goedemorgen meiden, @onweer...hier heeft het niet geonweerd....heb niks gehoord! @ dolfijn jammer dat je niet dezelfde nacht hebt gehad dan gisterennacht, hopelijk komt deze tijd snel!! en ja dan gaat het hard he...nu al koekjes en pap!! @poohbeer balen dat je nog niet geslaagd bent voor je meid!! waar gaan jullie in het najaar nou naar toe? lommerbergen?
Dolfijn: Het smalle zitje van de ikea-stoel vond ik erg fijn, mijn meisje zat er beter in toen ze nog maar net kon zitten. In de houten (ik geloof bambino-stoel) was de zitting veel te breed en gleed ze alle kanten op. Daarna is de ikeastoel naar buiten verhuist. Bij visite trek ik 'm vaak nog even van zolder. Hoe kom je aan de rugpijn? Toch geen ongi op komst? Stampertje: wat een gedoe hé, voeding afstemmen. Heb je het eindelijk uit gevonden dan veranderen ze het ritme weer... Wel een lekkere lange nacht zeg. Enne, je schoenen, ik vind ze heel erg leuk! Idd, wel een hoge hak. maar supergaaf! Sasje; Hoe gaat het met jou? Nog steeds hoofdpijn? Biancje: Nog 2 dagen, dan ben je een getrouwde vrouw. Heb je alles klaar voor jullie dag?! Hier: heerlijk geslapen, was zo moe. Heb alleen te vast geslapen, nu een beetje zeurderige hoofdpijn. Ik hoop dat het zo afzakt. Voor vandaag weinig plannen, manlief gaat de zolder weer op en ik moet nog een beetje wassen. Zal eerst eens checken of het droog blijft hier.
Goeie morgen nogmaals @Stampertje; dank je voor het compliment! en ik vind je schoenen ook helemaal gaaf, maar zou ook met die hoogte van hak er zeker niet langer als 5 min op kunnen lopen Fijn dat jullie goede nacht hebben gehad! @Sasje; geen onweer bij jou? dan heb je mazzel gehad.. was best aanwezig even! Succes met je hoofdpijn meis! en ik hoop maar zo dat het allemaal voor een goed doel is.. Blijf duimen! *wanneer wil je evt gaan testen?* @Pooh; Dat smalle kontje gaat hier zeker ook nog wel problemen opleveren ben ik bang.. Dus ga zeker even kijken als we volgende keer weer naar de Ikea gaan! @Rugpijn; geen idee.. krijg geen ongi meer met mini-pil.. deze slik je namelijk constant door.. maar het lijkt er wel op, of misschien Beau een keer verkeerd opgepakt.. hihih begint nu toch ook wel gewicht te krijgen
DOlfijn: dat wordt nog wat als je wilt gaan shoppen voor hem. Had ik ook altijd met rompertjes. Sommige waren zo wijdt, daar kon ik haar 2 keer in kwijt. Sasje; Sterkte weer met je hoofdpijn. Ben heel benieuwd naar jouw ronde, ik duim nog steeds op volle toeren
arrggghhh ben pissig op vriendlief kan even niks van hem hebben vandaag!!!! ik kan hier wel alles alleen op lopen te ruimen en meneer ligt weer op de bank.....ben echt kwaad en dat weet hij nou ook!!! kom op zeg ben toch geen dienst meisje wat denkt hij zich wel niet!!!!
@ Sasje; Dat is balen van vriendlief! @ Dolfijn; Jammer dat Beau niet nog zo'n super nacht heeft gemaakt, maar dit was ook niet echt een slechte gelukkig! Doe rustig aan met je rugpijn meis! Hier ook de ikea-stoel! Vind hem echt ideaal veel fijner dan zo'n grote lompe houten @ Pooh; Balen dat je weer niet helemaal geslaagd bent voor je meisje @ Stamp; Leuke schoenen meis! Maar idd erg hoge hak, ik zou er ook niet op kunnen lopen, maar heb dan ook zwakke enkels Hier gister druk geweest, eerst even naar de winkels geweest, 's middags verjaardag. Jenthe is verkouden aan het worden, dus straks maar n paar druppels otrivin gegeven. Merk dat het erg druk was gister voor d'r dus vandaag maar lekker rustig aan doen
oh meiden ik zit er vandaag echt doorheen wat als het nou weer niet gelukt is....ik trek het allemaal ff niet meer!!!! ik heb er gewoon slechte zin van en kan me helaas ook niet omzetten naar het positieve was er maar iemand die me de bevesting kon geven dat het wel goed komt!!!! pff sorry!!
