Hey meiden, ff kort berichtje... @Smyl, veel plz morgen...en succes met Ninthe wegbrengen bij s-ouders! @Dolfijn, knap meid 1,5kg onder gewicht...ik heb er nog heel wat te gaan (lees = jaloers) @Twinkel, wat een fijn nieuws van je vriendin, nu kan ze lekker gaan genieten!! Geniet lekker met je mannetje... @Sasje..jij ook fijn weekend meid... @had ff een andere planning vandaag! Vince was niet helemaal in zijn hummetje...waarschijnlijk door dagje kdv etc... en heb vandaag een half schepje Nutriton eraf gehaald, maar hij had gelijk weer last van zuur dus ik denk dat hij daar ook veel last van heeft gehad vandaag...Manlief nog ziek dus wilde Vince eigenlijk niet mee nemen op verjaardag zit je ook niet echt gezellig als ons kereltje de hele tijd aan het mopperen is... Dus ben vanmiddag lekker gaan wandelen met hem, en nu 's avonds nadat Vince in bed lag op verjaardag gegaan... Ga morgen winkelen, als manlief zich goed voelt blijft Vince bij hem en gaat het niet dan gaat Vince naar opa...... Fijne avond allemaal... Liefs
Dolfijn:JEETJE!!!, 1,5 kilo onder je oude gewicht??!! Knap hoor, ik heb bewondering voor je! Smyltje: Dat wordt lastig als je het maar een paar seconden voelt om dan dat knopje in te drukken. Had een 24-uurs of 48-uurs niet beter gewerkt voor je? Fijne dag vandaag met de bruiloft. Sasje: Jij ook een fijn weekend meis, ik hoop dat je klachten afnemen zodat je er ook echt even van kan genieten. Stamertje: Veel plezier met shoppen. Ga je speciaal voor iets? Ik ben ook weer wakker, nouja, mijn wekkertje heeft mij wakker gemaakt. Dus maar gelijk een was erin gegooid. Het zou mooi weer worden vandaag, toch??? Nu nog helemaal niks van te zien. Het is grijs en grauw buiten. Omdat ik de afgelopen 3 dagen heb gewerkt, ligt er een behoorlijke stapel was op me te wachten.
Goeie morgen meiden, @Pooh; ja, vind het ook wel knap van mezelf nu nog zien vol te houden.. wou eigenlijk nog 5 kg kwijt.. dus daar gaan we nu maar voor Succes met je was.. ik heb em ook aan staan omdat ik dacht dat ik buiten kon hangen.. maar ben benieuwd of het nog wel droog gaat worden! @Stampertje; veel plezier met shoppen vandaag! en balen dat Vince gister niet helemaal lekker in zijn vel zat.. hopelijk gaat het vandaag beter! enne.. dat gewicht komt wel hoor.. ik loop ook al even voor op je! @Sasje; de nacht een beetje doorgekomen? hoop het wel.. jij ook fijn weekend! enne.. mijn duimen draaien door @Smyltje; veel plezier op bruiloft! en ik hoop dat er toch wat uit mag komen als er wat aan de hand is.. succes meis! @Hier; een super nacht gehad van 20.30 - 06u haha ik weer kei kapot omdat ik eindelijk heb geslapen.. hihih maar het zou mooi zijn als ie dit nou eens vol ging houden.. maar goed, ik durf er nog niets over te zeggen.. dit was in elk geval erg lekker! Nu snel douchen en aankleden, Beau ligt er net weer in.. dus tot later meiden! xx @
Goedemorgen! @Pooh, het is hier ook grauw maar wel een warme temp!!! Wasze vandaag!! Ja ga voor nieuwe broek, shirtjes, jas, schoenen en bh ... @Dolfijn, dat is waar !! Maar toch.... En wat een super nacht meid!! Nu hopen idd dat Beau het volhoudt!! @Smyl, hoe is het vandaag??? Veel plz met de bruiloft! @Sasje, lekker gewerkt? @Twinkel, lekker aan het genieten met je mannetje?? @Nou Vince is dus erg verkouden!! Dat zal hem gister dan ook wel dwars gezeten hebben!! Rond 1uur vannacht was ie ook ff in de weer, erg last van een verstopte neus en dan gaat slapen met speen in best lastig!! Maar na ff troosten en knuffelen is hij weer lekker gaan slapen en heb ik hem om 7uur wakker gemaakt voor zijn fles! Daarna heb ik hem gezellig bij ons in bed genomen en nu ligt het slaapkopje nog heerlijk te slapen... Fijne dag allemaal!!! Liefs
Dolfijn, wat een lekkere lange nacht heb je gemaakt. Stamper, wat vervelend van zijn verkoudheid. Zo sneu voor die kleintjes 2 wassen hangen en de derde draait. Straks even naar de stad. De zon begint hier lekker door te komen.
