 2 dagen geen chips meer gegeten.....want zo slecht voel ik me s avonds
@Sasje, wat heftig allemaal meid!!! Veel succes als je er nog wat in te brengen hebt!! En wat ontzettend baaleh van je misselijkheid en hoofdpijn!! Is ook niks zeg....Hele dikke knuffel... @Dolfijn, wat baaleh van je nacht!!! @Smyl, kan je haar fles van 18.30 niet naar 19uur verplaatsen (of red ze dat niet?) en dan gelijk haar avondfles geven met rijstebloem erdoor??? Misschien dat ze dan ook wel doorslaapt...aangezien je haar nu wakker moet maken om 21uur?! Weet het ook niet hoor ...help je mee denken ... @Manlief voelt zich vandaag weer beroerder...pff!! Heb hem even naar de dokter laten bellen, maar is een virus!! Het enige wat hij kan doen is goed uitzieken.... Hoop dat hij snel weer de oude is! Liefs