Lieve lieve Sas! Ik wou dat ik kon zeggen dat het allemaal goed komt en dat het deze keer gewoon gelukt is, maar dat kan helaas niet. Ik kan alleen maar duimen dat er nu een klein wondertje in je aan het groeien is. En natuurlijk een heeeeeeele dikke KNUFFEL geven
Ei: Sasje24: 30 augustus Laurier: 4 september NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 15 September: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 15, iui3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 14) mmm Twinklestar: 12 september fm3 Sasje24: 29 augustus 2e fm Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 31/08 bloeddruk meten 14/09 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 10/10 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 12/09 CB + 13/09 trouwen + 15/09 kinderziekhuis voor nog niet ingedaalde balletje Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 26/9 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 22/09 CB prikjes!! MamaEs; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 15/09 eerste prikjes Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt * Sasje24 * Mom23 (nog niet 100% zeker) * Dolfijn1982 * Twinklestar * Mama Esmeralda * Poohbeer (niet 100% zeker) * Smyltje * Stampertje
Je bent ook altijd zó ontzettend sterk en positief! Hopelijk voel je je straks alweer wat beter meis.
Sasje: Van mij krijg je een dikke knuffel. Probeer even je gedachten te verzetten meid. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop zo dat alles deze ronde goed komt. Van mij krijg je ook een hele dikke knuffel. Ikke: Dat was gisteren zeker een drukke dag en dat na zo'n drukke week. Fijne dag vandaag, probeer een beetje bij te tanken. Ik ben weer aan het wassen geslagen, had de boel mooi buiten hangen. Maar zie net dat er regen aan komt, dus ik ga gauw het eerste eraf halen. Hopelijk is het al een beetje droog. Ook de eerste pompoenen geoogst uit eigen tuin. Bezig met het knutselen van paddestoelen met een wc-rolletje rood papier en watten. Dan kunnen we een herfst-tafel maken in de gang. Manlief uiteraard druk op zolder, heb hem haast nog niet gezien vandaag, maar nu voor het goede doel ipv voor zijn baas.
@ Pooh; Weer lekker bezig vandaag dus Ohja jij vroeg laatst hoeveel ik werk toch? Ik werk 4 dagen van 4/5 uur. Wel zwaar werk dus best pittig nu.
hello ladies!! ik kom weer even langswippen. gisteravond de bruiloft gehad. erg mooi, romantisch en gezellig! lagen pas om half 2 in bed en moesten er half 10 uit om Ninthe op te gaan halen. dus ben kapot. als ze straks gaat slapen, ga ik ook ff een tukkie doen @sasje. het is helemaal niet erg om er af en toe even doorheen te zitten, als je er maar snel weer beetje bovenop komt en het weer positief gaat zien! helaas kan niemand je zekerhied bieden, maar weet wel dat er alleen hier al heel veel lieve meiden zijn die zich rotduimen voor jullie wondertje en het jullie heeeeeeel erg gunnen!! ook van mij een dikke digiknuf @ikke. gaat het wel wat met werken? 4 dagen is best veel. waar gaat Jenthe dan heen eigenlijk? @stamp. ik vind de schoenen ook leuk!! maar zou er zelf nooit op (kunnen) lopen. ben a 1.84 @dolfijn. Beau al bijna 6 maanden! gaat snel he! wij gaan volgend weekend Ninthe haar eerste fruithapje geven. misschien dat dat beter gaat dan pap. dat eet ze niet echt op. 10 a 20 cc
@Sasje; oh meis, ik wou dat ik je die zekerheid kon geven maar helaas, ook ik kan het niet.. al heb ik nogsteeds een goed gevoel bij deze ronde.. garantie is er helaas niet Weet dat ik er voor je ben.. ook dikke knuffel van mij en Beau!
@Pooh; haal je was dan maar binnen, want het wordt inderdaad erg donker buiten Hopelijk is het een beetje droog geworden! Zag de pompoenen al op FB.. ziet er goed uit! @Ikke; drukke dag gehad meis.. doe rustig aan vandaag! @Smyltje; heb gemerkt dat je beter met groente kan beginnen.. Beau heeft daar in elk geval veel meer mee dan met fruit! @Hier; ja hoor, ook worteltjes vind Beau heerlijk en daarna drinkt hij gerust nog 40cc uit de tuitbeker.. Berenkoekje wel op, maar vond het geen succes (plakte vast in zijn geheemeltje!) dus dat stellen we voorlopig maar even uit..