goedemiddag meiden, sorry dat ik jullie verwaarloost hebt @dolfijn wauw dat is wel een super nacht zeg!!!! @smyltje lees van iedereen dat je een bruiloft hebt, nou veel plezier @poohbeer ook jij hebt wasdag lees ik....ikke ook maar het zonnetje schijnt hier super hoor! @hier weer hoofpijn vanavond gaan we bbqen met mijn ouders en mijn zus gezellig dus.....stampertje je weet de pbtjes nog he....suprise vandaag
Hier hangt de was ook buiten.. het zonnetje schijnt nu heerlijk! @Sasje; heel veel plezier vanavond met BBQ en wordt het geheimpje dan verder gedeeld? Spannend zeg! @Stampertje; balen van Vince zijn verkoudheid.. ik hoop dat ie snel weer opknapt.. is zo zielig voor zo'n kleintje! Knuffel hem maar even van me! @Pooh; blij dat jouw was ook naar buiten kon
nee, eigenlijk niet.. bezig met de was.. Beau bezig houden, Beau voeden, liga geven, uit de tuitbeker laten drinken, naar bed brengen.. eten koken, pap maken en Beau geven.. Beau in bad en naar bed.. hihih Genoeg dus! Misschien nog heel even naar de stad
@pooh. denk dat die 24uur beter is, maar die hebben ze niet bij mijn HA dus zal ik naar cardioloog moeten. eeerst dit maar proberen. @dolfijn, lekkere nacht!! @stamp. ook al verkouden.. hangt in de lucht! @hier. nieuwe jurk gekocht en kappertje bezocht. nu snel alle spullen klaarleggen voor Ninthe, kunnen we vanavond lekker naar de bruiloft! thanxx meiden!
have fun smyltje!! @hier wij zijn plotseling ijs gaan eten met kleine neefje maandagavond moet ik even oppassen en vrijdag komt hij naar hier...hebben dan bbq van mijn werk...dus dan kan hij mooi meeeten en papa en mama feesten ergens anders...of hij blijft slapen is de vraag want hij heeft nog nooit ergens anders geslapen dan thuis of bij opa en oma langs hun dus dat zien we vrijdag wel! @dolfijn en nog naar stad geweest? @hier over klein 1.5 uur lekker bbqen! weer is nog steeds goed!
@Dolfijn, idd een druk dagschema meid ... En heb hem extra geknuffeld hoor! Gelukkig lijkt het wel mee te vallen, btje snotterig (maar niet dat het eruit loopt) en af en toe beetje hoesten... @Sasje, je hebt hard gewerkt meid en je had hartstikke last van je hoofd en buik!!! Dus geen sorry meid!! Knuff.... En wat leuk!!! Laat je even weten hoe het was??? @Smyl, have fun... @nou goed geslaagd hoor! Wat hebben we gekocht: *broek, *3 shirts *2 vesten (van die duntjes!) *schoenen, hakken!! Draag eigenlijk altijd platte schoenen, gympen etc... heb wel pumps die ik op feestjes aan doe maar wilde nu wat vrouwelijks maar ook wel stoer! Het zijn half hoge laarsjes...vind ze echt heel leuk!! MAar ben er nog niet helemaal overuit of ik ze hou!! Ze zijn namelijk nogal hoog en manlief vind ze niet heel leuk!! Noujah ff nachtje over slapen... Anders maandag ff terug brengen en dan opzoek naar andere schoenen! Liefs
foto stampertje van je schoenen??? mee oordelen ik heb ook weer leuke schoenen gezien bij dolcis ga me die van de week ook ff halen wat een leuke bbq vanavond
Ben ook heel benieuwd naar een foto van de schoenen Stampertje.. dan kunnen we misschien helpen.. Wel fijn dat je zo geslaagd bent! @Sasje; fijn dat BBQ geslaagd was! en gezellig ijs gegeten met neefje Ben benieuwd of ie ook blijft slapen vrijdag en hoe dat gaat.. @Smyltje; ik hoop dat je leuke avond hebt! @Hier; Beau heeft vandaag weer een koekje gehad (1e keer was meergranen biscuit, door manlief gegeven , nu Liga's gehaald (1e stap) maar dat vind ik echt geen succes en daarbij wordt ook op de doos aangegeven dat ze eigenlijk niet uit de hand gegeven mogen worden Dus nu Bambix berenkoekjes gehaald (officieel vanaf 6mnd) dus morgen die maar eens proberen. Ook heeft hij weer 40cc uit de tuitbeker gedronken en 100cc aan pap gegeten.. 2x een poepbroek gehad helemaal niet gewend van hem! en stinken dat het doet nu hij wat meer vast voedsel krijgt Dus vanmiddag al met hem gedouched, niet meer naar de stad geweest.. En rond 20u lag Beau weer op bed.. ben benieuwd wat voor nacht we gaan krijgen! Vandaag ook nog een andere autostoel voor Beau vast opgehaald, kon em nu leuk overnemen van kennissen.. dus die hebben we vast. Nu eens langzaam op zoek naar een kinderstoel.. Het gaat echt zo hard! Nu even lekker alleen met manlief Slaap lekker alvast en tot morgen! xx
Smyltje: veel plezier bij de bruiloft. Dolfijn: wat voor stoel heb je opgehaald? En als kleine tip, ik vind de kinderstoel van Ikea (die van 12) helemaal geweldig voor erbij. De poten kunnen eraf, dus makkelijk om mee te nemen als je op visite gaat en handig voor in de tuin/buiten. En nee, die liga 1e stap is om te verbrokkelen in de melk, als pap dus. Stampertje: Ik wil ook graag mee-oordelen, dus kom maar op met die foto. Je bent wel goed geslaagd zeg, ben jaloers!! Sasje; Leuk zeg, je neefje mee om ijs te eten. Was het een grote kliederzooi, of heeft hij het netjes gedaan? Hier; Vanmiddag, na het wassen, even naar Zwolle geweest. Een badpak gekocht, 2 shirtjes met lange mouwen (hele gewone, eentje effen en eentje gestreept, niks bijzonders dus) en een sweater. Dus nog steeds niet genoeg om de winter mee door te komen. Het badpakje zag ik flink afgeprijst en aangezien we in het najaar nog een weekje weg gaan naar Landal, kon een nieuw badpak geen kwaad. Zag een superleuk rokje, maar ja, weer veel te wijdt, zakt zo van haar kontje. Heb bij Pipoos nog wel van die doorzichtige plastic ballen gehaald, twee helften die je op elkaar kan doen. Kunnen we die knutselen en dan voor in de kerstboom (ik weet het, ben veel te vroeg!!) Daarna maar naar de Mac geweest, frustraties weg gegeten.
@Pooh; balen dat je nog niet echt geslaagd bent met je meisje Ik hoop dat het toch nog een beetje gaat lukken.. Autostoel: maxi-cosi Tobi.. wou ik erg graag hebben daar deze bij de ANWB elke keer als ruim voldoende uit test komt. Kinderstoel; manlief wil graag tafel met stoeltje- kinderstoel.. dus daar gaan we naar op zoek.. Kinderstoel om mee te nemen.. zou niet weten waarheen: opa en oma hebben kinderstoel, broer en beste vrienden ook.. dus als eerste niet nodig denk ik.. maar anders is die van Ikea zeker goedkope extra optie!
Zal morgen ff een foto plaatsen ... @Pooh, baaleh dat je niet geslaagd bent meid.. @Dolfijn, wat doet Beau het al goed zeg met al het vaste voedsel erbij!! Heb je een idee hoelang je bv wilt geven??? Wij gebruiken op mijn werk (kdv) ook de Ikea kinderstoelen!! Ideaal, makkelijk af te nemen en soms gaan er kinderen van 3 nog in!! Maar ook erg stabiel..dus zeker een aanrader! Vince is nu al 2 dagen erg onrustig rond 18uur!!! Btje huilen en mopperen en rond 18.30 al erg moe!! Hij krijg 19uur zijn fles (daarvoor ff wassen en schone luier en pyama aan) en daarna naar bed, ligt er dus al 19.30uur in!!! Misschien morgen proberen om de fles van 15uur ook 210cc te geven, hij krijgt natuurlijk nog maar 4flessen dus wat extra kan geen kwaad en dan red ie het misschien beter tot 19uur!! Hmmmm af en toe wel lastig hoor!! Wat is het beste?! Wat een onweer he!!! Hier niet zo heel erg als in de rest van het land, maar vond het hier al best heftig!! pfff... hoop dat het voor jullie btje meevalt meiden... Slaaplekker... Liefs
Goeie morgen meiden, @All; beetje kunnen slapen? of veel last van het onweer gehad? Hier viel het wel mee.. paar harde klappen en flitsen maar duurde ong maar uurtje.. nu vind ik onweer ook niet erg dus misschien dat het daarom mee viel @Stampertje; geen idee hoelang ik BV blijf geven.. het gaat nu nog super dus half jaar ga ik halen dus dan voor volgende mijlpaal: 1 jaar maar als Beau of ik er eerder mee wil stoppen is het ook prima.. alleen zolang hij de fles weigerd is er geen stopppen omdat ik niet zou weten hoe ik anders al dat vocht naar binnen moet krijgen! maar vooral ochtend/avond voeding hoop ik nog lang te mogen doen! @Nacht; jammer genoeg niet zo als gisteren.. het was nu 20 - 03 -06 dus nog niet heel bezwaarlijk, maar gister was beter eens kijken wat voor dag we gaan krijgen.. ik doe in elk geval rustig aan.. veel last van me rug Knufs voor allemaal! xx
Goedemorgen, @Dolfijn, ik vind het knap van je meid!!! En hij is gewoon alweer bijna een half jaar!!! Wat gaat het snel he!!! @hier prima nacht, heb Vince om 7:15uur wakker gemaakt voor zijn fles! Daarna heet hij nog een uurtje geslapen en om 9uur zijn we naar beneden gegaan... Zal zo ff de foto van mijn schoenen neer zetten... liefs